Jump to content

Schimb distributie


Bambu
 Share

Postare recomandată

Spuneti-mi si mie daca odata cu schimbul distributiei la 90k trebuie sa schimb si pompa de apa obligatoriu desi nu da semne de oboseala..Am auzit diferite variante si tre'sa stiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai 2 curele de distibutie una intre arbore si ax cu came si alta intre axele cu came. la distributie ai 3 role si o pompa de apa si alta rola la cealalta curea. pompa de apa se schimba obligatoriu daca vrei sa faci o lucrere cinstita.... nici un service intreg la cap nu iti va da garantie fara da schimbi pompa de apa si toate rolele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Are cineva idee cum pot afla daca trebuie sau nu schimbata distributia daca nu stiu numarul real de km! Are in jur de 195.000 si nu stiu daca a fost schimbata a 2-a oara!

Mci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deoarece Bambu are motor pe benzina sub 1,8T NICAIERI, in nici un manual NU scrie ca trebuie sa schimbe ceva la distributie ci doar sa se verifice incepind cu 90kkm. Deoarece nu se transmite o forta prea mare prin cureaua aia (pt modelul in discutie) nu este necesara schimbarea pompei de apa. Punctul slab la distributie, la modelul asta, e rola de intindere si nu cureaua.

In concluzie, pentru siguranta ta absoluta, poti schimba cureaua dar mare grija din partea celui ce o schimba deoarece orice eroare da probleme mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am schimbat ieri distributia( 2 curele, 2 role, pompa apa si un intinzator) m-a costat 10 mil. Referitor la numarul de km eu am avut 112500km si am avut mare noroc. O rola era crapata pe jumatate suficient sa intre un dinte de la curea prin crapatura la o turatie mai mare. Cei de la service au fost tare mirati si m-au considerat norocos.Asa ca va sfatuiesc sa nu va jucati cu distributia, mai ales daca ii dati forja la masina.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Astazi am schimbat si eu distributia. Costurile au fost:

piese:

1 curea distributie 119.33 ron

2 rola intinzatoare 210.92 ron

3 rola intinzatoare 316.81 ron

4 pompa apa 184.87 ron

total piese fara tva: 831.93 ron

manopera:

1 schimb distributie (3.2 h) 158.4 ron

2 diagnostic motor+ verif unghi avans ( 1h) 64.8 ron

3 materiale auxiliare ( :blink: astea nu stiu ce au fost) 3 ron

total manopera fara 226.2 ron

total manopera + piese cu tva: 1259.17 ron

Au lucrat cam patru ore.

Schimbul l-am facut la Dip Motors in Brasov si sunt multumit .

Piesele toate au fost de "origine controlata " :D

LE: Am uitat sa precizez masina are 94000 km iar pompa de apa era pe duca

Modificat de eddie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Le-am schimbat cu tot cu pompa de apa.Au fost 2 curele si 4 role.M-au costat 530RON la Volksman toate "de firma".Manopera 250RON si antigel vreo50RON deci vreo 900RON cu totul.Reed avea dreptate.Pompa de apa este impecabila si mai mergea ink pe atat.Si eu am fost un norocos pentru ca una din role era pe duca, o mai tinea cureaua compacta, iar in momentul cand au desfacut cureaua au cazut bucari din rola asta la 84K.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care e mai specialist sa imi spuna si mie daca la masina mea care are in jur de 61000Km si este din 2002 noiembrie trebuie schimbata distributia sau mai pot astepta 4-5000 :) :lol: ?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine masina este sh si este cumparata de la weltauto de la directorul de vanzari asa ca nu cred ca avea vreun interes sa ii umble la km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@victor_wts,pana pe la 80000 km poti sa stai linistit.

@sandumbogdan,la motoarele de 14 16v si 16 16v este o rola din plastic care se crapa, schimbatul pompei de apa a aparut odata cu motoarele PD,rolele ar trebui sa tina doua schimburi de curea,dar fiecare e liber sa faca cum crede.

am avut un G4 16 16v la care am schimbat din cele 4 role doar doua, una care huruia si cea din plastic(pompa era buna) si curelele.(avea 100000 km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am inteles ca dupa 2002 sa rezolvat problema cu rova masina fiind din primul lot (cred:D) din noul model adica 2002 decembrie.

scuze acum am vazut ca ii ziceai lu sandumbogdan de rola.

Modificat de victor_wts
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are careva idee pe cati km tre sa schimb distributia la Ibiza 1.2 12V an 2003? Stiu ca am lant nu curea....Am schimbat cureaua de accesorii dar de role si de lant nu s-a atins nimeni.Nu scoate vreun zgomot lantul tin sa precizez.Danke

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai m-am interesat si eu :offtopic: . Se schimba la maxim 90.000. Eu o sa o schimb la 70.000

La service mi-au spus pentru motorul 1,2 ar fi bine la 60.000. km :beerchug: .

La Metrotehnica costa 1200 ron toata distributia si manopera!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu, motorul de 1,2 este cu distributie pe lant... asa ca nu aveti de schimbat asa de multe ca ceilalti, cu distributie pe curea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa stiam si eu, in urma unei discutii de pe forum. Si mai stiam ca se schimba pe la 150.000... Sau stiam prost? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

X-Ecutor....daca poti zi-mi cand vrei sa te duci (cu ceva vreme inainte daca se poate) si poate merg cu tine.,,,daca vrei si ai cum...Baietii te stiu mai bine si poate se uita si la bataia aia de ma tot seaca de ceva vreme...daca vrei sa vb mai mult pe tema asta...da-mi nr de tel...sau al meu e 0722 251 779 sau 0724 503 608.Multam.Asta daca nu te duci peste un an....ca a mea are deja 60000...asa ca...:somnmare:

Modificat de ciobi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Va salut. Continui acest topic cu precizarea ca la masina mea un Seat Ibiza motor 1.2 tip AZQ a sarit distributia acum 2 saptamani a treia oara in acest an .Pozitionata in locuri diferite si scotand bani grei de fiecare data ,mi-am pierdut rabdarea si am hotarat sa o fixez chiar eu ,aceasta distributie buclucase.Asa ca am desfacut capacul de la baia de ulei ,apoi capacul cel mare de la fulia arbore,am ajuns la lant si patine si am observat ca doua dintre ghidurile patinei celei  mari din dreapta(nu aceia cu pistonul intinzator)aveau filetul stricat din blocul motor si baietii din service le fixase cu poxipol.,care facea sa stea patina departata fortand lantul sa sara lateral.Repar cu un tarod si 2 suruburi de zece problema dar nu stiu cum se  aliniez axele cu came sa cada bine cu supapele si cele 3 pistoane...Trebuie sa cumpar neaparat cale pentru fixat distributia ?..sau se pot fixa si altfel dupa o anumita tehnica etc...deaceia va rog  cine ma poate ajuta sa mi spuna cu ce trebuie sa incep si sa termin ce am inceput ,puteti sa scrieti aici sau pe adresa de ym.   valio.vali@yahoo.com  Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!