Jump to content

Bujii incandescente - la ce interval se inlocuiesc , tipuri de bujii incandescente


vw intermediar
 Share

Go to solution Solved by Ionut_T,

Postare recomandată

Cand o sa fii in situatia de a demonta chiulasa, schimba garnitura, antigel, prezoane chiulasa si altele as vrea sa te vad daca mai faci misto. Am gresit eu cand am spus schimbat, trebuie demontate sa nu fie lasate sa se sudeze. Am fost la reprezentanta azi si m-au pus sa semnez ca imi asum raspunderea si suport reparatia daca se rup si am refuzat frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

le desfaci alea 3 ture si le inunzi cu spray degripant.. le lasi asa o perioada. .... s-a gripat filetul

Multi mi-au spus ca e depusa calamina pe varful bujiei si de-asta nu trec. Maine mai am o noua runda de incercari.

 

 

doar varful bujiei ajunge in camera de ardere, nu are cum sa se depuna atata calamina pe el.... 

filetul gripat

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut va intreb si eu ce firme de bujii recomandati? pentru golful meu AXR 2005 1,9 tdi 101 CP ce recomandati? de care sa iau? am vazut ca difera lungimea lor. multumesc anticipat.

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand o sa fii in situatia de a demonta chiulasa, schimba garnitura, antigel, prezoane chiulasa si altele as vrea sa te vad daca mai faci misto. 

Eu niciodata n-am auzit de bujii ancrasate la motorul asta. Dar probabil cine a mai umblat al ele, le-a strans cu cheia de roti. Asa e explicabil ca s-a incalecat filetul. Si daca nu esti norocos, va fi nevoie de mult mai mult decat scoase bujiile.

 

La Passat le-am schimbat prima data dupa 8 ani si au iesit de parca ieri le-am montat.

Cum spune si Andrei, calamina nu intra la filet, doar varful bujiei intra in camera de ardere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut va intreb si eu ce firme de bujii recomandati? pentru golful meu AXR 2005 1,9 tdi 101 CP ce recomandati? de care sa iau? am vazut ca difera lungimea lor. multumesc anticipat.

 

iei bujii special facute pentru motorul, adica N 10579202

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujia care a iesit e originala vw, deci probabil sunt originale, masina fiind luata din DE la 175.000km. Filetul nu este blocat, fiecare bujie se roteste 3-4 ture apoi gata. Mi-au spus ca s-a ingrosat varful de la calamina si nu se mai retrage fiind mai gros. Daca e adevarat sau nu nu ma pot pronunta. Oricum o sa incerc saptamanal la service cu mult wd40 poate poate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are cum sa se ingroase varful in asa hal sa fie mai gros decat bujia,in mers calamina se arde daca este este f.putina.Din desfiletare daca este calamina sare este casanta.Incearca sa le scoti cu motorul cald sa fie filetul in chiulasa dilatat si dai cu degripant special de suruburi si frana nu cu W40 ca este slab. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Solution

    Astazi am schimbat bujiile la sdi. Schimbarea a fost facuta in servis  cu motorul cald. Primele trei au iesit usor dar la ultima se desfileta 2-3 ganguri si apoi se bloca. A ifiletat-o la loc si apoi iarasi a incercat la fel oprindu-se dupa 2 - 3 pasuri de filet. La a patra incercare a iesit relativ usor.

   Toate cele patru bujii erau intrerupte si cu toate astea masina pornea la 7, 10 rotiri de motor la -2, -4 gr. si la 2, 3 invartiri de motor la 4 gr. cu motorul rece. Peste zi pornea din prima. Masina o am din 2008 si nu am schimbat vreo bujie pana astazi. Ca si idee bujiile noi aveau rezistenta de 6 Ω toate .

   Ca si pret bujiile noi au fost 40 bucata, marca Beru, iar manopera 60 lei pt toate patru.

  

   Numai bine!

Modificat de Ionut_T
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut mi-ai dat sperante.. ai avut aceeasi problema ca la mine.

 

@catalin da-mi si mie te rog un exemplu de degripant mai bun.. la mine wd40 le face pe toate :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata.. am schimbat 3 bujii desi una din ele era buna, mi-a mai ramas una arsa care nu a vrut sa iasa. Mai incercam cu mult spray :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum cu trei noi porneste bine dar sa mai insisti cu degripant si la a 4 a sa incerci cand motorul este cald ,trebuie sa reusesti.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Surpriza....astazi masina a pornit ca la carte...in urka sugestiei unui prieten am fost ieri la peco si am pus motorina (au schimbat motorina de vara cu cea de iarna)....eu nu mai pusesem motorine de vreo doua saptamani pentru ca facusem fulul si aveam in rezervor motorina normala care dupa spusele colegului meu se congeleaza putin...acum intrebare pentru voi oare asta sa fi fost?se congela motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca idee, eu nu am alimentat niciodata alpin, si nici la -17 nu am avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu alpin am pus doar ca acum la fiecare pompa au pe panoul ala niste fulgi...un coleg mi.a spus ca cei de la peco pun o solutie in motorina sa nu se mai congeleze....cum e si lichidul de parbriz de iarna si de vara....de aia aam si scris aici poate stie cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca idee, eu nu am alimentat niciodata alpin, si nici la -17 nu am avut probleme.

Nu acolo e marea diferenta ci CUM merge motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

         Revin cu detalii despre importanta bujiilor. Dupa o noapte cu -6 gr. am pus contactul de trei ori si apoi am pornit. Motorul a pornit de parca ar fi fost alimentat cu benzina, adica in forta si instantaneu. Daca vara spuneam ca porneste "la sfet" in acesst mod a pornit si mai bine. In aceasta seara am pornit normal, temperatura de 2 gr. si a pornit dupa juma de tura. Bateria la mine e terminata.

         In concluzie daca pe vreme rece porneste mai greu verificati bujiile cu un multimetru. Daca au rezistenta infinita atunci altele noi. Se protejeaza si bateria si electromotorul.

 

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu pornirea mea greoaie la rece(porneste parca ar pleca in doua pistoane) verificat bujii cu aparatul de masura si au toate 0,7-0,8 ohm...cel care a masurat a spus ca sunt bune....voi ce ziceti? mi.a dat alta varianta,cum ca ar fi pompa de motorina din rezervor imbaxita si de aia porneste asa la rece...astept sa termin motorina si dupa aia sa desfac rezervorul cu el sa o curatam.voi ce credeti?astept pareri sugestii...mentionez:baterie noua,bujii masurate si sunt ok,la cald porneste perfect,nu e diferenta de pornire daca masina a fost lasata cu fata la deal sau la vale.filtre si ulei schimbate de 3000km(mann)...ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă este corect ce scrie în Elsa, atunci nu ai pompă în rezervor decât dacă maşina este cu tracţiune integrală.

Când ai schimbat filtrul de motorină ai schimbat şi garniturile de la termovalva de pe retur? vezi să nu ia aer fals pe acolo (din cauza frigului se mai contractă alea pe acolo). Cam aşa face maşina când are aer pe circuitul de motorină: trepidează şi tremură de zici că merge în 2 pistoane. Când este problema din bujii pleacă mai greu, eventual se scutură puţin motorul dacă este foarte frig (aşa pe la -10 grade în jos), dar după aia gata trebuie să meargă frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm.

Aer in instalatia de alimentare.

Il ia pe la valva de retur (T-ul din filtrul de motorina), pompa tandem, oringuri injectoare. De verificat in ordinea asta.

Indicatiile G62-ului inainte de prima pornire, le-a verificat cineva cu un vagcom?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru indicatii....acele oringuri de la filtru au fost schimbate de niste mecanici mai slab pregatiti si decat mine...asta la un service din vaslui...o sa le verific...multumesc.

apropo de pompa.cand pun contactul se aude un bazait ca de pompa...oare sa nu am?atunci ce se aude?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!