Jump to content

Probleme electrice


alecsmed
 Share

Postare recomandată

Vezi contactul de masa si + de pe baterie..sigurantele de pe baterie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

trebuie sa verifici plusurile care vin in ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In regula,voi verifica si firele de la baterie,cat si cele de la ceas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_911

salut. i-mi cer scuze ca revia asa tarziu. am verificat continuitatea firului verde/rosu (2)de la mufa actuatorului de la rezervor pe care ar trebui sa vina - de la buton si este intrerupt. pe firul rosu/verde(1) am 12V permanant.  am verificat de la mufa pana sub torpedou si firul este OK......deabia l-am gasit in arborele principal si am vazut ca se continua in partea stanga.

firul care vine de la actuator ajunge in alta mufa sau are continuitate directa cu cel care vine de la buton?

multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 28.05.2016 at 2:53 PM, catalin_911 said:

salut. i-mi cer scuze ca revia asa tarziu. am verificat continuitatea firului verde/rosu (2)de la mufa actuatorului de la rezervor pe care ar trebui sa vina - de la buton si este intrerupt. pe firul rosu/verde(1) am 12V permanant.  am verificat de la mufa pana sub torpedou si firul este OK......deabia l-am gasit in arborele principal si am vazut ca se continua in partea stanga.

firul care vine de la actuator ajunge in alta mufa sau are continuitate directa cu cel care vine de la buton?

multumesc

 

De unde ai tu acele culori la fire ? din ce an e masina ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin, firul de la pin 1 din buton, ajunge la pin 1 de la actuator - trimite o masa catre acesta, pentru a actiona deschiderea.

ai dat masa direct in actuator, functioneaza ? daca da si nu gasesti unde se opreste continuitatea acestuia, trage alt fir de la buton la actuator.

Spor la treaba !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut Florin. da am dat masa la actuator si merge. am urmarit firul de la actuator pana sub torpedou si este OK. acolo intra in arborele gros....de acolo nu siui daca vine direct la buton sau in vro mufa....dai seama sa sparg tot arborele principal.....asa daca vine direct din buton ii trag un fir de la buton si ii ffac legatura sub torpedou unde intre in arborele mare.

 

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dat masa direct in mufa butonului? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, catalin_911 said:

salut Florin. da am dat masa la actuator si merge. am urmarit firul de la actuator pana sub torpedou si este OK. acolo intra in arborele gros....de acolo nu siui daca vine direct la buton sau in vro mufa....dai seama sa sparg tot arborele principal.....asa daca vine direct din buton ii trag un fir de la buton si ii ffac legatura sub torpedou unde intre in arborele mare.

 

ms

tragi pana unde vrei.... important e sa il faci sa functioneze - de la buton vine direct la actuator. Nu vine in alta mufa......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/14/2016 at 11:42 AM, catalin_911 said:

:huh: nu mai da nimeni pe aici?

BA da, doar ca nu stiu de unde ai scos tu acele culori la fire.

trebuie sa ai 12V pe firul rosu/galben pin 2 in mufa de la actuator. de pe pin 1 pleaca albastru rosu pana la buton, pin 1. LA buton ai pin 4 masa. Cand apesi butonul dai masa de la 4 la 1 si se deschide.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult la amandoi. maine ma apuc de surubarit.

 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

A patit cineva ca la inchiderea masinii sa ramana aprinsa semnalizarea de pe o parte(stanga)? Mentionez ca semnalizatorul in sine este in pozitia neutra la oprirea masinii. 

In 1 din 3 cazuri la inchidere (telecomanda) patesc acest lucru. Solutia este sa redeschid si sa reinchid masina si problema se rezolva de la sine.

Ce as putea face sa scap de problema? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme la modulul confort. Inlocuit  modulul sau releul de pe placa de baza a acestuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Revin spre voi cu alta problema (cea anterioara, modulul confort,....s-a rezolvat cumva de la sine).

acum 2 zile m-am deplasat cu masina in Cluj si a ramas parcata prin centru vreo 2 ore. Cand am revenit la ea si am vrut sa o pornesc...nu a mai vrut sa porneasca (nici macar sa invarta o data.) Am chemat un prieten si am "luat curent" de la el astfel incat am pornit masina, ajuns acasa, etc. Acum dimineata am incercat sa o pornesc si ...la fel, nu misca/invarte. 

Ca observatie interesanta: sistemul de inchidere centralizata e chiar f. vioi, inchide/deschide ca si cum nu ar fi nici o problema.

Sa fie bateria stricata? Ar putea fi si alta problema?

Mentiune: Bateria de pe masina este un Bosch Silver Plus(S5), 74AH, montata prin ian-feb 2011

Mersi,

 Florin

Modificat de Florin.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca in momentul in care ii dai curent, porneste... logic ar fi ca e din baterie. 

Verifica bornele, masele pe caroserie si pe motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Retin sa verific pe dimineata.
Pentru verificari...ce ar trebui facut?...se strang bornele mai puternic?...sau sa iau ceva smirghel sa dau un pic acolo pe pborne in caz ca e mizerie?(de oxidat nu par a fi oxidate)

Deocamdata am pus bateria la incarcat. Ce se vede in poza e dupa aprox. 10-15 min de la conectarea la redresor. Bateria parea oricum destul de incarcata,

IMG_20180608_203250.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

A mai patit cineva sa nu ii mai functioneze afisajele din bord? NU gasesc nimic pe net despre asta si nu am idee care ar putea fi cauza. Este vorba de o Octavia din 2003 1,6 benzina.

A fost la service ca nu se deschidea portiera de pe interior, a schimbat cablul de la maner. Afisajele s-au stins pe bucati la cateva ore dupa ce a plecat din service. Ei au zis ca nu au umblat la electric.

Restul bordului functioneaza corect, ceasuri, lumini...

Am ublat la mufele din spatele ceasurilor si nu pare nimic oxidat sau in neregula, singur chestie la care ma gandesc este maneta din stanga, posibil defecta, pentru ca porneste stergatorul din spate cand se porneste si motorul, iar acolo sunt comenzile si pentru BC.

Modificat de gabyisro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer, care sa fie legatura intre cablul de la manerul portierei si afisajele de la ceasuri ?? Niciuna.....

scoate borna cateva minute si vezi daca isi revine. Daca nu, trebuie verificat care este problema, pe placa de baza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Am și eu următorul cod de eroare octavia 1 1.6 BFQ

17925 - power supply relay for ecu (j271 or j363) electrical malfunction 

Ce e de făcut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dă să se oprească câteva secunde și după își revine.Da missfire pe cilindri.Apare și ASR ul în bord.E posibil sa fie releul de la Ecu pe ducă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!