Jump to content

Pierd ulei


danny_andrei
 Share

Postare recomandată

Salut.Am si eu o problema cu un furtun care pierde ulei semnificativ pe la garnitura.Nu stiu cum se numeste furtul acela pt ca nu ma pricep dar incerc sa explic cum pot.De la furtunul ala gros care pleaca de la filtrul de aer iese un furtun mai mic catre motor.Are diametru cam de 1,5 cm daca nu ma insel.Furtunul asta intra intr-o chestie rotunda si neagra de pe chiulasa.Mai bine zis trece prin chestia asta rotunda si merge in jos dupaia si intra in motor jos intre filtrul de ulei si joja,aproximativ.Acolo ii prin in 2 suruburi.In acest se vede clar mult ulei,si peoaspat.Pata de ulei ii peste tot in jurul lui.M-am uitat fff bine si numai de acolo am scapari de ulei.Si pierderile is semnificative incat am cativa stropi sub masina in fiecare noapte.Totusi acest furtun pleaca de la cel de la filtrulde aer deci circula aer prin el,nu?Si de ce arunca atata ulei?De unde are el ulei?Poate fi acest furtun cauza pt care nu trege masina cum trebuie si am eroare Manifold Pressure Intake?Cum pot eu remedia problema ca garnituri nu am gasit numai det complet pt tot motorul la vreo 500 ron?pls help cei care inteleg despre ce este vorba si se pricep.Mersi.Astept parerile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Pytu

    4

  • 17LIR

    3

  • horgarban

    2

  • dragos2010

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ceea ce incearca danny_andrei sa descrie este tubul de ventilatie a gazelor de carter care intra in epuratorul de gaze (pucul CCV). Daca e crapat nu vei gasi decat la un dealer VW. Si ori nu e fixat bine ori e crapat. Daca e crapat nu ai cum sa il repari sa si tina in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca nu e bine prins,

tubul de cauciuc cu care e prins de capacul de la tacheti de desprinde relativ usor.

incearca sa tragi cu mana de el in sus.

daca il poti ridica insemna ca nu e bine prins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa il misc da nu am reusit si nu prea am loc sa ajung cu mana la el.Mai bine merg la mecanic.Oricum din ce mi-ati spus nu are legatura cu performantele masinii,nu?Mersi pt ajutor! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare

de dimineata am plecat cu masina si la un moment dat mi s-a parut sspect ca nu baga caldura.

dupa ceva vreme a inceput sa miroasa si urat in masina.deschid capota, in dreptul jojei, era plin de ulei.

am mai mers ceva si pana la urma s-a aprins si becul de ulei.verific joja, neam ulei.

ce poate sa fie??? cineva a gasit explicatia ca a inghetat apa in motor si s-a facut presiune, moment in care a gasit de cuvinta sa-mi arunce tot uleiul afara.

poate fi asa grav??? am sunat la porsche la service si zice ca in februarie au liber...

a auzit cineva ceva de genul asta??? PLSSS HELP!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat densitatea antigelului? Daca a inghetat ar putea fi nasol...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.la asta ma gandesc si eu.sa fi iesit vreun dop din ala anti-inghet.Sper sa fie ceva mai simplu,totusi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.la asta ma gandesc si eu.sa fi iesit vreun dop din ala anti-inghet.Sper sa fie ceva mai simplu,totusi..

s-ar putea sa fie termostatu.am si un opel astra 2003 dti si azi de dimineata aceesai problema.nu mi-a bagat caldura deloc si acul la temp mi-a crescut de la 85drage(unde sta de obicei la astre) la 90.am oprit si m-am intors acasa ca mi-am dat seama ca nu am racire.sper asta sa fe problema si la tine ca un termostat e 4-5sute mii dar imi pare rau ca ti-a sarit uleiul,s-ar putea sa fie ceva mai grav.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu astazi de dimineata la masina de servici am patit altceva. Dupa vreo 4 incercari de pornire, a luat-o insa mi-a aruncat uleiul pe langa filtrul de ulei. I-am dat vreo 3 sprituri asa pe loc pana sa imi dau seama. Mi-a aruncat cam 150 ml. A trebuit sa-i fac schimbul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba este serioasa.

Du-te la service sau cand iti faci o programare spune-le care este problema.

Incearca si la Midocar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu cumva sa fie un dop de gheata undeva. Din cauza condensului, apa ingheata in ulei si face un mic dop de gheata pe canalul de ungere principal. Si atunci pompa arunca pe unde poate. Filtru, etc.

A mai existat problema dar nu la diesel, ci la 1.4 16V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@horgarban

Pompa de ulei nu are o supapa de refulare?

Nu e normal ca uleiul sa ramina tot in baie?

Te rog lamureste-ma si pe mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema . Am dat vreo 3 chei la masina pana a luat-o si cand a luat-o sa auzit un zgomot ciudat . Am ridicat capota si era ulei aruncat sub filtru pe chestia aia de sub filtru de ulei .

Dupa 1 min sa oprit si motoru . L-am mai pornit de 2-3 ori dar mergea putin si se oprea nu se accelera numai cand voia el .. . Am inchis capota si la tramvai ca sunt mai putine probleme .... chiar are cineva idee cat e un tramvai ? ca motorina asta e cam varza ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca uleiul este f gros, si are dop de gheata undeva, poate chiar si prin supapa aia de sig, arunca pe unde gaseste ceva liber. Supapa de siguranta functioneaza si ea cand e uleiul fluid, dar daca e vaselina sau ingehtat, cum mai merge? Nu stiu nici eu exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer scuze ca nu am mai scris, nici macar n-am avut timp sa citesc.

acum am citit tot ce ati scris. m-a demoralizat faza asta, mi-a luat orice speranta si inclusiv tot timpul de ieri dimineata pana in seara asta.

una peste peste alta e ok...

din disperare, aproape ca nu mai stiam ce sa fac, sau ce trebuie sa fac.

auzind ca or sa fie 20 de grade minus, am tractat-o ieri noapte in parcarea subterana de la mol. l-am cinstit p'ala, ma rog... acolo a fost relativ cald si s-a dezghetat. am luat-o azi, am dus-o intr-un service (nea gica din colt, insa ff tare omul) unde i-a pus un ulei folosit, a pornit-o, s-a incalzit bine de tot dupa care i-a scos si uleiul si apa.i-a pus antigel ca lumea, ulei ca lumea (formula RS castrol), filtru, a sters unde era patat si a lasat-o pornita 20 min. baga caldura, nu mai sarea ulei pe nicaieri... toate bune.

toata distractia cu tractat, parcat, reparat si tot asa :D =4 milioane. asta-i viata

foarte nasola experienta asta d.t.p.d.v.

numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema aceeasi rezolvare !

A aruncat ulei pe la garnitura de sub filtru intre filtru si radiatorul de ulei are o garnitura . A aruncat pe unde a gasit un punct mai slab. Garnitura era ok . Toata distractia schimb ulei, de la 10w la 5W , filtru, o bujie ca era arsa, manopera... 280 Ron . plus ca am tinut-o o noapte in service ca era motorina inghetata acum bag din aia de -29 ca asta normala euro3 la -20 aveam o sticla in portbagaj era 75% iceberg .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru ajutor si sfaturi ... bravului nostru membru Dl cc_seat . TKS again . Motorina bato vina .

Modificat de 97LIR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

cred k am si eu aceeasi problema... la mine se pierde ulei pe undeva pe la turbina (zona aia). adica acolo e plin de ulei si e o pata de ulei pe scut kiar sub turbina. exact nu a putut sa mi spuna mecanicu de unde e k era murdara rau zona aia si nu se vedea nimic... tb sa desfaca si curete acolo... :) revin dupa ce fac si "operatiunea" asta

PS: Pierderea nu e semnificativa (zic eu) ..cca 500ml in 10000 km dar mi e teama ca se agraveaza ... si in + mai exista o pierdere de putere (cu a 4 cand ajung la 3200 rpm imi taie gazu) -> mi au spus k e de vina "electrovalva control presiune turbina". poate avea legatura cu pierderea de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cataaa nu te speria uleiul ala e de la egr care e desupra turbinei, deci ceva normal la masinile grupul;ui vag

@danny_andrey la tine masina nu trage din cauza erorii Manifold Pressure deoarece ai o problema pe partea de turbo(actuator blocat, vurtune iesite,senzor de presiune defect)

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...io sunt mai incepator dupa ce deschid capota ... egr = elctrovalva control presiune turbo ?deci ...daca schimb aia am scapat si de pb cu pierderea de ulei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu egr e pe galeria de admisie(ce in care intre furtunele de aer) si nu rezolvi nimic daca schimbi egr,stiu cazuri in care a fost schimbat egr si la 2 luni iar a inceput sa piarda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am o scurgere de ulei pe la furtunul din imagine si nu stiu despre ce e vorba . Nu ma pricep deloc si as dorii sa-mi dati si mie cateva informatii :ce e cu furtunul acela si daca pierderea asta de ulei e ceva f. grav ! Adica eu vreau sa ma duc in service saptamana asta dar trebuie sa ma grabesc?

Modificat de memoris
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunasul acela mic negru (parca de acolo apare uleiul, nu? - poza nu mi se pare perfect edificatoare) se ocupa cu recircularea gazelor de carter (a nu se confunda cu recircularea gazelor de esapament = EGR).

Poti merge oricat cu el asa cu problema ca iti manjeste de ulei diverse elemente de pe acolo. Verifica sa nu fie crapat furtunul sau iesit din mustiucul pe care trebuie sa intre.

Vezi daca este elementul 32 (care apropos are 3 coduri in functie de motor si serie). :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe la buson imi supura si mie cate putin.

Am schimbat busonul (cu doar 8 lei) si nu mai curge nimic :D .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!