Jump to content

Bujii incandescente - la ce interval se inlocuiesc , tipuri de bujii incandescente


vw intermediar
 Share

Go to solution Solved by Ionut_T,

Postare recomandată

si poate sa fie si aia vinovata?ma refer la pompa?sa fie imbaxita si sa nu.si faca treaba bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    ...Ca si idee bujiile noi aveau rezistenta de 6 Ω toate ...

Cred că ai vrut să scrii 0,6 ohmi. În realitate scăzând rezistenţa fişelor de la multimetru  rămân vreo 0,4 ohmi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ale mele le.a masurat acolo la locul lor si aveau 0.7-0.8....le.a masurat un coleg al meu cu aparatul....cu un creion pe caroserie si unul pe capatul bujiei....am vazut cu ochii mei cum fluctua valoarea intre 0.7-0.8

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că în timp le mai creşte rezistenţa, dar măsurarea corectă se face măsurând prima dată rezistenţa ohmică a fişelor punându-le în scurt, de obicei au 0,1-0,3 ohmi în funcţie de calitatea lor. Apoi din valoarea indicată pe bujie se scade această valoare. Eu când le-am schimbat pe ale mele 2 erau întrerupte şi 2 aveau ceva de ordinul a 10-20 ohmi, nu mai ştiu exact că sunt câţiva ani de atunci. Oricum erau out of service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo de pompa.cand pun contactul se aude un bazait ca de pompa...oare sa nu am?atunci ce se aude?

Eu ma refeream la pompa tandem, nu la pompa din rezervor.

Pompa tandem se afla PE motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok...am inteles de pompa tandem....dar ar putea fi o posibilitate sa fie vinovata pompa din rezervor.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am schimbat si eu bujiile toate arse ,ce ma intriga ca pe ETKA apare  BERU ca echipare dar cand le-am schimbat erau bosch cu cod de vw pe ele .

am pus bosch duraterm ,au fost schimbate la service dupa ce au incalzit cam 20 minute motorul, stau foarte aproape de service acu pleaca la sfert

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vaselina cu cupru ar preveni blocarea filetului sau nu face fata / nu este recomandata sa nu curga si in motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Laurentiu_LWR

Salutare..ma tenteaza sa schimb fisele.....

Am vazut ca vin cu destul cablu...unde trebuie sa ajung cu el...unde se face conectarea? in releu? unde este acesta...tot sub bord?

post-14266-0-94775100-1396539670_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce au patit cele de pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Azi m-am uitat putin pe la motor...si am vrut sa le scot si am vazut ca la prima bujie nu pot scoate...dupa care la urmatoarele s-a pleznit/taiat in capat...practic raman 5 mm de cauciuc pe bujie...

Ultima e chiar slaba...iti arat o data cand ne mai vedem...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conectarea o faci in mufa ce se afla in canalul de cablu din spatele filtrului de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Multumesc...va referiti la canalul ala prin care se duc firele catre ECU cumva?e un canal mai maricel asa...gen 10x10 cm?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, dețin de 1 săptămana golf 5 2.0 tdi DSG 2004 cod motor bkd, vreau sa schimb Bujiile incandescente dar nu găsesc nici un DIY pe tema asta plus ca nu găsesc unde sunt localizate bujiile :)) ii chiar greu de schimbat daca nu am gasit nimic. Poate cineva sa imi explice unde se afla bujiile? :) Ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la BKD sunt ...in interiorul chiulasei. Trebuie sa desfaci capacul de chiulasa

 

post-17228-0-41708000-1403459737_thumb.j

 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WoW nu ma bag :)) mersi ...akm sa vedem ce si cum, ii aprins in bord martor motoras calben ala check engine, de unde am cumparat-o a zis ca 2 bujii trebuie schimbate si de aia. In rest nu sunt nici o problema, porneste fff bine.

Modificat de nistormarian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cand e calda afara te cred ca porneste. La iarna e alta mancare de peste....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

help me, please!

schimb bujii

vw b6, 2.0tdi, 16v, 103kw, 140hp, bkp, 2006

am gasit mai multe variante compatibile motor bkp insa au diferite date tehnice. singurul tip care coincide la "toate capitolele" ngk dar sunt 120 lei. astept oferte  :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt mai multe tipuri pentru BKp. Doar N 10579805.

Sunt scumpe pentru ca sunt ceramice si la 7V. mai ieftine gasesti pe Delphi HDS414, cam 60 lei bucata

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca sunt ok si Delphi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe masina din semnatura am arse(intrerupte) toate cele 4 buji.De ce nu imi arata pe bord vre-un martor aprins? (pe VCDS imi arata clar).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in teorie, trebuie sa-ti aprinda martorul motor.... la output test, ai verificat daca il aprinde ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!