Jump to content

Oscileaza turatia motorului la ralanti


adic
 Share

Postare recomandată

Am fost plecat la un drum mai lung si am bagat mina la senzorul care mazoara temperatura apei am miscat de fire si nu mai tremura motorul voi vedea miine cum se comporta la mersul in oras

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 42miticutza

    18

  • DomaniG

    12

  • gica44gl

    10

  • F l o r i n

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

tot se bitie dar parca isi mai revine citeodata cred ca trebuie facut un test

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dragii mei, se da urmatoarea problema:

S-a schimbat distributia la masina din profil, operatie la care am fost de fata tot timpul, pusa de niste mecanici buni, curea intinsa pana la semn, totul lucrat bine si fara buleala.

Dupa schimbarea de distributie mi-au aparut niste oscilatii la prima pornire, inainte imi tremura la relanti si a disparut acel tremurat dupa schimbarea distributiei

Face de cateva ori si se potoleste, nu face tot timpul. Face cand e mai frigut afara, in restul pornirilor nu apare treaba asta.

Chiar am fost la schimbarea curelei si s-a intins pana la semn, deci nu imi fac griji cum ca ar fi cureaua slaba. Am un G62 Hella ce nu l-am schimbat. Oare sa-l schimb pe cel original si sa vad daca mai imi face?

Sa fie senzorul de temperatura al motorinei? Am si un consum maricel, masina nu prea mi-a aratat sub 6.5% neam. Pe ala nu l-am verificat inca. Cu respect, Mihai

Modificat de Mishutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La schimbul distributiei s-a umblat la G62 ? Cred ca doar s-a dat jos lichidul G12. problema este in alta parte, poate contacte in mufa MAF, sau mai este altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a umblat. Vroiam sa-l schimb, dar era tarziu deja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAF-ul nu are treaba.... G62-ul iti facea figuri inainte ? daca da, trebuie verificat si daca se constata ca e obosit - abia atunci inlocuit.

 

In primul rand, cu VCDS-ul, verifica avansul axei cu came..... daca e departe de 0.0, atunci trebuie reglat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul e pe 0, G62-ul l-am verificat cand am verificat avansul. Treaba e ca nici consum sub 6.5 % nu am vazut indiferent de drum, mers, etc.

Sa fie senzorul de temperatura al motorinei sau g62-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzor temp motorina, se vede in grupul de valori. G62-ul - compara valorile de pe Engine cu cele de pe Instruments - sa nu fie diferenta mai mare decat cateva grade.

 

injectoare cu uzura, pot sa fie o alta cauza....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0.42 am cea mai mare valoare ls ele, deci nu cred ca e de la ele. Voi purica iar masina. Ma gandeam la MAF, G62 sau senzorul de temperatura motorina. In ordinea asta. Scuze ca par incapatanat, dar ma gandesc ca un 6% in mers lejer nu prea mult de cerut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare am si eu o problema cu injectoarele , am schimbat oringurile la injectoare deoarece pierdea compresie si pornea greu. Dupa ce am schimbat oringurile la injectoare cateodata parca merge intrerupt. Astazi mi-am achizitionat un cablu cu vcds 11.11 si am facut un test , valorile oscileaza de la 0.11 la 3.01 si pe rand. Care poate fii cauza? atasat aveti cateva snapshoturi luate in timpul testelor. http://postimg.org/gallery/5cu3eya4/ Problema mai este si alta ca nu imi creste turatia motorului peste 2000 de ture , nu scoate fum si nu consuma ulei deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Injectoarele 1 si 4 ar fi problema, desi nu te poti lua  prea bine dupa "scanari" sau logurile ce le-ai postat, Ai verificat valorile si la rece si la cald. Cu injectorul 4 la mai toate ii problema asta.

Ce avans ai? Ce consum ai in stationare  l/h?

Pe forum mai scrie si este si un DIY despre asa zisul reglaj al injectoarelor... poate au fost montate "gresit".

Eu zic ca problema ii din mecanic.

 

Prima eroare http://www.google.fr/imgres?imgurl=http://www.bentleypublishers.com/tech/vw/bentley.vw.a3.98JettaTDI.jpg&imgrefurl=http://www.bentleypublishers.com/tech/vw/bentley.vw.a3.98Jetta.TDI.2003.12.19.htm&h=375&w=360&tbnid=X1CBlaAuVWYqjM:&zoom=1&tbnh=90&tbnw=86&usg=__c6FumN2EiBc05WlBBsA2jVHwcdc=&docid=2Y9WgyvsAUqkqM&sa=X&ei=mT1yU4xnwqvRBajFgNAJ&ved=0CDMQ9QEwAA&dur=5731

 

Vezi releul si siguranta.

 

Erorile de pe injectoare http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17675/P1267/004711

 

Iti oscileaza si in mers sau doar in relantiu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din mers nu am incercat , in timpul testelor am mai si accelerat masina atunci osciland valorile la toate injectoarele. Procedura de montare a injectoarelor unde poate fii gasita , asa ma gandesc si eu ca problema este de la mecanic pentru ca in mai putin de 30 de minute au fost demontate , schimbate oringurile si montate .  Avansul este de 942 , consumul la relanti este de 8.2mg/str

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce an ii masina? Uite aici o poza ptr a compara, in grupul 004 acolo iti indica avansul la "Synchro angel" si in 015 ai consumul in relantiu (L/H) sau ai pe BC daca iti arata.

Oricum cam repede a rezolvat mecanicul injectoarele.

 

 

post-39904-0-38693800-1399997792_thumb.j

Reglaj Injectoare la montare.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e din 99 anul fabricatie , relantiul este prea mare undeva la 940 de rot pe min si imi consuma destul de mult peste 0,6l/h


este posibil ca din cauza la injectoare in starea in care este acum turatia sa nu creasca peste 2000 de rot/min? Ninu iti multumesc pentru sprijin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbim pe PM ca déjà suntem off topic si o sa fim sanctionati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,ca sa nu mai deschid un alt topic legat de aceasta problema,mentionez ca si la mine face cam de 3 ani de cand am masina adica este masina calda(vin de undeva,stationez 5-10 minute si repornesc) la 60-70-80 de grade si fluctueaza relantiul,intrerupe sa spunem si apare fum albastrui la evacuare.Calc acceleratia putin cam pana la 2000 rpm si isi revine imediat.Fenomenul a aparut in 3 ani cam de 7-8 ori din cand in cand.

Modificat de vw4life
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ne-ar interesa daca sunt ceva erori dar pana atunci poti sa verifici cablajul si mufele de la injectoare inclusiv mufa rotunda de pe chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut! Fratilor am si eu o problema cu Passatul meu  B 5.5.  1.9 tdi , 131 cp AVF. Oscileaza relantiul  spre o valoare mai mica decat cea normala  de la 800 la 7 00..si ceva. se "balbaie" si scoate fum cand face figura. Faza respectiva nu o face tot timpul dar vad ca  din ce in ce mai des. Am verificat cu VAG-com  si am vazut ceva ciudat la valoarea actuala MAF  cand relantiul sta fix este aproape dublu decat normal iar cand oscileaza relantiul valoarea actuala MAF este undeva in valoarea normala. Precizez ca scanarea am facut-o la relanti. Care ar putea fi problema  ?   Multumesc !

Modificat de gabriel2014
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot ai VAG-com, vezi cum e temperatura motorului in Engine, in momentele alea. Sa nu aiba senzorul ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAF-ul nu are treaba.

 

G62-ul - cum ti-a recomanda C o s m i n, si vezi si valorile injectoarelor, pe campul 013 de pe Engine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Completez la ce a ti scris voi, sa verifice si cantitatea injectata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. multumesc mult o sa verific G 62-ul si revin cu o postare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare all, am citit toate postarile, dar nu gasesc raspuns la problema mea.

 

Pasat 1,9TDI, 2002, cutie 6+1 manuala, 131CP.

 

La rece oscileaza turatia, scade undeva la 600-650rot/min dupa care revine la normal, cu o frecventa de 2sec. Dupa ce se incalzeste motorul oscilatia dispare, cu mentiunea ca daca pornesc aerul conditionat, oscilatia reapare.

La rece daca scot furtunul de la supapa EGR, nu mai oscileaza. vaccum pe furtun este, ca se simte la deget. Cum pun furtunul la loc, cum reapare oscilatia.

 

Am pus-o pe testere, toate variantele, nu-mi da nici o eroare, injectoarele sunt in parametrii, etc.

 

Am masurat incarcarea pe baterie, am verificat cureaua de distributie, toate sunt ok.

 

Am fost la mai multe services-uri, nimeni nimica.

 

Vreo ideea ceva, ce ar putea fi, Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un BS pe EGR, incearca cu o saiba sa reduci cantitatea de gaze recilculate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!