Jump to content

Vw LT - probleme, rezolvari


zep27
 Share

Postare recomandată

E foarte probabil ca problema sa fie din alternator sau fulia de la vilbrochen, iar zgomotul sa apara doar cand e AC on.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sir_galahad61

aDyw0w:Am avut si eu asa ceva--ceasurile o luau razna,chiar aparea rosu pe baterie si apa ,in plus daca nu porneam masina 4-5 zile era gata si bateria.dupa ce am mers asa jumatate de an am descoperit buba:alternatorul era de vina,desi la tester imi arata ca incarca 14,3v.,am schimbat tot in alternator,inclusiv rulmentii si s-a rezolvat.

GabiB77: Compresorul de frig este montat pe o flansa speciala,prinsa in suruburi de blocul motor,ar fi indicat sa verifice daca flansa este fixata corect,in caz contrar rezulta nealinierea rolei compresorului cu celelalte role de pe cureaua.De asemenea poate verifica alinierea canelurilor de pe curea cu cele de pe rola compresorului.De exemplu la mine rola compresorului de a.c.avea mai multe caneluri decat cureaua  si pozitia curelei nu era pe mijlocul rolei .

Modificat de sir_galahad61
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa investighez si eu acolo...am schimbat ceasurile si problema persista.

Inca nu am ajuns in pragul de a-mi descarca bateria, doar cu apa momentan flucteaza uneori foarte mult.

Ai facut si vreun alt fel de test la alternator? Sa-mi dau seama cumva daca e de la el.

Modificat de aDyw0w
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sir_galahad61

Pe ploaie intensa daca luam vreo balta mare imi aparea spontan bateria si radiatoru pe rosu cateva secunde.In rest electricianul mi-a spus ca e varza alternatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara,sunt noul posesor de VW LT35 din 2003 cod motor AVR 2,5tdi si am o problema, dupa ce parcurg cam 40-50 km incarcat motorul nu mai are putere si trage din greu abia daca mai ajunge la 90 km/h.Poate ma puteti ajuta cu un sfat.Multumesc.Mentionez ca este autoplatforma.

 

 

Modificat de EFY 09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sir_galahad61

Incearca prima data o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica tubulatura de la turbo, furtunele de la vacum si debitmetrul de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil intra in limp mode,o scanare asa cum au spus si colegii te poate ajuta.poate ne spui cate ceva despre istoricul masinii cu ce piese s-au schimbat pe partea de admisie aer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand am ceva concret sigur am sa postez.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara

Vin cu întrebare în fata dumneavoastră poate cineva s-a mai lovit de problema. Indicatorul de temperatura nu reușesc sa il fac sa funcționeze. Au fost înlocuiţi  cei 2 senzori , a fost pus pe tester, s-au verificat legăturile spun cei de la service. Nimic spun ei. Acul se mișca un pic când pun contactul dar în rest nimic , nu se ridica deloc. Voi încerca si la alt service, poate or fi mai pricepuți. A spus cineva  ca nu ar funcționa decât cu senzori originali, este posibil, știe cineva? Nu știu ce au pus cei din service. Precizez ca este un  Lt 35-2002 /AVR/2.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/9/2017 at 9:13, EFY 09 a scris:

cand am ceva concret sigur am sa postez.

Va multumesc pentru sfaturi,am rezolvat problema prin inlocuirea furtunului de la iesirea din turbo spre intercooler care avea o fisura sub colierul de fixare.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

INAINTE de a posta citeste Regulamentul!

Daca nu scrii corect romaneste, NU ti se va aproba urmatorul post si contul va fi sanctionat.

Multumesc pentru intelegere.

 

Marian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

am un vw lt 35 2,5tdi 75kw si as dorii daca se poate schema de vaccum (sunt de parere ca sunt niste furtunase incurcate ca am fost la mecanic si le-a pus gresit ca nu mai am frana,e pedala tare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor! Am un VW LT35 TDI 2.8 din 2005 860.000km,motorul a fost refacut acus 100.000km!Am o problema la ea pe care nu o pot rezolva nici cum.In timpul mersului motorul se opreste pur si simplu,apas ambreajul se aprinde bordul,dupa care dau jos contactul,ii dau cheie si porneste din nou.Asta in timpul mersului,nici nu scot din viteza,pur si simplu jos cheia,contact din nou si merge...la un drum de Oradea-Satu Mare o face cam de 10-15 ori...e un pic deranjant si as vrea sa va intreb daca ati mai patit careva dintre voi asa cv,si cum ati rezolvat!

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica senzorul de presiune a morinei, e problema cunoscuta la tipul tau de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari . Mi-am luat de curant un vw lt 28 cu motor ahd 102 cai . Am o mica problema cu el ,turbo intra dar tarziu gen 2500 ture . Verificat tot ,furtune vacuum,pompa ,turbo ,calculator ,intercooler ,debitmetru si toate vacuumaticile .Mai are cineva vreo idee ?Problema nu e deranjanta tare doar ca trebuie sa merg cu el turat si la schimbarile de viteza nu e ok .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 29.01.2011 at 9:19 AM, kilemore said:

ia uitati cum sta treaba la mine ....

Am dus masina la mester ... Nea' Andrei, un pompagiu renumit, celmai bun din Slatina si zonele invecinate ... tipul e tipicar si nu se apuca de nimic pana nu studiaza atent tot - materialul clientului - ..

In primul rand masina mea NU AVEA FILTRU DE MOTORINA !!!! L-am sunat pe fostul proprietar si a zis ca filtrul i-a inghetzat si l-a scos .

Ca sa nu ma fac de cacao, am spalat masina si motorul .. de doua ori, ca sa fie curat , sa se poata lucra la motor. Din cauza frigului si a apei intrata peste tot la spalare, motorul nu mai tragea. Adica nu am mai putut depasii 90 km/h in conditiile in care saream de 130 daca vroiam .

La meserias am realizat ca tzacanitul de il auzeam eu nu provenea de la un injector ci de la trei ... Omul le-a slabit din mers si zgomotele au disparut . mi-a zis ca tre desfacuta si pompa sa o curete de ce o fi tras de prin rezervor, sa imi monteze un cartus filtru si o para cu supapa de amorsare. Mi-a promis ca Duminica e gata si cel ce l-a recomandat a zis ca nu o sa mai recunosc masina . Sper sa o faca aja .

Referitor la pierderea de ulei, mai mult pierd pe la carcasa filtrului de ulei . Restul era depunere veche de vreo 10 ani (de cand motorul nu a fost curatzat sau spalat). Cu siguranta se mai pierde ceva pe la turbo , dar asta nu ar fi ceva de nevazut la motoarele 2.5 tdi dar, NU SCOATE FUM nici pe esapament nici pe epuratoare sau pe joja sau pe la dopul de ulei .... AM NOROC.

ne auzim duminica

Va salut

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

A schimbat cineva releul care da curent la bujii?Stie cineva cat curent trebuie sa trimita la bujii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut pe toti.

Ma ajuta si pe mine cineva (schema) cu punerea la punct a motorului ANJ de pe un LT din 2000 ?

Inclusiv pompa de injectie.

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari tuturor! Revin si eu dupa ceva timp pe forum cu o problema.

Dupa pornirea motorului la rece, acesta da un tacanit in zona pompei de vacum.Curios este ca la atingerea temperaturi de 80-90 grade tacanitul dispare.Zgomotul(tacanitul) a aparut in urma cu 3-4 luni si si se amplifica usor odata cu trecerea timpului.

Sa mai intilnit cineva cu aceasta problema!Daca da atunci o sugestie ,o idee o posibila cauza a provenientei zgomotului sau o solutie ar fi binevenita,asta inainte sa apuce mecanicii sa puna cheia pe motor.Motorul este ANJ 2,5.

Va multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat Dan Raul cat si Cristian72, va sugerez sa va uitati in topicul T4-Probleme. Gasiti sigur raspunsurile care le cautati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 02.07.2017 at 23:54, Vlad26 a scris:

Buna seara,

Ma numesc Vlad, sunt din Oradea si detin din 2014 un VW LT 35 an 2001, 2.5tdi ANJ, 109Cp, 390.000km, echipat frigorific, compresor nou cu fulie dubla.

Am o problema care imi mananca nervii si banii de 2 ani de zile, respectiv motorul se supraincalzeste.

Am citit mult prea mult si am facut research in sensul asta de ma doare mana la cati bani am platit fara niciun rezultat!

Fac transport in Germania cu maxim 1000kg si viteza 110km/h. In urcare, cu greutate, temperatura urca peste 100grade (temperatura indica corect, a fost verificata cu tester in mers). Ma opresc des, deschid circuitul de incalzire cabina, ajung greu la destinatie...

Cu masina goala, pe drum drept si viteza constanta 90km/h, temperatura e intre 95grade si 100grade.

Am schimbat cu piese noi originale: termostat 87grade OE, ventilator cu vascocuplaj OE (si la rece si la cald e la fel de teapan), radiatoare apa si aer noi, pompa de apa Ruville, buson vas apa OE, senzori temperatura OE, rectificat chiulasa 0.7mm, garnitura de chiulasa noua, segmentat motor, piese motor noi, avans reglat manual (trage bine, porneste usor si la cald si la rece, scoate fum negru in forja, dar nu de speriat).

Mentionez ca la cald furtunele sunt tur/retur moi si calde, radiatorul e cald, nu am apa in ulei sau ulei in apa, nu bolboroseste apa in vas, nu am pierderi de antigel si tot cu motorul cald daca deschid busonul doar fasaie, nu tasneste deloc apa afara.

Varianta cu termostat de 80grade o exclud pentru ca imi creste consumul cu 2litri/100km si in sarcina tot ajunge apa la 95grade.

Sunt disperat pentru ca am investit mult in masina si ma tem s-o folosesc, ca sa nu crape!

Va rog, daca mai aveti vreo idee viabila pentru rezolvarea problemei, sa scrieti sau sa ma sunati 0744.825.414.

Multumesc.

Asa patesc si eu la LT 46 2,5 TDI , 109 CP autoplatforma, cu 2 masini pe pante mari (cehia) se duce apa in 110, dau drumul la caldura in cabina si scade imediat, in conditiile in care am 220 000 km reali, cica asa creste apa la LT-uri cand tragi tare de ele,se duce in 110 grade si acolo ramane, in rest gol si la 130 km pe ora nu creste, la vara ma gandesc sa-i scot termostatul si-l pun la loc cand se raceste timpul, in toamna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoie de putin ajutor . Am un lt cu motor de 2.5 si s-a rupt cureaua de distributie cea de la pompa de injectie. Am nevoie de indicatii pt a pune la punct pompa , mentionez ca a fost schimbata pompa si pornea greu dupa inlocuire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta un mecanic priceput,dupa montarea curelei va trebui aliniata pompa ,si,asta se face numai cu diagrama tdi din vag.Cel mai probabil pornirea greoaie este cauzata de montarea incorecta a distributiei.daca porneste dimineata greu si peste zi nu are probleme la pornire atunci poti avea una sau mai multe bujii arse.Insa tot o diagnoza iti va arata concret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,  am cumparat acum cateva luni un lt 35 cu motor de 2.5 si am o nelamurire. Pe bord mi se aprinde intermitent un martor si nu stiu ce reprezinta. Am cautat pe net dar nu am gasit. Stie careva ce este. Mentionez ca merg asa cu el de 4 luni. Multumesc.

Image-9073.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!