Jump to content
Sign in to follow this  
verzino1

probleme la turbina

Recommended Posts

verzino1

am un audi a6 din 2002 2.5 tdi quatro 180 cp si de 3 sapt a inceput sa imi suere motorul,adica un fasait in plus cand acelerez,am fost la audi si au controlat toate furtunele si mi au spus ca 90% este turbina,ca ea scaote sunetul .. nu prea am inceredere in ei ! ma ajutati ? mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites
cipos

trebuie fcaut un log si verificat ce presiune face , eventual vazut si jocul in ax

Share this post


Link to post
Share on other sites
andREI

Daca esti din Bucuresti poate te pot ajuta cu un log sa vedem daca ai vreo pierdere de presiune pe undeva. Asta s-ar mai putea vedea si pusa pe rampa sa se inspecteze furtunurile sa nu fie vreo fisura ceva..

Share this post


Link to post
Share on other sites
verzino1
Daca esti din Bucuresti poate te pot ajuta cu un log sa vedem daca ai vreo pierdere de presiune pe undeva. Asta s-ar mai putea vedea si pusa pe rampa sa se inspecteze furtunurile sa nu fie vreo fisura ceva..

ce insemna log ??? iei au stat 2 ore sa verifice toate futunele si au zis ca nu am scapari ...ms

Share this post


Link to post
Share on other sites
andREI

log inseamna jurnal (tradus din engleza). Practic inseamna in cazul acesta monitorizarea unor parametri ai motorului pe un timp mai lung si inscrierea valorilor pe un suport persistent. Dupa aia le citesti, faci un grafic tragi concluzii etc.

Acum ca s-a f... stricat vremea e mai greu sa faci un parcurs de proba cu accelerare 100% ca nu prea e sigur... asteptam Ice Age 2 : Dezghetul :Driver:

Share this post


Link to post
Share on other sites
lucian_itr

am si eu probleme cu turbina. pana in viteza a 3-a plafoneaza la 3000 de turatii, de la a 4-a in sus, plafoneaza la 2300 de turatii. valva N75 e dusa, iar mecanicul mi-a legat tija ca sa intre turbina pe direct.

cine ma poate ajuta cu o diagnosticare competenta (log pe VAG-COM) si poate o curatire de turbina. in plus, de unde pot sa fac rost de o valva pe absorbtie, nu neaparat de audi?

multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
calin_bm

vrei sa te poata ajuta cineva?de unde esti?ce tel. ai?ce adresa de mail ai?cu alte cuvinte,caz valabil in proportie de 80% pe acest forum,cei noi logati poarta o frica de a-si completa campurile din profilul lor.apoi cer ajutor...

da,sunt mai multi care o sa te ajute,completeaza numai datele in profil sa poata lua lumea legatura cu tine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lucian_itr

Chiar ai dreptate. Numele meu e Lucian, din Bucuresti, pot fi apelat pe mobil 0723 234 604.

Adresa de mail, lucian_itr@yahoo.com

Multumesc

PS: nu inteleg de ce imi tot da eroare cand incerc sa-mi pun datele astea direct in profil...

Edited by lucian_itr

Share this post


Link to post
Share on other sites
ambronew

Buna tuturor !

E primul meu mesaj, sunt un nou inscris pe forum deoarece intampin si eu o problema. Detin un Audi A4 B6, 1.9tdi 116 cp, 2005, si am achizitionat-o de 3 luni, nu prea stiu multe despre masini si despre mecanica. De vreo vreo 2 saptamani ma obsedeaza o eroare pe care mi-o arata testerul, si anume este vorba despre : Engine - 16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition).

Am hotarat sa o pun pe tester dupa ce parca pe la 100-110 km/h ma arunca in cap si cu pedala pana in podea nu mai tragea, doar daca opream masina si o reporneam, asa isi revenea. Din ce am inteles pot fi mai multe cauze : geometria turbinei ingreunata de mizerie, valva N75, senzor de presiune, furtunele de vacuum, sau chiar si debimetru de aer. Acum nu stiu exact ce sa fac si cu ce sa incep, am fost la cineva si mi-a curatat EGR-ul si am constatat ca a fost mizerie destula in el (calamina depusa). Voi incerca sa fac si un log in mers si a va putea arata si voua, poate ma puteti ajuta si identifica exact problema, eu sincer nu ma pricep sa citesc valorile pe care mi le va afisa testerul. Multumesc.

O zi/seara buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bn12cos1

aceeasi problema o am si eu , un suierat cand accelerez, la un passat b5 an 2000, 115 cai ajm , adus recent din germania,, concluzia mea este ca vine de la turbina, am verificat si are putin joc la ax,

in afara de suierat totul ok , adica trage destul de bine chiar f bine

Edited by bn12cos1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Robby1485

Problema pe care o ai tu, am avut-o si eu, Turbina iti baga presiune prea mare si intra in limp mode , ți se blochează paletii, curat-o si ai scăpat de problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

daca trage bine si nu itra in limp, poate sa nu fie murdara geometria..... asa sunt unele turbine....

altfel, trebuie facut un log in mers - diagnoza si se vede cum sta traba

Share this post


Link to post
Share on other sites
ambronew

Intra in "limp mode" masina, saptamana viitoare incerc sa o duc la un tester iar si sa mi se faca un log in mers.

In prima faza ma gandeam sa schimb electrovalva N75.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri