Jump to content

Probleme Motor Lupo 3 L


ovidiu_sb
 Share

Postare recomandată

Salut,

Am si eu doua probleme cu un Lupo 3L din 2000:

1. Am schimbat kitul ambreiaj si totul a mers ok, pana in momentul in care la o depasire, a cazut acul de la turatie sub 1000 si la apasarea acceleratiei masina nu mai avea nici o reactie. Am tras pe dreapta am oprit motorul iar la pornire totul a fost ok. Dupa vreo 10 km la o urcare iar s-a intamplat. Aceasta s-a intamplat pe o distanta de 50 km de 4 ori dupa care a reactionat normal. In cluj iar la o urcare iar a cazut turatia. Oare ce este de facut? La tester s-au sters problemele de la cutie, dupa care si-a revenit timp de o saptamana. Ce am observat inca ca dupa ce cadea turatia si mergeam prin oras in treapta intai abia putea sa schimbe ceva.

2. O alta problema este ca masina ma scutura foarte tare cand stau pe loc. Pur si simplu parca motorul ar fi desprins. Aceasta problema o am deja de 9-10 luni si nimeni nu stie de ce. Oare sa fie bujiile sau ce?

Astept un raspuns cat de curand deoarece as dori sa plec cu masina la drum lung si nu prea stiu daca voi ajunge.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • wolfvw

    14

  • szsergiu

    5

  • lucian_yd

    5

  • DRIVER07XXX

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

credem ca au fost facute si setarile necesare dupa inlocuirea kit-ului de ambreiaj...sa nu mai traga in mers , sa se tureze in gol,am patit-o si eu( dar asta-i alta problema)...un contact la schimbatorul de unde selectezi E ori TIPTRONIC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va rog frumos sa respectati Regulamentul. Nu este un forum pentru chat, ci unul tehnic.

Posturile care incalcau regulamentul au fost sterse si sanctionate.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

trebuie facuta o reinitializare a cutiei de viteze asta ar rezolva problema.

aceasta trebuie facuta la schimbarea ambreajului pentru ca s-a modificat grosimea.

spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

salut ...sunt posesorul unui vw lupo 1.2 tdi 3l si de curand am niste probleme si sper sa ma lamuresti ...dimineata sau dupa amiaza pleaca normal la sfert de cheie apoi dupa ce merg cu ea 200 m se opreste motorul automat sau daca sta se opreste de asemenea...dau la cheie cu greu ....rup bateria si altele si o ia dar se deconecteaza motoru adik merge motoru neliniar....apoi ce o acelerez cade iar motoru ....dau cheie porneste tot asa greu apoi merg si toata ziua numai am treaba cat motoru e cald .....ms pt intalegere si sper sa intalegi ceva.....apropo mentionez ca masina am cumparato la 190 000 de km din germania si a mers brici 2000 de km iar cand am pus motorina a inceput sa faca asa ...multi au spus ca nu e motorina ca asta sa intamplat de demult schimbandu i toate filtrele ci e de la injectoare ai idee daca asa e sau ce pot sa ii fac ca dau la cheie pana fac scurta la mana.multi au zis ca pompa de combustibil ca nu are de presiune si nu e in rezervor la 3L asta ...si doar la benzina.cu respect Mario ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca e chestie la toate masinile lupo 1.2 si mie mia facut la fel si e in parcare ...nu am ce sa ii fac ca ns ...oricum bun topicu ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Buna am si eu aceasi problema la Lupo 3L TDI, an verificat Electromotorul dar nu e problema, m-i s-a spus de la un service ca "cutiuta" senzorul de pe electromotor ar fi problema... dar o sa o pun si eu pe un tester sa vad ce eroare i-mi da. sunt zile cand porneste fara probleme si sunt momente "mai pretioase" cand nu o ia de la contact, am reusit sa o pornesc doar impinsa... va rog ajutati-ma daca aveti niste idei si voi. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce problema aveti la masina ? electromotorul invirte si motorul nu porneste sau nu invirte deloc?

cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Sunt si eu "fericitul" posesor al unui 3L 1.2 tdi an 99 model 2000. Ulterior am aflat ca nu este o masina cu cutie automata :) - e o masina cu cutie manuala ROBOTIZATA ;) De o perioada a inceput sa-mi faca figuri ca si la Ipsilantys. Mi-a trebuit ceva timp sa analizez efectele sa pot descoperi cauzele. In sfarsit am fost la PitStop Timisoara la Petre (un tip foarte bun in ceea ce face - DIAGNOZA). La o diagnoza generala mi-a gasit o eroare la PEDALA de FRANA. La prima impresie parea a fi switch-ul de la pedala defect, dar la un moment dat i-a trecut prin minte sa verifice becurile la stopurile de frana. Surpiza - ambele becuri erau arse. Becurile au fost schimbate si la o rescanare nu am mai avut nici o eroare pe partea de cutie de viteza. Tot Petre mi-a verificat jocurile la parghiile de la cutie si mi-a zis ca se prezinta destul de bine pt cei 165000 km de la bord. Am plecat de la service sperand si razand in acelas timp ca am scapat ieftin cu o diagnoza si 2 becuri schimbate. Dar n-a fost asa. In urmatoarele zile au aparut problemele - nu stiu daca aceleasi sau altfel (nu am fost atent), dar cel putin acum mi-am dat seama de efecte. Problema masinutei mele a inceput odata cu racirea vremii. Pornesc cu motorul rece, astept pana se stinge martorul albastru de temperatura scazuta din bord, demarez, merg cateva sute de metri, in sarcina nu sunt probleme, dar la prima stationare de relanti, semafor sau intersectie, motorul moare. Pornirea ulterioara - omorat bateria zeci de secunde la automat, lung pana porneste. Dupa ce porneste incerc s-o mentin turata dar mai moare odata de doua ori. In momentul cand reusesc sa ating turatia in gol spre 4-5000 ture, nu mai are probleme. Apoi merge perfect. Concluzia - cand motorul e rece masina mea face figuri. Cand motorul si-a atins temperatura optima de functionare, masina merge fara alte probleme. Cu astea descoperite, revenit la Petre de la PitStop Timisoara pt o diagnoza detaliata pe partea de motor. Aici Petre dupa explicatiile mele, mi-a descoperit o variatie a motorinei injectate cu valori mult mai mari in anumite momente. Cauzele ar fi multe dar eu am propus si a fost si el de acord cu mine sa inlocuiesc filtrul de motorina cu unul MAN si urmeaza sa mai inlocuiesc si supapa de sens din capul filtrului apoi sa revin cu rezultatul. Filtrul l-am inlocuit, supapa urmeaza. Desi incep sa-i dau dreptate. Mi-a zis ca e o problema in chiulasa, in circuitul de motorina. O problema la oringurile de etanseizare la pompele duze. Explicatia lui era destul de logica (si eu sunt inginer si i-am dat dreptate). Daca uzura acelui canal nu e mare, problema se rezolva cu simpla inlocuire a oringurilor. Daca uzura este mult mai mare si nu poate fi etanseizata cu oringuri, atunci trebuie schimbata chiulasa. Probabil ca veti intreba de ce merge bine totusi la cald. E simplu - atunci dilatatia e mare intre corpul chiulasei de aluminiu si partea de pompe duze otel de calitate - dilatatia ajunge sa etanseizeze mai bine uzura. Voi reveni la Petre care imi va analiza partea de circuit de motorina inlocuind furtunele cu unele transparente si probabil masurand ceva presiuni pe acolo. Momentan, ma pot folosi OK de masinuta, lasand-o sa mearga in gol la relanteu pana cand se incalzeste motorul complet - aprox 10 minute cred poate si mai mult avand in vedere ca se va raci vremea si mai tare.

Sper ca nu v-am plictisit cu postarea mea si daca veti mai fi interesati va voi tine la curent cu aventura mea 3L.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, sunt si eu posesorul unui Vw Lupo 3l 1.2 TDI, adus in toamna trecuta din Germania, impecabila optick, chiar si mecanic, desi are 320 de mii de km, toate bune si fumoase pana mi s-a oprit la o frana, in mers, si nu a  mai pornit, deloc, aveti idee de ce ?
 
Masina am luat-o din Germania cu rulmentul din cutie spart, l-am schimbat, am sudat cutia, am pus-o la loc, a mers, fara probleme, altceva.., am spalat motorul, o a avea vreo legatura ? Inainte sa mi se opreasca in mers si sa nu mai pornesca deloc mi se stricase Start-Stopul, nu mai mergea, in rest sintome nu a avut.
 
Desi pe tester la mecanic nu-mi da nici o eroare !
 
As fi foarte fericit daca m-ar putea ajuta cineva !

 

Salutare.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, ai o problema cu cablul de ambreiaj, daca nu este in parametrii masina nu mai porneste. trebuie sa ii faci un basic settings la cutie si scapi de probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, am cumparat recent un lupo 3L automat si am intalnit urmatoarele probleme pana acum:

 

1. mergeam cu 90-100 si brusc din 2000-2500 rotatii a scazut turometrul la 900 si nu reuseam sa o mai accelerez timp de 20-30 secunde dupa care dintr-o data si-a revenit la turatia normala din mers.

 

2. am pornit motorul din stop si am luat piciorul de pe frana si motorul s-a oprit (era normal, greseala mea), cand am incercat sa-l repornesc, nimic, nu invartea, nu dadea semne de viata. am scos cheia din contact si am repetat procedura, de data asta am pus masina pe N, a pornit si in 2-3 secunde s-a oprit motorul. am scos cheia din contact si am repetat, de data asta a pornit in stop si am reusit sa plec doar ca la 20m de la plecare motorul nu s-a mai turat, ramanand la 900, dupa cateva pedale si-a revenit  doar ca la plecarea de pe loc pleca in suturi, dadea in nas si la acceleratie si cand decelera spre treptele 2-1. Dupa 15 min de mers ceva s-a schimbat si mergea perfect si la accelerare si la decelerare. Am sunat imediat un prieten sa pun testerul pe ea si nu a gasit nimic. Cand am vrut sa plec, am pornit motorul si surpriza nu s-a lasat asteptata, nu se mai tura in viteze, doar daca era in N, am luat calculatorul si de data asta a gasit o eroare GLOW PLUG. Am resetat erorile si la repornirea motorului se tura foarte frumos. Bucuros ca pot pleca acasa, salut baietii si cand vreau sa plec, constat ca desi masina se tura, nu se invarteau rotile nici in fatza si nici in spate... In acel moment s-a hotarat sa scoata borna de la baterie si dupa 15-20 min am recuplat borna si am reusit sa ajung acasa. 

 

 A patit cineva ceva asemanator?

 Daca poate cineva sa-mi dea o idee sau sfat va sunt recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!