Jump to content

Autoworld


voinageo
 Share

Postare recomandată

Salut

Eu nu vreau sa va tin prea mult cu povestile dar ma simt obligat sa va povestesc una din zecile de intimplari pe care le-am avut in ultimii 3 ani. Am o firma de inchirieri auto si am numai vw ( golf, polo si jetta). M-am gindit si eu sa fiu smecher si econom si sa imi schimb cureaua de distributie la " vecinul la garaj". Avea recomandari multe si bune si eram foarte incintat ca fac o afacere buna si ieftina comparativ cu serviceul autorizat . M-am ales cu motorul dereglat dar atit de putin dereglat incit mergea motorul foarte bine in sarcina dar la relanti turatia nu era constanta,masina intra in trepidatii , consumul era mare, ...... Timp de 1 luna am fost la doua locatii in care s-a verificat masina si nimeni nu a gasit problema. Am inlocuit bujiile la recomandarea unui mare mecanic iar alt specialist mi-a recomandat sa schimb injectoarele . ( adica 5oo ron/bucata ) . Finalul intimplarii este ca am dus masina la vw autoworld si in 5 ore masina era reparata. M-au costat mult reparatiile la "specialistii de prin garaje" si am pierdut multa vreme asa ca eu sunt convins ca numai la Autoworld imi voi mai repara masinile.

Pacat ca n-ai stiut unde sa apelezi...iti puteam recomanda cel putin 3 baieti care nu mai lucreaza la Autoworld, dar care, daca i-ai trezi din somn noaptea la ora 3, ti-ar face perfect schimbul de distributie " cu ochii inchisi" (desigur - o figura de stil, ochii le-ar fi deschisi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 123
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • rex

    18

  • jmf

    9

  • Eto

    6

  • Sookie

    6

Top Posters In This Topic

Salut

Eu nu vreau sa va tin prea mult cu povestile dar ma simt obligat sa va povestesc una din zecile de intimplari pe care le-am avut in ultimii 3 ani. Am o firma de inchirieri auto si am numai vw ( golf, polo si jetta). M-am gindit si eu sa fiu smecher si econom si sa imi schimb cureaua de distributie la " vecinul la garaj". Avea recomandari multe si bune si eram foarte incintat ca fac o afacere buna si ieftina comparativ cu serviceul autorizat . M-am ales cu motorul dereglat dar atit de putin dereglat incit mergea motorul foarte bine in sarcina dar la relanti turatia nu era constanta,masina intra in trepidatii , consumul era mare, ...... Timp de 1 luna am fost la doua locatii in care s-a verificat masina si nimeni nu a gasit problema. Am inlocuit bujiile la recomandarea unui mare mecanic iar alt specialist mi-a recomandat sa schimb injectoarele . ( adica 5oo ron/bucata ) . Finalul intimplarii este ca am dus masina la vw autoworld si in 5 ore masina era reparata. M-au costat mult reparatiile la "specialistii de prin garaje" si am pierdut multa vreme asa ca eu sunt convins ca numai la Autoworld imi voi mai repara masinile.

Eu unul nu mai cred de mult in coincidenta PPT (Primul Post Tzintit). Hint pt Autoworld: daca vreti sa pareti profi va recomand sa va faceti un user gen AutoWorldCluj si sa postati pareri oficiale, explicatii, scuze etc. Altfel va parea ca vreti sa ne "faceti" pana si aici pe forum, de parca real-life n-ar fi destul...

Si pt sansa infima ca postul sa fie pe bune, vin cu o sugestie: la ymy isi repara "flota" cel putin un om care are firma de inchirieri auto si e foarte multumit (pret mult mai mic, seriozitate mult mai mare ca Autoworld).

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ultimele zile am tot urmarit acest topic dar am ezitat sa postez parerea mea tocmai pentru a nu

fi considerata reclama mascata :D.

Povestea mea este asemanatoare cu cea a lui cefeu.

Timp de mai bine de un an am tot cautat rezolvarea problemei (probleme cu senzorul G71) prin diferite service-uri "recomandate",

dar fara succes (in tot acest timp aceste service-uri m-au taxat fara sa rezolve problema).

Pana la urma am decis sa merg la Autoworld.

Investigatiile au durat aproximativ patru zile (timp in care chiar s-a lucrat la masina) dupa care problema a fost remediata.

Asa cum zicea si cefeu: m-a costat mai mult plimbatul pe la service-uri decat reparatia la AutoWorld.

Nu zic ca sunt perfecti, nici pe departe; am avut si mici probleme cu ei dar s-au rezolvat toate.

Oricum ei dispun de documentatia si de aparatura necesara unei bune investigatii ... spre deosebire de alte service-uri.

:)

Nu inteleg de ce nu puteti respecta parerea omului fara a genera comentarii de genu: "aaaa, e reclama mascata ...".

Nu am nici o legatura cu Autoworld in afara de a le fii client. Si dupa cum se poate vedea nu e nici primul meu post pe forum :).

Modificat de Kovari
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cred ca e clar de ce nu "respectam" parerea: e primul post pe forum, la cateva zile dupa o discutie nasoala despre Autoworld, e un post generic si chiar putin malitios ("zecile de intamplari", "vecinul in garaj, "mare mecanic", "specialist" etc). Daca ar fi venit cu niste chestii concrete gen "am fost la X, Y si Z" nu numai ca era mai credibil, dar puteam invata toti sa nu mergem la X, Y si Z. Cireasa de pe tort, n-am aflat care era problema (bine, eu banuiesc :).

Referitor la ce zici tu, ai perfecta dreptate cu documentatie si aparatura, si aici pentru mine e o alta durere. Cam toate service-urile "de marca" au documentatie si aparatura meseriase, problema e factorul uman. Sincer e pacat ca documentatia nu e citita si aparatura nu e folosita la potential. Si aici nu ma refer la avioane (desi in mod normal ar trebui!), ci la fapte banale, ca de exemplu ca inca n-am vazut mecanic sa foloseasca cheia dinamometrica. :D

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa dau apa la moara carcotasilor, si eu sunt multumit de Autoworld :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu imi cumpar de la ei, doar nimicurile care nu le gasesc in alta parte.

Pt revizii si alte piese in nici un caz.

Ex: 1.Am platit pe un buton reglaj oglinzi 130 Ron....ulterior l-am gasit si la 45Ron, dar la 65 e plin internetul.

2.Mi-au cerut pe scut metalic 1200Ron+accesorii....L-am cumparat cu 650RON din Bucuresti(accesorii de montaj si transport incluse) Binenteles ca am sa-l montez la mecanicul din garaj.

3. Compresorul de AC e la domnii de la Autoworld 3901 Ron, la altii 1300 sau 1400 Roni. Mare diferenta.

4. Prelungirea sub bara 230 Ron la Autoworld... au cumparat-0 cu 85Ron...

Ulei, filtre, amortizoare, placute frana si alte cele le gasesc usor si la pret bun, asa ca piesele le comand de la alte magazine de piese auto, si de montat se ocupa "mecanicul din garaj".

Toata stima! :lol:

Nu am nimic cu nici o persoana care lucreaza la aceasta reprezentanta, insa vremurile in care asteptai 2-3 luni sa intri la vopsitorie au trecut. Cred ca ar trebui sa se adapteze la noua situatie.

Si ca fapt divers... Oare de ce Porsche Romania isi vor deschide reprezentanta la Cluj!? :)

Modificat de steffan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vazand ultimele postari m-am decis sa-mi spun si eu parerea, desi pana acum m-am multumit sa privesc din exterior opiniile altora.

Sunt si eu client vechi de-al Autoworld-ului si spre surprinderea unora sunt si eu multumit.

Mie de obicei imi place ca lucrurile sa fie bine facute tocmai de aceea masinile pe care le-am avut pana acum (VW) le-am dus la reprezentanta pentru orice problema.

Unii spun ca serviciile sunt proaste, pretul prea mare, dar hai sa nu omitem faptul ca majoritatea celor care repara masini prin garaje sau diferite service-uri anonime de multe ori nu-ti ofera factura (taxe platite la stat!), garantie....etc

Sincer, voi a-ti merge pentru anumite probleme de sanatate la oricine sa va trateze? sau a-ti alege un medic cat mai bun si de ce nu si renumit?

Stiu acum ve-ti zice ca este primul meu post pe forum, "pila Autoworld"...bla, bla, bla, dar trebuie sa aceptam parerea fiecaruia.

Imi pare rau pentru cei care au avut probleme sau sunt nemultumiti, dar realitatea este ca sunt si foarte multi clienti multumiti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Avand in vedere ca nu stim numarul clientilor multumiti, precum nu stim nici numarul clientilor nemultumiti cred ca cel mai ok e sa spunem "cativa" clienti nemultumiti si "cativa" clienti multumiti.

2. Ori trebuie sa schimbam topicul "Probleme cu Autoworld Cluj, etc" ori sa nu scrie cei care multumiti. Cu tot respectul, inteleg ca sunt si oameni multumiti, dar nu prea e ok sa se scrie aici. Deci, ori schimbam titlul si vorbim despre Autoworld in general, ori spunem numai minusurile acestui dealer.

3. Ma bucur ca sunt si oameni multumiti de acest dealer (e mai greu sa fii nemultumit si sa cauti alt dealer in Cluj :offtopic: ). Acum, fiecare decide unde isi face reviziile, unde isi rezolva problemele. Eu, de ex, am facut un drum pana in Brasov (dealer Tess) numai pt revizie. Pentru ca am preferat sa nu dau banii aici.

Apoi am facut alt drum pana la Brasov pentru ca am avut probleme cu climatronicul si cei de la Autoworld nu au stiut ce sa faca (am dus masina, am spus ca am problema cu climatronicul numai stationar, si totusi masina avea vreo 20-30km in plus pe bord cand mi-au spus ca nu am nici o problema).

Nu fac reclama la Tess, nici eu nu sunt impecabili. Am avut parte de 2 episoade comice si la Tess, dar nu e cazul sa le scriu aici.

P.S. Adevarul e ca am avut ceva contre cu acesti 2 dealeri, dar va spun ca nu am avut nici o vina si am ajuns la certuri numai pentru ca nu am acceptat sa fiu calcat in picioare. ("I never looked for trouble/ But I never ran", Elvis :P)

LE: Am uitat sa va spun. La concilierea de anul trecut, cei de la Autoworld aveau la dosar tot ce am spus despre ei pe forum :P. Deci suntem urmariti :Computer:.

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai grija ce spui... mai ales daca poate fi folosit impotriva ta :)! Se pare ca au avut sedinta la Autoworld cu consilierii de service, si i-au pus sa isi faca cont si sa faca reclama. Ii criza peste tot! Oricum ii chiar interesant cum apar persoane care la primul post, pe un forum, vor sa isi exprime satisfactia si multumirea fata de un service!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si isi mai fac conturi si la ore tarzii din noapte... :)

O solutie simpla pentru credibilizarea "noilor inscrisi" ar fi sa vina la intalniri, unde putem discuta live despre Autoworld.

Eu raman la parerea mea ca (mai ales daca urmaresc forumul) domnii de la Autoworld ar fi mult mai castigati daca ar expune niste pareri oficiale aici...

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce, dar eu nu am auzit nici o presoana dinanturajul meu care sa fi sustinut ca e multumit de Autoworl, si asta din anul 1999 pana in prezent.

Am auzit multe desprei ei, am vazut multe intamplari cu ei (nu povestesc o intamplare care m-a inclus si pe mine) si toate probele par sa fie contra lor.

Daca si-ar schimba comportamentul ar avea numai si numai de catigat... vezi Rex, care in ciuda faptului ca a avut o gramada de probleme cu ei, tot s-a intors sa-si comande piese si sa efectueze reparatii la masina, nu?

Intr-adevar e normal ca o reprezentanta sa aiba "equipments state of the art" si oameni la fel, din pacate la ultima parte au mari mari probleme, :) defapt cred ca de aici pleaca majoritatea problemelor din tara noastra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da acuma ma bag si eu in discutia asta.pai intradevar sunt oameni care nu au ce cauta acolo si nu au habar cu ce inseamna un service.si ce daca vad ce scriem aici.foarte bine poate o sa invete sa se comporte ca atare.si eu am vrut sa comand o piese pt cross touran si ca nu se poate ca masina mea nu e cross.si am renuntat si le-am spus ca asa pierdeti voi oamenii.m-am enrvat imediat a venit un domn in costum si incerca sa imi explice.pai ce aia in germania de prosti stiu ca se poate cumpara ce piese vrei tu.la o adica sunt baniii mei nu?

sunt si oameni de treaba si meseriasi acolo dar din pacate sunt putin.eu unul am renuntat la serviciile lor.nu au decit sa ne i-a toate datele de aici si tot ce scriem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer să fiu, mi se pare puțină reclamă mascată. P
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indiferent cine si cum posteaza aici, e clar ca cei de la autoworld urmaresc acest topic/forum(si e si normal sa o faca). Acum trebuie sa ii dau dreptate lui jmf si consider ca ar parea mult mai profi daca si-ar face un cont pe acest forum si s-ar putea purta o discutie civilizata.

Nu incerc sa acuz pe nimeni de reclama mascata sau alte minuni. Tot ce zic e ca ambele parti ar avea de castigat daca cei de la autoworld ar lua in considerare ce se scrie aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perioadele de criza au si partile lor bune. Atunci se vede cine e bun si cine e un simplu oportunist. Daca vor intelege intr-un final ca acest forum nu e facut sa le dea lor in cap ci pentru a-i ajuta pe toti cei interesati sa-si rezolve mai usor problemele legate de auto, poate ca atunci isi vor calca peste mandrie si isi vor spune punctul lor de vedere oficial si aici, intr-un cadru civilizat. Nu ar avea decat de castigat. Au mai fost cazuri cand dupa o discutie aprinsa pe forum despre problemele de la un service, sa intre in discutie si reprezentantii respectivului service si sa lamureasca lucrurile. Era pe alt forum monomarca si respectivii (nu seful mare ci directorii adjuncti) chiar erau interesati de rezolvare, deoarece nici nu aveau cunostinta de cum stateau lucrurile cu adevarat pana ce nu le-au aflat de pe forum. S-a lasat si cu demisii ale celor care si-au batut joc de om si asa mai departe... deci la altii se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca se pot indrepta lucrurile, asa cum am mai spus intr-un post mai sus din 99 imi aduc aminte de problemele lor, daca de atunci pana in prezent nu au reusit sau facut ceva sa-si revizuiasca problemele, ce va face sa crede-ti au sa-si revizuiasca acum problemele?

Acum cum vad eu problema...sunt singurii reprezentanti zonali ai VW, toata lumea care detine o masina noua, cumparata sau nu de la ei, sunt oarecum obligati sa mearga la ei, asta daca nu aleg sa faca min 160 km pana a ajunge la o alta reprezentanta. Chiar daca sunt constienti de probleme lor ei sunt oarecum linistiti pentru ca intotdeauna vor avea clienti cu masini in garantie (se stie foarte bine ca se gastiga mult din service post vanzare si nu din vanzarea efectiva a masinilor).

Problema lor se poate rezolva foarte bine cu infiintarea unui departament PR, asta daca nu au deja, daca exista ar cam trebuie restructurat, departament care sa transmita conducerii feed-back-ul clientilor, iar conducerea chiar sa reactioneze la acest feed-back. Cu putina bunavointa se pot rezolva problemele lor.

O alta rezolvare ar fi aparitia concurentei pe piata Clujului, lucru care ar fi un pic cam dramatic pentu ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai concurenta exista de mult si le-au furat cam toti clientii. Eu personal nu stiu nici un singur om care (dupa ce i-a iesit masina din garantie) mai merge la ei. Asta, bineinteles, nu inseamna ca nu exista, userul cefeu de mai sus e un exemplu, deci inca cutitul n-a ajuns la os, desi departe nu-i, dovada ca programarile pe cateva saptamani inainte de anul trecut acum sunt pe "haideti acuma" :(.

Pe de alta parte, cum zice clau75, daca departamentul lor de marketing/pr nu s-a prins pana acum ca pe un forum de pasionati SI POSESORI VAG se poate face o reclama fantastica, fie si printr-o minima dovada de bunavointa si orientare spre problemele clientilor, e trist. Pai cand ma uit pe forumuri din afara si vad ca sunt reprezentanti nu de la una ci de la zece-douazeci de firme de tuning, dealeri etc. activi zi de zi, cu care efectiv poti vorbi, chiar pe PM, chiar daca nu vei fi niciodata client al lor, care sunt super-super de treaba, vin si cu oferte speciale pentru membri, de la maruntisuri pana la masini, cu sfaturi, tips-uri, DIY-uri!... m-apuca rasu-plansu'.

Iar daca luam si cazurile "patitilor" de pe-aici, in care in loc de o atitudine "pierdem batalia, castigam razboiul" baietii au venit cu citate de pe forum, deja hohotesc...

ps: ca sa nu fiu maxim carcotas trebuie sa spun ca la alti dealeri totusi vad sa se miste ceva... adica mai o promotie, mai un card de club, mai un telefon "ati fost multumit"...din pacate mult prea putin cand baietii intra la ITP cu frana de mana :D

pps: cefeu...nu merge site-ul "www.cefeu-rentacar.ro/" :blink:

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni,

Uitati in ce tara traim. Dati-mi un exemplu de om multumit de servicii la noi, indiferent de domeniu. Pe de alta parte, eu nu am motive sa ma plang de dealerul Autoworld, partea de vanzari merge ok. Nu uitati ca depind direct de Porsche Romania la preturi, discounturi, oferte speciale. Fara sa le vad actele contabile, sunt sigur ca profitul le vine mai ales din service, vanzarea de piese si accesorii. Este vorba in special de revizii si reparatii in perioada de garantie. Adica esti la mana lor, noroc cu garantia de doar doi ani oferita de Vag la majoritatea modelelor. Putina flexibilitate nu le-ar strica. De ce sa nu faci un ban in plus montandu-i omului o piesa adusa de el, daca-i conforma? Au nevoie de factura ca sa-ti dea garantie pe piesa, daca nu o soliciti expres, care-i problema?

Ar mai fi si altele. Are de exemplu omul masina in service. Ce te costa sa-i dai cate un telefon zilnic si sa-i spui ce s-a mai intamplat? Daca nu-i convine ca-l deranjezi atat de des, iti spune el singur, dar nu cred ca se intampla. Apoi referitor la concurenta. De multe ori este vorba de proprii oameni, care isi recruteaza clientii dintre cei carora, poate premeditat, li se ofera motive de nemultumire. Sunt rezolvati cu un tarif pe jumatate in alta parte, cu piese originale la superoferta, ciordite de fapt si platite de clientii carora li se "schimba" pe garantie piese care nu au nici o hiba. Daca asta se intampla doar la Autoworld Cluj ma duc maine in fata la ei si imi lipesc pene pe popou, ca sa fiu si eu "vedeta".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu chiar cred ca nu are importanta in ce tara traim. Cred ca trebuie sa ne comportam ca si cand am fii altundeva (unde e bine).

Cand mi-am luat masina si am avut problema cu fusta fata/spate, toti din familie mi-au sus sa o las balta, sa ma bucur ca nu a fost mai rau. Eu nu cred ca putem avansa cu aceasta gandire. Tranzactia a fost facuta conform unui contract si nu are importanta ca eu aveam 24 de ani si de abia am avut bani de masina si Autoworld e o firma cu cifra de afaceri de mai multe milioane de euro. Multi, in afara de familie, mi-au spus ca nu are rost sa imi bat capul cu ei, ca voi avea mai mult de pierdut (timp, bani, nervi, etc). Dar nu am ascultat de nimeni si am facut cum am crezut eu mai bine.

Cred ca, la Autoworld, marea problema e de gandire. Sincer va spun ca nu ma intereseaza cat de multe stiu mecanicii pentru ca primesc garantie pe lucrare, deci, daca nu iese lucrarea bine, Autoworld pierde mai mult ca mine. Ceea ce ma enerveaza la culme e ca, de acolo, nimeni nu greseste.

Cand mi-a venit masina cu fustele in alta culoare, consilierul mi-a spus "asta e", la fel si directorul de service. Am primit aceste raspunuri cu toate ca aveam dovezi ca nu e asa. Era scris negru pe alb ceva, semntat de ambele parti, iar ei nu s-au tinut de partea lor din contract. Si dupa toate astea primesc un "Asta e".

Cativa dintre voi stiti ce am patit si cu Tess Brasov. Voi scrie aici ce am patit ca sa vedeti diferenta intre Tess si Autoworld.

Voi scrie doar a 2-a intamplare. Incerc sa imi iau un nou DV (Diverter Valve). Masina era dotata cu un DV si am aflat, de pe forum, ca acea piesa a fost inlocuita la masinile mai noi. Asa ca am incercat sa mi-l schimb si eu cu cel nou (contra cost, nu pe garantie). Dau tel la Autoworld si mi se spune ca nu exista o piesa mai noua. Dau telefon la Tess si aflu ca este o piesa mai noua (folosesc acealasi sistem informatic, deci de ce acolo se poate si aici nu, nu stiu). Ma duc la masina sa vad codul vechi si il sun din nou pe tip-ul de la Tess. El imi spune "Nu pot vorbi acum, va rog sa ma sunati in 10-15 min.". Eu il rog sa ma sune el cand poate. Tipul imi spune "Eu nu va sun!" Eu raman putin blocat si incerc sa aflu de ce. Si raspunul e "E interesul dumneavoastra sa cumparati piesa.". Eu ii spun ca e si interesul lui sa o vanda si ii urez o zi buna pe ton politicos. Apoi completez formularul de reclamatii de pe site. Dupa 15-30 min primesc un telefon de la un domn, care se prezinta si spune ca e proprietarul Tess si isi cere scuze pentru ce a facut angajatul sau si cere mai multe detalii (nume, si altele). Dupa 10 minute primesc un nou telefon de la primul tip care isi cere scuze si spune "Credeam ca va intereseaza doar codul si nu vreti sa cumparati piesa." Eu ii explic ca ma intereseaza piesa pentru ca stiu codul de pe forum :vaidecapulmeu:. Bun, apoi tipul spune ca piesa nu e pe stoc dar ajunge in 3 zile. Eu ii spun ca sunt din Cluj si ma interesa doar daca era pe stoc pentru ca nu are cine sa mi-o aduca (in ziua resperctiva putea sa o ridice cineva). Tipul, foarte amabil acum, spune ca nu e nici o problema, ca va comanda piesa si o trimite cu curieratul rapid la Cluj. Mai spune si ca nu trebuie sa dau nici un avans :D. Eu m-am blocat putin si l-am intrebat daca e sigur ca nu trebuie avans. El mi-a spus ca da, pentru ca e convins sa imi trebuie piesa :biggrin:. Dupa 3 zile (cred) mi-a venit piesa prin curierat. Curieratul a costat 15 ron, dar tot e mai ieftin decat 2 drumuri pana la Autoworld + timpul pierdut. Concluzia: au gresit, si-au cerut scuze. Consilierul a facut comanda pe barba lui, eu neavand nici o obligatie sa primesc pachetul. Puteam sa il refuz la primire! Evident ca nu am facut-o.

Acum sa vedem cazul Autoworld... Cu ce au gresit ei:

1. Fustele nu erau in culoarea caroseriei, lucru stipulat alb pe negru in contract si cu martori ca au spus ca sunt, precum si pe mail. (problema detaliata in primele pagini)

2. Suspensia de drumuri grele, platita ca optional la comanda masinii nu se afla pe masina. La ridicare o persoana care era cu mine a intrebat "E cu suspensie de drumuri grele?" I s-a raspuns "Da". Apoi a intrebat "Putem verifica?", iar consilierul a raspuns "Nu puteti". Cu toate ca se poate verifica cu VIN-ul. Problema detaliata in primele pagini.

3. La comanda DV-ului, valvei N75 si tempomatului am fost tratat ca ultimul nebun. Pe ton rautacios mi s-a spus ca acele piese nu se potrivesc pe masina mea. Evident ca s-au potrivit toate. Sa trecem astea cu vederea... nu erau necesare scuze, dar m-a deranjat tonul.

4. Mi-am pus antena mica si am cod de eroare. Ei imi spun asta e... nu avem ce face. Si eu ii intreb: "Bine, dar de ce nu mi-ati spus inainte de a comanda antena, pentru ca v-am intrebat?". Evident nici un raspuns concret, nici o scuza pentru ca m-au dezinformat si pentru ca am facut 2 drumuri.

5. Faza cu volanul. Adica, ca nu vor sa il monteze decat daca ii arat factura :P.

Au mai fost si alte faze, dar minore, care se pot trece cu vederea.

Pentru toate punctele de mai sus (5 la numar) am primit zero scuze.

Singura persoana cu care s-a putut vorbi a fost domnul Mezei Lehel. Aaaa si inca 2 consilieri de service si o domna de la piese si accesorii care au fost foarte ok.

Acum sper ca intelegeti de ce imi e sila de ei.

Ei chiar au PR, care nu a fost in stare sa imi raspunda la ultimul mail intr-o saptamana si ceva.

Oricum, cativa din cei ce ma cunosc si vin la intaliniri stiu prin ce am trecut cu ei. Ceea ce vreau eu sa fac aici e sa fiti atenti cu ei. Sa nu faceti aceleasi greseli pe care le-am facut eu. Vreau sa va deschid ochii la ce pot ei sa faca. Asta, evident, nu inseamna ca vi se intampla voua. Dar e important sa fii pe faza si tot timpul sa fii pregatit pentru ce e mai rau.

P.S. Scuze de postul kilometric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rex, acum vreo cativa ani gandeam la fel. Cuvantul dat este sfant. Apoi am vazut ca un contract este un act bilateral, la care se pot atasa o multime de clauze si derogari. Ceea ce ai patit tu este neobisnuit, chiar si la noi. Trebuia sa refuzi din start sa preiei masina, iar apoi sa ii dai in judecata, cerand despagubiri. Daca ai facut-o, imi cer scuze si astept detalii despre finalizarea demersului. Daca vrei sa ii sensibilizezi poti apela la un avocat, la Opc etc, dar nu are efect. Ceea ce le-ar atrage cu adevarat atentia ar fi sa te adresezi direct Vag. Selectia dealerilor este riguroasa si reexamineaza periodic situatia. Iti raspund sigur la mail, dar o sesizare clasica, trimisa recomandat pe adresa potrivita, face minuni. Altfel, despre chestia actuala, cea cu volanul, mi-am spus deja parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, acum e inchis conflictul (pe cale amiabila). Dar au fost facute demersuri pt dare in judecata, a fost facuta plagere la OPC, etc. Pana la urma nu pot sa zic ca am iesit rau din chestia asta, dar atitudinea lor ma sperie.

Am dat la momentul respectiv si mail-ui la VW germania unde mi s-a spus ca nu e de competenta lor si mi-au forward-at mail-urile la Porsche Romania.

La Porsche Romania nu s-a intamplat nimic, poate din cauza ca si eu au gresit la indeplinirea contractului (lucru aratat din gresala de avocatul Autowolrd la ca raspuns la chemarea la conciliere). Oricum, acel subiect e inchis acum.

Am ramas cu un gust amar si cu speranta ca lucurile se vor schimba. Asta in ipoteza in care mai vreau VAG sa nu trebuiasca sa ma duc afara sa il iau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimati domni, atat timp cat nemultumirile noastre sunt interpretate ca fiind reclama negativa, ce raspuns mai asteptati!? Orice masina,aparat electronic sau de pilda echipamente industriale se defecteaza sau au probleme, important e cum reactionezi, cum stii sa iti "impaci" clientul.

Iar referitor la preturi... adevarul e ca "simti" cand esti furat. Nu va faceti probleme, sunt si alti dealeri cam tot pe aceeasi politica de vanzari(masini, piese, servicii).

Multa stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am vorbit de aparitia concurentei, m-am referit la aparitia unui dealer/reprezentanta in Cluj, firma care sa-i fie pe picior de egalitate Autoworld.

Banuiesc ca au departament PR, dar acesta nu functioneaza absolut deloc, un simplu exemplu, daca functiona sigur pe acest topic avem deja un raspuns oficial din partea lor.

Steffan, reclama negativa este cea mai buna reclama :) Ei cum isi impaca clientul? "Asta e!" Asta e impacarea clientului in viziunea lor, las ca oricum e obligat sa vina la mine la reviziile in garantie(oarecum).

Din pacate la noi in tara se merge inca pe principiul "lasa-l in pace ca pana la urma tot la noi se intoarce" si asta din ce cauza? lipsa respectului fata de cel de langa tine, si mai ales fata de clientul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca chiar vreti sa va faceti o idee asupra "seriozitatii" si "profesionalismului" unor dealeri... mai ales la capitolul preturi la piese...

mergeti in germania... mergeti la un dealer mare, va dau exemplu MAHAG, care este cel mai mare dealer VW din landul Bavaria

au ditamai sediu in Munchen, si mergeti la un office de piese, desi baietii nu stiu engleza, nu te zoresc cand vad ca vii tu cu engleza si incepi sa le explici ce piese vrei.

au stat dupa mine 30 min pana am gasit piesa de care aveam nevoie (nu aveam cod) si desenam si explicam motorul...

iar apoi la pret... pai o piesa originala VAG a costat 20 euro acolo, iar aici in romania dealerul imi cere 130 euro exact pe aceiasi piesa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eu unul mi-am jurat ca nu mai calc intr-o reprezentanta/dealer din romania sub nicio forma, indiferent de problema.

asa ca distractie daca vreti sa testati, cereti info pret la o piesa de la autoworld cluj, si cand aveti drum prin germania, opriti-va la Mahag...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Uh... Ce lovitura sub centura... Sincer NU vom fi nici 25% ca nemtii NICIODATA! Toti dealerii germani sunt seriosi nu doar cei mai mari. Ca de exemplu, am fost intr-o reprezentanta Mercedes mica si amarata langa Ansbach si s-au purtat cu profesionalism (daca lasam la o parte ca si mecanicul lor a acceptat spaga!). Eu incercam sa repar un camion Volvo, iar pretul pieselor pentru reparatie a fost mai mic decat in reprezentanta Volvo din Romania (repet eram la reprezentanta Mercedes in Germania!!!)! Halal tara si Romanica noastra!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!