Jump to content

Probleme servodirectie Fabia


vioelectric
 Share

Postare recomandată

Salutare! Revin cu problema senzorului g250 intermitent cu care am condus deconectat o perioada lunga de timp/km. Inainte sa il deconectez respectiv observ oscilatiile luminilor, masina a circulat fara lichid de servo. Intre timp am completat pana la full apoi am condus cu senzorul deconectat vreo 1500 km. Acum l-am conectat de curiozitate iar oscilatiile nu au mai aparut, becul de avertizare in bord s-a stins insa volanul opune inca rezistenta la viraj brusc. Inainte sa deconectez senzorul g250, cand oscila intensitatea luminilor, volanul era usor ca un fulg... Trebuie sa bag vag-comul pt a sterge eventual eroarea cu care am circulat pana acum (mufa fiind deconectata deci senzor "lipsa")? Ori nu stiu, sa incerc sa modific din vag-com regimul de lucru al servo? Parca avea mai multe optiuni gen: masina grea, mod normal etc... Thx si week-end placut in continuare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti ,vezi ce pompa de servo ai koyo sau trw?? daca e koyo poti sai zici pa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei draci. Pompa functioneaza ptr ca odata ce pornesc motorul volanul se slabeste si in general se misca usor doar ca opune putina rezistenta la viraje bruste (asa cum face fara senzorul g250).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asculta ce zic ca am dreptate,astea is simptome inainte sa se duca si uitate sub ea sa vezi ca ai pompa si caseta koyo,pompa e pe partea soferului unde e si bateria dar trebuie sa te bagi sub ea sa vezi ce e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te contrazic insa aveam eroare pe senzorul g250 (intermitent). Cat despre reglare pompa in vag-com, merge! Are 4 optiuni: confort/normal (masini grele) si inca 2 pt masini usoare. Azi am bagat vag-comul pe ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, de ce zici ca e pompa koyo?

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sunt problematice, de asta au si fost inlocuite cu trw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CA nu prea o repara nimeni si pe original vine doar pe TRW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Problema e senzorul ala sau pompa

Dupa eroarea pe care ai postat-o: senzorul.

 

 

.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine ce pompa se poate deduce ca este?

Address 44     -------------------------------------------------------

   Controller: 6Q0 423 156 AE 
   Component: LenkhilfeKYO        V957
   Coding: 10140
   Shop #: WSC 06402
No fault code found.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 LenkhilfeKYO V957

 

tu ce zici? 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai zic ca nu prea am noroc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare la toata lumea,

va rog sa ma ajutati si pe mine cu o problema la o Octavia 2 FL:

in urma deconectarii bornei de la baterie(ca sa-mi desfac panoul stanga la sofer sa ung rotitele),am pus si luat borna de cateva ori sa verific functionarea butoanelor,si au aparut urmatoarele coduri:

 

                Adresa 03: ABS frâne       Eticheta: ROJ\1K0-907-379-60EC1F.clb
                    Număr VAG: 1K0 907 379 AH    HW: 1K0 907 379 AH
   Componentă şi/sau versiune: ESP MK60EC1   H30 0107
                  Codare soft: 113B201C092800FC880F04EA90190041300000
                Număr atelier: WSC 73430 790 00999
                      VCID: 78F58315CB369FE157B-802D
2  coduri de defecte:

01309 - Modul comandă asistenta directie-J500-
            008 - semnal neplauzibil
             împrejurări cod:
                    Stare defect: 01101000
                    Priorit.defect: 3
                    Frecv. defect: 1
                    Resetare contor: 10
                    rulaj: 148337 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2015.05.16
                    timp: 01:01:35

             împrejurări cod:
                    contor: 2
                    contor: 2
                    contor: 29184
                    contor: 8212
                    contor: 50432
                    contor: 0
                    contor: 0
                    contor: 0

00778 - Traductor unghi volan -G85-
            004 - lipsă semnal / nu comunică
             împrejurări cod:
                    Stare defect: 01100100
                    Priorit.defect: 2
                    Frecv. defect: 1
                    Resetare contor: 10
                    rulaj: 148337 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2015.05.16
                    timp: 01:03:04

             împrejurări cod:
                    contor: 2
                    contor: 2
                    contor: 29184
                    contor: 166
                    contor: 50688
                    contor: 0
                    contor: 0
                    contor: 0

si inca

 

Codurile de defecte au fost şterse

1 cod a gasit:
03803 - Steering Angle Sensor for Steering Aid
            000 - - - MIL aprins
             împrejurări cod:
                    Stare defect: 11100000
                    Priorit.defect: 2
                    Frecv. defect: 1
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 148337 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2015.05.16
                    timp: 00:57:33

             împrejurări cod:
                    tens.baterie: 12.8 V
                        DD
                    temperatură: 26.0*C
                    contor: 2
                    unghi volan: 0.00*
                    contor: 1
                        UnghiVol.n.ADP

 

ce pot sa fac?

 

multumesc in avans pentru ajutor.

stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
Salut. Doresc si eu sa va expun ultima patanie.

De cand am cumparat masina mi se parea ciudat ca la manevrele scurte/bruste (in genul celor pe care le facem cand parcam) mi se ingreuna volanul dar in rest mergea okay adica stiam ca servo functioneaza. Mi-au spus mai multi ca volanul merge cam greut dar nu am realizat ca ar fi o problema pana cand desfacand clusterul am observat ca cineva a indepartat smd-ul martorului servo de pe placa. Am lipit un smd, merge dar nu semnala vreo eroare.

La verificarea cu vag-com aveam ceva eroare de la vechea baterie inainte sa isi dea duhul.

Verificand mai atent am vazut ca vede senzorul G250 ca e conectat dar acest senzor nu inregistra nici o valoare. Ei bine a mai trecut ceva timp pana sa imi dau seama ca e senzorul si ca el se defecteaza si in acest mod cand nu inregistreaza nimic(Initial credeam ca se defecteaza intr-un singur fel atunci cand da valori aiurea).

Am schimbat senzorul si acum merge, e foarte placut, acum inteleg de ce lumea lauda acest tip de servodirectii.

 

Vreau sa descriu modul de schimb si sa cer cateva sfaturi dupa cum urmeaza:

 

1.Nu aveam erori stocate pe 44, am desfacut surburile, am scos mufa apoi m-am chinuit pana a iesit senzorul afara(era tot alb/oxidat),am curatat putin in gaura si am pus noul senzor. Am testat, merge, nu am eroare, in vag-com se vede clar ca inregistreaza unghiul si turatia pompei de la 1350 merge si pana la 2850 in functie de cat de repede invarti volanul.

Se mai adapteaza in alt fel?

 

2.Din cate am reusit sa imi dau seama senzorul se oxideaza de la apa/condens. Nu reusesc sa imi dau seama daca intra apa din afara lui sau in timp de la schimbarile climatice se face condens inauntrul casetei?

 

3.In cazul in care apa intra din afara lui ce recomandati sa pun in exterior pe langa garnitura? Ma gandeam initial la vaselina grafitata dar dupa cateva ploi e spalata si atunci ma gandeam ca un silicon sau un poxipol ar fi bun sa protejeze?

 

 

In al doilea rand doresc sa discutam despre pompa servo care are un invelis de burete acoperit cu un plastic sfaramicios care la mine era rupt pe alocuri asa ca am rupt si eu putin din spate si inca putin din fata, nu l-am rupt tot mai e pe laterale si in partea de sus in jurul borcanului. Pe bucatile rupte se vedea inauntru urme albastre si albe semn ca a ajuns apa si lichid de parbriz.

 

E discutata problema si am inteles ca pe modelele dupa 2003-2004 au montat pompele fara acea protectie dar oare doar pompe koyo sau si trw?

 

4. Daca vreau sa o inlatur trebuie data jos pompa din suport ca sa pot scoate tot buretele? se scoate doar de pe partea de jos sau si de pe rezervor?

5. Daca pompa e dezbracata de acel invelis cu ce putem izola macar la mijlocul ei unde se imbina partea electrica? silicon sau alt lipici?

6. Pompa nu sufera la frig, adica acea protectie nu e si pentru frig? Daca da am putea izola pompa cu ceva materiale de constructii?

7. E mult mai zgomotoasa fara protectie? Sau acest aspect a fost sesizat doar de cei cu motoare pe benzina mai silentioase?

 

 

Postez mai jos cateva poze cu senzorul vechi cu spate mare din plastic, cel nou are spatele din fier cu mufa fixa.

P.S:Oare daca se curata sunt sanse sa mai mearga?

post-87483-0-70497500-1434415048_thumb.j

post-87483-0-94022600-1434415097_thumb.j

post-87483-0-10441700-1434415136_thumb.j

post-87483-0-55912200-1434415157_thumb.j

Modificat de B0gdy-
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 - pe garnituri de cauciuc nu se pun produse petroliere, singura vaselina care o poti aplica este cea siliconica care nu ataca cauciucul, produsele petroliere umfla cauciucul si il degradeaza.

 

5 - nu se mai practica nici un fel de izolatie, cea originala se da jos fiindca tine umiditate si se poate oxida electronica din pompa, pompa are garnituri si nu trebuie etansate, oricum nu poti face decat sa o mazgalesti cu silicon

 

6 - e SF intrebare, pompa nu sufera de frig, izolatia era fonica

 

7 - daca ai diesel nu mi-as bate capul cu zgomotul ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Playnil, erase all DTC. Este posibil sa mai apara doar cea pe senzorul G85. Rezolvarea: basic settings G85.

Bogdan:

1. G250 nu necesita adaptare.

2: 18yk60.jpg

3. O garnitura noua.

Nu are importanta, tu vei da jos invelisul la pompa ta.

4. Nu trebuie demontata pompa. Plasticul care mascheaza buretele, va ceda deoarece este ,,copt". Doar partea de jos, deoarece doar pe pompa ai burete, nu si pe rezervorul lichidului servodirectiei.

5. Ce faci? Vrei sa rezolvi o problema nu? Dupa ce ai rezolvat-o vrei sa faci din nou aceeasi greseala?

6. Pompa de pe bazinul lichidului pentru spalat parbrizul, motorasul stergatoarelor, compresorul AC, motorul, etc. nu sufera de frig?

7. Nu este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspunsuri.

1. Am inteles.

2.Nu inteleg ce e cu gaura aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin acel orificiu apa se infiltreaza pe placa electronica a senzorului G250.

Daca ai achizitionat un senzor nou, trebuia sa ai in cutie si garnitura, sau cel putin asa cred eu ca era corect. Ai intrebat daca senzorul se poate repara...da, se poate.

De ce crezi ca senzorul vechi il cer cand achizitionezi unul nou? Probabil, tu ai ramas cu el, deoarece ai achizitionat unul sh. Daca senzorul achizitionat este cel din mana ta, nu ai facut o afacere buna.

In zilele ploioase, apa de pe cantul aripii, va ajunge inevitabil langa dopul de umplere a vasului lichidului, iar de acolo se va scurge jos sub masina, deoarece nu mai ai protectia de plastic plus buretele sa retina apa.  Nu preveni nimic, ramane asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum inteleg. Senzorul din poze e cel vechi.

Cel care e montat acum si cu care merge e luat din dezmembrari si am specificat ca are corpul din metal cu mufa fixa.

Am sanse sa gasesc undeva o garnitura noua?

Cand am intrebat daca se poate repara ma gandeam ca daca doar il curat de oxid o sa mearga iar?

Legat de protectia pompei o sa o rup toata jos si voi lasa asa atunci, daca toata lumea spune ca nu se pune nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La orice magazin de piese, pe comanda.

Codul garniturii:  6Q0423115B, 6Q0423115E.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos. Maine îmi voi comanda garnitura si o voi schimba, măcar asa pe partea cu senzorul stau linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor, haideti sa va bag un pic in ceata: :)

Am o Fabia din 2001, AUB, pompa TRW, comportamentul ciudat: Intermitent, imi moare servodirectia, dar conditionat de vremea de afara: dimineata, sau in zilele innorate, in general cand sunt pana in 23-25 de grade si nu bate soarele in ea, merge perfect. Cum bate soarele in ea, sau la vreo 10-20 min dupa ce ajunge la temperatura motorul, incep figurile, dar cele mai mari figuri le face dupa ce a stat o vreme in soare. La service mi-a spus ca ar fi senzorul de pe caseta, insa n-am incredere in el pt ca nici acel electrician nu era sigur pe el. De mentionat ca atunci cand merge citeste unghiul volanului, cand nu merge, nu afiseaza valoare pe VAG... Am VAG acasa, daca aveti nevoie de info suplimentare cereti.

 

Aaa, era sa uit, eroarea e Short to plus Intermitent la senzor

Modificat de Austinel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru inceput cel mai simplu ar fi sa desfaci senzorul jos sa vezi cum arata, cred ca poti sa il cureti putin daca e oxidat si sa cureti mufa de la pompa cu un spray de contacte + verificarea cablajului de la senzor la mufa.

Daca tot asa face incearca  sa iti faci rost de un senzor pentru 1-2 zile sa vezi daca merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ce ai scris B0gdy a facut electricianul, totul arata f bine, inclusiv senzorul in sine. Am vorbit cu cineva sa ma ajute cu un sezor, dar se pare ca a cam uitat de mine... Iar la dezmembrari in oras nu am gasit. A mai patit cineva stilul asta de comportament?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

 

Aceleasi probleme le-am avut si eu, marea buba este acest senzor G250.

 

Parerea mea e ca degeaba il desfaci, in afara de cablu/mufe nu prea ai ce sa verifici la el.

Daca ai vazut are o placa(cip) in el....si aia se ''duce'', deci nu prea ai avea cum sa vezi daca e defect.

 

Incearca sa scoti mufa din pompa servo...o sa ti se aprinda in bord servo..si volanul va merge un pic mai greu.....si mergi cateva zile, daca nu mai ai aceste simptome, inseamna ca e senzorul, eu asa am facut.

 

Bafta !


Salut, 

 

Aceleasi probleme le-am avut si eu, marea buba este acest senzor G250.

 

Parerea mea e ca degeaba il desfaci, in afara de cablu/mufe nu prea ai ce sa verifici la el.

Daca ai vazut are o placa(cip) in el....si aia se ''duce'', deci nu prea ai avea cum sa vezi daca e defect.

 

Incearca sa scoti mufa din pompa servo...o sa ti se aprinda in bord servo..si volanul va merge un pic mai greu.....si mergi cateva zile, daca nu mai ai aceste simptome, inseamna ca e senzorul, eu asa am facut.

 

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!