Jump to content

Pornire motor benzina - probleme pornire la cald


Mircea I.
 Share

Postare recomandată

si cum si-au dat seama ca este aceasta supapa, ca la mine nu stiu care e problema exact, si de unde pleaca. Mai multe detalii poti sa imi dai?

P.S A nu se confunda cu pornirea cand motorul este cald.

Merci

Modificat de nero210
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut. Am si eu o problema grava cu pornirea, numai cand este cald afara. Nu porneste dekt daca calc pedala de acceleratie si knd porneste parca trage mai greu.. (insa asta se intampla rareori,dar atunci cand se intampla nu trage bine, si cateodata moare motorul la relantiu).daca scot capacul de la rezervor masina porneste fara nici un fel de probleme, la sfert de cheie as spune.si trage normal... Am fost la service-uri, am pus-o pe tester... nimeni nu stie nimic.. Un singur mecanic mi-a spus ca este posibil ca defectiunea sa fie din cauza ca am vid in rezervor sau ceva de genu. Stie cineva vreo solutie? Aveti idee de la ce sa fie ? Mentionez ca bendix-ul l`am schimbat de curand, electromotorul este ok,bateria noua.Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca sunt probleme numai cand este cald si observatia este corecta cauta ceva pe la senzorii de temperatura.Este un defect mai complex si este nevoie de o scanare zic eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca ceva.. Stie cineva ce rol are furtunasul de la capacul rezervorului? La mine atarna pe undeva pe la roata (am dat jos aparatoarele de noroi)... Aveti idee trebuie sa intre undeva ?

Ma refer la acela care este imediat cum deschizi capacul de la rezervor, putin mai jos de buson...Imi cer scuze daca sunt off topic dar ma gandesc ca poate o avea vreo mica legatura cu pornirea(stiu, stau prost cu mecanica). :banghead:

Modificat de cybya
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai atunci verifica si presiunea de combustibil si regulatorul de presiune la mecanicul care a avut ieea cu rezervorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal daca ti se opreste motorul (cand parcam cu spatele in garaj si un pic rampa ,de exemplu) la prima cheie sa caraie motorul ,chit ca ii las sa se stinga martorii,apas pedala de ambreiaj? porneste foarte chinuit,are un sunet ciudat, parca as da mai scurt la demaror sau abia s-ar alimenta.se ineaca cumva si acela e rezultatul la pornire?

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare...aceeasi problema o am si eu la golf-ul meu....poti te rog sa-mi spui cum ai remediat problema.......ce ai schimbat....cati bani....mersi frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Hai ca am patito si eu sa nu mai porneasca cand e cald decat ff greu. Din cate am citit pe aici ar fi un amarat de senzor de temperatura. Are cineva vreo schema, ceva, unde este acesta situat pe motor.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Mai vin si eu cu o intrebare, poate-poate mai citeste si postul asta. Senzorul acesta de temperatura este de fapt SENZOR TEMPERATURA EXTERIOARA? (pt ca asa l-am gasit pe saituri)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura exterioara este altceva fata de senzorul G62 de temperatura al motorului.

Ai aici 2 linkuri care te pot lamuri despre Senzorul G62 si senzorul de temperatura exterioara:

Senzorul pentru temperatura exterioară - 1J0 919 379 A

DIY - Schimbare Sonda (Senzor) Temperatura G62

Senzorul de temperatura exterioara nu intervine in pornirea motorului, el doar indica temperatura exterioara in bord, la BC, sau la Climatronic.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura exterioara are legatura cu functionarea corecta a AC-ului (climatic,climatronic) si nu a motorului. Pentru functionarea corecta a motorului ECU foloseste datele primite de la senzorul de temperatura (G62) a antigelului (care este montat de regula pe chiulasa). Daca G62 nu functioneaza cum trebuie "induce in eroare" ECU care astfel "ia o decizie" gresita, ce are ca rezultat functionarea defectuoasa a motorului. :blah:

In timp ce editam, deja aveai raspuns. Nu il sterg pentru ca poate a apucat si altcineva sa-l citeasca.

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect ce zice ionel.d.2007, dar nu sunt de acord cu un lucru. Senzorul G62 nu este montat pe chiulasa ci pe flansa in care se prinde cu o siguranta. Senzorul trebuie sa vina cu un O ring in cutie.

:blah: Golfurile IV sau Passaturile B5, B5.5 cu Climatronic o sa vedeti ca au inca un senzor de soare pe bord. Am pus si o poza u el. Acesta este folosit de catre Climatronic pentru a sti cat de tare sa raceasca habitaclul in functie de soare.

Am pus si niste poze cu senzorul G62 si va dau si codul: 059 919 501A.

PS: Atentie! Pot fi cu 2 sau 4 Pini.

post-37459-1280066399_thumb.jpg

post-37459-1280066403_thumb.jpg

post-37459-1280066407_thumb.jpg

post-37459-1280066413_thumb.jpg

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...am si eu o problema la masina mea care imi cam da batai de cap. Dimineata la rece porneste ok fara probleme se tureaza cum trebuie si revine la turatia normala de relanti. Cateodata la pornire cand dau la cheie nu o ia...dupa care pun dinou contactul si dau la cheie....invarte dar nici cum nu porneste....daca insist mai mult porneste dar foarte ciudat martorul de la baterie ramane aprins si masina se tureaza treptat pana la turatia de relanti si tremura toata. Cand turatia ajunge la relanti se stinge martorul de la baterie si merge turat cam pana la 1000 ture. Cateodata cand nu porneste de la prima cheie si face figurile prezentate anterior, scoate un fum alb si cu miros puternic de benzina. Specific ca am testat masina si nu da nici o eroare. In urma cu ceva timp a dat ceva erori una dintre ele se referea la MAP senzor (l-am schimbat) si una 01314 care din cate am aflat se referea la Engien Control Module. Va rog sa ma ajutati, orice sfat este bine venti.Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect ce zice ionel.d.2007, dar nu sunt de acord cu un lucru. Senzorul G62 nu este montat pe chiulasa ci pe flansa in care se prinde cu o siguranta. Senzorul trebuie sa vina cu un O ring in cutie.

:D Golfurile IV sau Passaturile B5, B5.5 cu Climatronic o sa vedeti ca au inca un senzor de soare pe bord. Am pus si o poza u el. Acesta este folosit de catre Climatronic pentru a sti cat de tare sa raceasca habitaclul in functie de soare.

Am pus si niste poze cu senzorul G62 si va dau si codul: 059 919 501A.

PS: Atentie! Pot fi cu 2 sau 4 Pini.

ala nu e "ochiul"de la alarma/inchidere centralizata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:vaidecapulmeu: Nu.

post-37459-1280744921_thumb.jpg

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare.Mi-a aparut o anomalie la pornire cald-rece!La prima cheie se opreste(incearca sa-l mentina turat dar scade turatia pana se opeste,totul se petrece in cateva secunde).La a doua cheie se mentine relantiul,nu se mai oreste dar relantiul este neregulat,variaza uzor,motorul tremura!Dupa ce merg un timp totul revine la normal,relantiu regulat,tremurat foarte usor!Pentru tremurat,relantiu instabil suspectez injectoarele!Miroase a benzina(nu foarte rau).In treptele inferioare a inceput sa dea in nas).In rest,trage de "rupe pamantul"!Deci la prima cheie porneste dar se opreste imediat,la a doua totul este ok(in sensul ca nu se mai opreste)?!Mult Motorul este Digifant!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

readuc la viata un pic topicul cu o problema.La un golf exact ca al meu(AZD) prima pornire e brici.Dupa ce merge mai "nervos" vreo 20km si face o pauza de 20-30de min,umatoarea pornire e cam "zbuciumata".Nu mai porneste ca dimineata.Adica,porneste la prima cheie dar mentinuta un pic mai lung,timp in care si motorul se cam zbate(se simte ca si cum ar avea tampoanele din elastic).Nu are nici o eroare,toate reviziile tinute din scurt si cu piese fara compromisuri.Compresia 13 la toate.Castrol 5w40,fara consum de ulei,et,etc.

Nu e mare chestie dar e cam deranjanta problema,in ideea sa nu se amplifice.

Ceva idei de investigat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile are deja cunoscutele bkur6et10 de vreo 30k km,fara depuneri.Ce e drept bobinele sunt ceva de genul 4 de 5 feluri.Adica nici una pereche.Poate apare dupa incalzire problema de la bobine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu porneaste decit la a 4..7 a cheie atat la cald cat si la rece, uneori o ia la sfert dar daca o las o 1-2 nu o mai ia decat ff greu. Am schimbat senzorul G62 si nimic, pe tester nici o eroare. Am curatat clapeta de acceleratie, si senzorii, am verificat bujiile, incarcarea, bateria si electromotorul, toate sunt ok'.

Porneste foate greu, dupa ce porneste daca o opresc imediat si ii dau din nou cheie o ia la sfert. Atunci cand porneste greu la a-4..7-a cheie, porneste foarte balbaitaita, dau s-o accclerez insa nu se accelereza, incerc din nou si o ajut cu pedala de accelerati si insfarsit o ia. :( .

In bord nu se aprinde nimic. Dupa ce porneste simt un puternic miros de benzina nearsa. Nu consuma ulei, isi tine relantiul ceva mai jos la cald undeva la 700-720trm, in mers nicio problema motorul trage bine, nu se balbaie. Masina am plimbat-o deja pe la vreo 3 service-uri, am pus-o pe tester nicio eroare. :( Ce ar putea fi ? Rog pe cei care s-au mai lovit de problema aceasta sa posteze, orice sugestie e bine venita.

:(

Multumesc in avans!

Modificat de roland1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoare infundate, bujii proaste sau neschimbate de mult timp. Pompa de benzina dar in cazul ei nu ai mai avea putere, sau poate si regulatorul de presiune. Filtru de benzina infundat sau neschibat de mult timp. Mai multe nu mai stiu sa-ti spun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu injectoare a inceput colegul Aerofan,cu ele as incepe si eu.Poate "pisa"(scuzati expresia) si din cauza asta se acumuleaza prea mult carburant,detoneaza mai greu la inceput iar surplusul e impins pe esapament.Daca zici ca se simte bine mirosul,presupun ca te'ai uitat dupa scurgeri pe in zona filtrului pt inceput si apoi pe traseu pana la rampa de injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!