Jump to content

ULEI IN APA!ce se-ntimpla?


16vlv
 Share

Postare recomandată

Problema mea n-are legatura cu cele discutate piuna acum de voi, dar sunt disperat si mi-ar prinde bine niste pareri avizate. Golful meu 2 gti 16v, din '87, si-a "trimis" TOT uleiul din baie - in vasul de expansiune si prin tot sistemul de racire cu apa. S-au emis doua ipoteze: ori granitura de chiulasa arsa(piscata, etc), ori radiatorul de apa-ulei (ala de pe filtrul de ulei) spart. Motorul acum e desfacut, garnitura de chiulasa n-are nici pe dracu, e perfecta, iar "oil-cooler"-ul nu poate fi testat pentru a vedea daca e sau nu spart. Cum, pe unde putea sa-mi intre uleiul TOT in sistemul de racire al motorului ?

A, s-a mai emis o ipoteza, zicea cineva ca in motor exista ceea ce se numeste flotar (floter?), si ca si acolo s-ar putea ca uleiul sa fi scapat in apa.

Daca stiti ceva, nu ma salvati pe mine, dar salvati o masina care sta intr-un garaj in loc sa alerge. :-(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ai venit si imi pare sincer rau ca a trebuit sa ne "cunoastem" in urma unor probleme.

Nu cred ca acel floater (banuiesc ca se referea la supapa de retinere a uleiului in rampa) sa aiba legatura cu fenomenul tau.

In primul rand cum ai descoperit defectul si cum s-au manifestat inainte de aparitie parametrii motorului ??

Ai observat o "crestere nejustificata" a temperaturii lichidului de racire ?? Din cele povestite de tine inclin sa cred ca intr-adevar schimbatorul de caldura (ulei-apa) are o fisura intre cele doua circuite (si totusi cred ca poate fi verificat)

oilcooler.jpg

Ex: se conecteaza pe circuitul de ulei (care inainte este obturat la iesire) un racord de la un compresor de aer (in locul unei sonde de presiune).Tot ansamblul se scufunda in apa calda. Daca apar bule de aer pe unul din racordurile circuitului de apa (lasate libere) testul a demonstrat existenta fisurii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnul Andi este un meserias ca de obicei.

Daca este sparta garnitura de chiulasa se dupe apa in ulei si nu invers. Cum uleiul are presiune mai mare ca apa in instalatie este foarte posibil sa fie de la acel oil cooler.

Toate bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

flansa aia de racire de la filtru de ulei este o problema cunoscuta pt 16 vlv

asa ca schimb-o :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa va multumesc pentru asistenta de pe un calculator mai vechi, si se pare ca n-am resuit sa transmit mesajul.

asa ca revin - multumesc !

Intr-adevar a fost radiatorul de apa-ulei, acum masina merge de bubuie si nu mai am probleme din punctul asta de vedere. Am insa o mica fisura la radiator (este radiatorul meu de aluminiu?) si solutia de "stop leak" nu a prea functionat (o solutie data de Liqui moly care avea consistenta samponului). CRedeti ca un praf special pt. etansare ar face mai mult ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... probabil ca ar face, daca fisura e mica. Dar eu n-as pune asa ceva. Nu poti sii ce mai astupa praful ala...

Dupa mine cea mai buna solutie (costisitoare, ce-i drept) este inlocuirea radiatorului.

Am mai auzit de "carpaceli" cu solutii de gen "Liduid Metal", dar nu am vazut o "reparatie" de genul asta, si nici nu stiu cat/daca ar tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DACA NU VREI SA MAI AI CALDURA PUNE PRAF PT RADIATOR SI SE REZOLVA...

ai grija sa nu pui prea mult pt ca se infunda furtunul ala mic care intra in vasul de expansiune ( recirculare apa prin vas ) si nu se mai aeriseste motorul si va fierbe....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SFAT: sa nu bagi porcarie d-aia in radiator pt ca o parte se depune unde e problema (porul tau pe unde rasufla) ..iar restul se va depune pe unde apuca (cu precadere prin radiator) si iti va infunda celulele ...si vei sfarsi prin a cumpara alt adiator

incearca sa localizezi porul si pune pasta de lipit (se gasesete in comert) care se aplica din exterior

:salut:

CristiGTI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

habar n-am .... stiu doar ca exista asa ceva ... (si as fi foarte fericit daca nu as folosi-o niciodata) .... ultima oara am vazut asa ceva prin metro ...dar intreaba si la alte magazine cu profil auto .. e imposibil sa nu aiba cunostinta de asa ceva

:lol:

CristGTI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Cauta locul buclucas cumpara POXILINA foloseste produsul si succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

yo cred ca in 4 ani, cat au trecut de la ultimul post, cristigti si-a rezolvat cumva problema :(

urat din partea lui ca nu ne-a spus si noua care a fost problema si cum s-a rezolvat :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( Masina o fi ajuns deja la fiare vechi poate,.

Eu daca as fi moderator le-as da warning la astia care vin cu o problema, o expun, o rezolva dar nu mai scriu care a fost rezolvarea....

E ca si faza aia ajutooooooor, ajutooooooor si dupa ce te ajuta unii altii, byeeeeeeeee. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

perfect de acord,trebuie gasita o solutie in privinta asta.sunt multe topic-uri de genul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Din pacate inca nu exista in regulament stipulat sa dam warning la cei care expun o problema si nu mai posteaza rezolvarea ei. Poate rezolvam ceva in privinta regulamentului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!