Jump to content

Turbina "fluiera"


catabeg
 Share

Postare recomandată

Fluiera si in decelerare , zici ca e corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

da, asa suna si la mine. fix asa. asa ca din punctul meu de vedere e normal pt o masina cu egr delete.

ce motor e? ca nu suna a PD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru tie e normal dar tehnic nu are voie sa faca asa indiferent daca are sau nu egr activ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 11 ore, marius1982.11 a scris:

da, asa suna si la mine. fix asa. asa ca din punctul meu de vedere e normal pt o masina cu egr delete.

ce motor e? ca nu suna a PD

Este motor 1.9 tdi pd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

@calin.g crezi ca tinea peste 110k daca era o problema reala? eu sunt de parere ca nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare cu parerea lui, nu cauta sa ma convingi ca e ok. sa fluiere ca o sirena, ambele masini pe care le detin au 10 respectiv 12 ani si km. destui , la nici una nu se aude agresiv turbina. Daca ai rula ca in Germania era demult praf, la noi nu prea ai unde sa o forjezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, dar masinile tale nu au EGR off, banuiesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Tdi2.m4a

am mai urcat undeva pe forum atasamentul.

Am facut sio un drum de jermania, dar nu vad ce e asa special. Cine vrea o forjeaza si aci si acolo.

Mai mult de atat, am fost cu ea si pe circuit cu niste colegi forumisti, prin 2009 or smtg.post-34985-1279140943_thumb.jpg

Am si un DTC cum car maximum speed exceeded sau ceva, aia a fost tare. pacat ca nu i-am facut poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca a mea nu prea este in toate,,mintile".Poate o trebui curatata,nu stiu,dar nici nu vreau sa risc.Am vorbit cu cel de la care am luat o si a zis sa i o duc ca mi da banii pe ea.Deja am gasit alta,sambata o s-o pun pe masina si va spun concluziile.In asta seara,am pornit o si cand am accelerat putin,parca era o ,,pisica in calduri",scuze pentru comparatie???.Dupa ce se incinge bine,parca nu mai face asa urat si chiar si fumul gri se diminueaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. De curand mi-am facut resoftare pentru un motor 2.0 BMM si parca de atunci suieratul scos de turbina este mai pronuntat. In contextul in care la o apasare mai accentuata pe acceleratie, cam timp de 300 RPM se aude dupa care tace. De exemplu daca accelerez mai puternic de la 2000 rpm, suiera pana la 2300-2400 dupa care nu se mai aude deloc chiar daca merg pana in 4500 RPM. Este normal? Un mecanic mi-a spus sa nu imi fac griji ca daca ar avea turbina probleme ar suiera la turatii ridicate, insa nu se intampla. El spunea ca suiera din cauza ca e incarcata cu multa presiune si pana se descarca este normal. Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am inlocuit o pe a mea si e liniste totala.Nu se mai aude nimic,nici fluierat ,nici mieunat,nimic.In plus,cred ca o luase putintel si pe ulei.Bine ca am schimbat o.Acum cred ca asta mai trebuie reglata putin.Adica,mai trebuie desfiletat surubul de stop.In relanti, presiunea furnizata de turbina este mai mica decat presiunea atmosferica cu ~10-20 mb, nu cred ca este ok.La specificat este 1050 mb si la actual cam cu 80-100 mb mai putin.Valorile difera in functie de presiunea atmosfetica dar diferenta este aceeasi.

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepuse si a mea sa fluiere in acceleratie, mai ales de cand am citit topicul asta...:)

Cu ocazia unei mestereli pe sub masina am dat scuturile jos si am vazut la iesirea din turbina furtunul murdar de ulei. Cum luasem toate garniturile de pe traseul de admisie sa le schimb cu ocazia curatarii, am schimbat-o pe cea de la imbinarea cu pricina.

S-a facut liniste, nu mai fluiera, nu mai face nici un zgomot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎28‎.‎03‎.‎2018 at 7:11, YRX a scris:

Incepuse si a mea sa fluiere in acceleratie..

...la iesirea din turbina furtunul murdar de ulei. ...luasem toate garniturile de pe traseul de admisie sa le schimb cu ocazia curatarii, am schimbat-o pe cea de la imbinarea cu pricina.

S-a facut liniste, nu mai fluiera...

Pe iesirea turbinei nu exista furtune de cauciuc, te referi poate pe admisie?

Te referi la reperul cu numarul 11 sau vorbesti strict de Tuareg?

Frtn.jpg

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iesirea din turbina catre intercooler, la Touareg. Primul segment catre intercooler este un cot de cauciuc cu un capat metalic sertizat catre turbina. La ambele capete are oring-uri de cauciuc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura 13 și cea de la capătul celalalt care nu e trecuta.

La intercooler nu am umblat încă, urmează sa le schimb pe toate și sa curăț traseul. 

Modificat de YRX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
grandtourismodiesel

YRX desfa traseul si intercoolerul si curata-le cu benzina. Dupa care lasi sa se usuce si remontezi la loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp am curatat tot traseul. Am postat aici:

https://vwforum.ro/topic/29716-curatare-admisie/?page=13&tab=comments#comment-2915469

Mai am o usoara fluieratura (se aude doar daca este liniste in masina), prezenta in special la rece in intervalul de pana in 2000 de ture. Axul nu are joc,  nu da ulei, actuatorul merge, geometria merge, n-are erori. Asa ramane... :)

Modificat de YRX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut baieti de 2 luni de cand am luat masina azi  am pus o pe langa masina unui prieten acelasi motor,masina in cauza este un vw jetta 2010 2.0 tdi cbb a mea fluiera destul de pronuntat sa zic asa(un fel de uuu)si parca la relanti cand sunt cu clima pornita simt miros de gaze in masina (nu stiu daca se leaga problemele intre ele) tin sa precizez ca masina merge bine ulei nu a consumat de la schimb(cam 2000 de km de atunci) si maine seara as vrea sa plec la mare (undeva la 500km doar dus) acum nu stiu daca sa o mai iau sau nu..Imi poate spune cineva o parere?(stiu ca se poate strica oricand,orice,sunt fiare) dar macar de la cineva care a mai patit sau e in tema cu asa ceva,multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica tubulatura+intercooler sa nu aiba ulei.

Verifica axul de la turbina de joc, ideal ar fi sa nu aiba joc deloc.

Verifica paletii turbinei sa nu fie topiti, rupti.

Dupa ce faci aceste verificari, poti sa spui mai sigur ca turbina e sau nu cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns in seara asta m am decis si o sa plec cu ea la mare si sapt viitoare o sa merg la service pt verificari,am si o eroare cu sonda lambda si as vrea sa le rezolv pe toate odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. Am reconditionat turbina (kkk) la passatul meu b6 1.9 tdi bkc. Mi au spus ca avea o pala rupta. Acum masina mi se pare ca trage mult mai bine. In schimb are un suierat foarte putin sesizabil in sarcina. Am mers cu ea pe o straduta cu a doua pana la 4500 si cu geamul dreapta deschis ca sa mi dau seama mai bine fe zgomot. Fluiera slab si se aude un fel de tacanit la interval de aproximativ o secunda sau ceva mai putin. Pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reglajul cursei actuatorului e facut conform procedurii? In BS? Log in mers cum arata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut. Am un Golf V 1.9 TDi 77kW BLS (filtru particule) si mi-a aparut de curand un "fluierat" cand accelerz. Se aude si in mers cand  masina are cuplu si ar trebui sa intre turbina. Am adaugat o inregistrare cu sunetul aici: 

Am fost cu masina in service pentru o verificare rapida, dar nu si-au dat seama ca e, au cautat fisuri pe la furtune, dar in final au zis ca sa merg la niste "baieti" care se ocupa de turbine.  Nu scoate nici fum.
Voi ce credeti ca e? Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!