Jump to content

Martor Check Engine Aprins


aditzzza
 Share

Postare recomandată

  • 2 months later...

Salut,

Ce va spune: EVAP canister purge valve ?

Am un 1.4 TSI 125kw cu check engine aprins.

Mi-a aparut eroarea 2262 la care exista TPL la VW de schimabare a unui ventil.

L-am schimbat si mi-a aparut dupa 20km din nou faimosul check engine.

Dupa test aparea eroare 0444, care se refera la "canistra" asta. :D

Masina merge foarte bine... nu exista nici o schimbare a comportamentului ei.

Va rog un sfat. Chiar daca masina merge bine, ma dispera sa am check engine.

Multumesc.

PS. Nu ma prea pricep, va rog un raspuns pe intelesul meu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ce va spune: EVAP canister purge valve ?

PS. Nu ma prea pricep, va rog un raspuns pe intelesul meu

Fa-ti o idee citind

http://vwforum.ro/index.php?showto...canistra+carbon .

Nu in ultimul rand, noi pe aici (pe forum) discutam in baza codurilor de eroare citite cu Vag-Com/VCDS.

Pentru mai multe lamuriri, poti citi http://vwforum.ro/index.php?showtopic=14353 .

Poti cere/gasi ajutor pt. o diagnoza citind http://vwforum.ro/index.php?showto...cereri+diagnoza

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca bagi benzina in diesel sau motorina in benzinar ar trebui sa ti se aprinda becul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am un golf 4 2003 1.6 16v...am urmatoarea problema

dimineata ...motorul fiind rece cand pornesc sta turat la 1100 de ture(este ceva normal)

astept ...turatiile scad odata cu incalzirea motorului si cand ajunge la 1000 de turatii.....scade brusc, jumatate de [cenzurat](900-950 turatii)nu oscileaza si dupa 3 secunde dupa ce are scaderea brusca se aprinde check engine in bord ...care ramane asa pana mai merg cu masina, imi fac treaba si dupa ce merg mai mult timp...cand o mai pornesc martorul se stinge singur, deobicei se intampla dupa vreo 3 -4 porniri de-a lungul zilei.

cat timp martorul e aprins in bord am impresia ca masina nu trage cum trebuie...parca merge inecata!nu stiu daca asa este... eu asa am impresia!

am fost la mencanic la tester de mai multe ori.....care mi-a zis ceva de sonda de temperatura...mai avem eu eroare si de la sonda lamnda 1 (care am schimbat-o mai demult) dar dupa o vreme se intampla ce am scris mai sus!

ultima data s-a intamplat prin decembrie...am fost la tester si mi-a spus de sonda de temperatura, a sters erorile...a zis ca sa vedem daca mai face o schimbam.....nu a mai facut vreo 2 luni..si acum a inceput iar....in fiecare dimineata aceasi problema

ma dispera martorul ala apins

am zis ca o sa ma duc la mecanic dar mi-e sa nu fie de la altceva!!

pana la urma o sa o schimb....dar daca iar o sa apara nu stiu ce o sa fac....o sa ma umplu de spume...ma lasa nervii cu martorul ala in bord

a mai avut cineva problema asta.....poate sa faca asa de la sonda de temperatura(care este rolul ei)

multumesc sper sa aveti niste pareri vis-a-vis de speta mea:(

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Incearca sa pornesti dimineata cu mufa deconectata de la senzorul de temperatura si vezi cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzor temperatura = sonda temperatura??.....

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Daca stie cineva, la un Touran, 1.6 benzina, nu mai porneste, la engine imi apar urmatoarele :

18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller

P1635 - 009 - Open or Short to Ground

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Temperature: 25.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria este ok?Masina porneste 2 secunde si moare sau nu porneste deloc?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Porneste 2 sec si se opreste . Bateria este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare sa fi intrat apa la ECU. Nu stiu la Touran unde se afla dar la golf 4 e sub plasticul de la stergatoarele de parbriz. Daca nu mai ai alta idee poti arunca un ochi acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci problema ce amai grava poate sa fie ECU.Poate sa fie de asemenea masa pe la ECU sau poate sa aiba imobilizatorul probleme si sa nu-ti mai recunoasca cheia(porneste si dupa 2 secunde martorul cu cheia din bord nu se stinge dar motorul moare).Sau cablaraie in scurt.Verifici ce e mai ieftin intai.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos ECU, am verificat tensiunile de 12v care trebuie sa ajunga la el, sunt prezente, am verificat legaturile la masa si daca sunt prezente pe el, am dezisolat cablurile care pleaca de la el si le-am verificat " la ochi ", sunt bune, cel putin traseele la care am avut eu acces, daca pun contactul se stinge martorul cu cheia din bord, raman aprinse becurile de la airbag , abs si un bec in partea stanga a bordului cu forma de volan . A mai facut treaba asta acum o saptamana, am resetat toate erorile, a mers fara probleme, dar acum a inceput sa faca acelasi lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci condens in ecu?Daca erorile nu sunt constante este pe undeva mai bine desi este mai greu de detectat defectul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut ecu si am verificat si daca trec tensiunile de 12v dincolo de preimele rezistente, este curat, uscat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D mai mult nu iti pot spune.Vorbeste eventual cu membrul Al Bundy.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ajuns pana la modulul J533, data bus diagnosis interface, care din cate imi dau eu seama ar trebui sa se alimenteze in pinul 1. Aici nu are nici o tensiune. Daca stie cineva tensiunile care ar trebui sa le am, eventual de unde se alimenteaza. Multumesc pentru raspunsurile de pana acum si de faptul ca v-ati pierdut timpul cu mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi schema alaturata (este pentru motorul BGU)post-10189-1276781309_thumb.jpg: :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, acea tensiune care nu era disparuse din cauza unor trasee oxidate si rupte de la blocul de sigurante din compartimentul motor . A trebuit sa desfac in cateva componente blocul de sigurante, se desface ca un sandwich in mai multe bucati . Multumesc pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Stie cineva unde este senzorul asta la un polo 1,4 benzina, 6N2: Engine Speed Sensor (G28). Imi tot apare eroarea asta dupa ce motorul se opreste in mers:16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal P0322 - 35-10 - - - Intermittent

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te ajuta cu ceva:post-10189-1277225431_thumb.jpg :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut am si eu un golf 4 1.4 16 valve tip motor AXP si am aprins martoru check engine , am dat clapeta de acceleratie jos si am curatat , am sters eroare si dupa cativa km in apare iar , am fost la un tester si mi-au iesit ambele sonde lambda .....ce este de facut , sa cumpar sonda inaintate de catalizator ca asa mi-au spus "mecanici" nostri ...pe langa acest lucru mai imi consuma si 12-13/ 100km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine sa postezi aici erorile dupa scanare, altfel nu prea te va poate indruma nimeni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa postez erorile in cursu' zile de luni ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am revenit cu erorile

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 036 906 032 L

Component and/or Version: ME7.5.10 3758

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 01120

Additional Info: WVWZZZ1JZ2U020032 VWZ6Z0A3781796

4 Faults Found:

17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Open Circuit

P1116 - 35-10 - - - Intermittent

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit

P1118 - 35-10 - - - Intermittent

16525 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2; Heating Circuit: Malfunction

P0141 - 35-00 - -

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

P0130 - 35-00 - -

Readiness: 0010 0101

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!