Jump to content

Probleme Volant


danic
 Share

Postare recomandată

Pentru referinta am 244960km, TCM chip si duze PP520 :lol:

Modificat de Bogdan_G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica ai 250.000 km si ~55% peste puterea initiala a masinii. Mi se pare reconfortant tinand cont ca cei cu 1.9 tdi le schimba din ce am citit pana in 60.000 km si maxim sa fi avut chip.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am prieteni cu alte TDI de la VW si ei au 130-150 kkm si nu au nici o problema, problemele la volant bimasica apar dupa 200k km si devin deranjante dupa 250k km, la mine acea vibratie este numai la 1500rpm, a fost asa de cind am cumparat masina (la 210k km ) . Oricum este deranjanta acea vibratie dar te obisnuiesti cu ea, oricum sa inlocuiesti volant bimasica cu una noua dar la fel nu este o solutie, am gasit in SUA kit de inlocuire al volantei bimasice cu volant normala dar din pacate acel kit de la Valeo nu se aduce in Europa . Acum pe bune nu ar fi diesel daca nu ar vibra putin :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai nou, acel kit de ambreiaj pe Valeo se aduce si la noi-deja am montat unul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Elad, detalii te rugam !

Deci sa ma lamuresc. Acel kit inlocuieste volant bimasica cu una clasica. Bun! Ce se intimpla cu vibratiile la relanti (ca parca de asta au vrut astia bimasica) ?

Pe ce motoare 1,9 tdi se poate monta ? Cele de 105 CP (BXE, etc) ? Dar pe AVQ ? (101 cp)

Si cit costa respectivul kit ?

Presupun ca e mai fiabil decit cel cu volant bimasica. Foarte multi dintre noi merg prin oras si aici e buba mare. Apar vibratii si altele care te streseaza rau de tot.

Problema mare e ca pe aceste motoare nu prea sint variante. Doar ce este stock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

fiind topic deschis de mine, sa vin acum si cu incheierea: s-a schimbat pe garantie intregul kit ambreiaj, dar trepidatia nu adisparut pe de-a intregul. Service-ul (elcar gid - elad) mai are de facut un lucru - schimbarea cilindrului de ambreiaj. Mi s-a promis ca problema va fi rezolvata finut si elegant.Deci de fapt nu e incheiere, ci mai dureaza un pic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Vreau sa intreb posesorii de DSG daca au semnalat si ei probleme legate de subiectul topicului? Sau la 1.9 TDI, DSG nu se schimba nimic in afara de uleiul de cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Practic doar arcurile alea ar putea fi buba. Pentru ele sa schimbi toata volant....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.

Ca si membru vechi pe alte 4 forumuri auto din Ro. vreau sa va spun ca problema volantei apare si la noul Astra sau Focus 2 , insa intr-o proportie mult mai mica. Se pare ca , constructorii vestici au inclus mai nou kitul ambreiaj si volant in familia " pieselor de inlocuit " si aceasta tendinta va continua si in viitor.

As dori sa mentionez insa urmatoarele :

1. Doar motoarele diesel au volant cu masa dubla.

2. Acestea pot fi inlocuite cu una cu masa simpla dar vibratiile in stationare/relanti nu vor fi la fel de mici ca si in cazul volantei cu masa dubla.

3. In majoritatea cazurilor ( 90%) primele simptome ale unei volante "duse" sunt acele zgomote metalice la pornire !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da-mi voie sa te contrazic la punctul 1 .... :D

iti dau si un exemplu : 2.0 FSI, si daca nu ma insel si mult-iubitul 2.0TFSI :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tazzz : vrei sa spui ca exista motorizari VW pe benzina care au volant cu masa dubla ?

Mi se pare interesant ; la alti constructori motorizarile pe benzina au volant simpla...

Cei care aveti Jetta 1.6 benzina puteti confirma ce fel de volant aveti ?

Multumesc.

Modificat de pulse_AR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 e simpla volant.... se pune masa dubla cand deja cuplul si puterea cresc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot cautat peste tot kit complet Valeo dar se pare ca in Romania nu vrea sa distribuie nimeni. AM gasit doar pe net si nu sunt sigur daca s-ar potrivi la motorul meu . Oricum pretul de 460$ e suuper bun avand in vedere ca e kit complet volant+toate cele.

Daca si-a montat cineva l-as ruga sa ma lamureasca si pe mine.

g60vr6upgradedclutchkitvd0.th.jpg

Upgraded Clutch Kit for TDi Engines

Valeo Single Mass G60 Flywheel and VR6 Clutch

Kit.Kit Includes: 1 228MM Flywheel, 1 Pressure Plate, 1 Clutch Disc, 1 Throw Out Bearing, Flywheel Bolts, and Pressure Plate Bolts

www.valeoclutches.com/dynamicdata/data/VW%20&%20Audi%20Conv%20Kit.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

boeing,incerca sa discuti cu elad, este membru aici pe forum. Cu el am rezolvat problema mea cu volant. daca nu-i gasesti pe forum, da-mi un semn si te pun in contact cu el

Modificat de limac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am saturat....nu cred ca e posibil asa ceva..........bulit volant stock a masinii pe la 107 mii......sparta de i-au sarit arculetele de in cateva sute de km pina am ajuns acasa si la service au reusit sa faca o mica gaura in camasa ambreiajului....ok....schimbat kit volant LUK ??!!daca imi aduc bine aminte,ieftin???!!! vreo 2700 ron cu tot cu manopera....bun.

La 500-600 km dupa inlocuire apar aceleasi simptome ca la prima volant dar de o intensitate mai mica,simptome care pina am ajuns la service au disparut..mentionez ca la aparitia simptomelor eram la aprox 5 km de service si am sunat ca ii vizitez ,dar surpriza....in cele cateva minute pina am ajuns zgomotul a disparut......urcat masina pe elevator ,dat jos scutul,pornit..........apasari ambreiaj tot felul de incercari,apoi incercat niste plecari in tr 1 cu frana de mana trasa.....nimic....nu stiu nimic mecanicii,nu-si dau seama ce putea fi....mergeti linistit.....ok..si plec...

Dupa vreo 6500 km de la incident, cand ma intorceam de la Buc zgomotele reapar.....sun la service si ii anunt ca,cum ajung in Iasi ii vizitez cu aceiasi problema.....in ziua urm plec spre service si masina se incapataneaza sa faca zgomotele....ajung in service si seful de service care o ia in probe imi spune ca fara simptome nu-si poate da seama.....ii spun ca tre sa plec in Ungaria in interes de serviciu si nu am chef de probleme cu masina si mai ales in tari straine....nu-s probleme imi spune .........incerc sa mai rezolv cateva probleme in Iasi si cand sa ies din oras......surpriza masina isi aduce aminte ca e defecta si face figuri,ma intorc in service........clar...sunt informat ca e rulmentul de presiune......verifica codul de la kitul schimbat anterior si surpriza...kitul volant nu includea si un rulment nou....ok alti bani alta distractie dar sa se rezolve repede ca am de parasit tara.......

Se rezolva.....a doua zi mi-au schimbat rulmentul de presiune.....v-am pupat si am plecat......ma duc sa mai bantui prin Iasi.........nu se poate zgomotele reapar..............ma intorc in service pentru a 11 mia oara......clar.....volant.....no problem....e pe garantie,manopera de reinlocuire nu se plateste, ca o plateste importatorul piesei -de...defect de fabricatie...

Astept cateva zile sa vina noul kit volant..bag masina in service......imi schimba volant........si am plecat acasa......acum am 488 km parcursi de la iesirea din service si SIMPTOMELE AU REAPARUT.........nu stiu ce sa mai cred,voi ce parere aveti????

Masina e folosita 98 % in afara orasului, cu o utilizare medie de 60 km zilnic din care sa spun ca 3-4 km ar circula din cand in cand prin oras,un oras la care nu pun probleme de trafic ,ci doar un semafor.................fac aceste referiri doarece vreau sa mentionez ca masina nu are o utilizare exagerata a ambreiajului (aici ma gandesc la traficul din Buc din orele de varf,de pe centura,din oras),nici nu fac liniute si nici nu am piciorul stg de lemn ca sa-l uit pe ambreiaj.........deci nu vad cum as putea influenta eu mai mult o uzura a ambreiajului.....si de aici a restului de angrenaje.....volant....

Voi ce parere aveti......ca eu nu stiu ce sa mai cred......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ghinion, ghinion. mai mergi si tu pe la o biserica ceva sau schimba service-ul ala. bate niste km prin tara si cauta niste profesionisti (dar nu bucuresti, aici sunt altfel de jmecheri).aceeasi problema am avut-o si eu dar doamne fereste, am schimbat kit-ul doar o singura data. Vezi ca pe aici pe forum sunt cativa baieti care stiu ce vorbesc.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...am un prieten cu passat, cumparat anul trecut...nou. a avut ceva probleme cu ambreiajul...a fost la service....s-a rezolvat problema...aplecat din tara...si in polonia i s-a stricat iara. la dealerul sin warsovia, i s-a spus ca ambreiajul era in garantie si daca folosea piese originale il schimbau gratis...dar asa... mai precis la reprezentanta de la noi i-au pus ceva piese facute de ei la strung :)

...asa ca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mod normal toate interventiile facute in garantie sunt inregistrate in baza de date a dealer-ului sau a service-ului autorizat care a facut interventia. toate se trec in cartea de service, nu? daca nu a pus piese originale in masina, atunci poti sa te iei de ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai intelept ar fi sa treci la SMF in loc de DMF ( dual mass) ceea ce ai tu. Sunt multi cei care au renuntat la DMFuri. Per total sunt un dezastru... POATE daca iei una mai de calitate poti avea noroc sa te tina mai mult.... Este un topic in care am discutat si eu mai mult problema si nu are rost sa mai aduc argumente de ce consider ca este un fiasco total DMF la VAG.

Groaznic ce ai patit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte greu de crezut.

masina are cip tuning

daca da nu mai este asa de greu de crezut :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu la volant si nu stiu cu ce ar trebui sa o schimb fiindca nu prea as vrea sa o schimb tot din 3 in 3 luni, la a mea a mai fost schimbata inca o data(reiese clar din istoric ca s-a mai schimbat tot kitul+volant).Este cineva care si-a montat la motorul de 105Cp volant SMF ? am inteles tot de pe forum cum ca ar fi un kit de conversie Valeo dar nu gasesc la nici un importator. Pe net am gasit ceva, dar nu sunt sigur daca e bun sau nu...atasez ceea ce am gasit, poate isi da cineva cu parerea...

g60vr6upgradedclutchkitrn4.th.jpg

Upgraded Clutch Kit for TDi Engines

Valeo Single Mass G60 Flywheel and VR6 Clutch

Kit.Kit Includes: 1 228MM Flywheel, 1 Pressure Plate, 1 Clutch Disc, 1 Throw Out Bearing, Flywheel Bolts, and Pressure Plate Bolts

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!