Jump to content

Pornire motor benzina - probleme pornire la cald


Mircea I.
 Share

Postare recomandată

Salutare !

Sunt momentan nefericitul posesor al unui G4 1.6 16v AZD ... care face ceva figuri la pornire .

Dimineatza porneste ok , dupa juma de ora de mers in oras si o pauza de 5 minute nu a mai vrut sa porneasca. Invarte sanatos , deci probleme cu bateria exclus . Se aude un zogomot mai ciudat , un carait metalic .

Am patit asta de 3 ori deja . Intr-o zi cred ca am dat de 20 de ori cheie ... in alta zi a pornit la a 3-a.

Daca ati patit ceva de genu ... sau aveti vreo parere despre problema ... pls un reply.

Mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o chestie din asta am patit si eu mai demult, ce-i drept la Supernova, dar la urma urmei toate sunt motoare....cauza a fost injectoare infundate. merci la ultrasunete si le curate si cred ca vei scapa de probleme. btw nu cred ca in solutii minune ca nu rezolvi nimic. bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultrasunete pt curatare injectoare...chiar functioneaza sau e o vrajeala ca sapunul care te slabeste? "Reactii adverse" pot exista?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi probleme am avut eu la un Matiz :) ,din fericire era in garantie,si a trebuit schimbat senzor de temperatura motor.Cel putin asa mi-a zis baietii de la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o problema relativ des discutata pe forum cu pornirea grea al cald. Da si tu un Search si cauta dupa "electromotor". Unii au scapat de asta prin inlocuirea unor perii din electromotor, altii prin inlocuirea senzorului de temepratura motor.

Modificat de hyper
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se aude un "ciriit metalit" atunci nu sunt injectoarele, nici senzorul de turatie ci mai de graba sunt probleme majore la electromotor. Ca sa nu se strice rau bendixul ar fi cazul sa se uite careva pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Exact aceeasi faza mi s-a intamplat mie la Golful meu 1.8 20V. Dupa multe plimbari prin service-uri am constatat ca era senzorul de temperatura. L-am cumparat cu 700 de mii si dupa aceea totul a fost ok. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Probleme gogule???

Azi, am mers ceva cu masina prin oras (bara la bara), am oprit cam 1 sfert de ora motorul sa fac cateva cumparaturi, si la plecare surpriza... nu mai pornea :P :) :P i-am dat cateva chei dar nu a pornit decat cu pedala de acceleratie la "fund".

Mentionez ca am eroare la senzorul de temperatura (trebuie schimbat din cate am inteles).

A mai patit cineva asa ceva?

Care este problema?

Multumesc anticipat.

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolva-ti problema cu senzorul de temperatura si vezi dupa aceea cum se comporta. Nu cred ca o sa mai ai probleme. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristake Foloseste search inainte sa deschizi un topic nou. S-a mai discutat problema si am facut merge la topic-uri.

Pornirea greoie se datoreaza senzorului de temperatura. Schimba-l si o sa vezi ce bine porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze pt. noul topic deschis (o sa caut mai mult :study:) si multumesc pt. raspuns.:hainoroc:

O sa merg sa-l schimb si o sa postez rezultatul

Modificat de cristake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Senzorul schimbat ... nici o problema dupa aceea la pornirea la cald .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

si eu o problema am un golf4 1.6 16 valve si cand se incalzeste motorul si opresc si o las 10 15 min si vreau sa o pornesc trebuie sa dau 2 chei sa tin mai mult pe cheie. daca o opresc si o pornesc imediat o ia fara probleme. am fost pe la service si pe tester nu apare nimic totul este ok. am schimbat bujii bobine de inductie electromotorul este demontat si este ok.nu mai stiu caci nici mecanicii pe unde am fost habar nu au. astept un sfat care sa mai lovit de aceste probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura care trimite date la ECU este o belea des intalnita.

Cand motorul este cald, mufa de la senzor se poate scoate si puteti observa daca pornirea a devenit mai usoara sau nu.

Cu mufa scoasa, ECU va prelua o valoare default (de rezerva sau de avarie ) si astfel pornirea la cald va fi mai usoara decat atunci cand ECU primeste date complet eronate de la senzorul de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci zici sa scot mufa de la senzor si sa pornesc din nou sa vad daca mai face. sa fac asa o proba nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci zici sa scot mufa de la senzor si sa pornesc din nou sa vad daca mai face. sa fac asa o proba nu?

Pai pornesti masina si o lasi sa se incalzeasca. Banuiesc ca la rece iti porneste bine, la sfert de cheie; e important acest amanunt.

Conduci un pic masina astfel incat motorul sa se incalzeasca bine. O opresti, ridici capota, identifici mufa care vine pe senzorul de temperatura si o scoti. Astepti cele 10 minute (de care pomeneai) si incerci sa vezi cum iti porneste cu motorul cald si cu mufa respectiva scoasa. Daca iti porneste usor atunci e clar: senzorul de temperatura defect. Sa ne anunti ce ai rezolvat.

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Skoda fabia, 1,4 16v. Un an de zile am patimit cu pornirea la cald. Am mers pe la toate service-urile din jur, am citit si probat toate recomandarile gasite pe aici, am facut teste vag...degeaba...toate ok, in afara unei erori de carburant sarac. Pornirea era super la -15 grade, in schimb foarte foarte greu cu motorul cald. Foloseam numai benz co100 sau co98. M-am trezit cu erori la servodirectie, motorasul o lua razna si aveam fluctuatii de tensiune iar cu timpul check engine-un era mereu aprins. Am trecut pe benz. co 95 si surpriza...dupa aprox 300 km au disparut problemele. Am asteptat doua luni sa vad daca ce se mai intampla iar ieri i-am facut iar o diagnoza. Totul e ok, inclusiv serodirectia. Nu imi pot explica legatura intre erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La cald daca opresc motorul si il las 10 min nu porneste decat foarte greu dupa ce invarte de vreo 10 ori am facut o diagnoza cu vag si nu are nici o eroare dar am lasat vagul conectat la masina si in monentul cand porneste usor timpul de injectie cu contactul pus e 11,43 si cand porneste mai greu e 14,56 care o fi problema ca nu stiu ce sai ma fac nu am gasit nici unde un manual despre acest motor aft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor.De ceva vremema confrunt cu aceiasi problema: pornirea la cald.Am fost la un service si la scanare nu au gasit nici o eroare stocata in memorie.Cei de la service mi-au zis ca atunci cand mai face probleme, (pentru ca nu face mereu), sa tin pe electomotor cca 30 de secunde pentru ca ar trebui sa dea eroare senzorul de la axa cu came. Singurul martor care s-a aprins si a piuit a fost cel de la ulei. Intotdeauna dupa ce reuseam sa pornesc motorul a scos fum negru si mirosea destul de puternic a benzina, asa ca m-am gandit ca nu cumva soda de apa sa trimita la ECU informatii ca motorul ar fi rece si sa intre socul in functiune iar motorul sa se inece. Am demontat sonda de apa si am masurat-o, si se incadreaza in valorile date de manualul de service de 1,5-2 Kohmi la 30 de grade si 275-375 ohmi la 80 de grade. Daca cineva are vreo sugestie este binevenita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Al meu parinte a patit ceva asemanator la un passat 1.8t. Mergea cu masina, oprea motorul si nu mai putea sa il porneasca decat dupa vreo 10-20 minute. Problema era la senzorul de temperatura, situat undeva in spatele motorului, care vedea eronat temperatura si "incerca" sa protejeze motorul (de aia nu vroia sa porneasca).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

la mine pornirea este foarte lunga indiferent de temperatura insa m-i s-a intamplat de vreo 3 ori sa nu mai porneasca decit la a 7-8 cheie atat la cald cat si la rece, am schimbat senzorul G62 si nimic, pe tester nici o eroare, acum am luat bujii noi ngk cu 3 electrozi si urmeaza sa le schimb. Atunci cand nu porneste imi da impresia ca porneste o sec dupa care se opreste si asa pana la a 7-8 cheie, in final dupa ce porneste pe esapament iese un puternic miros de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Fratilor cred ca ma incadrez si eu pe aici! de ceva timp si numai la cald porneste inecat , adica porneste dar parca o sugruma ceva si usor usor isi revine dar o ia din prima cheie nu mi s-a intamplat sa dau de mai multe ori la cheie cum citesc pe aici . Sa fie si la mine senzorul asta de temperatura ? unde este situat acest senzor la al meu motor AEK ca nu am idee? banuiesc ca nu este termostatul! A si inca ceva .. poate sa influenteze consumul acest senzor sau doar pornirea???? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut

cand ai probleme cu senzorul de temperatura se aprinde check engine in bord?mie mi se intampla sa se aprinda doar dimineata la pronire! ulterior se stinge singur pe parcursul zilei...eroarea este ceva cu sonda de temperatura!sper sa fie de la asta

senzor temperatura = sonda temperatura???

multam bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut

sunt nou pe acest forum si nu stiu daca scriu unde trebuie. Am o octavia2 1.4 mpi 80 cp din 2008, ecchipare trend. Imi face, uneori, probleme la pornire doar cand este cald afara, cam de la +20 grade in sus si asta doar cand sta in soare( intre 5-8 ore ) in rest nu am intampinat aceasta problema. Fac precizarea ca porneste doar cand dau de 3 sau chiar 4 ori la automat. A mai intalnit cineva aceasta problema? Solutii?

Fac precizarea ca am fost in service de cateva ori si nu stiu ce poate sa duca la aceasta situatie, mai nou zic ca e de la soft dar nu au solutii momentant.

In ce priveste motorul pot spune ca e ok daca e si condus cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema si la mine si s-a dovedit a fi supapa de presiune in rampa.sper ca am retinut bine.300 ron distractia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!