Jump to content

Probleme electrice


alecsmed
 Share

Postare recomandată

Salutare!

Azi am constatat cu surprindere (oarecum...) ca luminile din butoanele de rece/cald, ventilatie, pozitie ventilatie nu se mai aprind.

Se poate remedia cumva.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte simplu ,butoanele ies ,dar ar trebui sa te ajute cineva cu experianta,ele ies si daca tragi de ele dar risti sa rupi o clema

dac areusesti trebuie verificat becul si daca nu e de acolo abia atunci poate fi altceva dar eu zic ca e becul

Modificat de Spankyro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Si eu am patit acelasi lucru. Cum masina e in garantie planuiesc sa o duc la service saptamana viitoare :-) O sa-ti spun ce a fost dupa ce ma intorc de la service

Bye

Modificat de idealuri
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit azi aceeasi faza. Am verificat siguranta deci cred ca s-a ars becul. Masina mea are doar 5 luni si nu mi se pare normal. Am sa ma duc la service :vinemosul:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Servus,

Grupul de butoane la care te referi este luminat de un singur bec (chiar daca nu pare asa e) situat in mijlocul butonului central (turatie ventilator). Daca vrei sa-l schimbi singur, procura-ti mai inatai becul( dar cumpara mai multe ca oricum o sa mai schimbi- costa 1,8-2 eur la dealer). Trage butonul central cu cu grija inspre tine (dar ferm ca iese destul de greu). Se va detasa doar masca neagra a lui, ramanand gaura cu respectivul bec (destul de adanc "ingropat"). Eu l-am extras cu un cleste spitz pe ale carui varfuri am pus banda dubla adeziva ( nu strange clestele dupa ce pui banda :( ). sa nu strangi foarte tare pt. ca se poate sparge becul si adio... bagi varfurile spitz-ului cu grija pe langa bec, strangi usor si tragi. La introducerea becului nou- FARA BANDA dublu adeziva :( , ca o sa-ti ramana becul in cleste.

Spor la treaba!

Data viitoare da un search, cred ca mai e pe undeva un topic asemanator.

Modificat de catap
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are dreptate catap! exact asa e cum spune el, butoanele sunt luminate de un singur bec, care costa 40.000 lei la dealer (compexit cluj). Eu am ridicat masina acum 1 luna si ceva si nu am observat decat peste cateva zile ca nu merge acel bec (nu am condus seara). M-am dus la service (compexit) sa le arat si mi-au spus ca trebuie sa platesc becul + manopera pt ca e consumabil si acesta nu e acoperit de garantie! Dupa ce am tot negociat cu ei spunandu-le ca asa am ridicat masina, au fost de acord sa platesc doar becul (4 roni). toata manopera a durat cam 3 min, si a decurs exact asa cum a spus catap, nu are rost sa mai repet.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am facut cum a zis "catap" - :blink:. Am gasit becuri cu 1 RON (10.000 ROL) bucata, nu la dealer ci la un magazin de piese auto.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Pentru ca am gasit acest topic si pentru ca titlul mi se pare potrivit, descriu si eu urmatoarea situatie destul de ciudata: de vreo 2 ori in mers am auzit bip-ul de warning (cum e cand te anunta ca esti cu motorina pe rosu), "tipand" de 2 ori, si mi s-a parut ca vad un beculet rosu in bord. N-am avut timp sa ma uit care este, pentru ca eram in traficul infernal din bucuresti. In fine....nu prea "am pus la suflet", numai ca aseara, cand am ajuns cu ea acasa, dau sa inchid masina, si cand sa apas pe cheie sa inchid masina, a inceput sa sune alarma de interior, si nici ca a mai vrut sa raspuns la comenzile de pe cheie. A trebuie sa deschis masina manual, si sa bag cheile in contact, dupa care a functionat normal.

Aveti vreun feedback in sensul acesta?

Tks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajutor !!!

A innebunit releul de la semnalizare ... Semnalizarea functioneaza normal dar releul face contact singur(se aude click-ul acela de la semnalizare), fara sa actionez maneta de semnalizare. Se aude doar, luminile nu se aprind .

Stie cineva ce as putea sa fac ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu releul a inebunit ci comutatorul actionat de maneta de semnalizare. Datorita uzurii nu mai face contact cum trebuie. Ii poti prelungii viata daca-l demontezi si-l cureti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar unde e localizat ??

Multumesc !!!

Later edit: Ce intrebare tampita ... e langa maneta(daca e actionat de ea) ...

Mersi oricum !

Modificat de Sh0by
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e o intrebare tampita, deoarece ti-ai raspuns gresit.

Releul de semnalizare e in corpul butonului de avarie. De acolo apare click-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Click-ul provine intr-adevar de la releul de semnalizare (corp comun cu butonul de avarii), insa cauza este, dupa cum a spus si tok'ra, maneta de semnalizare defecta (a carei contacte s-au uzat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajutor !!!

A innebunit releul de la semnalizare ... Semnalizarea functioneaza normal dar releul face contact singur(se aude click-ul acela de la semnalizare), fara sa actionez maneta de semnalizare. Se aude doar, luminile nu se aprind .

Stie cineva ce as putea sa fac ???

Una peste alta trebuie sa desfaci maneta , sa-i verifici bine contactele si daca problema nu dispare scoti butonul de avarie si-l verifici si pe el . Undeva a ramas un contact blocat .... Daca astea doua sint in regula , abia atunci schimbi releul , sau gasesti un electronist sa-l desfaceti si sa incercati repararea lui .

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, problema e de la maneta. Zic asta pentru ca banuiesc ca e din cauza ca cineva a apasat repetat maneta in jos(semnalizare stanga) si cam de atunci face probleme, azi nu a mai facut. Daca se mai aude am sa iau masuri .

Multumesc!

Modificat de Sh0by
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este 100% de la maneta. O sa faca din ce in ce mai des. Pe mine m-a chinuit ~ 3 luni (timp in care am schimbat 2 rele (alea cu butonul de avarii)). Pana acum 2 saptamani (cand se mai incalzise putin afara) cand am desfacut maneta de semnalizare si asa cum am zis mai sus acolo am gasit buba. Daca te hotarasti sa umbli acolo, ai grija sa scoti bornele la baterie mai intai (tb. sa dai volanul jos, iar pt. asta tb. sa dai jos mai intai airbag-ul, nu este bine sa te "joci" cu airbag-ul avand bateria conectata). Da-mi o adresa de email si-ti trimit un tutorial pt. montare tempomat (este util pana in punctul in care arata cum dai jos maneta de semnalizare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna tuturor!

Un prieten are probleme la skoda lui si din scanarea pe care am facuto nu inteleg ce s-a intamplat acolo. Problema consta in faptul ca i cad acele de bord in timpul mersului! Nu mai stie turatie motor, viteza, motorina si temperatura...si nici martorii nu se mai aprind atunci cand incearca o repornire a motorului.

mai jos e scanarea! mi-ar fi de mare folos parerile voastre!

Multumesc.

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Etuning

Chassis Type: 1U - Skoda Octavia

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 018 GM

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2162

Coding: 00002

Shop #: WSC 31480

No fault code found.

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 907 379 P

Component: ABS 20 IE CAN 0001

Coding: 03304

Shop #: WSC 31480

No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 1U1 919 034 G

Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V22

Coding: 02140

Shop #: WSC 31480

IMMO-IDENTNR: SKZ7Z0Y0584348

No fault code found.

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 959 799 AH

Component: 5N Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 04097

Shop #: WSC 31480

4 Faults Found:

00953 - Interior Light Time limit

25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent

01333 - Door Control Module: Rear Left (J388)

49-10 - No Communications - Intermittent

00955 - Key 1

09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent

00933 - Electric Window Motor: Passenger Side (V148)

62-00 - No or Incorrect Adjustment

End -------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu o problema tot cu bordul care ma streseaza, la punerea contactului nu se mai aprind toti martori, si uni se aprind cand vor, cine ma ajuta sa rezolv problema asta

Modificat de allyn87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am ajuns la 10300km si astazi au aparut 2 probleme cam ciudate.

Prima problema ar fi ca aveam becul aprins ca nu mai am motorina si computerul de bord imi arata ca mai pot face 40km. Stand la stop am observat un lucru ciudat ... indicatorul de combustibil a crescut cu o gradatie si s-au schimbat km estimati din 40km in 150km... nu am patit nici o data asa ceva pana acum.

A 2-a problema am constatat-o la comenzile de la gemuri (am geamuri electrice fata spate). Aveam geamul fata dreapta (pasager) desckis si restu inchise. Am oprit motorul si nu am luat cheia din contact .. deci contactul era pus. Am dat scurt de butonul aferent geamului de la pasager ca sa se ridice singur si in timp ce se ridica am dat si de butonul pentru geamul de fata stanga (sofer) sa ma asigur ca este ridicat de tot si am constatat cu stupoare ca geamul pasagerului care era in urcare a coborat de tot.

A mai patit cineva asa ceva pana acum ? Este normal ce se intampla ?

Numai bine si multumesc anticipat.

Modificat de StarLays
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil geamul din dreapta a intampinat rezistenta la urcare si a intrat in functiune mecanismul de protectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu aceul de la combustibil am patit si eu o data la fel.Cand am plecat aveam o [cenzurat] (stiind ca trebuie sa am rezervorul aproape jumatate) si in decurs de vreo 20 de km si-a revenit.

Cat despre geamul lateral ar trebui sa cureti sau sa verifici chederul.Am vazut si la alte masini facand asa.Cum spunea si Al Bundy a intampinat rezistenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!

Zilele trecute am trecut peste o cocoasa foarte inalta (pusa sa nu mearga cu viteza masinile) facuta de mana omului din ciment si dupa ce am trecut cu rotile din fata am inmarmurit deoarece am lovito dedesupt si zgomotul nu a fost unul prietenos :) La prima inspectie masina nu avea nimic grav doar ca semnalizarea dreapta mi sa blocat pe aprins , dar cred ca sa facut undeva scurt cu firul de la pozitii deoarece cand sting farurile se stinge si semnalizarea.

Am fost la un nenea care mi sa spus ca e electrician si a examinat masina si a gasit siguranta 22 arsa si a inlocuito. Acum a fost totul bine si frumos pana am luat o groapa si problema a reaparut dar de data asta siguranta nu mai e arsa. Si ca sa imi mearga semnalizarile cum trebuie trebuie sa merg cu siguranta 22 scoasa, deci nu am pe partea dreapta lumini de pozitie nici in fata nici in spate.

Acum as vrea sa stiu daca are cineva vreo schema pe unde vin firele de la faruri/pozitii trase prin masina. Sau ce as putea sa ii fac si pe unde sa ma uit la fire? Ca eu mam uitat pe sub masina si nu am vazut nici un fir. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!