Jump to content

Probleme Volant


danic
 Share

Postare recomandată

da o sa revin cu pareri ,ms Cowboy ink odata :)

Modificat de nowar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nowar vedem maine exact care e problema, cu piesele nu se pune problema niciodata...orice e in plus se returneaza, vedem care e problema si vedem cum se rezolva mai ieftin...

Alta a fost ideea celui ce ti-a explicat, si anume daca ai lua doar piesa defacta din kitul tau si pui de la sachs si ea era luk sau alta marca ar fi fost problema de potrivire.

Daca e kit cu totul nu e nici o problema.

;)

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata,am rezolvat problema,volant + kit ambreiaj schimbate,sau potrivit fara nici o problema,eu tot luk aveam pe masina,in total 2000 ron kitu+300 ron la service + 5ore de stat pe langa masina sa iasa treaba bine :D,imi pare bine ca sa rezolvat si acum merge ca unsa :D,tot ghinionu sa intamplat la 170.000 km si simptomele au aparut de pe la 130.000 km,adica am intrat foarte bine in an :D.

Modificat de nowar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo! Ma bucur ca esti multumit. Foarte bun pretul la manopera! Daca te-a tinut 170.000km volant originala esti un norocos! Sa te tina si cea noua cel putin pe atat! Care a fost de fapt piesa cea mai defecta?

Cand vad preturi din astea gen 2.300 ron pt schimbat kit complet de ambreiaj cu volant + manopera consider ca suntem norocosi cu VAG-urile noastre. Putin offtopic dpdv al brandului dar tot in legatura cu subiectul: De cateva zile am observat la Megane-ul nevestei (1.5 DCi 105CP) ca-i patineaza ambreiajul (dar doar intre 2000 si 2500 rpm si doar la cald si doar la talpa brusca) si m-am interesat de kit nou. Kitul este cca 1400-1500 ron fara volant iar volant intre 3500 si 4500 ron!!! (depinde unde o gasesti si ce marca e). ENORM! Ce D-zeu are volant aia in plus?? Ca doar e tot una cu masa dubla la fel ca si la VAG! Francezii astia trebuie sa fie ei mereu mai cu mot! Oricum, daca se va dovedi ca trebuie inlocuit ambreiajul, la banii astia nu schimb decat disc + placa si rulment. volant o las pe cea veche pt ca ea nu da semne de defect, Slava Domnului! Oricum ciudata treaba asta cu patinajul doar intre 2000 si 2500 rpm...Masina e resoftata si s-ar putea sa fie un soft cam agresiv (cu cuplu prea mare pe plaja de turatie 2000-2500). O sa incerc intr-o prima faza sa-i limitez cuplul pe plaja aia sa vedem daca se mai manifesta sau nu la fel...

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul nu ti-as recomanda sa lasi volant neschimbata daca tot trebuie sa dai o suma asa de mare pentru ambreiaj mai bine strangi putin din dintii si pui totul nou,pentru ca ceea ce faci tu ar fi echivalent cu a te duce la dentist si el sa-ti puna plomba peste carie.In alte ordine de idei se stie politica francezilor demult si anume ca vand masini ieftine dar piesele lor sunt foarte scumpe......eu am ramas uimit cand am descoperit ca la logan e mai scumpa bieleta antiruliu decat la mine(golf 5) de la acelasi producator binentales!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doamne Ajuta! sa tina macar pe jumate din km astia :D,piesa cea mai defecta a fost placa de presiune si ambreiaju,patina...si dupaia urmeaza rulmentu de presiune si volant arata binisor :D....oricum cu masina sa mers corect intotdeauna zic eu...a fost folosita numai de mine.Aaa si ai avut dreptate cu placa de presiune Cowboy ;) :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca s-a rezolvat ;)

@Yas: teoretic asa este, la schimbare de kit ambreiaj, daca tot apuci sa desfaci acolo, se recomanda sa se schimbe totul (inclusiv volant), dar la atat de multi bani cat costa volant la Renault, daca ea nu prezinta urme de defect, o las in pace. Surprinzator ca si cei de la Renault mi-au recomandat aceeiasi chestiune. Pe de alta parte e foarte ciudat ca nu prezinta patinajul ala decat in treptele superioare si decat pe plaja aia de turatie! In cele inferioare nu face absolut deloc indiferent cat de tare calci acceleratia. Intr-o prima faza incerc sa sa-i limitez cuplul din soft pe zona aia (sau sa-i urc cuplul maxim mai sus; vedem ce zice tunerul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti!SUnt nou pe forum si mi-am facut cont pentru ca mi-am cumparat un VW Golf V varianta Sportline si deja am probleme cu ea.In primul rand de ceva timp a inceput sa se auda un zgomot la motor, dar asta se intampla doar atunci cand e motorul rece.Cand merg putin cu masina si se incalzeste motorul nu se mai aude nimic.Am fost la un service si mi s-a spus ca am probleme cu volant.Mi se pare foarte ciudat pentru ca asa cum v-am mentionat mai sus, in momentul in care se incalzeste motorul nu se mai aude nimic.As vrea sa ma ajute si pe mine cineva.

O alta problema este ca mi se aprinde arcul (spirala) din bord care din cate am auzit este martorul specific bujiilor.O data cu el mi s-a aprins si martorul de la evacuare (arata ca un robinet) si cand am pus-o pe tester nu am mai putut sterge eroarea din calculator.Acum merg de ceva timp cu martorul acela aprins specific evacuarii.Astept si eu ceva sfaturi/sugestii.

Iar ultima problema este ca uneori cand merg in localitate cu masina si trec de 1900 rpm brusc masina pierde puterea, parca s-ar opri alimentarea.Cand mi se intampla asta scot si bag din nou in viteza si nu mai am nicio problema.Am inteles ca este vorba despre un senzor....daca nu ma insel senzorul de la turbina...pentru ca asa mi-a iesit la tester.

Astept un ajutor.Va multumesc mult!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

sherlick

primo, bun venit

Apoi, rog citeste si respecta Regulamentul. Acest topic se refera la volant, rog pastreaza-ti intrebarile pt acest subiect. Citind Regulamentul vei afla cum se foloseste si functia Search pentru a gasi rapid raspunsurile care te intereseaza

OnTopic: daca zgomotul dispare si la calcarea ambreiajului, sunt sanse foarte mari sa fie volantul

Alte topic-uri ajutatoare

Lipsa putere

martor bujii aprins

samd

Tot ce tb sa faci este sa folosesti Search-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum zpunea si Dudu: daca ai probleme la volant, la calcarea ambreiajului zgomotul dispare, sau, in cazul in care ai si placa de presiune cu probleme, zgomotul se va schimba sau diminua (fara a disparea complet).

Pentru restul problemelor vad ca ai deja niste raspunsuri in urma verificarilor pe tester. Nu ai decat sa le iei pe rand la verificat/remediat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceasi problema am si eu tin sa mentionez ca detin un g5 / 2007 / 1.9tdi 91k problema este ca daca tin picioru il sprijin in ambreiaj simt o trepidatie in pedala cand o calc ambreiaju nu mai simt nimic .. si cu zgomotu il aud cand e clima oprita si se aud niste pocnituri foarte usoare ... astea`s simptomele unei volante stricate ?! PS : eu distributia nu am schimbato inca .. la cat km imi recomandati sa o schimb ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trepidatia (daca e una usoara) pe care o simti cand doar sprijini piciorul de pedala (fara a o calca) nu e ceva tocmai anormal. La foarte multe TDI-uri care nu au nici un fel de probleme cu ambraiajul sau volant, "simti" motorul in pedala de ambreiaj la relanty. Pocniturile..acolo e alta treaba care nu mai e normala si da, poate fi de la volant. Simptomele unui volant defect sunt diverse si le gasesti expuse aici in paginile topicului, precum si metodele de verificare a starii volantului. Daca in urma verificarilor nu sesisezi nimic notabil, o mai poti lasa in pace cel putin o perioada.

Legat de distriburtie..daca ai trecut de 90k si nu ai schimbat-o inca, eu as schimba-o urgent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok...am citit despre trmuratul la relanti, despre zgomotele metalice, despre bataile in pedala.

A mea tremura putin la relanti, insa marea problema este tremuratul in mers intre 1800 si 2300 de ture (treptele 3-6), impreuna cu o lipsa de putere pe aceasta plaja.

Unii spun ca e volant, altii ca nu...

Zgomote metalice nu am.

A mai patit cineva asa ceva?

Inainte sa dau caruta de bani vreau sa ma asigur ca nu schimb ce nu trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer sa fiu nu prea am auzit de volante care sa se manifeste in mers iar in relanty deloc :). In general ele se manifesta in relanty, mai ales cand calci la jumatate pedala (se accentueaza zgomotele). In rare cazuri, da, se pot manifesta si in mers insa trebuie sa aiba o uzura accentuata sa poata face asta (joc foarte mare), dar nu are nici o treaba volant cu pierderea de putere. Si mi-e greu sa cred ca o volant cu grad mare de uzura nu s-ar manifesta si la relanty...

Inainte de toate, verifica tamponul din spatele motorului (bieleta anti-rasturnare). Am vazut cazuri in care masina tremura la accelerare pe o plaja de turatii de genul asta (acolo unde multe TDI-uri au tendinta de tremurare) si era din cauza acelui tampon. Daca aia e cauza, pierderea de putere e doar o senzatie.

Ambreiajul iti merge ok? Ai observat cumva vreo tenta de patinaj? Da-i o talpa brusca de la 2000 rpm in tr 5 si vezi daca scapa cumva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ii dau talpa in a V-a la 2000 intai tremura ca naiba fara sa creasca viteza decat putin pana la 2300 si dupa se opreste din tremurat si accelereaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un volant cu probleme, se manifesta mai ales la plecarea de pe loc, cand ai ambreajul deja incalzit bine....dupa un mers prin oras. Daca e dus, topaie bine masina, la plecarea de pe loc.

Ba sunt si volante care se manifesta foarte putin la relanti...dar la plecarea de pe loc e mare durere....asa cum sunt volante care fac turatia sa oscileze ca naiba la relanti si zgomot de zici ca ai flexul bagat in motor.

Ideea e ca, in majoritatea cazurilor, tremura-topaie masina la plecarea de pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la motorul meu BKD 2.0 TDI am voantul stricat si se manifesta foarte rau la relanti si in mers (acele zgomote metalice zici ca acum iti pica pistoanele pe evacuare :D), chiar si prin oscilatii mari ale turatiei, asta ma deranjeaza cel mai tare :( trebuie schimbat cat de curand.

La plecari de pe loc si in mers ... zic eu ca se comporta si raspunde bine la comenzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Naiba sa le ia de volante ca la mine era praf facuta si la plecare de pe loc nu zicea absolut nimic..pleca la fel..lin fara tremuraturi. Teoretic pt o volant uzata rau, asa ar fi normal sa trepideze si la plecare pt ca se presupune ca sunt arcurile alea din ea duse si nu mai amortizeza calumea, insa daca e uzata nu are cum sa nu se manifeste deloc si la relanty in vreun fel. La unele nu se manifesta decat la cald, la altele doar la rece, sau doar cand se calca putin pedala. Oricum, daca sunetele la relanty nu sunt concludente, se calca total pedala de ambreiaj iar daca sunetul motorului se schimba vizibil (zgomotele se dmininueaza sau dispar), atunci e clar ca e volant.

Oricum pana una alta eu zic sa-i verifici bieleta antirasturnare. O poti face si singur dar mai ai nevoie de un amic: il urci la volan, se trage frana de mana la maxim, si se incearca o plecare scurta de pe loc mai tare (ca atunci cand faci balans), prima data in tr 1 si apoi in marsarier, iar tu stai in partea laterala a botului masinii (nu in fata!) cu capota deschisa si observi miscarea motorului. Daca in momentul in care masina da sa plece din loc motorul se inclina prea tare spre spate, mergi la service si verifica bieleta antirasturnare

razvan87: la tine e si discul uzat cu siguranta (de aici oscilatiile alea mari de turatie in mers)

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cowboy sper sa fie de la disc, dar cred totusi ca injectoarele sunt , le-am scanat si am doua mai lenese :D care au si valorile spre 2 si ceva.

Daca era discul uzat nu trebuia sa-mi patineze acesta? pentru ca nu imi explic cum ar putea influenta discul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ai zis ca-ti oscileaza turatia in mers. Iti oscileaza in mers in accelerare? Sau in mers la turatie constanta? i

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oscileaza la relanti si in mers la turatie constanta, la accelerari nu oscileaza, accelereaza constant fara intreruperi. Oscilatia e foarte mica, parca si acul vitezometrului il vad osciland o data cu turatia motorului, e normal :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din exprimarea ta initiala de la postul 533, s-a inteles ca oscilatia ar avea legatura cu volantul; de-aia m-am gandit la disc. E clar ca n-are treaba cu discul daca se manifesta cum spui acum si vad ca ai deja si un raspuns: cele 2 injectoare cu probleme...

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

:offtopic:

Din headerul topicului

Sunt interzise posturile ce contin doar multumiri, acestea vor fi sterse.

Daca doriti sa multumiti unui coleg pentru ajutorul sau raspunsul acordat, va rugam sa faceti acest lucru numai prin Personal Message ori prin Sistemul de reputatie al forumului

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca kitul volant - ambreiaj d epe G VI 2.0 tdi 6 trepte se potriveste pe G V 2,0 tdi 6 trepte?

Am gasit un kit scos imediat dupa cumparare la pret bun, insa nu stiu daca o sa ma uit la el ca la un bibelou sau ma voi bucura de el pe masina

Codurile de pe G VI sunt: 03L105266AD, 03G141025F, 022141031S

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oscileaza la relanti si in mers la turatie constanta, la accelerari nu oscileaza, accelereaza constant fara intreruperi. Oscilatia e foarte mica, parca si acul vitezometrului il vad osciland o data cu turatia motorului, e normal :(

Daca ajuta cu ceva si mie mai mi se intampla sa oscileze foarte putin acele in timp ce merg(nu mereu) si am schimbat volant anul trecut asa ca nu cred ca e de la el,iar legat de injectoare nu le-am verificat sa-ti zic ce valori aveau.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!