Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Recommended Posts

F l o r i n

Ecu motor....dar sigur nu e cazul.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut. Au trecut mai mult de doi ani de când am curățat si remontat EGR-ul, care era pietrificat (nu știu pe unde mai treceau gazele). Inca merge. Deci cred ca merita încercata întâi o curățare. Daca se găsește dantura pinionului rupta sau altceva, atunci da, treceți la înlocuire. Dar întâi vedeți despre ce e vorba si abia apoi acceptați ca trebuie neapărat unul nou.

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua!

As dori sa curat EGR-ul la un Golf 4 1.9 SDI, dar nu stiu unde este localizat. Ma poate ajuta cineva cu niste indrumari sau o fotografie? Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

1641882225_11-7-20226-43-41PM.thumb.jpg.abdae355e3b54eff5fd21ccbf360d2a3.jpg

578261916_AQMEGR.thumb.JPG.18509d027f0b55a00c4383f858eb7715.JPG

Link to comment
Share on other sites

flavius.turc
On 11/9/2018 at 9:56 PM, Serban Daniel said:

Salut. Astăzi în bord se aprinde martorul de motor. Am fost la un prieten care sunt un vcds (original sau nu chiar nu știu) și a apărut următoarea eroare. Masina este un Polo 6r 1.2 tdi din 2013. Ce se poate întâmpla? Sfaturi, recomandări, etc. Si unde este acest senzor 1.Multumesc anticipat.

15536 - Senzorul EGR 1

P0405 00 [172] - Semnalul prea mic

MIL ON - intermitent - confirmat - testat deoarece memoria este clară

Situația defecțiunilor: 00000001

Fault Prioritate: 2

Fault Frecvență: 50

Kilometraj: 120988 km

Data: 2018.11.04

Ora: 03:58:45

Viteza motorului: 1157,75 / min

Valoare normală de încărcare: 100,0%

Viteza vehiculului: 17 km / h

Temperatura lichidului de răcire: 45 ° C

Temperatura aerului de admisie: 12 ° C

Presiunea atmosferică: 1000 mbar

Terminalul 30: 14.000 V

Contor de dezarmare conform OBD: 16

Senzor pentru temperatura blocului motor: valoare brută: 45 ° C

Valva solenoidală a regulatorului de vid EGR: activare - rata PWM:

0.0%

Valvă solenoidală EGR: valoare reală - rată PWM: 50,2%

Supapa EGR: offset închis: 10%

Senzor pentru temperatura blocului motor: valoare brută: 45 ° C

Presă de înaltă presiune EGR: Voltaj efectiv necondiționat:

0.667

Log-WVWZZZ6RZDY197773-121130km-75266mi.txt

Salut Serban, ai rezolvat aici? Si eu am aceeasi eroare, masina merge OK, Ai aflat unde e senzorul? As vrea sa verific cablajul.

Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

La mașina din semnătura, Audi A6 3.0 cvua 2015 a apărut eroarea legată de egr de mai jos

 

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (J623-CVUA)       Labels:. 059-907-401-V2.clb
   Part No SW: 4G0 907 589 F    HW: 4G0 907 589 B
   Component: 3.0BTD EDC17  X23 0008  
   Revision: 54X23---    
   Coding: 322A403A25760B030000
   Shop #: WSC 92521 052 00000
   ASAM Dataset: EV_ECM30BTD0114G0907589F 001008
   ROD: EV_ECM30BTD0114G0907589F.rod
   VCID: 377D9DDD8E4D83F224-8062

2 Faults Found:
4891 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [175] - Malfunction
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 21
                    Mileage: 121212 km
                    Date: 2022.09.04
                    Time: 17:43:22

                    Engine speed: 1586.00 /min
                    Normed load value: 84.7 %
                    Vehicle speed: 49 km/h
                    Coolant temperature: 36 °C
                    Intake air temperature: 15 °C
                    Ambient air pressure: 1010 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.500 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Air mass: actual value (mg/stroke): 729.9 mg/stroke
                    EGR Vacuum Regulator Solen.val.: activation: 35.00 %
                    EGR Solen.val.: actual value: 100.31 %
                    EGR valve: offset closed: 0.38 %
                    High press EGR actuator: actual unconditioned volt val: 776.8 mV
                    EGR valve: offset open: -0.38 %

4892 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [032] - Malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

 

 

Este oare cazul de înlocuire tot ansamblul egr sau doar supapa?

 

multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua!

Detin un golf 6 din 2009 1.9 tdi 140 cp.Am avut mqrtorul bujii care palpaia intr-una si ulterior s-a aprins si check engine-ul.Am fost la service iar mecanicul dupa ce a pus laptopul a spus ca e blocata valva egr.Mi-a schimbat egr-ul cu unul nou insa am aceleasi erori.Mi-a spus sa ies de 2-3 ori cu masina pe autostrada si isi va reveni,ceea ce am si facut insa problema e aceiasi.Aveti ideie ce ar putea fii sau ma jecmaneste de bani doar pt ca sunt femeie si nu stiu?Mulțumesc pentru raspunsuri!

Link to comment
Share on other sites

Ce coduri de eroare sunt stocate?

Link to comment
Share on other sites

12 minute în urmă, lupo_bv a scris:

Ce coduri de eroare sunt stocate?

Nu stiu sa va spun.Am fost cu ea la mecanic

Link to comment
Share on other sites

1. Fără qoute/citate la postarea anterioara. Nu este necesar și este neregulamentar.

2. Fără codurile alea de eroare nu cred că poate avea cineva idee care este cauza defecțiunii. Pot fi multe cauze și codul de eroare poate fi un un punct de plecare.

 

Acum ce este de făcut? Cel mai bine ar fi sa găsiți un service are sa vă garanteze reparația. Că sa putem spune noi ceva ar fi bine sa găsiți pe cineva cu un tester vcds care să facă o scanare și să puneți codurile aici (codurile cu frezee frame cu tot)

Cred că ați putea merge la mecanicul care a făcut reparația și dacă tot v-a luat banii degeaba macar sa vă pună codurile la dispoziție (faceți poza de pe ecranul laptopului, sa se vadă toate detaliile erorilor, eventual faceți doua poze pentru fiecare eroare.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
robert.alexandru

Buna seara dragi colegi.

 

Vin si eu catre voi cu o problema pe care o am cu o Skoda Rapid 1.6 TDI CAYC din 2013.


In dimineata asta am ajuns cu ea fara probleme la munca iar seara cand am vrut sa plec nu am mai putut. Porneste, sta cateva secunde la relanti dupa care moare motorul.

 

Ma asteptam sa fie vreun injector dar pe tester nu da absolut nici o eroare.

 

Din ce am mai citit si vazut pe net, e posibil ca EGR-ul sa fie problema. Exista vrei metoda sa verific?

 

Am facut upload la un video:


Ca o mentiune am vazut ca firele de la piesa incercuita in imagine au fost rupte si lipite. Exista posibilitatea ca piesa sa nu mai primeasca comenzile care trebuie si din cauza asta sa nu mai porneasca?

 

503C3184-B99F-43F4-9703-61F4B80A6A90.thumb.jpeg.e1af0812186c350e1c07e08ce806898a.jpeg


Multumesc!

Edited by robert.alexandru
Link to comment
Share on other sites

Pune un tester si vezi ce probleme sunt.

Link to comment
Share on other sites

robert.alexandru

Salut Al Bundy,
Dupa cum am scris si mai sus, la o scanare cu VCDS nu afiseaza nici o eroare.

Link to comment
Share on other sites

Nu e totul sa te uiti doar de erori, mai sunt si valori reale, etc.

Link to comment
Share on other sites

robert.alexandru

Daca nu este prea mare deranjul, poti sa mi spui te rog unde sa ma uit mai exact ? Multumesc
Am sa cobor pana la masina sa masor rezistenta injectoarelor cu un multimetru, macar sa elimin elementul piezo.

LATER EDIT:
Am dat toate mufele jos si am masurat rezistenta injectoarelor, pareau sa aiba toate cam la fel. Am pus mufele la loc, am dat o cheie si a pornit la sfert. Probabil era vreo mufa sarita pe undeva, le-am curatat cu spray de contacte, le am miscat sa vad daca e vreun fir intrerupt pe undeva si vad ca nu se mai opreste 😕


Sa vedem acum cat o tine. Pe tester la fel, nici o eroare nimic.

Edited by robert.alexandru
Link to comment
Share on other sites

On 11/22/2022 at 10:17 PM, robert.alexandru said:

Buna seara dragi colegi.

 

Vin si eu catre voi cu o problema pe care o am cu o Skoda Rapid 1.6 TDI CAYC din 2013.


In dimineata asta am ajuns cu ea fara probleme la munca iar seara cand am vrut sa plec nu am mai putut. Porneste, sta cateva secunde la relanti dupa care moare motorul.

 

Ma asteptam sa fie vreun injector dar pe tester nu da absolut nici o eroare.

 

Din ce am mai citit si vazut pe net, e posibil ca EGR-ul sa fie problema. Exista vrei metoda sa verific?

 

Am facut upload la un video:


Ca o mentiune am vazut ca firele de la piesa incercuita in imagine au fost rupte si lipite. Exista posibilitatea ca piesa sa nu mai primeasca comenzile care trebuie si din cauza asta sa nu mai porneasca?

 

503C3184-B99F-43F4-9703-61F4B80A6A90.thumb.jpeg.e1af0812186c350e1c07e08ce806898a.jpeg


Multumesc!

Salut.Am avut Octavia 2 1.6 tdi motor CAY,am inlocuit egr la 127000km,la cald aparea spirala in bord si pierdea puterea,la rece functiona perfect si fara eroare in bord.Am inlocuit egr si s-a rezolvat problema.

 

On 11/22/2022 at 10:17 PM, robert.alexandru said:

Buna seara dragi colegi.

 

Vin si eu catre voi cu o problema pe care o am cu o Skoda Rapid 1.6 TDI CAYC din 2013.


In dimineata asta am ajuns cu ea fara probleme la munca iar seara cand am vrut sa plec nu am mai putut. Porneste, sta cateva secunde la relanti dupa care moare motorul.

 

Ma asteptam sa fie vreun injector dar pe tester nu da absolut nici o eroare.

 

Din ce am mai citit si vazut pe net, e posibil ca EGR-ul sa fie problema. Exista vrei metoda sa verific?

 

Am facut upload la un video:


Ca o mentiune am vazut ca firele de la piesa incercuita in imagine au fost rupte si lipite. Exista posibilitatea ca piesa sa nu mai primeasca comenzile care trebuie si din cauza asta sa nu mai porneasca?

 

503C3184-B99F-43F4-9703-61F4B80A6A90.thumb.jpeg.e1af0812186c350e1c07e08ce806898a.jpeg


Multumesc!

Salut.Am avut o Octavia 2 facelift 1.6 tdi motor cay,am inlocuit egr la 127 mii km,la cald pierdea puterea si se aprindea spirala in bord,dar la rece nu afisa nici o eroare si functiona perfect.Acum in cazul tau e posibil ceva legat de alimentare sau injectie...de obicei pompa de alimentare din rezervor produce ceva span metalic ceea ce poate afecta injectoarele...asta am vazut-o chiar eu cand mi s-a schimbat filtrul de motorina ,iar cand punea contactul se putea observa in filtru (capacul cu conducte demontat) motorina cu particule fine metalice ce sclipeau.Stiu ca de vreme ce nu ai erori prin bord poate fi ceva de ordin mecanic,posibil.Bafta in rezolvarea problemei.

Link to comment
Share on other sites

robert.alexandru

Salut @ionica39 
Dupa cum am scris si mai sus, problema era de la un fir al injectoarelor care sarise din mufa. Merg de atunci cu ea si nu am mai avut probleme.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

   Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!