Jump to content
Sign in to follow this  
Albulescu Ovidiu

Eroare de consum la comp de bord

Recommended Posts

emilian2005
eu nu am folosit nici un cod de logare pentru a accesa canalul 3.

nu stiu tata ca la mine pe 3 nu merge

si folosesc interfata kkl

trebuie cumva hex can sau alta?

Share this post


Link to post
Share on other sites
emilian2005
nu stiu tata ca la mine pe 3 nu merge

si folosesc interfata kkl

trebuie cumva hex can sau alta?

chiar nimeni nu vrea sa raspunda eventual sa spune coduri de logare ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites
alex_pescaru
chiar nimeni nu vrea sa raspunda eventual sa spune coduri de logare ceva?

Stai linistit ca nici mie nu-mi merge. Si nu are legatura cu interfata.

Cred ca e vorba de versiunea de soft a instrument cluster-ului, care la unele modele permite si la altele nu.

Ne vom resemna. Si daca nu, oricum dupa o vreme, tot ne va trece. :))

Vom avea alte dominante decat eroarea de 5-10% a consumului, data de un BC... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
emilian2005
Stai linistit ca nici mie nu-mi merge. Si nu are legatura cu interfata.

Cred ca e vorba de versiunea de soft a instrument cluster-ului, care la unele modele permite si la altele nu.

Ne vom resemna. Si daca nu, oricum dupa o vreme, tot ne va trece. :(

Vom avea alte dominante decat eroarea de 5-10% a consumului, data de un BC... :D

pai si chiar nici cu logare cu cod nu ar merge?

tu ai tot BC din ala mare care iti arata si postul de radio pe el?

Share this post


Link to post
Share on other sites
nyk
de unde stii exact cat aer ai "prins" in rezervor de fiecare data cand ai facut plinul?

o avarianta mai aproape de realitate mi se pare urmatoarea:

facut plin (sau cat vreti voi) cand a aparut prima avertizare sonora in bord pentru alimentare si mers la fel pana apare prima atentionare. apoi calcul frumusel de mana. altfel nu este relevant.

Prieteni, sa stiti ca dupa ce scoateti busonul de la rezervor, in partea stanga pe gura de alimntare exista un "tamburuc de fier" - aerisitor - care serveste la scoaterea aerului din rezervor !!!!!, nu????: icon_cheesygrin:

scuze ca nu am dat si detalii, trebuie sa impingi usor cu capatul pompei in "tamburuc" din cad in cad pe timpul alimentarii, sau sa proptesti mustiucul de alimentare in "tamburuc" ca astfel sa tii supapa deschisa cand alimentezi - no ofence..!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrein
Cat ar trebui sa imi indice comp de bord in mom in care motorul se afla la relanti? Mie imi indica 0.4l/h. Este normal?(1.9 tdi 101 cp) Am observat ca altora le indica 0.5l/h. Poate avea leg ac lucru cu optiunea aceea(+;-15%)?

Mie computerul de bord nu imi arata consumul instantaneu pe perioada stationarii (relanty), dar am testat cu vag-com si acolo zice ca e 0,4l/h. Eu inca sunt in teste cu consumul. Si cred ca cea mai relevanta metoda e urmatoarea:

Imediat dupa ce s-a aprins becul de avertizare combustibil trebuie alimentat cu o cantitate fixa de combustibil. (nu sunt de parere ca e bine de facut plinul pt ca e relativ- depinde de aerul acumulat, de spuma, de pompa si tot asa). Si apoi trebuie mers pana se aprinde din nou avertizorul din rezervor. Cel mai indicat e ca acei km parcursi sa fie facuti toti odata si de preferat inafara localitatii si de evitat stationarea, pornirile si opririle. Deci cat mai cursiv, apoi se fac calculele. ---> acesta metoda a fost indicata si de ICE-2K

Acuma ar mai fi una: Se face plinul cat mai plin posibil (scos aer, bagat cu taraita combustibil, stat langa pompa vreo 15 min ....) si apoi se merge la fel ca mai sus .cat mai cursiv un nr cat mai rotund de km ( 100, 200 km) si la fel fara opriri si porniri, stat la relanty si evitat mersul in oras. Si apoi se se merge la aceeasi pompa si se vede cu cat s-a alimentat dupa care se compara cu ce a zis compul.

Eu vreau sa incerc ambele metode si sa vad rezultatele.

Share this post


Link to post
Share on other sites
emilian2005
Stai linistit ca nici mie nu-mi merge. Si nu are legatura cu interfata.

Cred ca e vorba de versiunea de soft a instrument cluster-ului, care la unele modele permite si la altele nu.

Ne vom resemna. Si daca nu, oricum dupa o vreme, tot ne va trece. :huh:

Vom avea alte dominante decat eroarea de 5-10% a consumului, data de un BC... :lol:

exista vreo posibilitate de resoftware?

Share this post


Link to post
Share on other sites
cniky

Scuzati ca intervin si eu in discutie, apropo de consumul afisat in stationare, la mine nu arata consum real, arata chestii total eronate , cum ar fi, uneori 15L , 10L , 12,5L, etc. Plus de asta, se pare ca si la mine este exact acea problema cu consumul in mers si media, este cu ~10% mai mic afisat decat cel real, plus de asta nu-mi arata KM aproximativi pe care mai pot sa-i parcurg cu ceea ce mai am in rezervor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
emilian2005
Scuzati ca intervin si eu in discutie, apropo de consumul afisat in stationare, la mine nu arata consum real, arata chestii total eronate , cum ar fi, uneori 15L , 10L , 12,5L, etc. Plus de asta, se pare ca si la mine este exact acea problema cu consumul in mers si media, este cu ~10% mai mic afisat decat cel real, plus de asta nu-mi arata KM aproximativi pe care mai pot sa-i parcurg cu ceea ce mai am in rezervor.

pai la varianta ta nu are acesta optiune

Share this post


Link to post
Share on other sites
Remus66
Instruments->Adaption->Channel 3 (Consumption Indicator)->Stored value ar trebuie sa fie pe 100 (100%)... se poate seta intre 85% si 115%

Am incercat si eu sa modific valoarea din canalul 3 de la 100 la 95 si nu-mi arata nimic la canalul 3, imi da eroare.

Stie cineva care este totusi codul de logare pe Instruments, fiindca ma gindesc ca poate cu logare m-ar lasa sa modific valoarea.

Am vazut ca s-a mai intrebat, poate totusi raspunde cineva !

Share this post


Link to post
Share on other sites
stefan7berz

a reusit cineva sa aiba consumul de carburant la passat B6 de la bord la fel cu cel calculat de la plin la plin ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
bonzo69

daca ai schimbat injectoarele eroare asa o arata....eu miam pus ag de pe golf 5 pe passat si imi arata consum de 1.7 la relantiu....nu te lua dupa consumu de pe bord

Share this post


Link to post
Share on other sites
stefan7berz

nu vb de comsumul la relanti.Ci dupa mai multe drumuri cumulate in total de cateva sute de km. Pe comp de bord da o medie si din raport km/diesel comsumat am o diferenta de de 10 la suta in plus . Adik pe bord zice 6 si dupa facut plin reiese comsum 6.5.  e normala diferenta? sau poate fi o problema?

Share this post


Link to post
Share on other sites
robi_zet

Este normala. Acel consum de pe CB este doar orientativ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Serban F

Pe CB cand iti apare 0km de parcurs, ce ti se opreste masina? e doar orientativ cu o marja de eroare intr-un fel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
robi_zet

Din ce am auzit, inca mai mergi chiar daca ai 0 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Serban F

Pai da, stiu un prieten care a mers si 7km pe acel 0...dar nu stiu cat e maxim si nici nu as incerca :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri