Jump to content
lory_mika

Antigel

112 postări în acest subiect de discuţie

lory_mika   
lory_mika

Am un golf v cu 13.000 de km-aproape de revizie. M-am uitat si antigelul e la minim si pe langa asta mai scoate si un miros ft urat cate o data in interior! Ce tre sa fac ? Sa completez cu antigel pana imi fac revizia? si de care trebuie? :D

Va multumesc!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NetFlow   
NetFlow

Pai poate e normal.. motorul ala al tau de gt 1.9 105cp e mai special... de care nu a auzit nimeni.. poate consuma antigel.. :D

Lasand gluma la o parte nu e normal sa dispara antigel. Eu zic sa te duci la service cat mai repede...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
voinea   
voinea

pune niste apa distilata cumparata de la o benzinarie (probabil ca nici 100ml). Urmareste daca mai scade (oricum ai senzor de nivel si daca va cobora sub minim te anunta pe bord "coolant level low - STOP vehicle" )

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Tzavi   
Tzavi

Neata!

Am si eu o problema. :icon_thumright:

In dimineata asta am constatat ca mi s a aprins un martor in bord, respectiv martorul pentru "Temperatura lichidului de racire."

Temperatura era de 50 de grade C. In aproximativ 10 minute a urcat la 90 si a ramas acolo. Martorul din bord insa nu s a stins.

Am oprit si am repornit, martorul insa se stinsese intre timp.

M am uitat sub capota, si am constatat ca in vasul de expansiune antigelul e sub minim.

In conditiile in care am pus aproximativ 1 l de amestec [antigel G12 (roz) 50% + apa distilata 50%] acum maxim 4 luni.

E cam dubios ca in 4 luni sa se evapore 1 l de amestec.

Mentionez ca nu am observat scurgerii, picaturi, umezeli s.a.m.d.

Va rog sa ma luminati si pe mine care e problema, ca n am chef sa cotizez pe la Porsche cateva milioane.

Ar trebui sa ma ingrijorez?

Multumesc mult pentru lamuriri. :Driver:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
bogdan_mad   
bogdan_mad

nu e o problema majora ! dar verifica traseul din vas pe furtunase ca sigur e vreo garnitura coapta si p -acolo pierde !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
rex   
rex

Am observat ca am antigelul sub minim (cu vreo 1 cm sub minim).

Trebuie sa completez sau sa astept pana la revizie (2 sapt)? Pana acum nu mi s-a aprins nici un beculet pe bord.

Daca trebuie sa completez, cu ce tip de antigel trebuie sa completez?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
istef   
istef

Tzavi, verifica daca nu e spart sau fisurat radiatorul. Din cauza caldurii de la radiator exista posibilitatea sa nu vezi scurgeri de antigel.

rex, cred ca mai poti astepta 2 saptamani, nu e problema majora daca e cu un deget sub limita.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
mihaita27   
mihaita27
Am observat ca am antigelul sub minim (cu vreo 1 cm sub minim).

Trebuie sa completez sau sa astept pana la revizie (2 sapt)? Pana acum nu mi s-a aprins nici un beculet pe bord.

Daca trebuie sa completez, cu ce tip de antigel trebuie sa completez?

ar trebui sa completezi pana la revizie nu e bine sa fie sub minim...eu la mine am bagat G12...vezi k ar trebui sa scrie si pe vasul de antigel acest indice

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Dudu   
Dudu

mihaita27

te-am avertizat si aici :icon_thumright:

Fiind nou inscris, scapi doar cu avertisment verbal insa te indrum iar sa citesti Regulamentul si sa te conformezi celor cateva reguli de bun-simt trecute acolo pentru ca data viitoare vei primi warning

Mai multa atentie!

Mersi!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Zer0   
Zer0

Si eu am avut probleme cu antigelul.La inceput pierdea foarte putin,iar pe zi ce trecea, tot mai mult.AM gasit problema, radiatorul era spart.Rezultatul: 1,5 mil de dat jos si pus la loc, si 2,5 mil de lipit.asta e.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
nowar   
nowar

am si eu o nedumerire ... astazi comp bord ma avertiza cu privire la termometru adica pe la 4 grade cat erau afara incepu sa arate cu un fulg de nea in dreptu nr de grade ... tre sa pun ceva la antigel sau trebuie sa fac ceva in acest sens ... sau doar te avertizeaza ca este prea frig afara ?va multumesc

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
rex   
rex

:) Te avertizeaza ca e frig afara si poate aparea poleiul!

Modificat de rex

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Zer0   
Zer0

Si eu am patit asta azi.Dupa beep, credeam ca nu mai am benzina... a fost funny.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
angello1001   
angello1001

Salut.Am citit cu atentie tot ce este scris in acest topic dar se pare ca nimeni nu poate da o explicatie justa.Eu am un Golf V 1,9 TDI 105Cp,sincer si mie mi-a mai scazut nivelul la antigel si am completat,dar nu ceva de speriat.Acum o sapt. am facut un drum Ialomita-Bucuresti pe autostrada soarelui pe o caldura torida de 40 gradeC si o viteza intre 1xx si 1xx Km/h.M-am intros de la Bucuresti tot in aceeasi zi,am parcat masina,iar a doua zi cand sa plec cu ea m-a atentionat ca nivelul la antigel este scazut.M-am uitat si intradevar este sub minim in cm.Mentionez inca odatata ca nu am mai completat de vreo jumatate de an cu antigel.Vreo idee??

Modificat de dudu
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind orice tip de activitate ilegala sau imorala (viteze peste limita legala, curse ilegale, warez, pornografie, xenofobie, rasism etc). Avertisment Verbal!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vali Cretu   
Vali Cretu

Salut,

Nu este normal sa completezi din cand in cand nivelul lichidului de racire. Asta inseamna ca ai ceva pierderi, o garnitura, un furtun sau mai rau, poate pompa...

Eu aveam ceva pierderi de lichid imediat dupa ce am schimbat distributia. Am completat cu aprox. 150 ml apa distilata, dar a doua oara cand am vazut ca iarasi a scazut am dus-o la service si mi-au gasit ca pierdea ceva lichid pe la un capacel al pompei de apa - mi-au schimbat-o in garantie.

Cel mai sanatos este sa te duci la service sa iti faca o verificare serioasa.

Nu de altceva, dar s-ar putea ca respectiva gaurica sa se mareasca brusc si sa te trezesti prin camp, cu tot lichidul scurs pe sub masina. :rolleyes:

Numai bine.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
WooZie   
WooZie

Nici eu nu cred ca e normal, deoarece am 1 an jumate de cand o am de noua 20000 de km si nu am pus nici o picatura de antigel in borcan. Se afla nivelul intre cele 2 repere ca atunci cand am ridicat-o de la dealer. Posibil se produc scurgeri pe undeva atunci cand scade in vas nivelul. Bafta

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Toma Cristian   
Toma Cristian

Si la mine dupa 10000 ajunsese la minim. Cand am facut revizia am vrut sa le spun baietilor sa copleteze dar am uitat. Ajuns acasa am fost surprins sa constat ca baietii adaugasera lichid (probabil apa) ca nivelul era acu pe maxim. In factura de la revizie nu scrie nimic de antigel. Asa ca @WooZie poate n-ai pus tu antigel dar cand ai facut revizia .......

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
WooZie   
WooZie

Nu nu, te asigur, nu m-am miscat de langa masina si nimeni n-a pus mana pe nimic fara sa ma intrebe daca sunt de acord sau nu. Chiar nu a scazut deloc, sa nu vorbesc cu pacat :angry:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
rock0ufo   
rock0ufo

Salut,

Am si eu probleme cu pierderea lichidului de racire:

Exista vreo procedura de urmat pentru izolarea problemei? Pana acum stiu ca sint 2 locuri pe unde poate "disparea"

- pori, fisuri, neetansitate -> se scutrge pe undeva.

- garnitura de chiulasa sau fisura a acesteia.

Simptomele la mine sunt:

- cate odata - destul de des - se pierde lichid de racire la drumuri lungi (cam 200 ml/400 km cate odata), alta data nivelul ramane constant.

- temperatura nu trece de 90

- masina nu scoate fum de nicio culoare

- nu am urme de apa in ulei, nici ulei in lichidul de racire (desi exista un fel de suspensie prezenta) - am sa atasez poze daca e necesar.

- la service au cautat locuri pe unde s-ar putea scurge lichidul dar n-au gasit nimic.

- dupa un drum lung, daca deschid busonul observ ca exista o presiune desul de ridicata in sistemul de racire (ca si cum as deschide o sticla de suc foarte agitata in prealabil). imediat cand deschid busonul nivelul lichidului creste datorita scaderii presiunii. si par ca vin bule de gaz dinspre motor.

Creti ca e posibil sa intre gaze de evacuare din clindri direct in sistemul de racire, acest lucru sa determine o crestere a presiunii, si lichidul sa se scurga astfel din vasului de expansiune?

Stiti vre-un service unde se poate verifica prezenta gazelor de evacuare in sistemul de racire ? Nu as vrea sa ajung sa desfac tot motorul pantru a schimba garnitura de chiulasa daca nu sunt destul de sigur ca este nevoie :|

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Pedy_golf 5   
Pedy_golf 5

Salut. Am si eu o nelamurire. Vreau sa completez cu antigel.Pot completa cu antigel nediluat, concentrat, peste cel existent? Exista riscul sa dauneze ceva daca nu il diluez?Eu am deja in bol antigel valvolaine max life si vreau sa completez cu valvoline antifreeze extreme.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
drilling engineer   
drilling engineer

Daca ambele sunt G 12 nu au nimic poti completa cu incredere si chiar nediluat. Din contra in mai creste punctul de congelare. Bafta

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
florin r.   
florin r.
Daca ambele sunt G 12 nu au nimic poti completa cu incredere si chiar nediluat. Din contra in mai creste punctul de congelare. Bafta

Din contra, atunci cand este diluat, rezista la temperaturi mai joase decat atunci cand il folosesti nediluat

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
gbrgeorge   
gbrgeorge

Salutare,

la un drum de 200 km, condus in limitele legii (maxim 110 km/h) am observat ca imi consuma 300 ml de antigel. practic mi se aprinde martorul in bord in care ma obliga sa opresc masina si sa verific antigelul. Balta nu face sub masina, radiatorul nou, furtune noi. Mie teama sa nu ajunga in chiulasa si acolo sa nu se piarda.

daca poate sa ma ajute cineva....

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
drilling engineer   
drilling engineer

Florin r ma documenteaza-te te rog fumos. Adik daca pui apa in antigel si il diluezi rezista la temperaturi mai joase? Pai de ce nu punem apa chioara ca nu mai ingheata deloc dupa teoria ta.

George la mine consuma tot la fel si nu curge pe niciunde si nimeni nu stie ce are si am facut cu ea 30k km si tot merge.

PS : Daca ai o tuica cu tarie de 40 grade ea ingheata la -40, dar daca pui apa in ea nu mai ingheata la -40 ci la - 20 depinde de cata apa pui. asa-i si cu antigelul. bafta

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Nik   
Nik

Si la mine se pierde antigel pe undeva, de cand am luat-o, la 40k km iar acum am 65k iar 'consumul' de antigel a ramas acelasi si care creste atunci cand vine iarna sau cand merg la drum lung unde sunt turatii mai mari, constante. Pentru ca n-am sesizat alte efecte secundare o consider o problema foarte mica ce nu merita desfacerea masinii in bucati pentru a o elimina. Pe langa litrul de ulei am acum si 1l de antigel preparat :), completez cu ambele dupa caz.

Antigelul nediluat ingheata mai repede decat cel nediluat. Nu este tuica (nici macar alcool) si pentru a-si pastra proprietatile anti-inghet concentratia trebuie sa fie cea optima, cea specificata de fiecare producator.

Modificat de Nik

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×