Jump to content

Consum Ulei Golf V TDI


cris_cdc
 Share

Postare recomandată

@alxrro iti multumesc pentru precizari. Nu stiu ce nivel a fost la inceput, dar pe la 4000 km am verificat si era putin sub juatate, intre min si max. Primii 3000 am mers finut, ca la carte, pe urma am marit constant ritmul. Doar dupa 4000 am inceput sa ma distrez si eu cate putin. :Driver:

Stiam ca va veni ziua in care se va aprinde martorul de ulei, dar banuiam ca va fi ceva mai incolo (pe la 7-8 mii).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa completezi odata la 5000 km niste ulei (2-300 ml) e OK, nu trebuie sa-ti faci nici o grija, e normal. Daca ai completa 1L la 1000 km, ar mai fi ceva, dar asa ... stai linistit si bucurate de ea.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am ajuns la 6500 km... inca nimic... :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2500 km...inca nu s-a miscat pe joja :)

Modificat de tazzz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rabdare baieti, rabdare. Cu siguranta va vine si voua randul. :P

Am pus ce scrie in carte, Castrol pentru motoare PD, cu indicativul VW 505.01 (asa cum a precizat si @agosoiu). 65 ron litrul, insa dorm linistit, motorul este protejat. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul de ulei este influentat foarte mult de mersul la turatii mari in treptele superioare de viteza, de exemplu pe autostrada. de cele mai multe ori cand mi s-a aprins becul la ulei a fost dupa un drum mai lung (300km). de obicei pe autostrada merg intre 120 si 180, cu o medie de 140km/h, aproximez eu. vorbesc din experienta personala : 64.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rabdare baieti, rabdare. Cu siguranta va vine si voua randul. :P

Am pus ce scrie in carte, Castrol pentru motoare PD, cu indicativul VW 505.01 (asa cum a precizat si @agosoiu). 65 ron litrul, insa dorm linistit, motorul este protejat. :)

h3h3h33...a mea nu da semne de consum inca...dar nici nu am tras de ea....in schimb...ca un inginer adevarat...am un kil de castrol in portbagaj :)

Ideea e sa fi tot timpul pregatit....:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

haha....a coborat un pic pe joja....nesemnificativ...uleiul e la locul lui ( in portbagaj :Driver:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce am scos azi masina din garaj...am obs ca iese mult fum pe esapament...m-am speriat...am oprit motoru 5 min si am verificat joja...era in zona C...am bagat 1L de ulei...sper sa ajunga...e normal dupa 4800km sa fie in zona C ? tinand cont ca dupa 2000km m-am dat mereu la ea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..am bagat 1L de ulei...sper sa ajunga...

Doamne fereste, pai tu bagi ulei dupa ureche, ochiometric?! :) Cand completezi cu ulei, pui putin cate putin, controland mereu nivelul pe joja. Verifica nivelul cat poti derepede, sa nu ai vreo surpriza neplacuta.

Despre verificat nivelul, o parchezi masina pe o suprafata cat mai plana. Motorul e bine sa fie cald (90 grade), dar 90 grade la ulei, nu la apa. Deci da si tu niste ture cu ea pana se incalzeste bine. Apoi las-o un sfert de ora si verifica nivelul pe joja. Daca e mai putin e OK, ca poti sa mai completezi, dar daca e prea mult e nasol, trebuie sa mai scoti.

Bafta si sa ne spui ce ai facut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in carte scria ca at cand e in zona C sa bag 1L ... asa am facut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alxrro m-ai pus p ganduri azi dim am verificat...si e peste nivel :) e in partea superioara a bilei aproape de tija aia...ma duc la un service sa scot din el...aseara am mers asa nu verificat...nu sa aprins nici un martor la bord...offfffff

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare lume,

Am o neplacere cu masinuta mea care am cumparat-o anul acesta. Este vorba de un VW Golf V 1.9 TDI 105CP M6. In rodaj am fost cel mai cuminte sofer din cati soferi cunosc, nu am calcat-o peste 2000 de ture. Dupa 1500km, am inceput lejer sa o mai calc pe coada. Vitezele le schimb la maxim 3200 de ture. Asta in conditiile in care merg extern sau sunt foarte grabit. In mers normal, schimb la 2500.

Detalii despre problema :

Prima cheie a primit-o in Martie anul acesta. Acum doua luni de zile, pe cand aveam aproape 8.000km la bord, mi s-a aprins becul la ulei. M-am speriat si am fugit repede la garaj. Baietii de acolo au spus ca e normal ca masina sa consume, ca asa sunt Diesel-urile, pana in 10.000 sigur ajunge uleiul sub minim. Solutia? "O completare de 200ml rezolva problema". Am cumparat un litru de ulei si repede mi-a facut completarea. Mi-a spus, dupa ce a terminat, sa nu ma stresez, daca mai papa pe viitor, sa completez cu cate 200ml si va fi ok. Intr-adevar, i-am dat cheie si becul nu s-a mai aprins. Totul a fost ok.

Dar ieri, urc in masina, ii dau cheie, si se aprinde lampa. Am crezut ca explodez. Masina are acum 10.200 si ceva km si deja mi s-a aprins lampa de ulei din nou. Bine inteles, am facut o completare dupa cum m-a instructat tipul de la garaj. Inca 200ml.

Concluzii :

Sa trag eu concluzia de aici ca masina mea papa 100ml de ulei la 1000km ?

Sau poate nu mi-a fost facuta completarea corespunzatoare?

Sau poate cand am cumparat masina nu mi-au facut 'plinul' la ulei?

E normal asa ceva?

Sunt foarte ingandurat legat de acest aspect, as fi foarte bucuros sa gasesc raspunsurile. Poate careva dintre voi ma puteti ajuta?

Poate pe forum exista alti utlizatori care au acelasi motor. Intampinati aceleasi dificultati?

De adaugat nu am nimic. Este sinigura problema pe care o am cu aceasta masina de cand am cumparat-o. Nu am avut parte de nici o neplacere tehnica ( exceptie ca mi-a crapat parbrizul dupa ce mi-au sarit niste pietre de la o raba ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Roadrunner...

Din pacate, este un consum normal pentru motorul asta. Nu poti face mare lucru, deoarece in carte este specificat clar, un consum de maxim 1 litru la 1000 km.

Pe de alta parte, sunt masini si masini, unele consuma 100 grama la 1000 km (cum e a ta) altele mai mult, altele mai putin.

Obisnuieste-te cu ideea. Nu e nimic grav, asta e consumul normal, la acest motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi nu inteleg de ce prima data mi-a facut figura la 8000km si apoi peste inca 2000. Pot sa completez mai mult de 200ml sa nu ma mai enervez de la beculetul ala ? Ca la 15000 oricum vine schimbul de ulei. Practic as vrea sa nu mai am treaba cu completarea pana atunci. Aseara iam pus 200ml peste minim. Daca as mai pune inca 300ml cred ca ar fi ok... Sau nu incape?:lol:

Sunt destul de 'alien' la capitolul masini, intretinere.. Eu stiu doar sa o conduc.

Multumesc pentru reply, Roadrunner. M-am mai linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pui cite putin pina ajunge la maxim pe joja. Prea mult strica.

SI la 8000km cred ca e cazul sa ajungi si pe la 3500 - 4000 rpm. Fara griji. Din cind in cind.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a mai discutat aspectul asta si e clar, consuma ulei! eu am fost la fel de speriat ca si tine Mark la inceput.

nu m-am lamurit intr-o privinta totusi:

eu stiam ca nivelul uleiului se verifica cu motorul rece, masina in pozitie dreapta!? (asa faceam la dacie)

este valabil si pt VW G ? pt ca se vehiculau pe un topic alte modalitati...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te lua dupa beculete, dupa 200 ml si alte de astea.

Scoate joja, vezi cat lipseste. Pune pana la maxim pe joja (cu grija sa nu depasesti) si vezi apoi consumul real.

La TDI-uri e normal sa consume ulei. E deranjant dar nu inseamna ca motorul are vre-un defect. Asa face toate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am completat uleiul prima data la 8000 km si a2a oara ieri la aproape 12000 km. Dar eu am pus cam 500 de ml nu 200 prima oara ca sa fie exact pana la limita maxima iar ieri am mai completat cu aprox 300 ml si tot asa a ajuns la max.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

relaaaax. :blink: o kila la 10 mii km .....care e problema bre.... :blink: ....TDI= papa ulei.... :blink: ...chill out ...chiar nu e belea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mark: subiectul e atat de cunoscut si s-a discutat atat de mult, incat un simplu search te ajuta suficient.

Motorul asta papa minim 1 litru de ulei intre 2 revizii. O simpla si minima informare te scutea de surpriza de a afla pe pielea ta. Cand se aprinde martorul, in mod real nivelul inca nu e la minim. Completeaza cate 200-300 ml si mergi mai departe. :blink:

Modificat de cda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu riscul de a ma repeta ... :vaidecapulmeu:

voi, cei mai experimentati, cum verificati nivelul? ce ritualuri urmati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu spre exemplu..(cu toate ca nu sunt asa experimentat) prefer sa il verific dimineata dupa ce masina a stat o nopate pe o suprafata plana.Atunci mai pun 100-200g sau cat e nevoie...oricum nu imi mananca prea mult insa acest aspect nu ma deranjeaza deloc...chiar imi place sa am ce mesteri uneori :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!