Jump to content

Probleme La Cutia De Viteze Tiptronic


helldriver
 Share

Postare recomandată

Nu, nu este setata asa pt Tiguan - ca doar nu e camion, sa pleci cu treapta doi. Te-ai oprit, cand pleci trebuie sa plece cu tr.1.

Nici smuciturile nu sunt semn ca totul este ok, din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, o sa mai pun inca o data VCDS-ul ... Banuiesc ca nici 3000 rpm la 130km/h nu este normal...

 

Iar pe cutie nu am nici o eroare: 

Address 02: Auto Trans        Labels: 09G-927-750.lbl
   Part No SW: 09G 927 750 FD    HW: 09G 927 750 FD
   Component: AQ 250 6F           1124  
   Revision: 00H76000    Serial number:               
   Coding: 0000328
   Shop #: WSC 01324 785 00200
   VCID: 78FF0E6B0B2690DEAC3-802D

No fault code found.

Modificat de gheta.gabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, gheta.gabi said:

Masina are 205.000 km reali (a intrat in tara la 197.000), documentati la VW, fara schimb de ulei in cutie pana acum

Tu spui ca nu are nici un schimb de ulei facut pana acum la cutie....si te mai intrebi de ce are proleme ?

parca se face schimb ulei dsg la fiecare 60 mii km....adica s-a sarit feste fix 3 ( trei schimburi de ulei la DSG ).

fugi cu ea undeva si fa-i o constatare ca lumea (eventual la Florin@caractere).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc ca daca nu apar erori pe VCDS, inca nu s-a produs damage si o rezolv cu schimbat de ulei + filtru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si a mea tot asa cu a 2-a pleaca de pe loc ,de 80.000 km de cand e la mine  nu am vazut niciodata ,,1,, 

absolut multumit pana la cer de cutie cu 255.000 km actuali ,absolut reali . smunciturile nu sunt ok 

e vorba de tiptronic JBG cu 6 viteze aisin warner 09M....

cutia este FARA intretinere [daca ai aceeasi cutie bineinteles !] fara filtru vizibil. in urma unui ghinion ,mi s a spart o conducta la radiator racire cutie de viteze am schimbat si uleiul si filtrul de 200 lei [cu tot cu garnituri /piulite  etc] .

uleiul care se scurgea din cutie la 215.000 km [la vremea aia ,cutie neservisata niciodata] era de un rosu impecabil !! am avut un noroc incredibil ,15-20 km daca mai mergeam era terminata 

etka elsa si alte catastife vw zice : ,,cutie fara intretinere !] 

e bine ca nu ai erori ,e posibil volant sa ti faca figuri ,ambreiaj etc 

poti schimba si uleiul pentru linistea ta,eu nu iti zic :,,nu schimba,,  ! e110 lei litru /200 lei filtru complet si ai grija mare la ce meserias te duci ,e o procedura speciala

Modificat de vik71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vik71 - Poti sa-mi zici daca la 130km/h tot 3000rpm ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu merg cu a mea exclusiv extra-urban ,niciodata in oras ,sincer n am bagat de seama turatie ,viteze etc  stiu doar ca schimba de nota 10 ,cateodata aproape insesizabil .nu am smuncituri ,e bine ca nu ai erori .mergi la @Florincaractere pentru diagnostic etc 

pentru linistea ta poti schimba ulei + filtru [ nu cred ca rezolvi smuncituri]

respectiv filtru  Vaico V10-2224 !! [200 lei pe autokarma exemplu ]. la rece la prima pornire dimineata nu ,,miorlaie,, :)volant  ? taca-taca-taca 

Modificat de vik71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acea frana de motor se simte pronuntat cand schimba viteze inferioare 5-->4 ; 4-->3; 3-->2

In urcarea superioara, nu exista smucituri, schimba foarte lin.

La prima pornire se aude mai zgomotos motorul, fiind rece, dar nu am sesizat bataie de volant.

O sa pun un fisier audio cu pornirea la rece, cand voi pleca de la munca, la 00

Ca ulei, asta l-am gasit, in afara de OEM, care sa respecte norma VW G 052 025, iat filtrul, acelasi l-am gasit, aici

Modificat de gheta.gabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Apreciez ajutorul. As fi recunoscator daca, data viitoare cand pleci cu masina si ajungi la 130, sa-mi spui si mie ce turatie ai. Ma cam obsedeaza treaba asta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu parte de vreo 2-3 smuncituri de astea dar cum sa zic ,una la 15.000km ,mai exact foarte rar sa nu fiu subiectiv cu km .

daca face mai tot timpul nu e ok ,mergi la diagnostic ,promit cand plec la un drum lung sa ma uit pe turometru/viteze 

pe carte de service NU aveam nici o servisare la cutie [ 5 servisari in DE ] pe istoric masina la vw tot asa ,nici o servisare niciodata 

eram si eu in ceata si mi am luat multe bobarnace pe diverse forum uri unde intrebam daca se schimba sau nu  unii ma faceau zgarcit altii ca n am bani de schimb etc etc , absolut 100% e ,,  maintenance,, e   ,, fill for life,, cum zice etka,elsa 

pilitura si alte minuni nu am gasit cand s a facut schimbul ,in ciuda ghinionului de atunci sunt multumit ca am ulei nou in cutie 

dar nici nu riscam absolut nimic daca nu l schimbam vreodata ,era ca nou ,fara exagerare . e bine sa respecti ce zice neamtul ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face de fiecare data, la fiecare retrogradare, nu este ceva ocazional.

La fel si la mine, cartea de service din DE, nu s-a facut nici o servisare la cutie, din acelasi motiv, fiindca nu este servisabila.

Modificat de gheta.gabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e ok ,mergi vezi ce si cum ,nu amana ! cand am patit necazul avea 120 km pana la Bucuresti ,120km pana la Galati 

am regretat mult ca nu am redirectionat platforma la Bucuresti sa fi mers direct la Florin [ amabil si la telefon cu sfaturi !] 

am ajuns la GL la un service la recomandarea unui mare service din Arad ,un figurant de sef de service care habar nu avea care e procedura de schimb ulei la cutia asta si plin de impresii de 12 lei ,am luat masina iar pe platforma si am dus o la mecanicul meu care mi a schibat radiatorul de racire ulei si am avut norocul sa gasesc un profesor care a lucrat la vw cu service propiu care a venit si a schimbat exclusiv uleiul  ,absolut ultra-multumit .

baiat destept ,m a chemat si dupa 3-4 zile sa verifice uleiul si a mai fost nevoie de vreo 200ml completat .mergi la sigur cu meseriasul !

rog sa ma anunti si pe mine ce se descopera ,eu sper sa fie de la ambreiaj /volant cu toate ca e f. costisitor si acolo si sa nu aiba nimic cutia [ e minim 700-900 euro second hand la ghici]. 

 

Modificat de vik71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, cascadoru said:

Tu spui ca nu are nici un schimb de ulei facut pana acum la cutie....si te mai intrebi de ce are proleme ?

parca se face schimb ulei dsg la fiecare 60 mii km....adica s-a sarit feste fix 3 ( trei schimburi de ulei la DSG ).

fugi cu ea undeva si fa-i o constatare ca lumea (eventual la Florin@caractere).

in teorie, in tara noastra este fara intretinere .... in practica, eu l-as schimba

17 hours ago, gheta.gabi said:

Ok, o sa mai pun inca o data VCDS-ul ... Banuiesc ca nici 3000 rpm la 130km/h nu este normal...

 

Iar pe cutie nu am nici o eroare: 

Address 02: Auto Trans        Labels: 09G-927-750.lbl
   Part No SW: 09G 927 750 FD    HW: 09G 927 750 FD
   Component: AQ 250 6F           1124  
   Revision: 00H76000    Serial number:               
   Coding: 0000328
   Shop #: WSC 01324 785 00200
   VCID: 78FF0E6B0B2690DEAC3-802D

No fault code found.

Nu trebuie sa ai erori stocate, ca sa fie probleme la cutie - cel mai bine vb si fa o verificare la Florin, eventual un schimb ulei

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci Florin pentru informare.

la dsg ul meu scrie ca trebuie schimbat la 60 mii si am crezut ca asa este la toate dsg urile

exceptie facand cele cu ambreiaje uscate.

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vik71 ,si tiguanul meu tot cu a 2 pleaca in D dar cred ca trece si prin 1 daca urmaresti turometrul urca dupa care coboara se simte cum trece in alta viteza si pe display este tot 2 cel putin asa face la mine si da la 130 km/ora are aprox.3000rot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

140km/h la 3000 rot/min  la mine . ,,1,, n am vazut niciodata pe display dar nu ma deranjeaza :). asa e softul ei zic eu . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, intre timp mi-am facut cont si pe forumul dedicat din afara Tiguan, si toti raporteaza la fel, nu pleaca cu a 1-a decat cu o codare a cutiei de viteze, codarea fiind: 0008520

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua, am un sharan 1.8T cu o cutie tiptronic la care am urmatoarea problema : de cand a inceput sa se raceasca vremea, cand motorul este rece si schimb in pozitia R masina nu reactioneaza sub nici o forma, (nu cupleaza, motorul nu se tureaza, becuriel pozitiei R de pe schimbator si din bord se aprind normal) e ca si cum as schimba in pozitia N. In momentul in care motorul se incalzeste problema dispare. Am facut o diagnoza aseara (motorul era cald, cutia schimba in R) si s-au gasit mai multe erorii, care au fost sterse cu succes in totalitate, (mai putin una care face referire la un difuzor de la radio din spatele masini). 

-Persoana care mi-a facut scanul, mi-a spus ca la o prima vedere am o problema generala de low voltage, va atasez logul, poate ma puteti ajuta cu ceva informatii.
-Ingrijorarea mea este " 01166 - Engine Torque Signal - 16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent " care am inteles de la in specialist in cutii ca ar fi o problema de multitronic . 

PS:

-dupa ce am citit tot topicul am vazut ca cineva a avut o problema asemanatoare cauza fiind : " banda de marsarier ce se numeste reduction brake band "

la el solutia a fost: schimbat " banda de marsarier ,discuri de frictiune de marsarier,piston dublu inversor " cost 850 euro in 2011 .

-altii zic ca tre schimbat blocul de valve sau valva N*

As aprecia orice informatie, care m-ar ajuta la diagnosticarea corecta a problemei pe care o am .

Multumesc anticipat.
 

Log-BV 60PUF-WVWZZZ7MZ3V024227-205670km-127797mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, a fost primul lucru la care m-am uitat pe codul ala de eroare. Eroarea s-a sters si nu a mai aparut la un nou scan . Problema nu s-a remediat, am sa incerc cu debitmetrul dar nu vad ce lagatura ar avea cu cutia . Daca eroarea nu a mai aparut, mai logic ar fi o problema mecanica corelata cu uleiul rece . Mai am vreo 15.000 km pana sa schimb uleiul, n-as vrea sa-l schimb si dupaia sa trebuiasca dau cutia jos .... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut 

azi incercand sa ies din zapada am observat ca mansalierul numai merge cum trebuie

cutie auto tiptonica passat b5.5

frana apasata  pozitie R smuceste   eliberez frana merge 1 metru si pe urma rotile numai invirt maneta ramane pe R si pe bord la fel

butonul care se apasa la maneta iese doar jumate in pozitia R

daca repet manevra de mers inapoi patesc la fel

deci daca vreau sa intorc masina treb sa repet manevra de cateva ori

scuze am mai observat ca dispare si reapare consumul instant 

multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.sunt posesorul unui passst 1.9tdi 116 Cp Tiptronic.vreau sa va spun ca am schimbat cutia originala a mașinii și am pus o cutie de vw Passat motor 2.5tdi și întâmpin următoarele probleme:mașina nu mai trage.schimba vitezele fără smucituri fără a avea putere și nu prinde mai mult de 90km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!