Jump to content

Martor Check Engine Aprins


aditzzza
 Share

Postare recomandată

Salut!!Cei care au mentionat ca detin golf 5 1,6 fsi sau au autovehicule cu aceeasi motorizare ,as vrea sa stiu daca ati rezolvat problema  cu martorul check engine ,din pacate am aceeasi problema sau chiar mai grava .Motorul are comportament  urat ,nu are putere ,pur si simplu se opreste motorul ,da rateuri ,raspunde  destul de intarziat  la accceleratie ,nu ruleaza rotund ,ba chiar cateodata ramane blocata la 3000rpm si nu mai trage .Cu toate ca folosesc benzina de calitate superioada ,martorul tot aprins este ,iar in ultimul timp se aprinde intermitent .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,
A cedat sonda lambda la masina din semnatura (cea care are rol in amestecul de combustibil) mai exact nu-i mai merge circuitul de incalzire.

Caut sa cumpar una noua si va cer sfatul in acest sens:

http://www.epiesa.ro/sonda-lambda-skoda-fabia-combi-6y5-1-4-16v-vemo-v10-76-0075/15583/10829/articol-2716574/

Sonda de mai sus se potriveste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna ziua,

La ultimul drum cu masina, Golf 6 1.2 TSI, a cedat o fisa de bujie si am mers cu masina vreo 150 km in trei pistoane si cu trei martori aprinsi in bord. Acasa am schimbat fisele de bujii, masina merge bine, dar ramane aprins in bord martorul check engine. Bujiile sunt noi, fisele noi. Stie cineva care ar putea fi problema? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Șterge eroarea/erorile și vezi dacă se stinge / nu mai apare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Benzina nearsă din cilindrul fără bujie a cam ajuns pe evacuare şi a contaminat sondele lambda. Cel mai probabil de asta a rămas check engine-ul aprins. Trebuie văzut ce erori ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu sa sterg erorile, dar am facut un drum de vreo 15km cu masina si am vazut ca s-a stins. Multumesc tuturor pentru raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca să ştergi  erorile trebuie intrat cu un tester pe maşină. Dacă s-a stins înseamnă că ai scăpat uşor (s-a curăţat sonda lambda de combustibilul care o contaminase)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tester dar nu e original. E un VCDS cu care am depistat ca nu am scanteie in cilindrul 3. Se pot sterge erorile cu el?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineînţeles, asta dacă mai sunt stocate erorile. De cele mai multe ori chiar dacă se stinge becul erorile rămân stocate. Fă o scanare şi vezi care sunt codurile stocate, le ştergi (salvează-le în prealabil undeva pentru situaţia că reapar să ştii dacă sunt tot alea) şi vezi dacă reapar după ce mergi cu maşina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Mi s-a aprins si mie martorul check engine si vreau niste pareri de la ce ar putea fi. Nu ma pricep mai deloc la masini si nu am tester. Pot spune doar parerea mea naiva si ce am observat zi de zi.

 

Am cumparat masina acum 2 luni, a fost adusa din Austria. Toate bune si frumoase. La un moment dat sesizez ca atunci cand motorul e pornit si masina sta pe loc (cand e la relanti?) se simte o vibratie in fata, la motor. Tineam piciorul pe frana si de asta simteam vibratia. Nu stiu exact momentul cand a inceput sa apara vibratia, nu imi amintesc daca atunci cand am cumparat-o se simtea (eram destul de entuziasmat si posibil sa nu fi observat asta). In fine, vibratia (sau tremurul) masinii cand e la relanti o simt si acum. Nu conteaza daca motorul e cald sau rece, se simte mereu cand e la relanti. Problema mi se pare ca s-a accentuat ieri, cand am mers la un drum mai lung (nu e primul drum lung, doar ca ieri s-a intamplat). Dupa 1h 30m de mers, am facut o pauza si cand m-am oprit mi s-a aprins becul check engine si mi-a aparut in bord "Check engine service now" (sau aproape textul asta). Am oprit motorul, am stat cam 5 minute si apoi am pornit din nou. Check engine s-a stins si am mai mers inca 1h 30m. Am ajuns la destinatie fara nici o problema. La intoarcere am prins o coada infernala si trebuia sa inaintez cate putin, apoi sa opresc, apoi sa inaintez iar - vreo 1 ora. Evident, cand stateam pe loc simteam acel tremurat. Mi s-a aprins becul check engine din nou, se aprindea si se stingea, apoi a ramas aprins. Tremuratul masinii il simteam din ce in ce mai puternic. La un moment dat mi s-a aprins si martorul EPC si in momentul ala masina tremura foarte foarte tare. M-am panicat, am bagat avariile, am tras pe dreapta si am oprit imediat motorul. Dupa o pauza de 15 minute, am pornit masina din nou. De data asta martorul de check engine nu s-a mai stins, cum facea de fiecare data, dar cel EPC s-a stins. Dimineata asta cand am pornit, la fel, check engine nu s-a mai stins.

Parerea mea e ca acel check engine tine de tremurat, dar nu inteleg de ce s-a aprins si EPC. Ala ma ingrijoreaza mai mult. Vreau sa o duc la service sa se uite la ea, dar as vrea sa am si cateva idei de ce ar putea avea inainte sa o duc. Tot am amanat sa ii rezolv tremuratul (era sesizabil, dar nu foarte tare), dar cand am vazut ieri in ce hal s-a apucat sa tremure, mi-am zis ca e timpul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare și postează erorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o scanare cu ELM 327 (asta am gasit ieftin si rapid, nu ma pricep) si mi-a aparut 1 singur cod de eroare - P0301 Cylinder 1 Misfire Detected.

 

Ce parere aveti? Asta poate fi cauza tremuratului? E ceva grav? De la ce poate aparea problema asta?

 As putea sa mai merg cu masina in starea asta sau trebuie cat mai repede in service? Si cam cat ma costa?

 

Mentionez ca in timpul cat am folosit dispozitivul, cam 5 minute cu motorul pornit a inceput sa clipeasca iar check engine (era deja aprins) si s-a aprins si EPC iar.

Am atasat si 2 poze cu rezultatele.

Multumesc!

1.jpg

2.jpg

Modificat de sopronoctavian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauza misfire pe cilindru, poate sa fie multipla. Trebuie verificat, nu se poate spune exact de la ce este și cât costa, din pacate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incepe cu verificare bobina bujie la cilindrul 1. Problema ta e pe cilindrul 1. In afara de aprindere problema mai poate fi de la injectie, compresie slaba pe cilindrul 1.

de multe ori problema de aprindere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

Revin cu niște updateuri de la problemă. Am fost la 3 serviceuri până acum.

Primul mi-a schimbat bujiile, dar după 10 minute de mers (cand ma întorceam acasa), check engine a aparut din nou si masina tot tremura.

Al doilea mi-a spus că a verificat tot ce se putea verifica si de vină nu e partea mecanica, ci partea electronică, asa ca m-a trimis la cineva care știe asta, dar nu am mai fost, neinspirandu-mi incredere prea mare.

Al treilea a facut un test de compresie, iar cilindrul 1 (cel cu eroarea) nu ținea compresia. Mi-a spus că e din cauza chiulasei si ca trebuie schimbată. Costul pentru asta e 4000 ron. Mi-a propus sa schimb si distribuția tot acum si am acceptat. Încă 1000 ron.

In prezent am lăsat mașina la ei. 5000 ron e o sumă destul de mare pentru mine, dar nu mai știam altceva ce sa mai fac; tremuratul e insuportabil.

Revin cu update cand ma duc dupa mașină. Sper să rezolve, pentru ca oricât de mult as iubi masina asta (totul e ok înafară de problema asta care aparent nu mai are final) m-a cam dezamăgit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiulasa? de obicei e vorba de segmenti de compresie sau supape. 

in fine, probabil au descoperit ei ce si cum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, de vreo 10 zile am probleme la pornire, când e rece motorul(pornește la a 2,3 cheie) și tot în aceeași zi mi a aparut în bord "check engine". Am pus un tester și am eroarea P0420. Este a 2 oara când apare(prima oara l am șters si am mers mai turat, în speranta ca se mai curata evacuarea). Știe cineva ce este mai exact și ce se poate face? Mulțumesc! 

Screenshot_20210619_160448_com.android.gallery3d.jpg

Screenshot_20210619_160413_com.android.gallery3d_edit_1253403715433.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea aia inseamna eficienta scazuta catalizator, nu are legatura cu pornirea insa poate fi influentata de functionarea defectuoasa a motorului. Incepe cu verificarea bujiilor, curata clapeta de acceleratie, curata debitmetrul de aer, presiune combustibil, regulator de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroarea aia apare din 2 cauze posibile: catalizator cu probleme sau sonda lambda de dupa catalizator obosita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apare din mai multe cauze, inclusiv benzina proasta, amestec de carburant neconform, omul descrie niste probleme cu pornirea, toate astea pot genera P0420.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are decat sa verifice si amestecul cu diagnoza si altele. Un catalizator infundat da probeleme de pornire si apare si eroarea respectiva :) .

Ma rog, reparatia nu o faci doar pe baza unui cod de eroare sau la ghici.

De obicei la probleme de amestec , prima sonda e cea care da alte erori inclusiv cele de amestec sarac sau bogat, dupa caz.

Modificat de jhonutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Dupa cum zice in primul post, motorul are probleme cu pornirea la rece, deci nici vorba de catalizator infundat. Corect, prima sonda este cea care comanda amestecul de carburant insa sunt destule cazuri in care motorul merge prost si nu apar erori de nici un fel in ecu.

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Se da o skoda octavia 2 1.6 mpi, am facut revizia acum cateva zile, schimbat ulei filtre + bujii, azi mi s a aprins check engine. La prima vedere nu simt nici o diferenta in modul cum se comporta masina de cand s a aprins check ul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza si posteaza erorile aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!