Jump to content

Nu se mai deschide portbagajul


vw_boy
 Share

Postare recomandată

@C o s m i n , te referi la switch-ul din broasca sau la ce de la butuc ?

Azi am montat tot la loc dar tot nu merge sa deschid din clapeta sau din butonul de pe usa, doar din butonul de pe cheie. Switch-ul din broasca cred ca e bun deoarece im aprinde/stinge becul din portbagaj cand deblochez/blochez broasca, cel din clapeta se aude cum ticaie la apasare dar nu stiu cum sa-l masor sau sa-l scot afara , orice sfaturi sunt binevenite.

P.S. E enervant sa scot cheia din contact de fiecare data cand trebuie sa iau ceva din portbagaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 371
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    65

  • C o s m i n

    34

  • kelu

    22

  • Al Bundy

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

switch-ul in masori cu aparatul de masura

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai ca el nu gaseste pinii/contactele care pleaca in instalatie.

Nu, terminatorule?

PS: e vorba de switch-ul din clapeta, da. Cel din poza ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact Cosmine, pe acel ansamblu care contine becurile pt iluminat nr. de inmatriculare, clapeta cu switch-ul pt portbagaj, butucul pt cheie si motorasul sunt 2 mufe, una am identificat-o ca fiind pt iluminat nr. inmatriculare (acestea functioneaza ) si mai ramane o mufa care acum trag concluzia ca merge la switch-ul din clapeta ( am gandit bine ??? ) , la pinii din acea mufa pot verifica switch-ul cu multimetrul ? Daca da , ce setari trebuie sa fac la multimetru ca sa vad daca switch-ul e bun ,sa pun pe continuitate sau .... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, setezi multimetrul pe continuitate si asculti buzzer-ul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan nu am reusit sa masor cu multimetrul (e montat capitonajul la loc) , dar si mai important am reusit sa-mi repar portul de diagnoza si sa ma conectez cu tester-ul la masina. Am intrat pe 46- Central Conv , Advanced Measuring Values si acolo am bifat mai multe optiuni printre care si "rear lid button si rear lid tailgate-contact switch" dar la actionarea switch-ului de pe capota spate (capota inchisa) in VCDS nu se modifica nimic. Am procedat corect, am intrat unde trebuie, am bifat ce trebuie ??? Atasez si un printscreen , poate ajuta mai mult decat explicatia mea:

 

switch.png.40c45d1eff95d52ca4661596f0138edf.png

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va rog sa ma ajutati cu o parere, daca un switch este defect:

Am verificat cu buzzerul de la multimetru switch-ul de la clapeta haionului (are 2 fire) , si nu este defect (multimetrul tiuie cand apas butonasul).

In schimb, cand am verificat si switch-ul de la broasca haionului, care are 3 fire, nu mai tiuie multimetrul, in schimb masoara o rezistenta de 180 ohmi, pe fiecare din circuite.

Butonasul liber: pinii 1+3=180 ohmi, pinii 1+2=0

Buonasul apasat: pinii 1+3=0, pinii 1+2=180 ohmi

Este sau nu este defect acest switch ?

Modificat de comosicus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Pai e clar ca ai 0 ohmi pe fiecare circuit, in functie de pozitia butonului. Deci nu e defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Multumesc Cosmin. Switch-ul nu era intr-adevar defect, desi nu inteleg de ce buzzer-ul de la multimetru nu tiuia cand verificam pinii. Am probat apoi cu o baterie si un led si functiona. Am avut doar motorasul de actionare ars, am cumparat altul aftermarket marca Hella (100 lei) si am rezolvat. Chestia care m-a indus in eroare este ca dupa ce am inlocuit motorasul, incercam sa apas pe switch pt. proba inainte de remontare, dar aveam haionul ridicat si motorasul nu mergea. Am crezut ca am probleme si cu vre-un fir rupt, dar am scapat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Passat b5 simplu limuzina. Cand e frig afara portbagajul se deshide foarte greu aproape imposibil. Stau cate 5 minute si apas pe buton. In schimb daca incalzezc masina sau e cald afara merge foarte bine. Care ar putea fi problema ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu un spray lubrifiant sa bagi inclusiv pe unde se baga cheia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 minute în urmă, nelutzul40 a scris:

Incearca cu un spray lubrifiant sa bagi inclusiv pe unde se baga cheia.

Nu am treaba cu cheia. Din inchiderea centralizata, deblochez masina dupa aia, merg la portbagaj Passat b5 are 2 butoane mai sus de numarul de inmatriculare, ele se apasa greu cand e frig si trebuie sa le apas de vreo 15 ori pana reusesc se deschid portbagajul, a doua oara sau cand e cald merge mai bine dar tot nu perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si asta.....sunt mai multe, poate gasesti ceva.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
On 5/16/2019 at 12:32 PM, Miracle666 said:

Nu am treaba cu cheia. Din inchiderea centralizata, deblochez masina dupa aia, merg la portbagaj Passat b5 are 2 butoane mai sus de numarul de inmatriculare, ele se apasa greu cand e frig si trebuie sa le apas de vreo 15 ori pana reusesc se deschid portbagajul, a doua oara sau cand e cald merge mai bine dar tot nu perfect.

Doua clape... Jos mecanismul, degresat, curățat și gresat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut am și eu o problema cu haionul la un variant. 

Haionul are momente când nu se mai deschide, am înlocuit actuatorul  care a funcționat ok 1 zi după care iar nu mai merge.

Am verificat switch-ul de la mâner și funcționează, am verificat switch-ul din broasca și funcționează,am verificat firele in mansoane și sunt ok.

Problema este că nu am alimentare de 12 v la actuator. Ce ar trebui sa verific la modulul confort, firele de la actuator cu le găsesc la modulul confort? Sunt aceleași culori că și la actuator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica firele jos la modul confort. De obicei oxideaza, se intrerup conexiunile,  etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culorile sunt aceleași și la modul și la actuator?

IMG_20201229_182242_2.jpg

IMG_20201229_182302_2.jpg

Am verificat și am continuitate de la motoraș la modul pe ambele fire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai verificat și în switch-ul de la maneta am 12v.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Ciudat sa fie modulul că așa cum este a funcționat în ultimi 5 ani fara probleme.Resoftarea se poate face cu vcds-ul?

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza - citeste regulamentul. First/last warning!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am încercat și alimentarea cu 12 volti la mufa de la modulul confort și actuatorul funcționează, tind sa cred că este ceva condiție ce nu este respectată dar nu îmi dau seama ce este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știți careva ce rol are alimentarea de la mufa manetei? Am văzut că este o înșiruire de condiții,oare unde merge comanda ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!