Jump to content

2.5 Tdi-u' Si Quattro-u' Cu Suspensi Pe Perna ...


DraKu
 Share

Postare recomandată

Vreau sa achizitionez un allroad quattro si cine e avizat il rog sa imi dea nishte sfaturi ... respectiv ma intereseaza in special fiabilitatea motorului 2.5 TDI de la Vag si acele suspensii de la allroad ...

Va rog ajutatzi-ma ...! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul de 2,5 TDI cu 180 cai e bun. O problema a sa ar fi axul cu came, care capata joc in timp si necesita schimbare. In rest e OK.

Cat despre suspensie nu am auzit prea multe, dar nu am auzit sa fie probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand multumesc...

Are cineva idee cam cat costa schimbarea axei/axelor cu came de la 2.5 tdi si ceva despre suspensii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au doi prieteni de-ai mei allroad, si sunt multumiti de ele - motorul e acelasi ca pe A6 si A4 - cel de 180 cp - daca ai si cutie automata preia rolul de reductor.

Despre suspensie nu mi s-au plans, dar am vazut un pret la un amortizor de Touareg cu suspensie pneumatica - masina fusese avariata - si era vreo 60.000.000 lei vechi bucata.

Unul stiu ca a schimbat ceva brate cand a adus-o din Germania, si atat.

Celalalt nu a schimbat fulia parca la timp, i s-a gripat, si i-a rupt cam tot ce era in fata motorului - ventilatoare, radiatoare, curele - undeva pe la 120 mil l-au costat piesele.

In rest amandoi sunt prin oras cu ele :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cunosc mai multe persoane cu allroad si TOTI dupa 100.000 de km au avut pernele de aer fisurate. O perna costa in jur de 1500 ron (desi s-ar putea sa ma insel - trebuie verificat). simptomul pernelor cu pori deschisi - le gasesti dimineata lasate in partea cu perna dezumflate - ca pe bicicleta :screwy:

Axul cu came are probleme la 2,5 TDI de 180 cp dupa 200.000 km.

Spun din experienta cunoscutilor, nu e ceva general valabil.

In rest, super masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intzeleg ...

se poate merge cu perna/pernele fisurate ? care ar fi consecintele neschimbarii la timp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai bine iti iei un atv decat sa umbli cu un allroad asa ?? Oare fara o roata cum mere, isi face esp-u treaba ?? da fara cutie de viteze ?? E la oferta ?? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

un mic demo cu ce poate allroad ( de fapt doua)

si
.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Unu dintre cei care are allroad mai are un A6 tot aceeasi generatie, si a zis ca la allroad se duc totusi piesele mai repede decat la A6 - si ca e mai multumit de A6 decat de allroad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O cunostinta a avut un allroad luat nou de aici pana la 75.000 de km nu am avut apsolut nici o problema , dupa care l-a vandut si si-a luat q7.

Cat despre ce poate allroad sunt multe de spus in primul rand iarna trecuta la munte cunostinta mea a trebuit sa traga un mercedes ml la deal deoarece ala cu mertanu deabea mergea pe gheata care era pe jos. [chestie adevarata] Good job quattro.

Modificat de Extreme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..Si ca orice flacau cu gip :rolleyes: uitase sa o echipeze cu cauciucuri de iarna!

Luigi Vicol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..Si ca orice flacau cu gip :lol: uitase sa o echipeze cu cauciucuri de iarna!

Luigi Vicol

:screwy: :lol: :somnmare:

Mare dreptate ai... cine are 4x4... ce sa faca cu roti de iarna, ca "alea e pentru d-astea care nu are tractiune integrala"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cunosc mai multe persoane cu allroad si TOTI dupa 100.000 de km au avut pernele de aer fisurate. O perna costa in jur de 1500 ron (desi s-ar putea sa ma insel - trebuie verificat). simptomul pernelor cu pori deschisi - le gasesti dimineata lasate in partea cu perna dezumflate - ca pe bicicleta :somnmare:

Axul cu came are probleme la 2,5 TDI de 180 cp dupa 200.000 km.

Spun din experienta cunoscutilor, nu e ceva general valabil.

In rest, super masini.

Te sustin in privinta pernelor; Fisurile apar destul de frecvent si costurile sunt exorbitante. Nu poti sa mergi cu perna desumflata (e ca si cum ai merge cu masina fara arcuri - sta prabusita pe fata).

Pernele se fisureaza de la nisipul si praful din romania. (nu cred ca in alte tari incidenta acestui fenomen este asa mare. - niste poze cu demontat-montat amortizoarele + schimbat pernele daca intereseaza pe cineva).

Senzatia de "plutire" e pe masura costurilor. (pe de alta parte comfortul imi place la nebunie)

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

am si eu un A6 quattro (Nu allroad) 2.5 kombi din 2002 ... pe spate am perne de aer... iar cu una din ele am ceva probleme nu mari... de ex.. daca sta vreo 2-3 ore incepe sa piarda aer, cateodata nu pierde deloc sta ridicata , sa fie oare vreo gaurica in perna si sa o pot "vulcaniza" ? cam cat ar ajunge o perna si daca aveti si ceva magazine de unde pot cumpara eventual dealer-i de piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

omul ceruse info de la cineva care cunoaste fenomenul ... oricum vad ca e de istorie ...

am avut 2 ani allroad este o masina extraordinara , nu am avut niciodata probleme cu acea masina insa era destul de noua 2005 si avea 190 mii km cand am vandut-o . Apoi am luat una din 2003 si aici problem.. o perna fisurata fata pret 26 mil in rest motorul la 230 mii inca era ok. Din cauza pernei fisurate sa dus si compresorul care functiona la fiecare pornire si ridica masina, plus in mers ca sa mentina presiunea asta numai daca o tineam pe level 2 . La level 3 merge si cu perna fisurata nu se mai lasa . \in rest daca te obisnuiesti cu un consum de 10-12% este o masina adevarata .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!