Jump to content

Oscileaza turatia motorului la ralanti


adic
 Share

Postare recomandată

Salut la toata lumea!

Am un passat variant din 2000 1.9 TDI 115 CP.

Cand e motorul rece, dar nu dimineata cand e rece de tot, ci dupa ce a fost pornit ,oprit si din nou pornit

oscileaza relantiul.

Am schimbat sonda de temperatura a apei si nici o schimbare.

Spuneti-mi va rog daca aveti idee care ar putea fi cauza?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 42miticutza

    18

  • DomaniG

    12

  • gica44gl

    10

  • F l o r i n

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

verifica un pic cureaua de distributie, un alt coleg de forum avea dus intinzatorul pe gaz iar cureaua era in relax si de acolo avea aceleasi sintome ca cele descrise de tine tine, doar ca la el facea si la cald

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica un pic cureaua de distributie, un alt coleg de forum avea dus intinzatorul pe gaz iar cureaua era in relax si de acolo avea aceleasi sintome ca cele descrise de tine tine, doar ca la el facea si la cald

la mine cand se incalzeste si turatia la relantiu scade la 800 turatii se si stabilizeaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa nu risti nimic, pt ca amicul de care iti spun a avut noroc cu avionul(ca sa nu zic cu , carul) ca nu a sarit de la punct motorul, verifica ct de intinsa e cureaua la distributie, tre sa dai capacul de la motor jos si capacul de la curea

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa nu risti nimic, pt ca amicul de care iti spun a avut noroc cu avionul(ca sa nu zic cu , carul) ca nu a sarit de la punct motorul, verifica ct de intinsa e cureaua la distributie, tre sa dai capacul de la motor jos si capacul de la curea

Am sa verific chestia asta. Sa stii ca oscilatia asta a aparut de cand am schimbat garnitura de chiulasa

Insa se intampla o chestie ciudata: daca decuplez sonda de temperatura a lichidului de racire nu mai are acele oscilatii si de aceea am crezut ca e de vina sonda insa se pare ca nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa nu risti nimic, pt ca amicul de care iti spun a avut noroc cu avionul(ca sa nu zic cu , carul) ca nu a sarit de la punct motorul, verifica ct de intinsa e cureaua la distributie, tre sa dai capacul de la motor jos si capacul de la curea

Multumesc!

Am verificat si intradevar cureaua de distributie e slaba. :) Sper sa o rezolv! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact aceeasi problema am si eu , dupa diagnosticarea facuta azi cu computerul portabil ,mecanicul mi-a dat verdictul: injectoarele 1 si 4 nu mai functioneaza la parametrii optimi, dar mi-a zis ca nu-s atit de mari erorile asa ca pot sa mai circul linistit vreo 100000 de km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca si in cazul lui boriscahe injectoarele erau in balarii iar cauza a afost cureaua slabita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut. si eu am avut aceeasi problema. am schimbat rola cu telescop si fulia si acuma toarce ca o pisica :D.

sper ca va ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut am si eu o mica(mare)problema..

nu stiu ce se intampla cu masina asta... :lol: plec de la munca si deodata la primu semafor hacccc motorul ajunge pe la 1500 ture asa.. accelerez putin scade mai merg putin iara se tureaza ..pac..trag pe dreapta opresc motoru stau putin,pornesc si nu a mai facut..ce naibili se intampla???va rog sa ma ajutati.. a mai facut asa 1 data acum cateva luni.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la problema nr 1 e senzorul de temperatura dus, acesta numai furnizeasa date corect la ecu si acesta crede ca motorul e rece si intra ''socul automat''

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

De curand am sesizat o problema,cand masina sta la relanti imi oscileaza indicatorul ,motorul se tureaza si dupa aia isi revine,iar intensitatea farurilor creste si scade.Astept pareri.Multimesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema cu oscilatia turatiei motorului la ralanti

Se intampla dupa ce am pornit motorul si rulez cu masina pana la primul semafor (se intampla numi in sezonul rece).

Cand stau la semafor observ cum turatia relantiului scade dupa care brusc, dupa ce imi tacane un releu in bord, turatia isi revine. Totdeauna face asa daca am caldura pornita (nu am climatronic) si rotita pt reglat temperatura aerului e pe rosu maxim. Daca mut pe verde (rece) motorul nu mai are acea oscilatie si merge normal, fara nici o intrerupere.

Dupa ce motorul se incalzeste, fenomenul dispare.

Eu banuiesc ca aceste oscilatii provin de la sistemul electric de incalzire suplimentare a antigelului (eu cred ca am acea rezistenta pe radiatorul din bord) sau datorita cuplarii/decuplarii bujiilor incandescente (din cate stiu ele mai functioneaza inca un anumit timp dupa pornirea motorului)

Ce ma deranjeaza este ca aceasta problema am observat-o iarna trecuta, se repeta iarna aceasta, desi pana atunci nu ma avut aceasta oscilatie

Voi ce ziceti?

Modificat de FLORO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur nu e senzorul de temperatura a apei (G62) si la tine? Studiaza linkul postat de Cosmin, eventual fa si o scanare pe engine cu VAG COM, daca ai posibilitatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e posibil sa fie din cauza rezistentelor, avand un consum semnificativ.

Daca ai avea acces la releele ce comanda acele rezistente (sunt langa ECU), ar trebui sa legi niste LED-uri care sa le montezi inauntru, sa vezi cand iti cupleaza rezistentele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G62 l-am schimbat in urma cu un an si ceva

o sa mai studiez

voi ati patit asa ceva? (Cosmin, stiu ca tu ai climatronic, poate are cineva A/C simplu si poate efectua un experiment, doar asa ca sa ma mai linistesc si eu :rolleyes: )

Modificat de FLORO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut colegi. Am si eu o nedumerire. Am citit postul dar ma gandesc ca nu orice diesel are aceleasi rezolvari la simptomele turatiei. Cateodata cand este foarte frig si pornesc masina, turatia osclileaza intre 1000 si 1100 de vreo 3-4 ori si apoi isi revine. Nu am probleme in mers cu turatia si nici nu se manifesta in acest fel la toate pornirile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul G62.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o problema cu al meu passat B5 1.6i AHL. Motorul se tureaza greu, da " in nas " ca sa zic asa mai ales cand e in sarcina, mentionez k senzorul temperatura apa cand imi indica 90 grade celsius apa, cand indica 0. Mai mentionez faptul ca atunci cand scot mufa din debitmetru de aer, motorul merge mai bine, trage mai bine, foarte rar mai trepideaza si da in nas, insa consumul se dubleaza sau se tripleaza. Solutii ? Ms

Modificat de badboy_buzau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut.Pasat 1.9 tdi an 2003 fluctueaza relantiul(tin sa metionez ca am pus-o pe tester la un nene si ''cica nu da nici o eroare''.Pareri?multumesc

Modificat de C o s m i n
mutare in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
MARINJUVETE

Salut!Este normal ca acum sa porneasca motorul cu peste 1000 de rotatii ?Sta cam 60 de secunde,si apoi revine la 900 si ceva de ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

da...nu e extraordinar de cald, ca sa stea mai jos, la prima pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MARINJUVETE

Merci Florin!Dar pana acum nu am vazut asa ceva .sa nu fii observat eu?Cum functioneaza relantiul la rece si la cald?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Intra cu Vag-ul pe Engine si pe Instruments si compara valorile temperaturii lichidului de racire - sa nu ai vreo surpriza, oferita de G62....desi nu cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!