Jump to content

Ridicare Automata Portbagaj


FantomA
 Share

Postare recomandată

keyth77, la sedan e mai simplu. Exista si un kit, de cumparat care nu e scump. Cauta mai sus, in topic si pe youtube sa vezi care e treaba.

Uite ce a pus vicius la postul nr. 17

Asta da modificare

. Si merge si la variante http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=226054. Azi ma duc sa incerc recodarea sa vad daca imi deschide si nu doar imi descuie hayonul din butonul de pe telecomanda.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 170
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • clpos

    31

  • F l o r i n

    21

  • C o s m i n

    16

  • Borisake

    11

cu siguranta vicius o sa incerc in cel mai scurt timp(cel mai sigur saptamana viitoare):D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vicius,sti cumva sau macar banuiesti ce dimensiuni au aceste arcuri ca si lungime,pentru ca tot ce am gasit eu pe net,nu e nimic sub 30 de euro bucata plus transport si as vrea sa le inlocuiesc cu ceva ce se gaseste pe la noi?

Sincer nu sunt asa sigur ca daca gasesc ceva asemanator pe la noi o sa fie atat de rezistente si durabile ca acelea,dar incerc.

Multumesc

post-36288-1257420019_thumb.jpg

Modificat de keyth77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la reprezentanta sunt 12,8 euro bucata :) fara tva. te ajung 120 ron ...OEM

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar la variant nu exista un sistem din asta cu arcuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dsf, ce ai scris e o constatare sau o intrebare ? :)) ca nu inteleg. Nu merge la noi cu arcuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU e de ajuns. Telescoapele obosesc in timp iar iarna si de noi sunt ca si obosite. Arcurile la fel. Eu de exemplu vreau ceva ...for ever. Oricum multumim de intentie.

PS : Mancasem deja topicul de pe golf V care trateaza aceeasi problema cu hayonul :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la reprezentanta sunt 12,8 euro bucata :rolleyes: fara tva. te ajung 120 ron ...OEM

la care reprezentanta ca maine ma duc acolo daca imi dai mai multe detalii (ceva coduri sau macar pentru ce sunt) ca sa stiu ce sa cer

eu avand sedan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are vreun cod?

de la ce masina ( audi vw skoda)sa ma duc sa cer?

la vw am intrebat daca exista vreun kit de ridicare a portbagajului la passat b5,5 sedan si raspunsul a fost nu

???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu vă mai

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din info pe care le detin eu solutia ar fi montarea unui sistem HYDRAULIC UNIT FOR TAILGATE OPERATION / / PR-4E7 de la Phaeton, dar din pacate costa enorm :blah_:

48284645.th.jpg

Din cunostintele mele la Passat B6 exista optiunea de ridicare automata a portbagajului; stie cineva mai multe detalii despre acest sistem? ar putea fi pus in aplicare la B5.5?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviu_petrasc, daca detii un B5.5 sedan, solutia e super simpla si e pusa de cateva ori in topicurile mele si ale lui vicius. Pt cei cu variant ne chinuim, mai ales vicius, pt ca, solutia cu arcuri e de 3 lei si nu tine. Solutia cu Phaeton-ul cade (am studiat si noi), ca e o caruta de bani,,,,,,,,,Asteptam propuneri, eventul PM sa nu umplem topicul aiurea si postam doar cand e ceva solvabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din info pe care le detin eu solutia ar fi montarea unui sistem HYDRAULIC UNIT FOR TAILGATE OPERATION / / PR-4E7 de la Phaeton, dar din pacate costa enorm :D

Stiam de ea...de unde si inspiratia, dar mai are si o unitate de comanda de vreo 300 euro si aia. Iar la B6 variant e un motor electric, dar atasarea lui tine de montarea altui model de balamale. Adica e exact ca in poza pusa mai sus de mine cu modelul de la A4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am expus o idee aici(pentru ca pe acolo se cam pune mana si se face...) sa isi dea si ei cu parerea.

Am studiat un pic telescoapele de hayon si cu hayonul inchis stau la un unghi defavorabil deschiderii. Adica din unghiul in care stau nu pot impinge imediat hayonul de cum deschidem din maner sau telecomanda.

Ideea e simpla : pentru ca un telescop sa poata imprima unui angrenaj, intreaga lui forta trebuie sa fie imprimata perpendicular pe angrenaj, ceea ce ar fi prima solutie care trebuie adoptata pentru ca si cu telecoapele vechi va urca mai repede in partea de inceput cel putin. Chiar si gradul de ungere a pinilor pe care prind capetele telescoapelor conteaza(si acolo e frecare !!!, mica, dar e!).

Asa ca urmatoarea actiune e cumpararea celor 2 pop-up pins si confectionarea la un strungar a 2 pini pe care se fixeaza telescoapele care sa fie ceva mai lungi. Lungimea lor trebuie sa o testez si va spun.

Ptiu deja am luat foc iar :icon_thumright:

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai luat foc degeaba. Doar daca ai nevasta pe aproape... :)

Lungimea telescoapelor nu te va ajuta. Din contra. Se va ridica prea mult hayon-ul. Si vor aparea alte probleme.

Iar faza cu perpendicularitatea uit-o. Teoretic este ideal. Practic n-ai cum s-o realizezi. Iar locul dintre hayon si caroserie nu-ti permite sa jonglezi eficient cu pozitionarea telescoapelor.

Stiu ca vei veni cu argumente (ca de obicei), dar crede-ma pe cuvant. Te vei convinge cand vei ajunge la partea practica. ;)

Intr-adevar, pinii care sa ajute hayon-ul in primii centimetri de cursa o sa te ajute. Ramane de vazut cat... Spor la modificat.

Si... mai pune si tu mana si fa si practic nu doar teoretic. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distanta dintre hayon si garoserie e de vreo 4 cm loc in care stau telescoapele (2 cm diametru) in diagonala prinse de pini. De aia merge umblat la lungimea pinilor. Dar doar la cei montati pe hayon. Se pot modifica si ceilalti dar mult mai greu, ca nu ii poti infileta. Initial incerc asa :

post-15891-1257749109_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca era mai simplu sa se intoarca amortizoarele, forta lor de impingere ar fi alta, gen T5 sau Touran. Adica amortizorul sa impinga haionul in sus pe toata distanta de la deschiderea lui. Amortizorul nostru face o cursa dubla sa zic asa, pana la jumatate impinge si de la jumatatea cealalta trage,( fizic amortizorul nu trage, dar devine haionul mai greu si de aceea iti da senzatia asta) deci cred ca ne trebuie telescoape care sa impinga haionul in momentul in care decupleaza broasca.

angleofstrutspassatb5.th.jpg ceva de genul, nu am talent la desen, dar sper sa intelegeti ce zic.

Astept pareri de la voi pro si contra, daca functioneaza asa macar teoretic.

Mama m-ati enervat, ma duc sa-mi intorc amortizoarele sa vad daca functioneaza asa macar.

Revin.

Am revenit.

Din pacate tot kkatul ala este daca le sucesti pe loc, in schimb imi ridica pana la cap acum haionul.

Deci raman la concluzia ca trebuie modificat unghiul bratului, adica noi avem pe montantul masinii 2 pivoti in partea de sus si pe haion in partea de jos, e si eu zic, sa incercam sa montam pivotii invers, adica pe montanti in partea de jos si pe haion in partea de sus ca la T5.

Modificat de Borisake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa "la ochi", parerea mea e ca pozitia modificata de tine va da rezultate mai bune decat pozitia actuala. Cat? Asta doar experimental ai putea afla. Dar asteptam noutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ar trebui facut in felul urmator:

Schimbate prinderile pe montant si haion + ilocuirea amortizoarelor cu unele mai puternice si abia dupa modificata instalatia la motoras ca in momentul in care apesi pe butonul de la haion sau pe cel de la cheie special pt portbagaj, pt ca iala sa declanseze deschiderea si sa se deschida automat.

Trebuie studiat mai intai deschiderea cu bratele montate invers, dar ar mai fi o problema... si aceea ca daca bratele vor fi foarte puternice haionul in momentul inchis va tinde sa forteze in sus, adica sa nu mai stea inchis bine pe cheder. Dar poate ca nu, totusi este inchis in broasca, dar fortat.

Modificat de Borisake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

modificata instalatia la motoras ca in momentul in care apesi pe butonul de la haion sau pe cel de la cheie special pt portbagaj, pt ca iala sa declanseze deschiderea si sa se deschida automat.

la mine e deja asa, reactioneaza deja la butonul de cheie saubutonul de pe usa sofer >>> deschide nu doar descuie/deblocheaza hayon......vdspro :Driver:

vezi

....poate ma urmariti dupa numar :blush: Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo bre frumos, deci mai ai sa faci sa urce haionul si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!