Jump to content

Motorul de 1.8T


d@nn
 Share

Recommended Posts

Ce parere aveti despre motorizarea 1.8T de pe A4?

Ma refer strict din punct de vedere tehnic, probleme cunoscute si alte asemenea.

As vrea sa stiu la ce ma pot astepta...

Link to comment
Share on other sites

pai cred ca vorbesti de noul motor 1,8 turbo nu?... teoretic ca practic nu poate spune nimeni e un motor reusit, tinand cont de istoricul motoarelor de genul asta si de succesul TFSI de 2.0 litri nu vad de ce nu ar fi un motor bun.

Link to comment
Share on other sites

Pe viitor dati titluri topicurilor mai sugestive, care sa spuna ceva despre continut nu chestii gen "help", "ce parere aveti", "ajutor", "parere" etc.

Link to comment
Share on other sites

@andREI Am corectat eu titlul.

Vezi ca deja exista topic-uri pe tema motorului de 1.8. Incearca si tu un search.

Link to comment
Share on other sites

Am vazut ca l-ai corectat insa il atentionam pe autor :)

Link to comment
Share on other sites

Da, vorbesc de noul 1.8 de 163 de caluti.

"Noul" e de fapt "vechiul" motor de 1.8T 150CP (aflat pe Passat B5.5, Skoda Superb, Octavia 1 4x4, etc)

Au mai "mesterit putin" la performante. E fiabil daca il intretii si utilizezi corespunzator. Citeste topicurile deja deschise pe aceasta tema. Bafta!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Oare? :lol: chiar in articolul respectiv scrie:

"The TFSI concept is underpinned by the entirely new basic engine. In essence, the only thing its engine block has in common with its precursors is the cylinder spacing of 88 millimetres. "

In plus, noul model a pierdut ceea ce avea mai interesant 1.8T-ul adevarat, distributia cu 5 supape/cilindru

~Nautilus

Edited by Nautilus
Link to comment
Share on other sites

Dar a castigat o injectie directa si un consum super bun. Parerea mea ca merita :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ce parere aveti despre motorizarea 1.8T de pe A4?

Ma refer strict din punct de vedere tehnic, probleme cunoscute si alte asemenea.

As vrea sa stiu la ce ma pot astepta...

dupa propria parere, VAG a scos 2.0 TFSI - un motor foarte bun vis a vis de raportul cm / hp / consum si , cred eu, din motive "fiscale" scot acum si un motor 1.8TFSI; personal cred ca, asa cum s a intimplat in trecut cu motorul 1.8T aparut pe audi / pasat / vw / seat cind avea 150 de cai si ulterior a evoluat pina la 225 de cai, la fel se va intimpla si cu acest motor; nu de alta dar sa nu uitam "micutul" motor 1.4 Gt care scoate 170 de cai, isi cam "maninca" din piata cu acest motor de 163 cp !! probabil in scurt timp va aparea o varianta oficiala de aprox 180 de cai (sau un program de tuning) !!

oricum poarta amprenta VAG si prost (motorul) nu are cum sa fie, ramine doar o decizie de "taxe" !!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
tiberiuenache

Am inteles ca e mult mai zgomotos decat cel de 2,4 (benzina)...e adevarat? Oricum sper ca nu se aude ca cel TDI :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Despre care motor spui ca e zgomotos? Ca 1.8T e foarte silentios (are 20v)... 2,4 benzinar este V6 cred, deci oricum fiind mai echilibrat, este si mai linistit. Deci?

Link to comment
Share on other sites

La pornire se aude un pic ca la diesel dar asta e tot ...dupa aia poate deveni zgomotos daca iti infigi piciorul in acceleratie la maxim .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

tot caut pe net un Audi A4, diesel. Dar imi face cu ochiul si motorul 1.8 t, despre care am auzit lucruri bune.

Am vazut insa cp diferiti. Daca intre 150 si 163 am citit ...de cel de 190 (140 kw) ce parere aveti? Si oare cat consuma?

Link to comment
Share on other sites

Mai deschide vreo 100 de topic-uri cu titlul asta; poate te baga careva in seama :Driver:

Link to comment
Share on other sites

Despre motorul 1.8T 150 si 163CP s-au scris deja destule. Cat despre varianta de 190CP, ce a echipat numai Audi, pot sa-ti spun ca are o curba cuplu modesta (am vazut-o suprapusa pe graficul curbei cuplu stock al masinii mele - 150CP si 210Nm intre 1750-4500rot/min si nu prea "sarea" deasupra)... Vezi ca versiunea de 163CP e cea mai noua pe Audi.

Link to comment
Share on other sites

Uite aici un grafiu concludent:

http://www.bsrab.se/bilder/_/ev_385_1_l.png/

P.S. A nu se intelege gresit ce-am scris mai sus. Curba trece peste cea a masinii mele stock, dar prea putin pt o resoftare. In acest sens nu eo optiune buna pt Stage 1 la motoarele stock de 150/163CP.

Link to comment
Share on other sites

Am spus ca am citit despre 150 si 163. Intrebarea era despre cel de 190 cp.

Link to comment
Share on other sites

1,8 T dupa mine era benzina exista si diesel?

Link to comment
Share on other sites

benzina

Link to comment
Share on other sites

Am spus ca am citit despre 150 si 163. Intrebarea era despre cel de 190 cp.

Graficul din link-ul de la postul #5 nu-ti ofera destule informatii? Este bun un comparativ intre vers de putere ale aceleiasi motorizari !

Link to comment
Share on other sites

ba da doru. spuneam de ceilalti...cunoscatori. mersi mult

Link to comment
Share on other sites

Cu placere, ma bucur ca ai gasit raspuns la intrebarea ta. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept