Jump to content

Martor Bujii Incandescente Aprins


atti
 Share

Postare recomandată

fara o diagnoza nu putem fi siguri....pot  fi si alte probleme

Egr este o problema mai des intalnita.

Recomand rapid o diagnoza,altfel infunda DPF si apoi incepe alta distractie,daca este bulit EGR nu se mai fac regenerari,apare martor Dpf  pe bord,limitare de turatie si chiar oprire motor...daca DPF se infunda total,gazele nu mai pot fi evacuate,riscul sa distruga si turbina e f.mare.

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimineata am plecat din Focsani la Suceava. Nu a mai aparut martorul dar diseara ajung in Bucuresti si o sa incerc sa iau legatura cu cineva. Daca cunoasteti , va rog sa mi recomandati pe cineva.

Modificat de Andrei1992
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se aprinde.mereu..dar cum a spus si colegu de mai sus..daca este egr.. trebui schimbt ca o sa dai de alte belele

.dpf..etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana nu face o diagnoza, poate sa fie orice.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut diagnoza Luni la Dl. Florin, aici de fata, intr-adevar este de la EGR.

Au fost sterse erorile, astazi a aparut din nou dar s a stins de la sine. O sa merg undeva sa vad ce e cu el, presupun ca este de schimbat, curatat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, din pacate la modelul tau se lasa cu inlocuirea lui - nu ajuta cu nimic curatarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la magazinul de piese auto mi.au prezentat 2 optiuni, EGR original aproximativ 1700lei si unul de la Meat & Doria pe la 1100 lei.

Ei l.au recomandat pe cel la 1100lei pentru ca din spusele lor nu ar fi avut nimeni probleme.

Ce parere aveti, a folosit cineva asa ceva?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut eu si a fost un cosmar de care ma bucur ca am scapat pe garantie, a picat dupa 100- 200 km, si am comandat cu plata diferentei un whale . Motorul tau e apropiat de al meu ca si caracteristici asa ca nu as recomanda M&D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare! La masina din semnatura(octavia 2 1.9 bxe) cand o pornesc dimineata si este mai frig,astept sa se stinga toti martorii si cum a pornit motorul se aprinde si martorul de bujii incandescente(nu palpaie). Merg 200-300m si se stinge.Problema aceasta apare doar in diminetiile mai geroase.Trebuie sa precizez ca si bateria este cea cu care a venit masina din fabrica(are aproape 9 ani)

Astept niste pareri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca o sa schimbi bateria. LA diagnoza ce zice ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

La un Passat 2.0 BMR s-a aprins martorul de bujie incandescenta,si pe tester a dat erorile de mai jos.

Aveti cunostinta ce genereaza acele erori?

Ms.

20161226_210550.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, detin un Passat B6 din 2009 2.0 Tdi 110cp CR. 

Martorul la bujie a palpait de 5 ori cu mesajul in bord CHECK ENGINE, la fel 5-6 secunde dupa care dispare. Masina trage foarte bine nu e nimic schimbat in mersul ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta pana nu mai trage. Baga pe diagnoza cat de repede poti. Verifica si pompa de inalte de span

Posibil sa nu fie problema mare,dar mai bine afli mai repede decat mai târziu 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, cretzu194 a scris:

Va salut, detin un Passat B6 din 2009 2.0 Tdi 110cp CR. 

Martorul la bujie a palpait de 5 ori cu mesajul in bord CHECK ENGINE, la fel 5-6 secunde dupa care dispare. Masina trage foarte bine nu e nimic schimbat in mersul ei.

Am pus tester.

 

received_1339954252741493.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 26.12.2016 at 9:09 PM, cristi_eftimie said:

Salut!

La un Passat 2.0 BMR s-a aprins martorul de bujie incandescenta,si pe tester a dat erorile de mai jos.

Aveti cunostinta ce genereaza acele erori?

Ms.

20161226_210550.jpg

Fa o setare de baza la motoras...daca nu merge si tot apare eroarea,atunci se inlocuieste corp clapeta cu tot cu motoras si galerie.

Cat despre eroarea de la turbo p0299,verifica furtunasele de vacuum si actuatorul turbinei.

Posibil ca aceste erori sa aiba o cauza comuna,verifica ce am spus,stergele apoi,si vezi daca mai apar.

9 hours ago, cretzu194 said:

Am pus tester.

 

received_1339954252741493.jpeg

Eroarea este de la actuatorul electronic al turbinei,verifica geometria daca e blocata,eventual curata turbina,sterge eroarea,si daca revine inseamna ca e dus actuatorul si trebuie schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot curata mufa? Poate nu face comtact, masina trage :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca...dar dupa eroare nu stiu daca merge,verifica si firele....genul asta de actuatoare electronice la motoare de 2 l CR pica f des,verifica totusi si geometria turbinei,poate fi blocata si/sau murdara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum fac aceasta verificare? Trebuie sa demontez ceva ?

Vad ca acum face din ce in ce mai des. Poate afecta turbina ?

A ramas si check aprins ( pompita )

Modificat de cretzu194
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un basic settings la turbina,apoi un log in mers sa vezi cum merge geometria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut am o octavia 2 facelift 1.6 tdi si mi s-a aprins si mie martorul de bujie incandescenta în mers eram în depășire și din 150km/h am ajuns instant în 100km/h și mi-a scăzut turația la motor și nu se mai tura mai mult de 2700 în orice treapta și cu greu se accelera în orice treapta . Am oprit motorul si cand l-am pornit a mers normal nu mi sa mai aprins nici in bord martorul si nici probleme nu mai am de atunci . Pe tester a dat erorile de mai jos.

Aveti cunostinta ce genereaza acesta eroare ?

1 Fault found :

10116- fuel rail/system pressure 

P0087 00 (032)- too low

Intermittent- not confirmed- tested since memory clear 

Freeze frame: 

Fault status:00000001 

Fault priority:2

Fault frequency:1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiune mica in rampa.

Verifica cu vcds presiunea in rampa sa fie cat cea specificata.

Posibil fitru motorina sau rezervor cu mizerie(sorb infundat partial).

Neetanseitate sistem alimentare,posibil scurgeri...sau chiar conducte strangulate(verifica vizual)

Sterge eroarea si vezi daca mai apare,poate a fost si de la motorina proasta.

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul și filtrele le-am schimbat în reprezentanta acum 2000km.   am șters eroarea sper sa nu mai apară , motorina alimentez numai de la rompetrol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi si ceva mai neplacut, pilitura de la pompa de inalta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!