Jump to content
danyoan

Fasait partea dreapta jos

Recommended Posts

danyoan

In primul rand sper sa nu deranjez cu aceasta intrebare, dar avand in vedere ca sunt incepator in TDI-uri sper sa ma intelegeti. Stiu ca s-a mai discutat pe astefel de teme dar nu sun lamurit. Am un fasait in partea dreapta jos ( nu stiu ce este acolo exact - intercoller??) si am citit fel si fel de lucruri cum ca ar fi un furtun fisurat , chestii de genul asta. E ca si sum ar scapa aer pe undeva si asta observ indeosebi cand stau pe loc, si ascult din afara masinii, nu se aude din habitaclu, s-au in mers ( in habitaclu se aude doar cand intra in functiune, un fluierat frumos) . Va intreb deoarece, nu stiu daca e vreo problema s-au nu cu fasaitul, mi-a intrat masina de vreo doua ori in limp mode la vreo 120 k/h si banuiesc ca de aici ar putea fi. Am fost acum vreo luna cu ea pe tester sa vad daca sunt probleme si a aparut o eroare de genul " ..,ceva supra alimentat" ( nu prea am dat atentie atunci, eram fericit ca aveam km reali) iar mecanicul respectiv m-aintrebat daca masina trage la viteza mare, pana atunci nu avusesem problema asta cu limp mode si i-am zis ca trage si am trecut peste asta. Daca e ceva fisurat (furtun) ce trebue sa fac, unde sa ma uit? Mentionez ca am un stil de condus cam babeste, obisnuit cu motoare pe benzina, dar o sa incerc sa mi-l schim dupa cate am auzit pe la voi.

Va multumesc, si sper sa nu va fi plictisit. Astept opiniile voastre.

Cu respect

Edited by Ice_2k

Share this post


Link to post
Share on other sites
RobertG

E fisurat furtunul de la turbo. nu scoate si fum ? Eu asa am patit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nicky

Si eu am patit la fel:furtun fisurat + senzor comanda turatie turbo defect.Inlocuit amandoua si rezolvat problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites
danyoan

Unde pot sa ma uit sa vad daca e fisurat furtunul? Voi intrati si in limp mode din cauza asta?

Edited by danyoan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice_2k

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe c

Share this post


Link to post
Share on other sites
godoroja

fasait poate fi acolo si de la distributie

Share this post


Link to post
Share on other sites
cipos

90% e spart un furtun sau intercollerul, acuma daca le schimbi trebuie sa revii la cauzele care au dus la spargere, adica turbina care agata si da prea multa presiune, deci trebuie desfacuta si curatata pt asta vb cu laurentiu si te ajuta el

Share this post


Link to post
Share on other sites
danyoan

Off topic - dar poate are legatura tot cu intercollerul

Deoarece intra in limp mode, am incercat ieri sa curat turbina prin metoda " in treapta a 3 a pana la fund". Am mers asa cam trei km in a 3 a cu pedala la fund, nu scotea nici zare de fum, nu depasea nici 120, nici 4200 ture. Acum mai ma gandesc si la faptul ca am schimbat distributia de curand, ulei, filtre , dar am lasat sa schimb filtrul de motorina mai taziu, poate fi de la asta, sa fie innfundat si sa intru in limp mode?

Share this post


Link to post
Share on other sites
danyoan

Pot aparea probleme daca nu schimb filtrul de motorina cat mai curand?

Share this post


Link to post
Share on other sites
MApoltan
90% e spart un furtun sau intercollerul, acuma daca le schimbi trebuie sa revii la cauzele care au dus la spargere, adica turbina care agata si da prea multa presiune

Chiar se poate intimpla acest lucru?

Tocmai am avut o problema asemanatoare si astazi am schimbat furtunul de presiune de la turbo la intercoller. Am circulat cu el spart cam 800km.

Se recomanda dupa un asemenea eveniment sa fie curatata turbina ? Sau se poate curata prin simpla utilizare ( in treapta a 3 a pana la fund :vaidecapulmeu: ) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
cipos

da se poate, numai ca nu e neaparat sa dea pre multa presiune turbina, acuma fa si tu un log in mers si vezi ce valori da

Share this post


Link to post
Share on other sites
valighe

Ai rezolvat problema cu fasaitul?Si la mine fasaie la fel m-am uitat nu e nici un furtun spart iar pe la intercooler e putin ulei dar am inteles ca la toate da ulei pe acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
RobertG

Nici la mine nu se vedea absolut nimic, pana nu am urcat-o pe elevator si desfacut, avea pe partea de jos o mica fisura.

Apropo, scoate si fum ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
danyoan

Nu am rezolvat nimic, stau cam prost cu timpul liber, dar daca rezolvi tu sa imi spui si mie cam ce ar fi ca sa stiu cand am timp pe unde sa ma uit.

La mine doar fasaie, nu se vede ulei si nici fum, cand pornesc masina dimineata dureaza cam 2 secunde si incepe fasaitul

Share this post


Link to post
Share on other sites
cipos

incepe sa fasaie cand intra turbina....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mike707

Am un golf 5 1.9 tdi la care se aude un fasait sub capota in partea dreapta undeva pe langa alternator ... si se aude indiferent daca o accelerez sau nu  (din masina nu se aude)  ? Are cineva idee ce ar putea fi ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri