Jump to content

Probleme martor / nivel lichid racire / apa / antigel


lory_mika
 Share

Postare recomandată

Ma gandesc ca o curge pe la colieru care vine in radiator ca pica chiar de la marginea radiatorului. Ma duc la 4 5 cu masina la un service sa se uite la ea. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
  • Replies 292
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    18

  • F l o r i n

    17

  • gHapciu

    10

  • eugend

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!

Am avut si eu problema cu STOP - Check Coolant! Am curatat tijele de la butoias... aceeasi eroare! M-am hotarat insa sa schimb borcanasul cu totu`... L-am achizitionat (73 LEI - piesa originala) si surpriza... Aceeasi eroare! Imi poate spune cineva de unde vine eroarea si ce ar trebui sa fac?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu e un senzor in borcanul pt antigel in fund, acela trebuie schimbat daca ai antigel intre minim si maxim (nivelul normal) inseamna ca senzorul acela e defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Curata contactele din mufa senzorului si verifica-i cablajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curatat am curatat mufele cu un spray special (au facut-o cei de la service), dar de verificat cablaju nu cred... o sa fac si chestia asta. Sper sa-i dau de cap... a inceput sa ma streseze maxim tzauitul ala care il face cand da eroarea... Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

De o saptamana urmaresc nivelul in vasul de expansiune si am observat ca variaza f. mult de ex:la rece nivelul este minim dupa care plec cu masina si o incalzesc si nivelul creste la maxim sau chiar mai mult in functie de stilul de condus.Daca merg la 100 km/h nivelul urca aprox 1 cm comparativ cu nivelul la rece iar daca merg mai tare (140 km/h) creste mai mult,asta se intampla in 10-15 km.Problema a aparut in timp ce mergeam cu 150km/h am oprit si am obs ca se scurgea antigel ,am deschis capota si am observat ca se golea antigelul in vasul de expansiune,mi-am dat seama ca se apropia timpul la distributie (mai aveam 1000 km pana la 100 000),am schimbato si acum am problema precizata mai sus.Lichidul se pierde in dreptul planetarei din dreapta

Daca a avut cineva o problema similara il rog sa ma ajute.

Modificat de Daniel_19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o problema asemanatoare am avut si eu, pompa de apa avea paleti rupti si ferbea motorul. cand ai facut distributia ai schimbat si pompa de apa? fii atent la temperatura apei..

Modificat de djdolphins07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,am schimbat si pompa de apa.Mie nu mi-a fiert apa.Nu am ulei in vas si nici apa sau spuma in ulei.Presupun ca exista un furtun sau poate vasul fisurat pt ca astazi cand am ajuns cu ea acasa am observat ca fasaia pe langa vasul de expansiune si imi crestea nivelul de antigel ca si cum as' desface capacul...

Modificat de Daniel_19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg care este problema ta. Ca variaza nivelul in vasul de expansiune? Nu de aceea se numeste vas de expansiune ca atunci cand lichidul se dilata sa creasca nivelul in vas? Cand se contracta la rece este normal ca nivelul sa scada. Sau te deranjeaza ca fasaie? Pai are o supapa acolo. Sau curge? Vezi unde curge si astupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal sa creasca nivelul ca doar apa se dilata, ce spui tu ca, fasaie inseamna ca ai vre-un furtun spart, capacul vasului are si el o supapa in caz de presiune mare deschide, vezi exact pe unde fasaie, sa nu interpretezi gresit fasaitul ca in zona aia se aude si de la role si de la turbina, al meu de exemplu e cam cu un cm mai sus de minim si dupa 10 km e sus deja aproape de maxim

Modificat de misulikkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fasaitul se aude cu motorul oprit.sunt de acord cu ce ziceti voi la faptul ca apa se dilata si isi mareste volumul numai ca variaza f mult de la minim ajunge aproape de imbinarea borcanului.Inainte sa se intample problema asta nu imi varia nivelul in vas indiferet de stilul de condus,deci exclud faptul ca e admis sa imi varieze nivelul in vas atat de mult.Ma gandesc la un furtun spart sau pe circuitul de racire sa fie ceva obturat.Iar capacul si furtunele din jurul vasului de expansiune le-am verificat cu spuma in momentul in care fasaia si nu a iesit nici-o bula...

Modificat de Daniel_19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pierderile de G12 se poti observa ca ramane o urma de sare alb-rozalie pe unde curge antigel. O problema similara am vazut la o chiulasa fisurata care baga presiune in sistemul de racire si dadea antigelul pe dinafara la supraplinul vasului de expansiune. verifica intai cu alt capac la vasul de expansiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat daca pierde punand spuma pe langa capacul vasului si nici urma de bula.La fel cred si eu ca imi face presiune prea mare in vas si imi da afara,dar cand imi da afara nu curge pe la borcan,curge pe undeva mai jos inca nu am gasit pe unde da.Astazi am mers aproximativ 10 km cu 160 si mi-a crescut nivelul apei de la min cat era cand am plecat de acasa la jumatatea borcanului(imbinare) si am observat in vas putina spuma care a disparut in aprox un minut in care motorul a stat pornit la relanti

Modificat de Daniel_19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca apa cu antigelul intra la ars in cilindrii, ar trebui ca fumul sa fie cu miros intepator si alb.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat acum la vas dupa ce am mers cu ea de dimineata 50 de km si nu mai am apa in vas!cred ca garnitura de chiulasa este problema,maine o sa merg la reprezentanta

Modificat de Daniel_19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost astazi la service si mi s-a confirmat,garnitura de chiulasa deci exact cum v-am spus nu este normal sa-mi cresca nivelul in vasul de expansiune.Deci pentru viitor pentru cei care citesc si au problema ca a mea (nu exista ulei in vas,si nici spuma la capacul de umplere cu ulei,apa ramane la 90 de grade dar le creste nivelul in vasul de expansiune ) sa fiti mai mult ca siguri ca este garnitura de chiulasa ,din compresia unuia dintre cilindrii(unde este intepata/arsa garnitura)scapa presiune in instalatia de racire si creeaza o presiune mai mare decat cea normala in circuitul de racire iar aceasta presiune este eliberata la supapa de suprapresiune a vasului de expansiune.recomand daca ati observat aceasta simptoma sa mergeti cu masina la un service sa-i faceti o verificare deoarece problema se poate agrava (ovalizarea chiulase).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am o problema. In diminetile cand e frig, la prima pornire mi se aprinde martorul de antigel, desi e aproape de maxim. Pe vag com nu da nici o eroare. Ce fie oare de la senzorul din vas ?

Dupa ce se incalzeste putin motorul opresc si repornesc si becul se stinge si nu se mai aprinde decat daca las motorul sa se raceasca de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru inceput curata bine cele 2 antene din vasul de expansiune pe toata lungimea lor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inauntru sa-l curat ? Nu se desface din cate stiu.

post-20501-0-25743500-1349460174_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfaci busonul, si cu o surubelnita mai lunga sau vreo tija ceva freci usurel tijele alea doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o problema. Imi dispare antigelul din vas. Dupa 300 de km nu mai ramane aproape deloc. De picurat nu picura, nici sub masina nici in scut. Capacul de la vas are un joc dupa ce e infiletat la maxim. Ar trebui sa fie o garnitura la capac? Am facut 3 drumuri sapt si am bagat o sticla jumatate de antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma indoiesc,.... apa dispare din vas, datorita presiunii din sistem - cauze posibile - garnitura de chiulasa deteriorata.....

verifica dupa ce iti dispare apa, daca nu e tare rau, furtunul gros care iese din radiator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ies din localitate tine cam 3 sapt antigelul. Scade foarte putin. Garnitura de chiulasa e buna. A fost primul lucru pe care l-am verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!