Jump to content

Consum Ulei Golf V TDI


cris_cdc
 Share

Postare recomandată

Sincer nu am apucat sa ma uit de cand am schimbat filtrele ulei...chiar sunt curios...dar ma astept sa fi mancat din simplul motiv ca-i dau in barna:))

 

La fel nu curge,nu scoate fum...

Modificat de topgear4all
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Motoarele cu DPF cer o anumita specificatie de ulei, 5W30 - din cunostintele mele, nu exista 5W40 cu norma 507

 

Pareri despre BMM nu-si au locul aici, totusi este un topic ce se refera la Consumul de ulei. Verifica aria TDI, in speta acest topic dar si altele pentru informatii

 

Rog ramaneti OnTopic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare! Si eu am un consum mic de ulei la BXE-ul meu. Am 3500 km de cand am facut schimbul de ulei si am pus ''Castron'' FST titanium 5w40. Ultimii 2000 km i-am facut saptamana trecuta in concediu,mers pe serpentine,mers pe autostrada la 3000 de ture in treapta a 6-a ( asta ca sa nu spun viteza). Vreau sa spun ca mi-a consumat cam 2mm pe joja,asta nu stiu cat inseamna in ml. 

 

 

PS: Imi puteti spune unde este nivelul maxim de ulei pe joja la acest motor? Este la punctul sau la punctul pus pe fotografie? Acum nivelul se afla undeva intre punctul A si punctul B.

 

 

 

 

Multumesc,

post-93108-0-81240600-1408384383_thumb.j

Modificat de 22Vik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce stiu eu.. nivelul maxim se afla in punctul C.. dar poate ma insel.. eu niciodata nu am trecut de acea limita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cat de bine este dar eu il tin in punctul B pana unde incepe hasura.Deja A mi se pare cam exagerat.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai stiu unde am citit, dar daca vrei sa mergi autostrada e bine sa tii nivelul la punctul C si daca circuli mai mult urban il poti tine pana unde incepe hasura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da este corect nivelul la punctul C dar uneori la completare mai scapi pana la B ,si eu cam tot intre B si C il tin sa nu am stresul lipsei de ulei.Punctul A mi se pare exagerat de mult,chiar cred ca este peste nivel.Intre B si C nu sunt mai mult de 200ml.deci nu este mare diferenta.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am fost cu masina la mare ,cod motor BMM 2006-2007.Mi-a mancat ceva ulei...adica de pe maxim s-a dus minim.Am mers tare cu 130xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx         .Masina a avut bagaje si inca 3 oameni.Acum intrebarea este,e normal sa manance atat ulei?Eu merg in oras 90% si de la primul schimb care l-am facut de cand am luat masina,undeva la 3-4 luni nu mi-a mancat gram de ulei(mers mai sport in oras).

 

Drumul a fost Drobeta-Turnu Severin -Bucuresti -Constanta.

 

Si masina la dus am resoftato la 170 cp in Bucuresti(TCM turbo).(stiu ca nu are legatura,nu de asta mi-a mancat ulei,dar sa dau toate informatiile). Taikmiu imi zise,daca omori masina si o turezi e normal sa iti manance ulei,asta stiam si eu ,dar va intreb si pe voi colegi.

Modificat de dudu
nu exista sosele in Romania sa permita vitezele de care vorbesti tu... Te rog respecta Regualmentul, urmatorul post "viteaz" iti va aduce warning
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da..daca o turezi sau o ti constant xxx+ km/h e normal sa iti consume ulei in limitele bunului simt. Insa la 130-xxx nu ar trebui sa ai probleme. Daca zici ca pana acuma nu s-a mai intamplat, eu as pune-o pe seama vitezei pana la proba contrarie. Presupun ca nu ai pierderi pe la turbo?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logoul a fost foarte ok din ce sa vazut.Cu toate ca turbo suiera putin(nu mai mult de 1900 rpm),nu a fost nicio problema la el.Totusi domnul Mugur unde am facut resoftarea si testele mi-a spus ca imi scapa putin aer pe undeva,mi-a spus sa verific toata tubulatura....Am luat niste manuale de pe forum(al meu e in Germana) si scria acolo ca motorul asta ar consuma un 1L/1000 km (care nu prea se pupa,ca de cand am masina am facut 10.000 km si nu am completat cu 10 L ulei).Asta ar fi prima oara cand imi mananca ulei.Cu tot cu plimbari si dus intors am facut cam 1400 km.Ambele drumuri am avut cateva minute in care stateam la xxxxxx.Oricum masinuta era putin lasata...portbagajul era full.Chiar ma mir cat loc am avut pentru 4 geamantane + plase +alte lucruri doar in portbagaj.

 

Si eu o pun pe seama vitezei...nu imi curge nimic,nu se aude nimic,fum scoate doar la o turatie agresiva pe loc si aia iese o data cand apesi pedala.Asta cu fumul o sa o pun pe seama resoftarii ca este normala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

cum sa manance atata ulei la mia de km ? imposibil, poate un litru la 10000/15000,asta e altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca "poate" nu înseamnă că "trebuie" sau ca "va" consuma atât. Golful din semnătura nu a mâncat ABSOLUT deloc ulei în 95.000km.

Într-adevăr, dacă depășea 1l/1000km se punea problema garanției motorului dacă nu erau identificate alte probleme care sa ducă la consumul asta exagerat.

Propun sa citim cu atenție și sa nu inducem lumea în eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mă refeream la postul lui davydsss. Zicea ca a citit undeva ca ar consumă 1l la mia de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am in motor ( un 2.0 tdi 140hp bkd) un ulei castrol magnatec 10w40 si se pare ca se cam consuma. Acum trebuie sa fac revizia si as merge pe altceva. Aveti vreo recomandare mai buna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce recomanda producatorul si scrie in carte nu e bun? Ce inseamna "se cam consuma" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare,detin un vw jetta 2008 1.9TDI PD cu DPF ,au fost facute 2 schimburi de ulei de cand o detin ambele cu Castrol Edge Turbo Diesel 5w-40,de fiecare data la 1000km papa in jur de 1l ulei , exista un ulei special pentru DPF sau masina poate avea o problema.Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salutare. Detin un VW Golf 5 1.9 tdi an de fabricatie 2004 385.000 km rulati si am urmatoarea problema: cateodata, dar nu de fiecare data, scoate fum albastru cateodata exagerat de mult, merg cu ea si dupa cateva minute numai scoate deloc. Consuma si ulei cam 300ml/1000 km depinde de condus. Am fost cu ea la service si mi-au schimbat un burlan din cauciuc cel care intra in egr pentru ca era spart. Pe tester singura eroare care o da este legata de masa de aer care intra in egr care este mai mare decat ar trebui sa fie si asta ar insemna ca valva de recirculare a gazelor e blocata pe deschis daca nu ma insel (valoare fiind 425mg/str dar daca ar fi active ar trebui sa aibe o valoare intre 200-400 mg/str. la relanti).  Momentan am schimbat uleiul de la 5w/30 am trecut la 5w/40 castrol edge pentru ca m-am gandit ca uleiul poate ca e cam subtire pentru masina dar tot mai da cu fum albastru. Cand da cu fum albastru daca merg mai sportiv fumul dispare dupa cateva minute si numai scoate deloc. Pareri? A mai avut cineva o problema asemanatoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu probleme cu fumul albastrui cand am hibridizat turbina, si era din turbina ; si in principiu fumul albastru este de la turbo..mai poti verifica si capacul de motor daca da gaze multe pe acolo..dar imi sustin parerea ca turbina e dusa, mai ales daca nu ai umblat recent la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un update. Dupa ce am schimbat burlanul acela observ acum ca da cu fum albastru dar nu asa de mult dar doar  cand temperatura apei ajunge undeva intre 50 si 70 de grade. La peste 70 de grade nimic. Nu simt vreo schimbare de putere. Turbina a fost reparata acum 9 luni. Momentan am 1000 de km si inca nu sa aprins becul de ulei. Daca ar fi turbina nu ar trebui sa se vada mai des fum albastru sau sa se simta un miros intepator la evacuare? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Golful meu nu ma lasa sa ma plictisesc in ultima perioada, nu rezolv bine o problema ca apare alta. Aveam scurgeri pe la pompa tandem/vacuum, am schimbat garnitura, pe la pompa nu mai curge, dar am observat ca imi curge tot acolo in apropiere pe la mufa de la injectoare ce intra in motor. Am vazut ca acea mufa e prinsa cu doua suruburi pe motor, e vre o garnitura acolo care se poate schimba fara sa dau capacul motorului jos, sau ce s-ar putea face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ar fi mufa pe unde îmi prelinge. Bănuiesc ca mansonul ala alb o fi vre un fel de garnitura/mastic care la mine nu mai etanseaza. Ce părere aveți, dacă desfac cele doua șuruburi iese măcar 1cm afara sa pot pune un silicon, fără sa smulg vre un fir dinăuntru motorului. Manopera n ar fi dificila, 2 șuruburi, silicon , pus la loc...dar mi-e sa nu se rupă ceva peacolo și dau în altele. Va rog mult un sfat care ati întâmpinat aceasta problema, sau care ati schimbat acea rampa de cabluri pentru injectoare. Mulțumesc!

Screenshot_20231120-203422_Chrome.jpg

Screenshot_20231120-203445_Chrome.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,o poti trage inafara aprox 1 cm .

Nu cred ca tine siliconul.

Trebuie inlocuit oringul sau cablajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nu exista solutie alternativa, trebuie inlocuit cablajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!