Jump to content

Sonda lambda


lbanias
 Share

Postare recomandată

consumul acum se duce cam in 8% media si circa 70% din km sunt facuti in afara localitatii.dar eu nu inteleg de ce la relanti am amestec bogat,iar in mers am sarac.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda lenta,injectoare cu multi km,asa sunt si la mine,atat timp cat valorile sunt intre -10 si +10 sunt in parametrii

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce treaba ai cu 33 ?

Pe 32 arata bine , ce tot te iei de masina...

Consumul calculat de tine pe ce distanta este ? Cum ai calculat ?

Un mixt de 8 nu e chiar foarte rau in regim de iarna etc...

Poate ai prins benzina proasta ....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am si eu o problemuta cu Sonda 2 se pare. Cand motorul imi ajunge la 90 grade, incepe sa-mi oscileze relantiul, farurile incep sa palpaie enervant. Pe tester in momentul in care motorul incepe sa trepideze, valorile sondei 2 ajung la 0.05 si porneste ventilatorul. Sa nu mai zic ca in vitezele a 1-a si a 2-a masina merge destul de inecata, oleaca cam puturoasa, iar daca fac decelerari la viteza mica, sub 30km/h iau suturi. N-am niciun martor aprins, aia sa fie defectul, sa o schimb? In rest totul a dat bine pe tester, am curatat si clapeta acum o saptamana. Motorul e 1.6 16v AZD.

Modificat de Catalin Tuiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce treabă are sonda 2 cu trepidații la ralanti... 

Zic sa schimbi mecanicul și tester ul... 

Parcă AZD ul e ala cu figuri la benzină...? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

M-am gandit sa ma uit si eu la a mea pe grupul 32 si arata 0% in ambele campuri. E bine asa? Parca tin minte ca oscila putin nu?

Motorul era rece ce e drept. Trebuie incalzit la 90 de grade?

Modificat de dizy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sondele incep sa functioneze dupa o anumita temperatura,totusi trebuiau sa fie ultimile valori,pare a fi in safe mode.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

negraruovidiu

Salut am si eu o problema cu o sonda lambda, cea de dupa catalizator cu care am doar 40.000km parcursi da eroare de Open Circuit la heater, am desfacut mufa si am dat cu spray contacte, dupa ce am pus-o la loc a mers vreo 6km dupa care a dat din nou eroare. Cu vcds pe grupul cu sondele imi arat ca heaterul functioneaza si la un momt dat se opreste si da eroare.

Am testat rezistenta cu un multimetru si da undeva la 9 ohmi la 8 grade afara.

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2
            P1118 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă nu sunt probleme la cablaj/mufă, atunci problema este în sondă, probabil un contact imperfect care la anumite temperaturi se deschide. Fiind o eroare intermitentă este cam greu de măsurat, eventual să măsori rezistenţa atunci când apare eroarea, dacă nu trebuie încercat cu altă sondă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

negraruovidiu

Nu este rea ideea, cred ca dupa sarbatori pot trage ceva cabluri in masina sa testez sonda in mers sa vad la ce temperatura "pica" si revin cu un post, multumesc si sarbatori fericite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 3/25/2018 at 7:05 PM, dizy said:

M-am gandit sa ma uit si eu la a mea pe grupul 32 si arata 0% in ambele campuri. E bine asa? Parca tin minte ca oscila putin nu?

Motorul era rece ce e drept. Trebuie incalzit la 90 de grade?

Revin cu update. Am gasit mufa mama oxidata, am dat cu spray de contacte dar nu cred ca am rezolvat nimic.

Am refacut testul si arata -18 si -16.4 in cele 2 casute. Deci cine e de vina mufa sau sonda?

Sonda e destul de noua, are cel mul 10-15 mii de km.

Modificat de dizy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Refa toate testele din basic... De la 3x la 46.

Vezi după aia ce îți dă. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/31/2017 at 12:09, Moog a scris:

UEGO e tipul de sonda...uita...

Ia sonda dedicata Bosch sau NGK ...universala e mai aiurea, trebuie sa pui tu mufa, sertizat etc...diferenta de vreo 100 RON nu merita vs potentialele probleme de semnal...

Lasa dezmembrarile , e loterie, majoritatea sunt la fel de proaste ca a ta...

Buna seara, caut si eu o rezolvare, eu am luat sonda bosch noua si cand bag mufa masina da sa moare si are fluctuatii la relantiu si nu se accelereaza in mers si merge in hopuri. Se poate ca mufa de la sonda sa nu aiba pinii corespunzator cu cea a masini? Sa intalnit cineva cu asa ceva? Am vazut ca Moog a zis ca este expert. poate ma ajuti si pe mine? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta diagnoza... Când scoți mufa intra in safety... Și merge... 

Când o pui ds corecție... Potential probleme... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare , am si eu un golf 5 1.4 tsi , in seara asta am vazut ca da niste fum pe evacuare si i am facut testare cu vcds si am primit cum ca sonda lamba B1 S1 - no activity iar sonda B1 B2 - slow response , ceva pareri ? multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge si vezi care mai apare...

B1 S1 sonda 1--- pocnita ...sonda inainte de catalizator... condoleante :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florynbadescu

Salut. S-a aprins check engine cand eram pe A1 si masina a pierdut din putere instantaneu. La scanare a iesit urmatoarea eroare>

17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst

            P1176 - 35-00 - Control Limit Reached 

Intrebarea mea este daca sonda 2 se poate testa in vreun fel cu vcds. Sonda 1 a fost schimbata cu NTK acum 2 ani dar mai da cateodata pe tester eroarea >>

16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1  -----     P0133 - 35-10 - Response too Slow - Intermittent .

Am verificat in canalul 32 (cu motorul la relanti si apa la 90 de grade) si sta pe zero, valorile nu oscileaza deloc.

Multumesc.

Ca rezolvare am gasit asta> 

17584/P1176/004470 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached

Possible Causes

Intake Air System leaking---------------------------------------------- (Pierderi de gaze de esapament?)

Oxygen Sensor(s) and/or Oxygen Sensor Control faulty

Possible Solutions

Check Intake Air System for Leaks (False Air)-----------------------------------------------(Verificare sistem evacuare?)

Check Oxygen Sensor(s) and/or Oxygen Sensor Control (all of them!) --------------------------------------- (verificare sonde lambda?)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ataşament. Intake Air System leaking înseamnă sistem de admisie fisurat, adică ia aer fals (aerul fals este aer necontorizat de sistemele de control, clapeta în speţă. în funcţie de poziţia clapetei ECU ştie cât aer intră. Dacă motorul mai trage aer şi prin altă parte atunci se produc dezechilibre în amestecul carburant)

gr 30-40,99.pdf

gr 100.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica și evacuarea de etanșare.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florynbadescu

@lupo_bv@ Cand te referi la aerul fals din admisie te referi la aerul de sub clapeta?, adica trebuie verificate >> galeria de admisie, furtunele de vacuum de la servofrana, canistra de carbon si conducta de la egr? Clapeta, egr si senzorul MAP au fost curatate si adaptate. Conducta de la servofrana a fost inlocuita luna trecuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, aşa cum am scris şi mai sus, aerul fals este considerat aerul care intră după sistemele de monitorizare, în cazul de faţă clapeta (din poziţia clapetei ECU ştie cât aer intră, dacă mai intră prin altă parte îi strică socotelile:)))

Verifică şi ce a scris colegul mai sus. Dacă ies gaze din evacuare înainte de sonda lambda, atunci sonda va da informaţii false şi iar dă cu virgulă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 3/16/2018 at 7:12 PM, Catalin Tuiu said:

Salut, am si eu o problemuta cu Sonda 2 se pare. Cand motorul imi ajunge la 90 grade, incepe sa-mi oscileze relantiul, farurile incep sa palpaie enervant. Pe tester in momentul in care motorul incepe sa trepideze, valorile sondei 2 ajung la 0.05 si porneste ventilatorul. Sa nu mai zic ca in vitezele a 1-a si a 2-a masina merge destul de inecata, oleaca cam puturoasa, iar daca fac decelerari la viteza mica, sub 30km/h iau suturi. N-am niciun martor aprins, aia sa fie defectul, sa o schimb? In rest totul a dat bine pe tester, am curatat si clapeta acum o saptamana. Motorul e 1.6 16v AZD.

Problema de avans. Cel mai probabil un dinte decalat la distributie.... Deci, da, trebuie schimbat mecanicul cu unul care chiar are scule pentru motorul tau.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sondele incalzite iau pozitiv din instalatie, care corespunde unei sigurante si minus din ECM care masoara si curentul trecut prin sonda. Daca siguranta are oxid in slot nu va da curentul necesar, iar calculatorul citeste ca aia nu e acolo. Am patit asa la un Passat 1.6, deci luati schema la mana si vedeti ce siguranta corespunde, apoi daca aveti indemanarea necesara mergeti pana in pinul corespondent in ECM si abia atunci schimbati sonda. Parerea mea, mai ales ca un circuit electric intrerupt nu prea poate fi intermitent, pe cand o legatura oxidata cam da.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • aditzu'
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!