Jump to content
Sign in to follow this  
danny_andrei

Pierd ulei

Recommended Posts

Aditu

Am observat si eu intr-o zi ceva umezeala mai jos de epuratorul de gaze carter, pe furtunul care merge in jos de la epurator, undeva la o imbinare.

Am sters si am vazut ca nu s-a mai umezit.

Se poate rezolva ceva daca se repeta?

Share this post


Link to post
Share on other sites
asap03

@bbogdanmircea - eu am schimbat recent supapa EGR (avea membrana sparta) si deocamdata nu mai pierde ulei pe acolo

Edited by asap03

Share this post


Link to post
Share on other sites
bbogdanmircea

N-am eu probleme cu ea desi probabil ca i-ar trebui o curatare si ei dar am vazut ca mai multi useri au adoptat niste solutii de genul redirectionarea scurgeri de ulei din EGR sau alte treburi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Intrus

Sa traiti domnilor,

De curand m-am trezit si eu cu o problema, și cred ca in mare parte din vina mea. Intr-o zi (acum 1 luna si jumatata) am verificat nivelul de ulei din motor, indica sub nivelul admis, asa ca am completat, completarea am facut-o cu motorul rece. Problema este ca am pus un pic mai mult decat trebuia.

Drept urmare, la schimbul de ulei am observat ca in dreapta motorului, sub scut (uitandu-te din pozitia soferului) era curs putin ulei pe o teava, scutul era murdar de ulei, in fata, chiar langa furtunul de la intercooler (am impresia ca de la intercooler) iar motorul face mai mult zgomot.

Am o intrebare, sunt din bucuresti, berceni, care ma poate ajuta si pe mine cu o diagnoza? As vrea sa stiu cam cum se prezinta masina in situatia asta......

Bogdan

P.S. Nu stiu daca am gresit threadul, dar in caz de am facut asta, rog un admin sa-l mute.

Edited by C o s m i n
mutare in topic corespunzator

Share this post


Link to post
Share on other sites
dragos2010

salutare. Am o problema ciudata, din punctul meu de vedere.im compartimentul motor, in partea dreapta jos, spre roata din dreapta se afla piesa atasata de mine. intre punctele 7 si 8, am observat o scurgere de ulei si nu stiu sursa acesteia. Va rog daca cineva poate sa-mi dea mai multe detalii.New Picture.bmp

mentionez ca nu pierd o cantitate mare de ulei. chiar sa fiu sincer, consumul de ulei este minim, in sensul ca de la ultimul schimb de ulei, au trecut 3500 km si nu a trebuit sa completez deloc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Planetara

Cred ca este vorba de intercooler. Daca nu completezi ulei de la schimb la schimb nu ar trebui sa iti faci probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites
asap03

Problema e ca daca uleiul iese pe acolo, tubulatura (traseul) turbo nu mai e perfect etansa, de aici rezulta o pierdere de putere. Cu cat se largeste fisura (sau poate e de la garnitura imbatranita dupa cum se vede in poza) cu atat o sa simti pierderea de putere mai bine, pana cand masina o sa intre in limp mode... Deci nu e ceva urgent de rezolvat, dar sa stii cam cum sta treaba.

Edited by asap03

Share this post


Link to post
Share on other sites
tengola

@ dragos2010, dupa schita pe care o prezinti este vorba, asa cum zice si un alt coleg, de un cuplaj de la furtunul admisiei care se afla sub presiune. Acest sistem de inbinare se se intalneste la turbo, intercooler sau Valva EGR. La anumite modele VW aceata garnitura se vinde numai impreuna cu furtunul!, la alte modele se vinde separat, cert este ca aceste garnituri sunt aproape identice diferenta fiind numai la diametru garniturii. Pe scurt uite aici codurile de la 3 garnituri:

3C0 145 117 Garnitura , 43,95 mm

3C0 145 117 F Garnitura, 57,85 mm

3C0 145 117 D Garnitura, 53,95mm

deoarece este o garnitura destul de solicitata (trepidatie, temperatura, presiune, ulei)in foate multe cazuri schimbarea garniturilor este indicata.

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites
dragos2010

Bun. Si asta presupune ca trebuie sa schimb acea garnitura...

Share this post


Link to post
Share on other sites
tengola

Problema nu este scurgerea de ulei ci pierderea partiala a presiunii (si acesta pierdere de presiuneeste minima si nu duce la o pierdere substantiala a puterii motorului!). Avand in vedere ca o garnitura costa cativa Ron nu cred ca nu merita sa o schimbi, si astfel ai rezolvat cu "Problema ciudata" si nu vei avea nici scurgeri de ulei. Sau pe tine te interesau numai detaliile?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mihail Ro
Posted (edited)

Salutare, am ridicat masina pe elevator si am observat in spatele motorului, in partea de jos, niste transpiratii de ulei pe ceva furtune.(poze) 

Am demontat scutul motor si nu e ulei pe scut. Nici nu consuma ulei, nu am completat niciodata si verific joja periodic. Deci probabil pierderile sunt insignifiante, dar totusi ma gandesc sa nu fie ceva care se agraveaza incetul cu incetul. 

Motor 2.0 CR TDI - 170cp - cod motor CFGB - an fabricatie 2010

Intrebare: De la ce provin scurgerile de ulei? 

PSX-20190818-193314.jpg

PSX-20190818-193431.jpg

PSX-20190818-193827.jpg

PSX-20190818-194027.jpg

Video: 

 

Edited by Mihail Ro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri