Jump to content

Eroare de consum la comp de bord


Albulescu Ovidiu
 Share

Postare recomandată

eu nu am folosit nici un cod de logare pentru a accesa canalul 3.

nu stiu tata ca la mine pe 3 nu merge

si folosesc interfata kkl

trebuie cumva hex can sau alta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Ice_2k

    8

  • emilian2005

    8

  • savarina

    7

  • Albulescu Ovidiu

    7

nu stiu tata ca la mine pe 3 nu merge

si folosesc interfata kkl

trebuie cumva hex can sau alta?

chiar nimeni nu vrea sa raspunda eventual sa spune coduri de logare ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nimeni nu vrea sa raspunda eventual sa spune coduri de logare ceva?

Stai linistit ca nici mie nu-mi merge. Si nu are legatura cu interfata.

Cred ca e vorba de versiunea de soft a instrument cluster-ului, care la unele modele permite si la altele nu.

Ne vom resemna. Si daca nu, oricum dupa o vreme, tot ne va trece. :))

Vom avea alte dominante decat eroarea de 5-10% a consumului, data de un BC... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca nici mie nu-mi merge. Si nu are legatura cu interfata.

Cred ca e vorba de versiunea de soft a instrument cluster-ului, care la unele modele permite si la altele nu.

Ne vom resemna. Si daca nu, oricum dupa o vreme, tot ne va trece. :(

Vom avea alte dominante decat eroarea de 5-10% a consumului, data de un BC... :D

pai si chiar nici cu logare cu cod nu ar merge?

tu ai tot BC din ala mare care iti arata si postul de radio pe el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde stii exact cat aer ai "prins" in rezervor de fiecare data cand ai facut plinul?

o avarianta mai aproape de realitate mi se pare urmatoarea:

facut plin (sau cat vreti voi) cand a aparut prima avertizare sonora in bord pentru alimentare si mers la fel pana apare prima atentionare. apoi calcul frumusel de mana. altfel nu este relevant.

Prieteni, sa stiti ca dupa ce scoateti busonul de la rezervor, in partea stanga pe gura de alimntare exista un "tamburuc de fier" - aerisitor - care serveste la scoaterea aerului din rezervor !!!!!, nu????: icon_cheesygrin:

scuze ca nu am dat si detalii, trebuie sa impingi usor cu capatul pompei in "tamburuc" din cad in cad pe timpul alimentarii, sau sa proptesti mustiucul de alimentare in "tamburuc" ca astfel sa tii supapa deschisa cand alimentezi - no ofence..!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Cat ar trebui sa imi indice comp de bord in mom in care motorul se afla la relanti? Mie imi indica 0.4l/h. Este normal?(1.9 tdi 101 cp) Am observat ca altora le indica 0.5l/h. Poate avea leg ac lucru cu optiunea aceea(+;-15%)?

Mie computerul de bord nu imi arata consumul instantaneu pe perioada stationarii (relanty), dar am testat cu vag-com si acolo zice ca e 0,4l/h. Eu inca sunt in teste cu consumul. Si cred ca cea mai relevanta metoda e urmatoarea:

Imediat dupa ce s-a aprins becul de avertizare combustibil trebuie alimentat cu o cantitate fixa de combustibil. (nu sunt de parere ca e bine de facut plinul pt ca e relativ- depinde de aerul acumulat, de spuma, de pompa si tot asa). Si apoi trebuie mers pana se aprinde din nou avertizorul din rezervor. Cel mai indicat e ca acei km parcursi sa fie facuti toti odata si de preferat inafara localitatii si de evitat stationarea, pornirile si opririle. Deci cat mai cursiv, apoi se fac calculele. ---> acesta metoda a fost indicata si de ICE-2K

Acuma ar mai fi una: Se face plinul cat mai plin posibil (scos aer, bagat cu taraita combustibil, stat langa pompa vreo 15 min ....) si apoi se merge la fel ca mai sus .cat mai cursiv un nr cat mai rotund de km ( 100, 200 km) si la fel fara opriri si porniri, stat la relanty si evitat mersul in oras. Si apoi se se merge la aceeasi pompa si se vede cu cat s-a alimentat dupa care se compara cu ce a zis compul.

Eu vreau sa incerc ambele metode si sa vad rezultatele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca nici mie nu-mi merge. Si nu are legatura cu interfata.

Cred ca e vorba de versiunea de soft a instrument cluster-ului, care la unele modele permite si la altele nu.

Ne vom resemna. Si daca nu, oricum dupa o vreme, tot ne va trece. :huh:

Vom avea alte dominante decat eroarea de 5-10% a consumului, data de un BC... :lol:

exista vreo posibilitate de resoftware?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuzati ca intervin si eu in discutie, apropo de consumul afisat in stationare, la mine nu arata consum real, arata chestii total eronate , cum ar fi, uneori 15L , 10L , 12,5L, etc. Plus de asta, se pare ca si la mine este exact acea problema cu consumul in mers si media, este cu ~10% mai mic afisat decat cel real, plus de asta nu-mi arata KM aproximativi pe care mai pot sa-i parcurg cu ceea ce mai am in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuzati ca intervin si eu in discutie, apropo de consumul afisat in stationare, la mine nu arata consum real, arata chestii total eronate , cum ar fi, uneori 15L , 10L , 12,5L, etc. Plus de asta, se pare ca si la mine este exact acea problema cu consumul in mers si media, este cu ~10% mai mic afisat decat cel real, plus de asta nu-mi arata KM aproximativi pe care mai pot sa-i parcurg cu ceea ce mai am in rezervor.

pai la varianta ta nu are acesta optiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
Instruments->Adaption->Channel 3 (Consumption Indicator)->Stored value ar trebuie sa fie pe 100 (100%)... se poate seta intre 85% si 115%

Am incercat si eu sa modific valoarea din canalul 3 de la 100 la 95 si nu-mi arata nimic la canalul 3, imi da eroare.

Stie cineva care este totusi codul de logare pe Instruments, fiindca ma gindesc ca poate cu logare m-ar lasa sa modific valoarea.

Am vazut ca s-a mai intrebat, poate totusi raspunde cineva !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

a reusit cineva sa aiba consumul de carburant la passat B6 de la bord la fel cu cel calculat de la plin la plin ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai schimbat injectoarele eroare asa o arata....eu miam pus ag de pe golf 5 pe passat si imi arata consum de 1.7 la relantiu....nu te lua dupa consumu de pe bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vb de comsumul la relanti.Ci dupa mai multe drumuri cumulate in total de cateva sute de km. Pe comp de bord da o medie si din raport km/diesel comsumat am o diferenta de de 10 la suta in plus . Adik pe bord zice 6 si dupa facut plin reiese comsum 6.5.  e normala diferenta? sau poate fi o problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normala. Acel consum de pe CB este doar orientativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe CB cand iti apare 0km de parcurs, ce ti se opreste masina? e doar orientativ cu o marja de eroare intr-un fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am auzit, inca mai mergi chiar daca ai 0 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da, stiu un prieten care a mers si 7km pe acel 0...dar nu stiu cat e maxim si nici nu as incerca :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

Salutare. Scriu aici pentru ca aici e cel mai apropiat topic de problema mea. 
Am cumparat de curand un B6 2009, CBAB. Problema e ca diferenta fata de consumul afisat pe computerul de bord este de 2.5 litri. Computerul afișează o medie de 7l/km iar plin pe plin imi da undeva la 9.3-9.5l/100km. Am facut de doua ori testul de plin pe plin. 
Ulterior, dupa un telefon dat fostului proprietar am aflat ca masina ar avea stage1. 
Problema e ca pe toba am funingine si dpf se regenerează cam des. 
intrebarea mea e daca poate fi din cauza unui soft facut prost? Daca da, cum pot vedea asta? Am sunat la un atelier de chiptuning si mi-a cerut 100 de euro doar pentru interpretare soft. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Daca DPF ul e pe masina si functional, nu are ce sa caute funinginea, pe eșapament. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@BogdanB95 La prima generatie de DPF (la masini fabricate pana in 2012) poate sa apara pe esapament funingine foarte fina si in cantitate foarte mica daca sistemul de injectie nu functioneaza corespunzator (sunt mai putin restrictive). In cazul tau, injectoarele introduc in motor mai multa motorina si dau mai putin pe retur fata de cat calculeaza ECU ca ar trebui sa fie la presiunea respectiva din rampa si la timpii de deschidere. De verificat: presiunea pe retur inainte de supapa de retur injectoare (situata pe linia de retur sau in capacul filtrului de motorina), debite retur injectoare (pot fi uzate) si nu in ultimul rand soft-ul poate fi vinovat.

Diferente de maxim +/- 10% intre real si afisat sunt perfect normale.

Modificat de florilar1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu problema cu diferenta mare intre computerul de bord si consumul real la un G4 AXR. Consumul indicat de CB e mai mare cu 25-30% decat cel real si nu imi explic faza... Corectia aceea de care se vorbea nu se poate face nici la mine, probabil la modelele mai noi functioneaza.

Daca are cineva vreo idee despre rezolvarea situatiei, v-as fi recunoscator...!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce an este masina? Ce cod au ceasurile si ce producator sunt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!