Jump to content

Probleme Motor Lupo 3 L


ovidiu_sb
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor posesorilor de "buburuze"

Am si eu o mica sau mare problema cu un VW Lupo 3L 1.2TDI, 61CP ANY.

Cu motorul rece, pornesc motorul...o las 15-20 de sec...o pun in E ( are cutie automata triptronic ) merge app. 3-4 metri...dupa care moare motorul......... Daca incerc sa o repornesc.....nici o sansa.....dau la automat....si nimic......Dupa cateva ore e in regula, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.

Masina a fost adusa in tara in 23 decembrie. In decembrie a facut o singura data, dar nu am circulat foarte mult cu ea din cauza zapezii si a placutelor de frana mai mult decat uzate. Din 6 ianuarie am dus-o la un mecanic pentru a-i schimba placute, discuri, filtre, ulei si telescoapele pe fata.

Astazi de 2 ori am avut probleme cu ea.

Are cineva vreo idee si/sau o solutie? Ati mai auzit de aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • wolfvw

    14

  • szsergiu

    5

  • lucian_yd

    5

  • DRIVER07XXX

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

E acelasi model ca a mea - 1.2TDI, 61CP ANY

Mie nu mi s-a intamplat asa ceva. Incearca o diagnosticare cu interfata, poate te lamuresti....

Dupa ce ti se opreste, o lasi pe E cand dai la cheie, sau intai o scoti pe N...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o pun pe N. nu porneste. o pun si in stop.....tot nu porneste.....

dupa cateva ore....e ok......

E un mare risc sa mergi cu ea.... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dute sa iti resetezi cutia de viteze

pompa se aude cind deschizi usa?ca poate este pompa slabuta

resetarea asta se poate face cu orice tester? sau trebuie mers la reprezentanta?? legat de deschiderea usii..poti sa fi mai exact putin?

Merci frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma testarii cu VAG-COM am eroarea:

00845 Shift lever: Neutral recognition switch (F258)

35-10--- intermitent

Are cineva idee despre aceasta eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma testarii cu VAG-COM am eroarea:

00845 Shift lever: Neutral recognition switch (F258)

35-10--- intermitent

Are cineva idee despre aceasta eroare?

Este legat de semnalul care il primeste de la un switch care semnalizeaza pozitia neutra a levierului cutiei de viteza.

Verifica daca is ok firele de la switch daca poti ajunge la el, daca nu e montat in c.v.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cred ca pb e de la switch-ul din poza... (F258)

Intereseaza-te cat costa....Daca scoti plasticul de la baza manetei cred ca ai acces acolo. Partea de sus a manetei se scoate rotind plasticul la la baza "bilei".

Succes, sper sa rezolvi problemele care le ai momentan cu 3L-ul tau...

post-6470-1170891821_thumb.jpg

Modificat de jondo1ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut sunt si eu nou printre voi si sunt detinator de un lupo 3l

Eu am 3 probleme cu el

1 Cand am aduso in tara in decembri anul trecut masinuta mergea 160-170 acum dupa ce a stat in parcare 3 luni maim ult de 120 nu merge

2 Volanul merge foarte greu

3 Si la frana dupa ce franez o data si sunt nevoit sa franez si a doua oara brusc cand apas pedala este tare si nu tine frana

Stie cineva ce sa ii fac ???

multumesc mult de tot :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica furtunele de vacum sa nu fie iesit afara unul din ele sau crapat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mc mult chiar a fost un furtunel sarit raman dator de cinste :*

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

volanul asa merge el pt ca nu are servodirectie acuma nu stiu daca la tine merge mai greu ca si inainte

la frine nu stiu ce sa zic ca nu am intilnit probleme la al meu pina acuma

in schimb la mine sa spart galeria de la turbo acuma sta pe dreapta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut .si eu sunt nou ...am un lupo 3l 1.2 Tdi 61 cp. din fericire eu nu am decat o singura problema........foarte rar mi se opreste la stop..exact cum as lua contactul......stiti cam ce ar putea avea.? Multam!

Modificat de cris_lupo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

ai rezolvat cu cutia?vezi ca poate fi si de la modulul acela de la pedala de frana ,am mai auzit un caz asemanator,a schimbat modulul (35lei) si merge perfect cutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Eu am avut probleme la schimbator numai atunci cand lichidulul din rezervorul de la schimbator( era lipsa 100 ml.) nu era la nivel si atunci cand doream sa pornesc imediat cum intram in masina puneam imediat contactul (iar becurile nu se stingeau pana nu se facea presiune la schimbatorul de viteze , afisajul de la bord era intermitent in treapta de viteze selectata)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D Probabil cris_lupo nu avea nici o problema, fiind nou conducator de 3L, probabil a "descoperit" functia ECO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi descoperit si el modul ECO dar numai daca tine mai mult de 3 secunde apasata frana, nu? Dar daca nu ii porneste singurica cand ridica piciorul de pe frana :)) nu cred ca mai e pe ECO!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna

problema ta poate fi de la reglajul de linga cutia de viteza ai acolo 2 piulite si o contra regleza de acolo si se va modifica cursa la ambreiaj .

este un senzor care citeste de acolo acea cursa.

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce ar trebui sa faca? Sa lungeasca ori sa scurteze cursa la ambreiaj( pt. a pacali senzorul)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema mare...

Cand am luat masina in vara mergea greu la deal iar pe drum drept maxim 120km/h. Am schimbat toate filtrele+cureaua si nimic. Astazi am dus-o la service si am zis ca imi curge ulei pe undeva.... iar cand sau uitat la masina au zis ca este de la turbo, nu imi functioneaza si imi impige ulei in intercooler. OK...nici o problema pana cand m-am dus sa vedem de pret si mi-a zis ca este un turbocompresor la 4200 Ron, altul la 3200 si ultimul pret pe care mi l-a dat a fost de 2600 ROn. Cam mult pentru o masina atat de mica...o piesa 1/3 din valoarea sa. Apoi mi-au zis ca se poate repara(600-900 Ron) sau sa caut la dezmembrari.

Ce ma sfatuiti? Sunt deprimat pentru masinuta mea. Sau stit pe cineva care repara turbocompresoare?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fie infundat TURBO, parerea mea :blah_: Si in caz de nu, imposibil sa nu gasesti reconditionat sau chiar nou dar nu la reprezentanta. Incearca la colegul volksman sau packard. Ei au magazine de piese si poate iti aduc nou la pret garantat mai mic ca cel din reprezentanta. Bafta si mai posteaza aici sa stim cum ai rezolvat :rolleyes: Este o firma in Targu Mures, care repara turbosuflantele sau aduc noi, daca vrei ma interesez si iti dau un numar sa vorbesti cu baietii.

Modificat de DRIVER07XXX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut si o interogare la calculatorul de motor, o scanare ceva , pe tester ? eu am avut probleme la turbina [charge pressure deviation P 1652 008 ] cand am luat masina si s-a rezolvat dupa ce am gasit o supapa de vaccum[ de la turbo ] care mergea mai greu, mentionez ca masinutza mea nu a mers o vreme (cateva luni) pana a fost cumparata de mine. Ca si tine din tester se spunea clar ca daca nu imi sunt presiunile din turbo in parametri si eu trebuie sa inlocuiesc turbina, nu am facut-o nici macar pana azi si ghici cu ce viteza am mers saptamanile trecute? 160 km/h suna bine? ce m-a costat? Cateva minute de vizualizat cate ceva la turbo: furtune vaccum, fire la senzori si cursa de la membrana supapei de pe turbo( pe care am "aranjat-o " cu niste spray).Crede-ma ca o testare si o vizualizare apoi la locul in care se afla problema gasita, fac minuni!

succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

problema cu pierderea din putere este 70% cauzata de turbina .

eu am achizitionat de curind doua lupo 3l si unul din ele pe la 120 avea efect parasuta , adica ma frina ca o parasuta

la tester mi-au zis ca e din turbina si ca trebuie reparata sau inlocuita , se poate verifica axul turbinei sa nu aiba joc prea mare .

am recurs la curatarea ei si a intercoolerului .

am constatat ca era blocata de funingine geometria variabila a turbinei , am curatat paletii si intercoolerul ( cel mai important de curatat intercoolerul pentru ca in el se afla ulei si cind montam turbina curatata ea va impinge fortat uleiul in motor si riscam defectarea acestuia ) cu putina rabdare se da jos turbina recomand folosirea de sprai pentru desfacerea suruburilor.

am curatat si valva egr care era plina de ulei si gaze nearse.

recomand curatarea turbinei , valvei egr si intercoolerului periodic mai ales la mersul in oras

mult succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Inca o problema odata cu venirea frigului!!!

Aseara am ajuns acasa dupa un drum de 70 km fara probleme, am dus niste prieteni acasa si cand am oprit masina sa le dau bagajele am incercat sa o pornesc iarasi dar abia am reusit. Puneam contactul, porneam motorul, care si pornea, dar dupa 2-4 secunde se oprea, ca si cand ar fi fost pornit butonul ECO. Dar dupa mai multe incercari incepea sa se opreasca chiar dupa ce pornea. Nu inteleg care ar fi problema????

Pana la urma am reusit sa o pornesc dupa vreo 10 incercari si nu am avut probleme pana la primul semafor cand ne-am oprit, unde s-a oprit si motorul, dar din fericire a pornit la prima cheie.

In dimineata asta am sperat ca nu va mai face figuri, dar cand am incercat sa pornec masina, pornea dar dupa 1 secunda se oprea, dupa vreo 10 incercari am lasat-o balta!

De unde poate fi???:

Saptamana trecuta nu mi-a pornit motorul, iar dupa ce a venit un electronist, dupa ce mi-a demontat electromotorul l-a curatat, l-a pus la loc, dar tot nu a pornit, apoi a incercat la Releu si dupa cateva ore a zis ca nu porneste pentru ca are ceva legatura cu calculatorul iar cea mai usoara metoda este sa legam un fir de la contact la caroserie(a mai zis ca singura diferenta va fi ca porneste si daca este viteza). Ok, am zis a legat direct la caroserie firul si a pornit la prima cheie.

Oare acum de ce nu ramane motorul pornit?????????

Deja parca m-am saturat, dar sunt foarte multumit in rest de masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!