Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

La dealer VW sa inteleg ca e cu piesa veche la schimb? Trebuie sa ma interesez la ei sa vad cat costa inlocuit egr si daca nu ma jupoaie il schimb la ei si stiu ca am garantie. Daca nu am sa iau de pe autokarma si asta e. 

Sper sa pot retura piesa la autokarma... daca nu am sa o vand. m am bucurat ca am luat o la pret bun...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice cod de piesa care se termina cu X inseamna cu piesa veche la schimb.

Autokarma iti opreste diferenta de pret (pana la piesa fara cea veche la schimb) si daca in termen de 15 zile o aduci pe cea veche si este conform conditiilor VW (sunt niste conditii; fara rugina, fara deformari, etc) iti elibereaza suma imediat.

 

La dealer nu stiu in ce conditii iti pot vinde piesa la liber cand esti conditionat de a o returna pe cea veche, trebuie sa intrebi.

Daca montezi la ei nu-ti mai bati capul cu problema asta.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur poti returna piesa. Si tot cu ei cred ca ai sa rezolvi si pentru codul care iti este tie necesar. In momentul in care ai facut comanda trebuia sa atasezi si seria sasiu ca ei sa poate verifica compatibilitatea..asta ramane pentru viitor.

O rezolvi cu ei stai linistit. Fara probleme 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

 

Bad post.. sorry.

Modificat de CRiCU90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Cristian Zaharia

Buna, de curand am inceput sa am ceva probleme la masina si cei de la service mi-au spus ca e problema de la valvula EGR, etc. Au pus ceva aditiv sa incerce sa curete asa, am dat cateva zile cu ea turat motorul, la recomandarea mecanicilor lor bineinteles, parea ca se rezolva dar tot mai face la fel, adica in mers pierd putere si nu mai accelereaza cu nervi, parca e fara vlaga motorul. Opresc si eroarea dispare si merge ok pana cand iar ii vine lui si iar apare acea eroare in bord *foto cu eroare si diagnostic de la mecanic*. Locuiesc in Spania, si nu vreau sa fiu fara respect, dar cei la care am fost, mecanicii imi cer 640 euro sa imi schimbe EGR-ul, au zis ca curatarea nu da rezultate bla bla. Azi am mers cu ea 40 km spre servici totul ok, dar la intoarece a aparut o singura data eroare, dupa care, oprit masina, motorul, cheie din nou si merse bine iar. Ce ma sfatuiti? Multumesc si sper sa ma fi exprimat pe inteles, imi cer scuze altfel. Este un Seat Leon din 2012, cu 190.000km, am mers mult mai lejer decat ar fi trebuit 2.000rpm-2500rpm, si rar a prins 3.000rpm si peste, deci vina imi asum pentru posibila defectiune la EGR sau turbina, ce o fi. Multumesc inca o data si multumiri ca exista aceasta comunitate.

diagnòsticLeon-2.jpg

eroare bord-2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inlocuire EGR. problema arhi-cunoscuta la aceste motoare. sa montezi ultima varianta de piesa, terminatia codului ... DQ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna seara.

am si eu o intrebare si anume anume :anularea din soft a EGR influenteaza in rau comportamentul si fiabilitaea motorului in timp?intreb pentru ca am fost nevoit sa anulez din soft EGR la sfatul unor mecanici{martorul bujii aprins si o eroare la scanarea motorului} si sunt intr-o dilema daca sa inlocuiesc piesa sau sa ramana anulata din soft/

multumesc

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu macelari masina .Pune piesa noua si soft OE .(fara modificari)

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu informații despre aceasta eroare. Sa schimb EGR sau nu? La service mi-au spus ca pare îmbâcsit

Masina e o fabia 2 .16tdi 90cp

Eroarea e

7462 -EGR valve (N18)

P0403 00 [096] malfunction

Intermitent- not confirmed- testez since memory crearea

Fault status 0000001

Fault priority 2

 

Modificat de pokemonu76
Nu am reușit sa uploadez poza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa te lase cat de curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
On 5/26/2020 at 6:42 PM, pokemonu76 said:

La service mi-au spus ca pare îmbâcsit

Pare stricat, din pacate. Nu ai ce sa cureti, solutie garantata, din pacate, la acest model

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Dupa un an si o luna de la schimbarea valvei EGR pe barba celor de la VW, au inceput sa reapara problemele. Dupa ce cateva zile masina a mers in suturi cand si cand, azi s-a aprins spirala si check engine. La o scanare rapida cu OBD2 si "torgue pro" apareau erori la MAF si Misfire ?. Dupa ce am ajuns acasa, am scanat cu VCDS (spirala nu mai era aprinsa si nici mesajul check engine nu mai aparea) si eroarea este:

001027 - EGR Valve (N18)

P0403 - 000 - Malfunction

Maine sper sa ajung la service si sa vad daca mai accepta sa faca reparatia pe garantie.

Oare acea scurgere pe la garnitura sa fie problema?

20200625_175906.jpg

Modificat de DiLivio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea nu are nici o legatura cu acea garnitura care nu etanseaza perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A fost schimbată iarăși valva EGR pe garanție. Sunt curios dacă peste un an sau 14.000 km trebuie sa merg sa o schimb iar. Că mai mult se pare ca nu ține cu softul dieselgate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, pt motorul 1.9 tdi, PD, BLS, se poate curata EGRul si ansamblul de admisie pt o treaba buna sau piesa noua? 

Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate efectua o curatare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

octavia 3 1.6tdi cod motor clha.

nu intra in limp mode,face regenerarile normal,ce ma sfatuiti sa fac?

infdex.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

exista tpi la motorul tau depinde de serie sasiu....pot verifica maine asta

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutari,

 

Citeam pe niste forumuri straine ca in cazul meu, Touran 2015, diesel 1.6, 105 cai, 1T CAYCAF, EGR-ul moare si trebuie inlocuit la un moment dat. 

 

Oare as avea vreo sansa sa-l ajut sa nu moara cu spray-uri din alea de curatat EGR, pe care le putem cumpara la pretul de 50-100 RON?

 

Si in acelasi timp, e adevarata faza cu EGR-ul la motorul 1.6 diesel, ca moare si nu prea ai ce sa ii faci?

 

Mersi.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea e locul aici pentru intrebarea asta, dar da, este adevarat si sunt sanse zero sa previi cu vreo solutie treaba asta. Tii bani de-o parte ca sa il schimbi cand pica. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@IAV13

Cam aici era rostul postării tale. Dincolo trebuie să postezi şi loguri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, IAV13 said:

 

Oare as avea vreo sansa sa-l ajut sa nu moara cu spray-uri din alea de curatat EGR, pe care le putem cumpara la pretul de 50-100 RON?

Din pacate, nu.

Posteaza si eroarea care ti-o stochează pe motor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!