Jump to content

Turbina "fluiera"


catabeg
 Share

Postare recomandată

Daca vrem sa fim academici se verifica cu o lera, si doreii astia fara cheie dinamometrica in special la chiulasa le dai reject din prima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare in urma unui log in care a aparut deviatie pozitiva la turbina si dupa niste verificari am decis sa fac o curatare a geometriei, dupa demontare horror joc in ax, geometrie lovita si ambele palete distruse partial asa ca am decis inlocuirea ei. Am comandat una reconditionata ( ax,geometrie si actuator noi) dar de la prima cheie din momentul cand e turbo in sarcina se aude un suierat constant la relanti si isi pastreaza constanta si in timpul accelerarii. Ar trebui sa ma ingrijoreze acest suierat??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nu e echilibrat bine miezul , ai garantie la lucrare, alta ca nu poti sa stai cu 'sirena' pe masina. Reconditionatul asta e cu dus si intors, mai mult pagubeste daca nu e facut corect, cat era diferenta de turbina noua cu garantie?

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am garantie de la cei de la care am comandato si de la service-ul unde sa montat. Sirena nu ar fi problema imi e ca se duce si nu mi-ar pica bn inlocuirea ei din nou :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei nu au auzit-o cum fluiera, ce au spus ? Sau au zis ca asa fac toate, se mai lasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic acum...as vreo doar o parere de la cineva care se pricepe cu asa ceva poate ma insel eu...as vrea doar sa gasesc un coleg aici pe forum care e din tg mures sa arunce o privire/o ureche  .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, 

Ieri mi a crapat si mie turbina, octavia 2 , 1.9 BXE. Pe la 3500 rpm s a auzit un zgomot,un fel de fluierat puternic si a inceput sa scoata foarte mult fum.Am oprit la cateva sute de metrii, am verificat uleiul din motor si nu mai aveam deloc, joja era uscata. Masina are 145k km, pe la 40 k i am facut softul la Voinea, aprox 135 cai. Acum nu stiu pe cine sa aleg pt demontare, reconditionare, curatare si montare, daca ma poate indruma cineva catre un service serios, de unde sa pot pleca linistit cu masina in regula. De Avd Turbo si Robnec parerile sunt impartite, de Cipos nu am mai gasit pe net nimic recent, ar mai fi Turbo Mecanica si cei din Colentina, dar iar parerile sunt foarte impartite. Orice  recomandare este foarte bine venita

Multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-ai sunat la telefon pe Ciprian(Cipos)? cum vrei sa stii, omul intra rar pe forum, doar nu te va cauta el. I-ai pus cai, ai bagat talpa in ea, daca tot schimbi fa un upgrade la o turbina mai mare care sa tina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Pune turbina de 400 cp...Și stai un minut pana prinde viteza.Nu recomanda omului dacă nu îi spui și dezavantajele.toți vreau 500 cp in motor.cu fiabilitate de 90 cp.mai greu.

2.ar fi bine sa determini de ce turbina s-a defectat ca sa poți îndepărta cauza pt viitoare turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E prea mica pentru soft, mai devreme sau mai tarziu au aceeasi soarta, de aceea am recomandat ceva mai mare,  vrei cai, implicit si turbina, a tinut destul 100k cu soft. Nu cred ca stai un minut daca e pusa bine, reglata.

Oare de ce s-o fi defectat? Raspunsul nu il poate da nimeni la km. astia, cert e cu soft te impinge Dracu' sa bagi piciorul in ea ca e mare senzatie, e simplu atat tine, urmeaza curand si ambreiajul, e cam acelasi lucru.

 

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, gabi_gci said:

Buna seara, 

Ieri mi a crapat si mie turbina, octavia 2 , 1.9 BXE. Pe la 3500 rpm s a auzit un zgomot,un fel de fluierat puternic si a inceput sa scoata foarte mult fum.Am oprit la cateva sute de metrii, am verificat uleiul din motor si nu mai aveam deloc, joja era uscata. Masina are 145k km, pe la 40 k i am facut softul la Voinea, aprox 135 cai. Acum nu stiu pe cine sa aleg pt demontare, reconditionare, curatare si montare, daca ma poate indruma cineva catre un service serios, de unde sa pot pleca linistit cu masina in regula. De Avd Turbo si Robnec parerile sunt impartite, de Cipos nu am mai gasit pe net nimic recent, ar mai fi Turbo Mecanica si cei din Colentina, dar iar parerile sunt foarte impartite. Orice  recomandare este foarte bine venita

Multumesc frumos

ce turbina ai avut pe masina...garett sau kkk?

calin,cam devreme te pronunti in privinta turbinei colegului,fara sa fi vazut un log in mers ca sa stii cat e de agresiv softul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei cai -> ai lag și mai mare.

așa cum am vazut pe un pliant   problema se afla în alt loc nu la Turbo. (Din păcate nu pot sa îl incarc ca e prea mare) și înaintea schimbări lui trebuie determinat de unde provine problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a crapat turbina pe O2 1.9 TDI la 72.000 Km. Masina avea soft la Sebastian facut de vechiul proprietar si turbina a suierat de la achizitie pana la eveniment (vreo 25.000 Km aprox). Atentie mare la reparatie, daunele pot fi majore (la mine amenda totala a fost vreo 7500-8000 lei: turbina Garett noua + intercooler nou cumparate separat si reparatie facuta la PB Aviatiei) si este nevoie de mecanici competenti care sa evalueze bine ceea ce gasesc sub capota dupa un astfel de eveniment. La mine o parte din piulita de la axul turbinei a fost gasita in baia de ulei (!), noroc ca nu mi-a tras-o prin admisie/pistoane ci pe partea cealalta (nu intrebati cum "am" reusit acest lucru...), ca altfel imi distrugeam un piston cel putin si schimbam si blocul motor cu totul pentru ca nu se putea schimba doar "camasa". Drept urmare nici curatarea perfecta a intercoolerului nu o putea garanta nimeni si exista riscul ca la prima pornire, un pic de span ramas in circuit sa sparga si noua turbina -> deci am schimbat si intercoolerul - singura solutie 100% safe in astfel de cazuri.

In cazul meu turbina originala era Garett si chiar daca softul probabil a avut contributia lui, eu nu il blamez atat de mult - pur si simplu acele turbine nu sunt atat de bune. Am inteles ca 70-80.000 este de multe ori viata lor maxima. 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lung drumul piulitei de la ax pana in baia de ulei ,si din baie nu poate pleca nicaieri ,acolo se intalneste cu sita sorbului .

GT1749 gaseai la aprox 500€ la reprezentantul Garrett romania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 14.03.2016 at 2:12 PM, ArRevolution said:

Salut,

Huruitul se aude in momentul cand se face regenerarea, de aici si trepidatiile neplacute si motorul care nu merge rotund din cauza post-injectiei.

Recomand inlocuirea sau renuntarea la dpf in favoarea motorului si a turbinei.

 

On 14.03.2016 at 2:12 PM, ArRevolution said:

 

Salut.

Am un Passat b6 din 2006 de 170cp si uneori se aude un huruit din compartimentul motor. Huruitul apare in treptele 1-2-3 in undeva la 1800-2200 ture...parca freaca ceva metale dure, nu este nici fluierat nici scartait. Nu apare tot timpul si cand apare nu este constat...deci daca tin masina la turatia indicate mai sus nu tot timpul se aude, sau uneori se aude numai cand ajnunge pe la 1800-2200 si daca urc turatia sau merg constant nu se aude.

Huruitul se aude in schimb si cand se face regenerare la DPF. Cand incepe regenerarea sta singur la 1000ture si ies pe autostrada la 2400ture in treapta 4. Pana termina regenerarea se aude aprox constant huruitul si motorul nu merge rotund chiar daca il tin la 2400.

O alta simpoma este ca uneori nu merge rotund. Trepideaza la semfor uneori...nu este ceva constant ca la volant, Nu inteleg...se leaga toate de ceva? Huruit ocazional la 1800-2000ture + huruit in timpul regenerarii in mers constant + motorul nu merge rotund...uneori?

 

Eu as exlude volant, cel putin vis a vis de problema trepidatului pentru ca nu este o simptoma care apare constant si la relani daca apas ambriajul tot nu isi schimba mersul. Merge asa cat area ea chef. injector???nush...

 

Aveti idee ce ar trebui sa fac? sa schimb turbina sau injectoare (cel cu ceva senzor), sa scot filtrul DPF (nu as vrea)?

 

Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 minutes ago, EEXCALADE said:

Lung drumul piulitei de la ax pana in baia de ulei ,si din baie nu poate pleca nicaieri ,acolo se intalneste cu sita sorbului .

GT1749 gaseai la aprox 500€ la reprezentantul Garrett romania

Se intampla acum vreo 4 ani de zile....

Pai nu mai pleca, ideea e ca am scapat la mustata cu motorul intreg. Turbina am luat-o la pret foarte bun, var-miu are firma de piese auto, dar tot am dat vreo 2800 parca, ceva de genul + inca vreo 900 intercooler. Restul a mai fost o revizie fortata , ulei , bla bla si vreo 3000 lei manopera parca.. :) Totalul 7500-8000, nu mai stiu exact.

Am expus patania doar ca sa trag un semnal de alarma. 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspunsuri, si pt cel cu sfatul sa pun turbina de 400 cp :) . Am vorbit cu Cipos azi, i am dus masina, o sa fie gata saptamana viitoare pt ca este in concediu.  Nu am mai vazut posturi recente legate de el si vroiam sa am o alta optiune. Eu consider ca a tinut destul de bine turbina peste 100k cu soft.. mi am asumat riscurile softului, am facut reviziile la max 8-9 mii km, in general cu ulei Ravenol. Sper ca nu s a stricat nimic pe la motor, nu am vazut ulei pe nicaieri si nu s a auzit niciun zgomot de ceva rupt, doar un fel de fluierat si foarte mult fum pe esapament.Turbina este Garett, Cipos o sa mi puna turbina de 2.0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am spus ca soft-ul e de vina, doar ca dupa el se schimba stilul de sofat, cand ai putere altfel se abordeaza problema se mai sare calul, plus ca turbina si-a facut treaba destul, asa a fost sa fie,  altele o iau pe ulei de tinere.

Nu stiu ce relevanta avea daca vedeam vreun log inainte, ea tragea bine, incarca, cred eu ca s-a uzat axul, nu mult a trebuit sa o ia pe ulei, principal e ca motorul a scapat usor si fara alte stricaciuni.

Este logic la 1,9 softat cu putere de 2.0l  ideal e ca turbina sa fie ca pentru 2.0l, Ca merge si asa da, dar viata i se scurteaza.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sper ca a scapat motorul, asta i principala grija...

A tras foarte bine pana in ultima clipa, pe la 60k a inceput sa aiba un fluierat gen metalic, am fost atunci la Cipos si a zis ca nu este nimic grav, mai tine cateva zeci de mii km.

Crezi ca trebuie schimbat si intercoolerul ? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Obligatoriu macar scurs uleiul din el 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu e spart, il cureti bine de ulei , tot traseul si mergi inainte fara frica ca se rezolva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt stresat maxim...am citit multe lucruri despre turbine schimbate/reconditionate care nu au iesit prea bine, dar sper la Cipos sa fie ok. A spus ca service ul unde este el se ocupa de demontat,curatat tot ce trebuie si montat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, gabi_gci said:

Crezi ca trebuie schimbat si intercoolerul ? 

 

Daca turbina nu s-a rupt/spart - probabil ca nu. O evaluare corecta trebuie facuta de mecanic insa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Am si eu un fluierat la turbina, Golf IV 1.9 TDI ALH (90CP) de cand pornesc motorul, si in sarcina (il aud cand scot piciorul din acceleratie mai ales). Zgomotul chiar imi place,parca as avea un fluier...dar cred ca ceva nu e in regula ca inainte nu facea asa. As dori un site, un numar de telefon de unde pot cumpara o turbina noua, de preferat tot ca cea de pe masina Garrett. Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi, ai grijă cu fluieratul ăla dacă a apărut între timp. Am acasă o jumătate de turbină culeasă cu magnetul din catalizator. Săraca s-a plictisit de fluierat vreo lună de zile şi s-a sinucis într-o sarcină mai puternică. Noroc că respectivul nu a mai pornit motorul pentru că urma să plece si partea cealaltă spre admisie şi să se gripeze motorul pentru că mai avea cam jumătate de litru de ulei în motor, restul ieşise pe la axul turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!