Jump to content

Martor Bujii Incandescente Aprins


atti

Recommended Posts

Va trebui sa incerc varianta cu inlocuitul acumulatorului pentru ca oricum pare vechi. Mai departe mi e teama sa mi trimit sotia prin service uri. 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 564
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    50

  • Al Bundy

    48

  • romytaxy

    17

  • razvan87

    15

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Salut! La un Passat 2.0 BMR s-a aprins martorul de bujie incandescenta,si pe tester a dat erorile de mai jos. Aveti cunostinta ce genereaza acele erori? Ms.

servofrana nu are cum sa sufle aer, ca acolo nu este presiune, ci depresiune. Servofrana nu are nicio legatura cu turbina. explica te rog cum s.a facut reglajul actuatorului turbinei

Fa un basic settings la turbina,apoi un log in mers sa vezi cum merge geometria.

Posted Images

F l o r i n
8 hours ago, Emy_ said:

Ceva ciudat zic eu si as dori sa va impartasesc patania.

Motorul cu pricina 1.6tdi cayc 2011

Dimineata in special, ori cand apuca sa stea nepornita mai mult de o ora, la punerea contactului bipaie averizarea sonora a unei erori, iar spirala pentru bujii incepe sa palpaie. Dau la automat si n o ia, incepe sa invarta ea singura de odata, iar n o ia. Mai pun contactul odata, dau la automat si ori face aceeasi faza, ori porneste. Autoturismul are sistem START/STOP care nu functiona de ceva timp din cauza acumulatorului slabit banuiesc.Pe tester nu aveam nici o eroare de aceea zic asta. Chestia cu pornirea a aparut de 2 zile. Din pacate eu sunt plecat in voiaj, iar sotia foloseste masina. Acumulatorul este de tipul original din fabrica. Este din fabrica (2011) sau pus altul original, nu stiu ce sa zic. Electromotorul invarte normal, nu da semne de puturosenie. 

Dupa ce porneste dispare spirala, motorul merge perfect normal,de aceea am banuit acumulatorul. Pareri? 

nu e numai acumulatorul. Ai o problema, se vede la scanare

Link to post
Share on other sites

M am convins de asta. Astazi a pornit perfect, fara eroarea aceea, dar ii spusesem sa incerce cheia de rezerva. Posibil immo sau chipul din cheie? Nu ar fi trebuit sa apara indicativul cu masina galbena si cheița ori pe Seat Leon nu este acel martor? 

Link to post
Share on other sites
F l o r i n
Posted (edited)

Trebuie sa scrie SAFE pe afisaj, la ceasuri...daca e o problema pe linia immo.

Edited by F l o r i n
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Pentru colegii care vor mai trece prin aceasta problema. O cheie face figuri,uneori comunica cu immo, alteori, nu. 

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
aditza nam

Revin si eu poaate ma puteti ajutaSalutare acum 2 saptamani pe autostrada dintr o data a inceput sa clipeasca martorul bujii si masina nu mai tragea, am oprit motorul am repornit si a mers fara sa mai faca nimic, azi insa dupa un drum mai lung in care am cam fortat-o mi sa aprins din nou acel martor care clipeste si mi a taiat pedala am facut o scanare si iata erorile...va rog daca se poate sa imi dati un sfat...multumesc

received_634080854000261.jpeg

received_595952250972674.jpeg

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

verifica actuator turbina, sa nu fie spart

Link to post
Share on other sites
aditza nam
16 hours ago, F l o r i n said:

verifica actuator turbina, sa nu fie spart

Poti te rog sa imi spui cum sa il verific?

 

Acum am eroarea aceasta si mi sa aprins si check ul

Screenshot_20200915-110044_Gallery.jpg

Screenshot_20200915-110150_Gallery.jpg

Edited by aditza nam
Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Baga un furtunas in capsula de vacuum,  trage din el, vezi daca il misca....sau daca e sparta capsula...caz in care inlocuiesti actuatorul

Link to post
Share on other sites
aditza nam
45 minutes ago, F l o r i n said:

Baga un furtunas in capsula de vacuum,  trage din el, vezi daca il misca....sau daca e sparta capsula...caz in care inlocuiesti actuatorul

O sa incerc astazi...multumesc frumos

Link to post
Share on other sites
aditza nam

Am pus furtunas si face vacum!

Screenshot_20200915-140738_Gallery.jpg

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Si se misca parghia suficient, cand tragi?

Link to post
Share on other sites
aditza nam

Nu imi dau seama cum vad acea parghie de care spui, ce trebuie sa desfac ca sa o pot vedea?

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

nu, te uiti cu o lanterna....

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
On 11.03.2019 at 21:44, Marculescu a scris:

Salut

Am un T5 in 2011, 2.0tdi , cod motor CAAB

Mașina e puturoasă, se accelerează destul de lent, dacă forțez și calc accelerația la podea se aprinde intermitent semnul bujiei, clipește continuu, dacă opresc și repornesc se stinge.

Pe tester mi-a găsit debitmetrul, l-am schimbat.

Pornește greu la cald.

Egr e nou, turbina noua, filtru motorina l-am schimbat azi (mann) , avea unul dubios ( jc premium).

Ce ar putea fi ?

Deci : lipsă putere, pornire grea la cald daca sta o jumătate de oră.

Injectoare testate, ok.

Pe tester nu mai dă nici o eroare.

Singura eroare care o dădea era debitmetru.

Salut , aceiasi problema o am si eu la passat b7 1,6 tdi 2012, eroare debimetru , l-am schimbat si degeaba.Ai rezolvat problema?

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri