Jump to content

Martor Check Engine Aprins


aditzzza
 Share

Postare recomandată

Buna dimineatza!

Mai zilele trecut am pornit masina si mi s-a aprins martorul check engine.

In urma unei scanari facute cu vag com ul au reiesit urmatoarele erori.

P1539 Clutch Pedal Switch Signal Fault

P1139 Long Term Fuel Trim Add. Fuel B2 System Too Rich

Masina prezinta si unele simptome de nefunctionare corecta.

Mai exact la unele franari urmate de apasarea pedalei de ambreiaj se opreste motorul.

Daca saptamana trecuta aceste opriri erau foarte dese, aseara au devenit ceva prezent aproape la fiecare oprire la semafoare.

Imi puteti spune daca erorile de mai sus cauzeaza probleama opririi motorului sau este vorba de cu totul altceva

Mentionez ca martorul de check engine este stins de cand am facut scanarea

multumesc :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

singura chestie la care ma pot gandi este ca switch-ul de la pedala de ambreiaj poate cauza oprirea motorului... tu apesi ambreiajul, masina nu "vede" asta, crede ca esti in frana de motor si taie alimentarea... ca urmare motorul se opreste. Cealalta problema nu stiu ce poate fi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ice2k are dreptate. Masina se opreste din cauza ca switchul de la ambreiaj este defect iar motorul nu sesizeaza apasarea pedalei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P1139 Long Term Fuel Trim Add. Fuel B2 System Too Rich

Masina prezinta si unele simptome de nefunctionare corecta.

VAG Type 5 - digit: 17547

P-type: 1139

Fault location: Long term fuel trim, bank 2 - system too rich

Probable cause: Fuel pressure, injector(s), EVAP canister purge valve

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hihi..la mine era cauzata de timing prost in distributie :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat switchul de la pedala de ambreiaj.

masina tot se opreste din cand in cand.In special cand este rece.

sezorul de check engine se aprinde regulat la 100 km dupa stergerea erorii.

am sa verific alinierea distributie..

sper sa i dau de cap

multumesc pt sugestii.

am sa revin cu vesti ( bune sper)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ice2k are dreptate. Masina se opreste din cauza ca switchul de la ambreiaj este defect iar motorul nu sesizeaza apasarea pedalei.

Taierea combustibilului, in frana de motor, nu are nici o legatura cu switch-ul de ambreiaj. Este strict dependenta de turatia motorului si de switch-ul/pozitia din pedala de acceleratie (Idle mode).

Switch-ul de la ambreiaj este folosit doar pentru schimbarea unor harti de aprindere/avans pentru o schimbare mai "smooth" a vitezelor. Si la CC, la masinile care sunt dotate cu CC.

Cititi manualele/cursurile VW...

Oprirea motorului este datorata erorii nr. 2, cea cu amestecul prea bogat.

Modificat de alex_pescaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

Oprirea motorului este datorata erorii nr. 2, cea cu amestecul prea bogat.

care poate fi cauzat de ce anume? Imi poti spune te rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Taierea combustibilului, in frana de motor, nu are nici o legatura cu switch-ul de ambreiaj. Este strict dependenta de turatia motorului.

Switch-ul de la ambreiaj este folosit doar pentru schimbarea unor harti de aprindere/avans pentru o schimbare mai "smooth" a vitezelor. Si la CC, la masinile care sunt dotate cu CC. Cititi manualele/cursurile VW...

Oprirea motorului este datorata erorii nr. 2, cea cu amestecul prea bogat.

corect gandit si judecat!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A incercat DORU_14 sa-ti explice, sau mai bine spus sa-ti indice ce spune manualul despre aceasta eroare.

Verifica injectoarele si presiunea din circuitul de alimentare.

Mai verifica sistemul EVAP, de control al vaporilor de benzina din tank / sistemul de recuperare al lor.

Acest sistem recupereaza vaporii din tank-ul de combustibil si ii introduce in admisie la momente bine determinate, nelasandu-i sa se elibereze in atmosfera. Acest sistem trebuie sa functioneze doar la pornirea motorului si/sau rareori in timpul functionarii motorului la turatii ridicate. In nici un caz la relanti. Verifica valva de pe circuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

iote ca azi aparu si la mine o eroare asemanatoare

1 Fault Found:

17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich

P1137 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON

sa fie valvade la recuperatorul de gaze ??

cum se verifica si unde e pozitionata ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumoasa eroare. Si eu am avut la un forumist cu Golf 4 2.0 8v aceasta eroare si inca nu i-am dat de capat. Noi ne-am dus cu gandul la MAF. Inca mai investigam. O sa-l intreb despre documentatie poate te ajuta cu ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dragilor am si eu un POLO 1.4 din 2001, care da eroare la EPC si check engine , s mai mult dupa ceva vreme se opreste motorul in mers.

Masina e in service-ul WW de vreo 3 saptamani si nu au reusit sa descopere ce are, se pare ca deja au schimbat 3 senzor/valve dar fara succes.

Daca vreunul a avut probleme similare sau are cunostinte, da un semn,

Va multumesc pentru ajutor in avans

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update.

Am curatat clapeta de acceleratie cu un spray special si eroarea precum si simptomele au disparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@corneltm Nu am inteles de ce ai postat la acest topic. Are vreo legatura cu clapeta de acceleratie?

In alta ordine de idei, ai putea sa iei de la mecanicii de la VW codurile de eroare? Daca ne spui codurile am putea sa ne dam cu parerea. Asa, fara coduri, nu are nici o relevanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

istef, maine vorbesc iar la VW pentru a verifica daca au mai reusit ceva si a lua codul de eroare, astazi inca nu aveau o solutie pentru eroare.

Pana acum au luat o masina identica si au schimbat de pe una pe alta de la senzori/valva/calculator de bord/sonda lambda, si eroarea persista.

Am postat pe acest topic dupa search EPC, daca ai un topic mai bun de postare sau unde mai pot gasi detalii, multumesc de sfat.

Nu ma pricep la masina dar eroarea initiala era de are rarefiat, motorul nu se mai alimenta si pana acum clapeta a fost cea mai curatata de toti care si-au dat cu parerea, 3 dealeri VW inclusiv cel la care e masina.

Simptomele curente sunt aprindere martor EPC imediat dupa pornirea motorului, aprinderea martor "check engine" dupa vreo 2 minute, apoi la drum motorul pierde putere si se opreste. Daca il las 3-4 minute pot porni iar si continua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au reusit sa imi dea codul de eroare pentru ca mecanicul plecase deja din service dar mi-au dat codul de la ultima piesa care au comandato pentru inlocuire: e o sonda cu nr: 1J0973722, daca ajuta la ceva, pentru alte detalii o sa imi mai comunica luni, cand vine piesa cu pricina sa o monteze.

Sper ca asta sa fie problema si sa dispara eroarea si problema.

Modificat de corneltm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti fratilor dati si voi cu parerea ca vine ziua de Luni si banuiesc ca iau masina de la VW fara sa fie reparata (piesa pe care o asteapta sa o monteze seamana cu un conector nu a sonda).

Chiar nimeni nu a avut astfel de probleme sau nu are recomandari?

Multumesc de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea mea ramane, cei de la Autoclub din Timisoara m-au sunat sa merg sa ridic masina pentru ca nu o pot repara, au incercat 3 saptamani si nu au reusit sa isi dea "doctoratul in Polo"

Cam pe scurt eroarea e: 17961 P1553 035

Signal Kohen / saugro hrdruck un plausi blas werkalt nis sporadic

Data la peste 3000 de turatii

Rezultat: se aprinde martorul EPC, dupa cateva minute martorul "check engine" si din cand in cand se opreste in mers.

Ce au schimbat cei de la Autoclub Timisoara (sau cel putin asta zic ei ca au facut:

Senzor sonda presiune Aer

Senzor sonda presiune apa

Ventil recirculare gaze

Ventil masurare presiune aer

Verificare fise

Verificare bujii

Verificare alimentare

Verificare Calculator motor

Verificare cablaje

Verificare Sonda lambda

Cred ca istoria e completa, daca mai aveti nevoie de date, un semn e de ajuns.

Multumesc mult de sfat/indrumari,

Modificat de corneltm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa, sa-ti spun ce am gasit in Autodata pentru acest cod:

17961 - P1553

Localizarea problemei: Manifold absolute pressure (MAP) sensor / barometric pressure BARO sensor - range / performance problem

Posibile cauze: Intake / exhaust leak, EGR system, EVAP canister purge valve, throttle control unit, wiring, MAP sensor, BARO sensor

Am cautat pe vwvortex si fix la codurile astea spuneau cei de acolo asa:

Barometric/manifold pressure signal ratio out of range (G71) / (F96)

Se pare ca senzorul barometric este G71 sau F96. Nu am reusit sa le reperez exact dar mai investighez. Din ce ti-au schimbat nu stiu daca vreo unul se potriveste cu acest senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G71 - MAP

F96 - Senzorul barometric/altitudine

Sa nu fie de vina F96 ca-i nasol...se schimba cu ECU :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Auto Club zice ca au verificat G71 si e ok, iar de F96, spun ca nu exista pe modelul asta.

Cat costa o schimbare de ECU?

Cineva din cunoscuti e de parere ca din cauza neschimbarii filtrului de aer (pe care lam schimbat dupa 1 an de la aducerea in tara) se poate infiltra mizerie in valvele de aer si de acolo aparitia problemei si a erorii...

Aveti idee daca asta e posibil, si daca da, cat poate sa coste o astfel de curatare si ce trebuie facut?

PS, Masina e inca in Autoclub de aprox 5 saptamani. si inca nu au descoperit. Ultimele cautari au eliminat varianta: scurt de la alarma montata ulterior

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se baga nimeni la o lucrare de diploma care se numeste Polo?

...........

nici voi si nici Autoclubul.

Ipoteza de astazi: din cauza curelei de distributie nepusa la "punct" da eroarea si se opreste masina?????

Ei de asta ce ziceti? sau nici de asta???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este o ipoteza gresita. Ai citit ce a scris @istef in #59? S-au verificat toate cele mentionate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

XXleeus FELICITARI!!!!

mare dreptate ai, IPOTEZA GRESITA.

Raspunsul la intrebarea ta daca au facut tot ce era scris in service book: DA, eu le-am dat printingurile si ei au confirmat ca au facut toti acei pasi, inclusiv schimbarea de computer cu un altul de pe o alta masina.

Insa fost descoperita problema, rezolvata, masina a fost preluata din service astazi, testata de mine cat am putut de bine, si cazul a fost inchis.

Eroarea provenea de de cureaua de distributie sarita de la punct.

Desi nu prea imi vine sa cred asta spun cei de la Autoclub ca au "mai facut" si dupa nu a mai fost eroarea. nici EPC error si nici check engine. Sper din tot sufletul sa nici nu mai am de lucru cu asa "lucrari de doctorat".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!