Jump to content

Pornire motor benzina - probleme pornire la cald


Mircea I.
 Share

Postare recomandată

FA o revizie la electromotor si schimba cele 2 bucse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa incerc! nu stiam de asta. Care e termenul pentru electrmotor in engleza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Al Bundy

Am gasit intre timp si acest topic pentru cine are curajul si indemanarea sa faca operatiunea asta singur 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,

porneste de fiecare data la a treia cheie cand temperatura exterioara este peste 15 grade sau cand motorul este cald. Am masurat senzori de temperatura lichid racire si indica corect, am schimbat si senzorul de turatie g28 si pe tester nu este nici o eroare

as vrea sa verific senzorul pozitie ax cu came, dar nu stiu unde este si daca tb data jos distributia pt al schimba (daca este cazul)

are cineva o poza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incerca sa schimbi si filtru de benzina........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc,

l-am schimbat si nu este nici o schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Recomand un test la presiunea in rampa de injectie.

Eu mi-am  confectionat singur testerul dintr-un manometru de aer la care i-am atasat un metru de furtun de benzina si l-am legat sus de capota ca sa nu ajunga benzina in el (poate influenteaza acul...), un T pentru distributia benzinei si coliere...

In exemplul meu sistemul de injectie functioneaza la 3 bari, cand pun contactul pompa baga 3,2, cand se opreste indica 2,8, iar cu motorul pornit baga 3,3 ca in poza. WP_20160611_19_49_18_Pro.jpgWP_20160611_19_49_49_Pro.jpg

Eu am masurat practic presiunea IN rampa de injectie, regulatorul de pe filtru doar decarteaza surplusul de presiune din circuitul de TUR adica circuitul DIRECT pompa-rampa. Se poate observa constructiv cum s-a realizat asta pentru cine are dubii, pe un filtru cu regulator detasabil.

Cine are regulatorul pe rampa trebuie sa intercaleze T-ul pe circuitul de TUR al benzinei, NU la iesirea din regulator, pe retur, cum zic unii. Regulatorul trebuie vazut ca un baraj lateral (in T) pe o apa curgatoare ce mentine nivelul constant pe cursul principal (TUR) iar surplusul il decarteaza intr-un canal secundar (RETUR), iar nivelul cababil sa il sustina se masoara oriunde inaintea lui pe cursul principal (TUR), nu dupa el pe canalul secundar de decartare a surplusului pompei numit RETUR.

Am exemplificat schematic cele 2 tipuri de alimentare a sistemelor de injectie multi-punct, cu galben e descris circuitul de TUR pe care se poate intercala manometrul printr-un T. Si cu verde e trasat circuitul de retur care ne ajuta sa diagnosticam sanatatea pompei de benzina astfel: daca acel circuit este intrerupt si pompa pusa in functiune putin, pe aici trebue sa avem jet de benzina, care ne arata ca pompa e capabila sa ridice presiunea peste cea a regulatorului asa cum este proiectat circuitul. 1.jpeg2.jpg

 

 

 

 

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Multumesc de ajutor.

Am verificat presiunea in rampa si pompa baga 4 bari, este buna.

Problema este la injectoare care nu mai etanjeaza, dupa oprirea motorului presiunea in rampa scade la 2 bari in aproximativ 30min.

Le-am curatat cu ultrasunete si se pare ca le-am stricat. O sa vad daca se pot reconditiona, daca nu altele noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa le strici daca le-ai curatat? Cum ti-ai dat tu seama ca le-ai stricat? Le-ai curatat la un specialist?

Modificat de csm_1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Bosch Service in Galati, nu mai inchid bine si scapa benzina. La o stationare mai mare de 25min picura benzina, pana se dezamorseaza rampa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde stii ca picura?

E normal sa scada presiunea ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simplu, scuze ca nu am explicat tot.

Cand dezamorsez rampa de la ventilul de cuplare manometru masina porneste fara probleme, pentru ca nu mai are benzina si nu mai picura. Saptamana viitoare o sa dau afara rampa si o sa ma uit la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e cel mai bine, doar cu ele scoase poti vedea daca picura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut, am citit majoritatea commenturilor de aici.

Am aceeasi problema, adica porneste greu la cald (dupa vreo 4-5 secunde de tinut la automat). La rece nu are nimic.

Am schimbat pana acum bujii, fise, o bobina si senzorul de temperatura CTS (G62). Problema nu s-a rezolvat. Ce as putea sa ii mai fac?

Passat 1.6 ALZ parca.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Să mai verifici:

  • presiunea şi debitul de combustibil
  • regulatorul de presiune al combustibilului
  • senzorul de temperatură aer
  • canistra de vapori
  • senzorii de la arborele cotit şi arborele cu came
  • să nu ia aer fals pe undeva
  • injectoarele.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare o gramada de treaba :)), sper sa gasesc mecanicul care sa vrea sa faca toate astea. Oricum, iti multumesc din suflet pentru ajutor.

Si am citit ca si supapa EGR ar mai fi una dintre probleme

Modificat de Furdu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

salut,

 

Am aceasi problema si eu cu masina mea, am schimbat senzorul de temperatura si bujiile, dar dupa o saptamana a revenit problema.

Cel mai probabil in cursul saptamanii am pronit masina doar dimineata si seara dupa munca si a fost mai rece afara, iar in weekend a reaparut problema cand am incercat sa o pornesc in timpul zilei.

Imi poti spune daca ai rezolvat poblema si cum?

Masina mea este un Golf 5 1.6i BSE din 2008.

 

multumesc!

Modificat de lupo_bv
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna seara

Se pare că reînviem acest subiect.

La un motor 1.6 BSE problemele asemănătoare celor descrise mai sus.

La rece pornește fara nici o problema.

In sarcina nu se oprește niciodată fie că este rece sau cald motorul.

Dar în schimb la cald cate o data nu pornește oricât ai da la automat.

In schimb daca o lași 15 minute pornește la sfert de cheie.

Menționezcă atunci când nu pornește și dai la automat parcă ar da semne sa pornească atunci când lași cheia.

In momentul când nu pornește scoate un miros urat pe eșapament.nici a benzina nici vapori de benzina.mai repede oua clocite.

Făcut n diagnoze fara nici o eroare pe ecu.

Senzor temperatura funcționează ok.

Presiune pompa ok.

Deocamdată astea au fost acțiunile făcute.

Întrucât la diagnoza nu apare nimic diagnoza făcută chiar când nu pornea.

Are cineva idei în ce parte să mă îndrept?

Ce sa verific?

Întrucât am fost la cam toate service din oraș...mai puțin reprezenta... Ofer 500 Ron celui care mă ajută să o scot la capăt.

Merci mult.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut, am acelasi motor cu aceleasi simptome. Ai gasit rezolvarea? Nu reusesc sa o rezolva si ma dispera problema :( Multumesc mult!

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Bobina de inducție a fost crepata.

La cald se dilata creapatura și fura scânteie.

Sper sa fie de ajutor

 

Modificat de marius11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!