Jump to content

Probleme martor / nivel lichid racire / apa / antigel


lory_mika
 Share

Postare recomandată

F l o r i n

cu ceva care poti ajunge la ele....o surubelnita lunga, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
  • Replies 292
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    18

  • F l o r i n

    17

  • gHapciu

    10

  • eugend

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

problema cu antigelul si la mine. Intro zi m-am trezit cu martorul in bord. pierdeam antigel . cam la 3 zile un sfert de borcan, nu se vedea niciunde pe furtune mecanicul mi-a spus ca se vede ceva la pompa de apa care am schimbato acum 5k de km dar a zis sa mai astept sa vedem cum se manifesta ca probabil o sa inceteze sa mai curga ca a mai avut probleme de genul, eh acum asa s-a si intamplat nu mai curge doar foarte  putin, adica inainte complectam la 100 de km dar acum au trecut 200 si ceva si abea s-a clintit apa. voi ce spuneti de misterul asta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@theominoru

nu stiu cum ti s-o spus tie ca daca pompa de apa e stricata sa o lasi asa. Eu cand am patit acelasi lucru si am constantat ca pierd antigel pe la pompa, primul lucru care l-am facut m-am uitat la cureaua de distributie, care era imbibata in antigel ( antigelul ataca materialul, si riscam sa fac praf motorul) asa ca m-am dus si am schimbat toate distrubutia iar cu tot cu pompa. eu zic sa arunci un ochi si la tine sa nu fie mai mult de reparat dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si cum as putea verifica? imi trebuie lampa uv sau cum se vede?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar dai jos capacul de la distributie si inspectezi vizual cureaua ......

poate o simpla lanterna buna, te-ar ajuta cat de cat

 este f probabil sa ai garnitura de chiulasa impuscata si face suprapresiune in borcanull cu antigel si-l da afara pe la capac.

in cazul asta, pierde in functie de cat de mult mergi cu motorul turat.

ex: buc - sibiu  = pierdea cam un borcan de antigel. iar o luna de mers in bucuresti, cca 100 ml.

daca nu ai pierderi pe nicaieri, ce ti-am spus ar putea fi motivul.

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am probleme la chiulasa am verificat chestia asta. L.am desfacut si in mers totul ok. Nu abureste in masina. Cel mai probabil pe lapompa. Dar curios est3 ca la un momendat pierdeam mult dar acum mai deloc fara niciun efort

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare , am nevoie de puțin ajutor de la cei experimentați : as vrea sa schimb antigelul la mașina din semnătura ( 2.0 16V BKD pe un golf 5 ) cât lichid de răcire este in instalație si pe unde as putea sa golesc ( cat mai mult ) din antigelul vechi ? Ar trebuii ca motorul sa fie cald cand fac acest lucru ? Si ma mai gândeam sa golesc instalația sa bag o tura de apa distilată , sa o golesc din nou si apoi sa bag antigelul nou + apa distilată ! Mulțumesc anticipat ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare,

Datorita mizeriei din vasul de expansiune si a erorii generate de senzorul de nivel, doresc schimbarea antigelului si a vasului de expansiune. Pana acum am avut antigel g12+

Sa merg tot pe g12+ (norma  VW TL 774 F e trecuta si in carte - golf v 1.4 55kw benzina, an 2005) sau sa trec pe g12++ (are alta norma, cu G in coada: VW TL 774 G)? Diferenta de pret e foarte mica pentru Hepu, insa nu stiu care e diferenta de calitate si daca e recomandat sa trec pe G12++ sau sa raman la G12+.

Multumesc.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut!

De ceva timp pierd antigel. Astazi am gasit, cred, pe unde:

https://imgur.com/a/cWX3QHN

https://imgur.com/RJCT0GG

Este posibil ca prin aceasta piesa sa se prelinga atata de mult antigel? Am incercat sa fac presiune pe instalatie, dar nu am vazut sa curga nimic.

Modificat de proman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie inlocuit acel racord de plastic negru. Pune piesa noua si oringuri noi

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Croitoru Sergiu

Salutare!

Am avea nevoie de ajutor din parte voastra sau a celor care s-au confruntat cu aceasta problema..

Am probleme cu antigelul la masina,masina mea fiind un GOLF 5 tdi 105 cp..mi sa aprins martorul in bord precum ca nu as avea antigel in vasul de expansiune,cand am mutat masina din loc era tot curs pe jos,iar vasul era gol.tin sa ma precizez ca atunci am pornit pentru prima data masina si mi sa si aprins martorul in bord,apa fiind jos..am completat si pana seara nu mai aveam deloc!o sa vad maine dimineata daca vasul e golit din nou.

imi puteti spune va rog ce ar putea fi si ce ar trebui sa fac...?Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa consultați un mecanic. Poate sa fie o problema la garnitura de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Croitoru Sergiu

Salut Florin.acum m-am uitat si vasul este aproape gol...si sub masina picura destul de tare...Astazi nu stiu ce mecanic pot gasi...oare sa completez pana merg la el..?nu pot sa imi dau seama pe unde picura..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Picura pe la supraplin....are o gaura special amplasata sus si cand face presiune,  o  da afara din vas, pe acolo. Daca gasesti urme in zona vasului ...pe sub el...etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Croitoru Sergiu

Am fost cu ea acum la mecanic si mi-a spus ca e posibil sa fie un teu care la un moment dat crapa si crede ca e ala.am lasat-o la el si se va uita.imi picura pe la jumatatea scutului ala de plastic..o sa revin cu diagnosticul.multumesc

82712F71-83DF-4F4C-A9AE-753662B87DA6.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil, avand in vedere zona in care se vede pierderea 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Croitoru Sergiu

Sper sa nu fie prea costisitoare reparatia😁am sa vad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
just_Samuel92

Pot sa conduc masina cu aceasta chestie ? daca ies niste gaze usor pe joja si pe locu unde se pune ulei? de mentionat ca nu au vreo culoare sau asa, pur si simplu e de observat... nici pe tobe nu iese nimic

Daca stie cineva cum as putea repara asta ? poate uleiu ii prea subtire oare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!