Jump to content

Vibreaza Motorul Foarte Tare


baietelu79
 Share

Postare recomandată

Pai daca ar curge ulei din cutie si nu ar mai fi la nivelul optim atunci nu s-ar mai crea presiunea necesara pentru a schimba vitezele si s-ar "ingana",asa mi-a spus mecanicul de cutii hidramate din Timisoara sa verific daca am pierderi de ulei dar nici eu nu consider plauzibila povestea asta. Si eu merg pe varianta unui tampon de la motor sau cutie, chiar si pe planetare pentru ca trepidatia apare mai pronuntata cand iau piciorul de pe acceleratie si o accelerez din nou. la condus sportiv nu apare deoarece, probabil, nu ii dau timp transmisiei, angrenajului, sa "se relaxeze", " sa respire". Imi cer scuze pentru termenii folositi dar nu sunt specialist, oricum am invatat si eu destul de multe de cand am masina asta. As exclude si varianta volantului pentru ca ar trebui sa faca si la plecarea de pe loc treaba asta dar ...merge cat se poate de bine.

Am mai citit ceva asemanator pe acest forum dar nu mai stiu la ce masina era problema, parca la un Polo si persoana respectiva a spus ca intre cutie si motor ar exista un tampon sau bucsa, ceva de genul, care ar fi fost fisurata si ar permite o deplasare mai mare a motorului si cutiei. Poate ne lamureste si pe noi cineva despre ce tampon sau bucsa este vorba si daca ar putea fi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incercati sa echilibrati rotile, verificati sa nu aveti galme pe cauciucuri! Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni, cum sa aiba volant cutia automata?

Ptoblema CLAR nu e de la ambreiaj (pe care nu-l aveti).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca usor usor ajungem sa descoperim cauza (prin eliminare).

Deci volant nu avem...bine ca am aflat si asta :icon_thumright:

Pe alte forumuri de vw am gasit aceeasi problema.

Toate par sa indice ca problema ar fi planetarele (chiar si cele noi pot crea astfel de probleme).

Passat2004 si cine vrea sa citeasca: gasiti discutiile aici, sau aici, iar daca scoate si fum negru ar trebui sa se incadreze in cazul celui de aici in care are probleme cu injectorul.

Eu am gasit pana acum planetara la 1000 RON. (app. sunt din Bv)

La dezmembrari auto se pare ca nu mai au...am cautat pe la vreo 3 si toti au zis ca le-au dat.

In cazul meu in care mi-au zis ca trebuie sa schimb ambele capete, nu am gasit decat cel de la roata. Cel de la cutie nu e pe nicaieri in Bv :huh:

Alte idei, opinii, sugestii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultima varianta: am fost la un mecanic care zice ca repara si cutii hidramate si am fost in teste cu el. Mi-a zis clar ca este din cauza uleiului la cutia de viteze deoarece nefiind schimbat niciodata de cand am luat masina, nu mai are vascozitatea necesara, a devenit foarte fluid si pompa care baga ulei nu mai are puterea sa creeze presiunea necesara cu pisatul ala care o fi in ea. sau poate fi filtrul imbacsit si aceeasi chestie. Sincer si eu merg pe varianta asta!!!Masina nu face probleme pana la 100 km- ora deoarece pana la viteza accea ea ajunge in treapta a cincea. Dupa, se potoleste pentru ca nu mai are ce viteza sa schimbe. Deci....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a inceput sa faca si la viteze mai mici (70 -80 km/h).

Ai mai rezolvat ceva? Ai mai aflat ceva?

Eu vreau sa schimb planetara care s-a dovedit ca are joc (am urcat-o pe elevator).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu schimba planetara, nu cred ca e de acolo. Daca o schimbi fa un test de drum daca poti cu cea pe care intenționezi sa o achizitionezi INAINTE de a da banii pe ea. Toate planetarele au un pic de joc, e un lant cinematic care are un pic de toleranta. Daca nu bate cand accelerezi in viraj in special cand virajul e accentuat inclusiv la viteze mici nu e planetara. Chiar daca ai cauciucurile noi nu exclude aceasta posibilitate. Schimba-le cu rezerva pe rand sau cu cele de pe spate, chiar daca sunt mai uzate, macar pentru test. Pot fi jantele ovale si nu se observa prea bine. In cazul cauciucurilor cu probleme e posibil ca dupa o anumita viteza sa nu mai simti vibratia. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am sunat la vreo 5 dealeri Volkswagen si nu am ajuns la nici o concluzie. in schimb am aflat ca nu se schimba uleiul la cutie, ca e " long life", decat daca necesita reparatie cutia. Un consultant vw de la Porche Bucuresti care intamplator are si el un Touareg cu hidramata a zis k a schimbat uleiul la cutia si a avut probleme si mai mari cu cutia, de unde am ajuns la concluzia aprobata si de el, k mai bine nu schimb uleiul dar sa verific nivelul. Sunt curios colegule de suferinta, daca ai schimbat planetara cu probleme si de efectul avut. Eu nu ma grabesc deocamdata sa schimb nimic, mai astept. In rest parerile sunt impartite, nici un dealer vw nu a mai intampinat problema asta si nu poate sa ma lamureasca, desi forumurile acestea sunt pline cu probleme asemanatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu din pacate lucrez la 60 km de Brasov si in timpul saptamanii nu prea stau pe acolo, asa ca nu am avut timp sa schimb nimic.

Oricum am mai vorbit cu mecanici si singura solutie e sa incep cu varianta cea mai simpla, asa ca o sa fac urmatoarele lucruri:

- echilibrat roti (cauciucurile de vara planuiesc sa la schimb in 2012 ca sunt cam uzate). E varianta ieftina si rapida si se poate testa.

- verificat tampoane motor si tampoane cutie + nivel fluid cutie. Daca trebuie schimbat ceva sau adaugat fluid, facem si asta si TEST!

- Verificat curea distributie sau schimbat planetara daca nu se gaseste nimic la distributie. Test iar!

- Verificat volant si injectoare. Daca este cazul schimb tot (desgur in timp...ca toate astea costa cam mult) si iar TEST!

Undeva trebuie sa iasa la iveala. Am de gand sa descopar ce se intampla ca sa terminam odata cu prostia asta ca ma baga in ceata de nu mai inteleg nimic. :blink:

Astazi am stat putin pe langa masina si m-am tot invartit sa vad daca e ceva (pacat ca nu am avut mult timp). Am turat-o pana la 4000 - 4500. A trepidat putin cand am incetat sa mai accelerez si revenea la relanti dar presupun ca e normal.

In drum spre munca am observat ca in sarcina (cand urc un deal ceva) trepideaza mai tare dar nu bocane nimic. :huh:

Eu nu imi dau seama ce poate sa fie... :angry:

In fine, vom vedea rezultatul dupa toate testele astea.

I'll keep you posted!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am crezut ca am gasit problema trepidatiilor! Am desfacut capacul de deasupra motorului si am descoperit motorina pe filtrul de motorina si in jurul conductelor de alimentare si am crezut ca asta este problema trepidatiilor. Am procedat la inlocuirea inelelor de la supapa care vine la "tur" si care intra in filtru, ale de pe masina mea fiind taiate si ciupite, am montat totul la loc si am fost in probe. Dar aceeasi problema: masina trepideaza, in schimb nu mai am pierderi de combustibil.

Sunt curios ce ai mai facut la masina ta " DOODLE " !? Incep sa cred k problema noastra este la cutia hidramata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Si eu am o problema cu vibratiile la motor. In mers nu se simt deloc ci doar la relanti.

Tind sa cred ca sunt din cauza amortizoarelor de la cutia de viteze pentru ca in momentul in care pornesc de pe loc de exemplu schimbatorul de viteze are o miscare fata-spate de ~1cm, si se simte un mic kick in toata masina cand incerc sa pornesc incet de pe loc cu frana de mana trasa.

La asemenea simptome, care alte cauze ar mai putea fi?

:alien:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara oameni buni! Revin fericit din calea afara si cu rezultate evident :D

Scuze de intarziere dar am tot fost plecat din tara si munca mi-a ocupat o maaaare parte din timp :)

Asa...in alta ordine de idei am fost la Tess Brasov cu masina sa imi zica un diagnostic...si surpriza!

Omul de acolo a zis ca problema este o planetara stanga fata care provoaca trepidatiile.

Asa ca am cerut o oferta de la ei...doar asa ca sa ma minunez:

1700 RON doar planetara stanga fata :o

Ok...atunci am mers la un prieten la alt service si acolo el a zis ca imi face rost de 2 planetare la 1800 RON si sa le dau la schimb pe ale mele (initial vroiam sa le schimb pe amandoua). Am fost de acord. Doar ca atunci cand au venit, erau pentru cutie manuala (singura diferenta intre ele este ca cele de la cutia manuala au axul mai lung).

Nu a fost o problema pentru mine...am vb cu un mecanic de acolo si i-am zis sa ia capetele de pe o planetara noua si sa le puna pe axul de la a mea iar cealalta planetara sa o dea retur. Zis si facut!

Doua ore mai tarziu eram pe centura Brasovului si...180 km/h fara nici o trepidatie!!!

De la 180 a inceput sa trepideze putin...dar aia cred ca a fost de la roti.

Oricum...cred ca ar fi bine ca cei care au intalnit caz ca al meu sa verifice atenti planetarele. Problema la mine de fapt era doar capatul de la cutie - planetara stanga (ciudat nu?).

Asa ca sa vedeti o diferenta de cost:

Schimbat capete planetare cu tot cu manopera si bacsis gras : 1000RON !!!

Succes!

P.S. Am scapat si de trepidatiile de la stat la semafor...acum zici ca nici nu e in viteza :|

Modificat de Doodle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am cumparat un Passat B5 variant din 2000 115cp 1.9TDI ATJ. In jurul a 2000 ture, motorul trepideaza, si in sarcina si pe loc, uneori daca o tin la 2000 dupa ce revine la relanti mai trepideaza 2 secunde, dar nu mereu. E chiar urat de mers cu ea asa, in accelerare nu prea se simte dar daca merg constant in jurul acelei turatii smuceste destul de rau.

La o diagnoza am vazut ca valoarea injectorului 1 ajunge pana la -3,01mg/str, si pe 2,3,4 am eroare de regulation range exceeded.

Am un print si un log, sunt facute pe loc.

Sa nu-mi ziceti ca trebuie schimbate 3 injectoare ca o vand in profit :icon_thumleft: . Pretul achizitionarii fiind de 2300E

Log-Log engine.txt

fdghrhrth.txt

Log engine.txt

Modificat de C o s m i n
mutat in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba injectorul 1 cu altu si verifica din nou , poate si volant-ul la trepidati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică şi cablajul, să nu fie o problemă de contacte. Schimbă injectorul 1 cu unul din celelalte şi dacă se mută şi eroarea atunci problema este la injectoare, dacă erorile râmân pe aceleaşi injectoare problema poate fi de la cablaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat cablajul, am strans mufele, am verificat si mufa rotunda, aceleasi simptome.

Tot citesc din acest topic unde a ajuns si al meu, la mine nu sunt trepidatii de planetara volant etc. este vorba de niste intreruperi, cine a mers cu dacia in sarcina in 3 pistoane, exact asa face, ca si cum ar merge in 3.

Si cand revine la relanti face ca bmw-ul unui prieten cand avea avans si debit dereglat.

Ca sa schimb injectoarele intre ele, trebuie sa schimb o-ringurile si suruburile cu altele noi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa schimb injectoarele intre ele, trebuie sa schimb o-ringurile cu altele noi?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,daca vrei sa o faci cum trebuie

Nu, daca vrei sa faci treaba de mantuiala.

Modificat de l@u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu alte cuvinte, e cu risc daca nu le schimbi. S-ar putea sa nu mai mearga nici ca inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am desfacut toate 4 injectoarele, le-am schimbat garniturile, 3 din ele aveau tabla care tine arcul rupta, am cumparat 2 injectoare si 3 table cu 130lei, am schimbat si suruburile de reglaj cu tipul nou, am avut si o tentativa de a schimba suruburile de prindere la pene. dar am renuntat ca erau de ff proasta calitate.

In final a pornit foarte greu, totusi trepidatia de la 2000-+ nu a disparut complet. totusi acum am valori cat de cat pe injectoare,. adica max +-0.5mg\str la relanti.

Motorul merge mai frumos, au disparut din zgomotele metalice.

 

dsc06585g.jpg

dsc06590c.jpg

dsc06572sx.jpg
 

dsc06567y.jpg

dsc06613t.jpg

dsc06615x.jpg

valoriinjdupareparatie.jpg

 

Modificat de davidut5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valorile sunt cu motorul peste 80 de grade ?

 

faptul ca ai compensatii mici, nu inseamna ca ai garantat injectoare bune... ci ca au uzura similara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 years later...

Salutare!

Ma lovesc si eu de o problema foarte ciudata. Am o bataie la anumite viteze, care se manifesta exact ca la o roata neechilibrata. Mai exact, ai senzatia ca batzaie botul masinii. Volanul nu misca deloc. Tocmai am schimbat rotile(iarna cu vara cu tot cu jante, deci as exclude rotile-inainte facea la fel).Nu conteaza treapta de viteza intre 55-65 face si in treapta a doua, si a treia, si a patra. Ce este ciudat este ca batazaiala este foarte puternica in momentul in care accelerezi, mai ales in sarcina(la deal). La vale, aproape ca nu se simte. Cu ea scoada in viteza, se simte un pic. Cum cuplez, pac incepe batazaiala. Mai are o zona unde face la fel, pe la 115-130. In rest, merge brici. Injectoarele par ok, unul singur mai are valori in jur de 1 uneori. Auzisem ceva povesti legate de capul planetarei dinspre cutie. Ar putea fi asta? Aveti vreo idee? 

 

LE: inca o informatie-cand cuplez ambreiajul, daca eliberez pedala mai brusc, se aude un clanc metalic,care pare sa vina din partea din fata dreapta. 

 

Multumesc!

Modificat de apasaciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Detin un passat b5.5 motor 1.9 96kw cod awx. Am probleme cateodata cu tremuratul masinii la accelerare, mi se aprindemartorul engine, si triunfhiul cu semnul exclamarii si sageata in forma de semicerc si mesajul emissions workshop. Simptomele sunt aleatorii motorul pierde putere, creste consumul putin si vibreaza puternic la accelerare. Problema aceasta dispare dupa ce opresc masina o las cateva minute si isi revine perfect ca si cand nimic nu ar fi avut diaparand de asemenea si toti martorii din bord. Problema apare la circa 2 zile. Am fost la mecanic si imi aparea o problema la injectorul 1. Dar masina revenindu-si ulterior fara sa mai aibe nici un simptom care sa denote o problema ma gandesc daca ar mai putea fi si altceva. Un contact electric sau alta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica conectorul de la injectorul respectiv. Strange putin pinii lui. Pinii se decalesc si nu mai strang cum trebuie pinii din injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La problema mea a fost intr-adevar capul unei planetare spre cutia de viteze. Avea joc foarte mare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!