Jump to content

Service Compexit Trading


stefan76
 Share

Postare recomandată

Pana acum am avut o parere relativ buna chiar foarte buna despre Compexit insa se pare ca vor sa imi schimbe parerea despre ei. Hai sa va povestesc ce am patit.

Am gasit pe masina 2 pete de rasina sau clei nu stiu ce era. Nu le-am dat mare importanta pana cand m-am uitat si am vazut ca vopseaua crapase pe sub acele 2 pete, explicabil avand in vedere ultimele calduri si faptul ca acea rasina sau clei se solidificase, iar vopseaua in acele locuri nu mai avea elasticitate.

Pana aici totul ok, m-am dus la Compexit si le-am spus ca nu m i se pare normal ca la o masina cu garantie 3 ani sa crape vopseaua, si am solicitat revopsirea pe garantie, cu toate ca sincer nu ma asteptam sa faca chestia asta avand in vedere in certificatul de garantie, garantia pentru vopsea se acorda numai in anumite conditii, care or fi alea nu stiu, in schimb cele pentru care nu se acorda sunt cam toate deoarece se refera la cauze exterioare. Pai dupa ce scoti masina de la dealer deja este expusa intemperiilor.

In fine nu am obtinut revopsirea pe garantie, si am hotarat sa o fac pe CASCO. Insa ce m-a dezamagit a fost atitudinea consilierului de service. Cand l-am intrebat "Pai atunci merita peste 3 sau 4 ani cand imi voi schimba masina sa-mi cumpar tot Skoda ?" mi-a raspuns "Nu ma intereseaza ce marca de masina va cumparati". Interesant raspuns pentru un angajat al unui dealer Skoda ... adica bine ca am vandut-o pe asta ca dupa aia nu mai conteaza daca clientul isi va mai cumpara alta masina de la noi. Si intr-adevar s-ar putea ca nici pe mine sa nu ma mai intereseze Skoda in viitor.

La modul cum s-au comportat vor primi de data asta numai punctul din oficiu din partea mea. O sa va tin la curent cum au facut vopsirea, ca de laudat se lauda ca au o statie de vopsitorie foarte buna...

Modificat de stefan76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • stefan76

    19

  • bebeko

    15

  • manfred

    9

  • Eto

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna, am o problema cu cei de la service Compexit Trading Cluj. De ce daca vrei sa-ti setezi ceva la masina sau sa aduci o noua imbunatatire, si apelezi la ei , ei au intotdeuna un singur raspuns : nu se poate ! Azi am fost pe la ei , dupa ce mi-am facut programarea prealabila, sa-mi setez beep-ul la activarea/dezactivarea alarmei ( pusa din fabrica ). Cand au auzit acest lucru , primul raspuns a fost.... nu se poate activa aceasta optiune. Stiind sigur de pe forum de la alti colegi care si-au activat aceasta optiune ca se poate , le-am spus ca sa se lege cu vag-com-ul la calculatorul masini ca le arat eu cum se poate face. Dupa zambetele in barba binecunoscute, le-am arata ca intradevar se poate. Bineinteles toti au ramas muti de uimire cum de este posibil asa ceva, si au incercat fiecare sa-si gaseasca scuza lui. wink.gif
Asta e, se pare ca pe viitor trebuie sa fiu mai bine informat de pe forum la tot ceea ce vreau sa fac la masina. Cat despre cei de la service.... sa fie ei sanatosi ! smile.gif

Modificat de Bwwlan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e peste tot! la mine a fost exact asa cand am vrut sa dezactivez acel beep. se intampla asta pt ca ei nu sunt antrebati pt asa imbunatatri, si nu au timp sa citeasca e net :). de asta e bine sa vii cu lectia invatata de acasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce ti-au zis ca nu se poate pt ca mie mi-au setat alarama acum o luna sa faca bip la cerere mea fara sa comenteze nimic :D Poate le era lene.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lene , nelene nu ma intereseaza dar daca nu insistam ramineam cu buza umflata :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am rezolvat problema cu vopsirea. Sincer sa fiu pentru retusarea partii afectate nu pot decat sa ma declar mai mult decat multumit. Am privit zona vopsita cu mare atentie din toate unghiurile si la soare si la umbra, nu se vede absolut nici o diferenta de culoare. Intr-adevar nici nu am o culoare super pretentioasa (argintiu metalizat), dar parerea mea e ca la partea de vopsitorie au oameni foarte buni, asa ca in caz de probleme ii recomand cu incredere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SI mie mi-a iesit foarte bine parte de vopsire - foarte bine zic eu care nu sunt un specialist. E drept nici n-a fost foarte mare buba - bara fata de vopsit, si un prag, bara aceea de sub prag indoita. PLus ca un suprt de far imi era rupt, de la coliziune, ceea ce nu s-a vazut la constatare, si mi l-au lipit ei fara sa mai ia bani, plus inca o mica zgarietura, rezolvata tot ca si bonus. Atata ca inca e in constructie noua hala de vopsitorie si e foarte aglomerat. Cand va fi gata probabil n-o sa mai stam asa mult pana e gata masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot stau si ma uit la Volvo cum nu au fost in stare sa scoata macar o nuanta asemanatoare. Si parca pe masura ce trece vremea (a trecut un an) e tot mai mare diferenta :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul ca sunt cateva persoane destul de plictisite de locul de munca pe acolo, insa sunt si cativa care sunt cu adevarat dedicati in ceea ce fac. Am intalnit cazuri si cazuri, insa am observat ca lucrurile se misca, deoarece unii dintre cei plictisiti de pe acolo au cam disparut. Spre exemplu am avut garnitura de la compartimentul motor distantata cam 1 cm de caroserie din fabricatie. Cand am mers prima data a venit un angajat de al lor cu o surubelnita, si cand a vazut despre ce e vorba raspunsul a fost "nu se poate, e problema de tinichigerie etc". Nu am avut timp si chef atunci sa ma cert cu ei, si m-am dus dupa vreo 2-3 luni. Evident ca am discutat cu altcineva care a rezolvat problema fara comentarii. Tot atunci am aflat ca "plictisitul" de care dadusem anterior isi luase zborul din Compexit, de fapt i-a fost aplicat un impuls din partea dorsala pentru a zbura mai usor :D

Modificat de stefan76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Hai sa va mai povestesc niste impresii legate de service-ul Compexit.

Am fost sambata cu masina la revizia de 1 an. Cand mi-am facut programarea mi s-a spus sa le comunic toate problemele care le are masina. De asemenea am spus ca vreau o verificare la suspensii, si mi s-a spus ca oricum asta se face la revizie. Ei bine cand am ajuns acolo s-a schimbar situatia. Le-am spus ca vreau sa-mi faca o verificare pe stand a suspensiilor, si am spus ca sunt dispus sa o platesc daca trebuie, dar uimitor nu era om la stand (sambata ce sa-i faci). Bun le-am semnalat ca bacheta din spate imi bate de cand masina avea 800 km. Raspuns "Nu avem oameni, numai luni putem rezolva". Problema e ca am fost cu nenorocita aia de bacheta sa o rezolve sa nu mai bata de 4 ori pana acum si deja sincer ma exaspereaza. Nu mi se pare normal ca la o masina in garantie sa ma apuc eu sa o rezolv, dar sunt convins ca atunci cand va iesi din garantie vor schimba piesa care trebuie sa nu mai bata, si vor incasa manopera.

In concluzie cam degeaba se tot lauda cu ISO-ul ala care l-au obtinut, cand una vorbesti la telefon si alta se intampla la fata locului, cand ti se spune ca se poate face o treaba si de fapt nu se poate ca nu au oameni, cand te plimba de la o zi la alta de parca eu as avea timp sa ma tot plimb pe la service cum au chef consilierii de pe acolo sa ma plimbe. Iar despre modul in care rezolva problemele in garantie cam lasa de dorit.

Apropo dupa ce mi-au schimbat filtrul de polen cand dau drumul la ventilatie in masina suna de zici ca trage aer fals pe undeva. Cu siguranta e montat prost filtrul, dar daca le voi spune sigur vor gasi o gogoasa sa mi-o spuna, ca sa nu-l mai desfaca.

Cred ca urmatoarea mea vizita pe la service se va lasa cu scantei, deoarece chiar m-am saturat sa fiu aburit pe banii mei.

Modificat de stefan76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti un pic cam dur cu ei, e drept scuza nu avem oameni nu prea tine. Ideea e ca de vreo sapatamana sau doua lucreaza si sambata, inainte era program numai pana vineri, si da probabil nu au oameni destui sa vina si sambata sau nu au estimat bine numarul de masini pe sambata in service. Si eu am aceeasi problema la bancheta, la mine scartzaie cand se inclina masina pe o parte sau alta. Ce au facut ei: au gresat sistemul de prindere al banchetei acolo unde trebuie desfacut ca s-o rabatezi - rezultatul - troncanea pe drum cu denivelari mai rau ca o dacie. Am sters vaselina aia si acuma nici un sunet. Evident solutia e alta, sa regleze sistemul ala de prindere, dar cum la mine nu mai scartzaie, decat rar de tot m-am impacat cu ideea. Si iti spun eu sunt mult mai buni decat alte serviceuri din tara. Dar nu-i apar, cand ai o problem atrebuie sa le-o spui, cum am facut si eu si s-a rezolvat. Mie mi-a placut atitudinea fata de mine, ca m-au ascultat si au incercat sa rezolve. Totusi la revizie mi-au spus ca dureaza aprox o ora si dupa 5 ore i-am sunat eu sa vad de masina, si statea bie mersi in parcare si m-a intrebat nu v-am sunat???ca ma miram de ce sta masina in parcare si nu vine nimeni dupa ea, dar la cat era de plin serviceul, il cred pe consilierul de service. Sunt probleme si probleme, eu peste unele pot trece sau nici macar sa nu le consider probleme, dar cand de ex mi-au montat alarma si am plecat cu eroare pe partea electrica de acolo, aia o consider problema, restul nu prea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate pana acum am avut o parere buna despre ei, insa incep sa vad ca pana la urma nici ei nu sunt departe de conceptul romanesc de service. Problema cu bataia bachetei e cunoscuta la Skoda, si banuiesc ca se poate rezolva cumva, insa cred ca nu e interesant sa ti un om o ora sa desfaca mecanismul de prindere al banchetei cand masina e pe garantie. Sunt convins ca daca as plati manopera si piesa necesara s-ar schimba datele problemei. Si mie mi-au aplicat vaselina siliconica pe mecanismul de prindere, ceea ce mie unul mi se pare o solutie de amatori. Adica rezolvam problema pe moment nu identificam cauza.

Si ce parere sa ai despre consilierul de service care iti programeaza masina sambata, ii spui clar ca vrei test la suspensii pe stand, spune ca sa poate face. Pai banuiesc ca indiferent ca lucreaza de o saptamana sau de un an inainte de-a incepe o activitate orice firma care se respecta, mai ales una care se lauda ca are ISO 9001, isi face o planificare de resurse. Deci consilierul trebuia sa stie ca nu are om la stand, deci sa-mi spuna sambata nu putem face operatiile x si y, daca nu stia inseamna ca fie nu i-au fost comunicate date suficiente, ceea ce inseamna management prost, sau daca nu verificat toate informatiile puse la dispozitie inseamna ca e incompetent

Sincer sa fiu sper sa mai apara un dealer Skoda in Cluj, chiar daca pare imposibil, sa existe concurenta, poate atunci se va schimba atitudinea lor, si vor invata sa rezolve toate problemele cu simt de rapundere. Ei chiar nu inteleg ca din asta traiesc. Daca eu sunt nemultumit de masina, datorita unor chestii mici dar enervante, si mai sunt 20-30 nemultumiti de masina, cu siguranta nu vor mai cumpara Skoda, si ei vor avea cu 20-30 de masini mai putin la revizie, in service pentru diferite probleme, deci banuti mai putini. Si daca eu imi exprim o parere negativa despre masina in fata unuia care vrea sa cumpere Skoda, cu siguranta persoana respectiva va sta pe ganduri in a achizitiona Skoda.

Dar se pare ca ei se ghideaza conform principiului romanesc, sa traim bine azi, ca maine nu conteaza ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate in privinta managementului. Pe mine m-au chemat sa-mi monteze cauciucurile de iarna si dupa ce stau vreo jumatate de ora pe acolo, mi se comunica ca nu au cauciucuri si ca cine m-a sunat sa vin? incurcase fata de la magazie tacamurile pe acolo, m-a si dus consilierul de service sa le spun eu ce am de spus, mi-a venit sa rand. Dar daca cel care trebuia sa faca testul s-a imbonavit, aici iarasi trebuia sa fi sunat sa nu mergi ca nu se pot ocupa de masina...Sunt multe lucruri de imbunatatit, dar eu sunt cel putin pana acuma multumit ca incearca sa faca ceva, m-au sunat dupa fiecare intrare in service daca am fost multumit de serviciile lor, mai putin la revizie nu m-au sunat, si alt telefon cum imi place masina si cum s-au comportat cand mi-au dat-o, daca s-a respectat termenul de livrare. De ce spun eu ca sunt foarte ocupati, ca de cate ori am fost pe acolo era un dute vino, si la mecanica si la tinichigerie, unde mi-a stat masina 4 zile sa faca un prag si vopsit bara fata. Dar, fac o hala nou, deci ceva se schimba. Ai tot dreptul sa fi suparat si eu as fi. Dar directorul sotiei mele era asa suparat pe ei ca isi facea reviziile la Oradea, si s-a intors la Cluj dupa vreo 2 revizii la Oradea. A mai avut si de atunci probleme la Cluj. Nu sunt sfinti, dar cel putin eu am rezolvat cu discutie serioasa cu ei aproape tot ce am avut. Mai am o problema cu intratul in treapta 1 care o sa-l rezolv sper la viitoarea revizie care nu e departe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zicea cineva ca parca cei de Compexit au un ochi pe forumul asta.

Sper sa vada si asta. Am dus la ei masina din dotare in urma unei nefericite coliziuni. Daca va intrebati de ce nu am dus-o la Autoworld nu prea stiu ce sa va zic. Lucrez foarte aproape de Compexit (Autoworld e departe), acolo cei de la BT asigurari au ceva birou de daune am auzit ca sunt foarte priceputi si ca se lucreaza bine. Mi s-a spus cand am dus-o ca in 3 saptamani incep reparatiile. Mi sa parut multisor asa ca am sunat si in alte parti. Chiar si la Autoworld. Primesc cam acelasi raspuns. 3 saptamani. OK, am zis, se pare ca asa e treaba peste tot, astept. Dupa 3 saptamani, merg la ei. Raspunsul lor: nu putem, avem multe, dar saptamana viitoare intra. Luni am sunat, si mi-au zis ca intra saptamana asta. Am sunat si azi: stupoare. Inca doua saptamani mai trebuie sa asteptati. Pana incepe lucru. Sunt multe masini, ne extindem etc etc. A trecut o luna si masina e in aceiasi pozitie. In jurul ei s-au perindat altele (i-am mai facut vizite si am constatat acest lucru). Nu mai stiu ce sa fac, simt ca turbez de nervi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu un ceai de tei ca te linisteste foarte bine :) Din pacate cam asta e situatia la mai toate service-urile din Romania. Problema este ca din pacate daca ai masina in garantie esti obligat sa mergi doar la ei. De exemplu cunosc vreo 2 service-uri in Bistrita care da clasa la oricare dealer specializat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate asta e situatia la Compexit - partea de tinichigerie. Si masina mea au tinut-o 4 zile pt un indreptat de prag, bara aia de dedesupt doar si vopsit portiunea respectiva, plus vopsit bara fata. E mult dar curtea era plina ochi si in atelier asemenea, ma si miram cum reusesc sa mute masinile acolo asa erau de aproape una de alta. Iar cand sa iau masina, atunci faceau ultimele retusuri. Dar a iesti foarte bine, sunt multumit. Stiu ca se extinde sectia de tinichigerie. E normal sa fi suparat, si eu as fi in locul tau, sa stai fara masina e destul de nasol, dar nu sunt ei asa vinovati. Mie mi-a iesit super reparatia la ei, si am mai auzit si pe altii ca sunt multumiti. Gandeste-te ca o sa iasa bine, sper din tot sufletul pt. tine si asta te va mai incalzi un pic. Stiu ca nu de tot. Speram pe viitor sa nu mai avem nevoie de tinichigerie si de evenimente nedorite, iar daca o sa apara sa aiba infrastructura sa le rezolve mai repede.

A si inca un sfat, fi sigur ca ai toate piesele comandate, cele care trebuie inlocuite, ca altfel mai stai si dupa alea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e nu faptul ca se extind sectiile la Compexit. Problema e ca beneficiaza se pare de un management de 2 lei la ora actuala. Dupa parerea mea cred ca ar trebui trase niste persoane de urechi pe acolo de catre cei din conducere. Daca omului i s-au spus 3 saptamani, pai trebuiau sa fie 3 saptamani sau cel mai corect era 3 saptamani fara vreo 2 zile.

Servicii de calitate inseamna sa nu duci omul cu vorba, la fel cum au facut si cu mine. Cred ca se vor trezi si ei la realitate cand o sa se rareasca masinile prin service si numar de clienti prin showroom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei am trimis azi dimineata un mail la Compexit. Vreau sa va spun ca dupa o ora m-au sunat ca masina intra luni in reparatie. De vreo ora m-au sunat iar sa ma intrebe daca le-am lasat si lor o cheie. Sigur ca le-am lasat. Cred ca pe la 18 dau o tura pe acolo.

Apreciez pana la urma ca au intervenit totusi. Sper sa o faca bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit o veste buna :salut: . Problema e specific romaneasca, pana nu face omul scandal nu sepot rezolva problemele. Macar de acum stim cum trebuie pusa problema la Compexit :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost ieri pe la 19 la service. Masinuta mea era in atelier. N-au mai avut rabdare pana luni. :D

Nu am facut scandal, am trimis doar un e-mail in care mi-am exprimat nemultumirea. Seful de service l-a sunat pe tipul de la asigurari si i-a zis ca am facut reclamatie. Sper sa mearga totul struna de acum si sa am masinuta cat mai repede ca mi-e dor. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa ne dai si noua niste mostre din mail-urile trimise de tine. Sa vedem si noi cum trebuie pusa problema ca sa intre in priza angajatii de pe la Compexit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca vi le dau. Desi nu cred ca e nimic special in ele. Cred mai degraba ca au ajuns la cine trebuie.

To: service@compexit.ro, compexit@compexit.ro

Am un autoturism VW Golf avariat in urma unui accident.

Am ales sa efectuez reparatiile la service-ul Compexit din Cluj. Am facut aceasta alegere din mai multe motive. Am auzit ca service-ul are o tinichigerie moderna si se lucreaza foarte bine. De asmenea lucrez foarte aproape de acest service si asigurarea CASCO o am la BT Asigurari.

Sunt totusi nemultumit de un lucru. Masina am adus-o in 10 septembrie, iar in 11 septembrie s-a deschis dosarul de daune. Piesele au fost cumparate de mult timp. Nu au fost aduse inca la Compexit din motive de lipsa de spatiu. Am fost mereu amanat in privinta datei inceperii reparatiilor. La inceput mi s-a spus 3 saptamani. Dupa cele 3 saptamani am mai fost amanat o saptamana. Si saptamana aceasta mi s-a spus ca inca o saptamana sau 2 nu vor incepe reparatiile.

Nu mi s-a facut o programare exacta, nu am un numar de ordine. Doar promisiuni verbale, care se pare ca nu sunt respectate. E de prisos sa va mai spun ca am nevoie de masina.

Va rog insistent sa aveti in vedere problema mea. As dori ca sa pot lasa o apreciere in urma colaborarii cu service-ul dumneavoastra.

Astept o confirmare a primirii acestui mesaj si cat mai curand un raspuns privind problema mea.

Va multumesc!

Modificat de Sorinelu'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer sa fiu i-ai abordat in cel mai frumos mod posibil. Intr-adevar se pare ca a ajuns mesajul la cine trebuie. Eu discutand in acest mod cu ei am avut parte fie de abureli pe care n-am avut nici timp si nici nervi sa le combat, fie de lucrari de mantuiala in garantie.

Cel putin la partea de tinichigerie sper sa fi multumit. Eu am fost foarte multumit de cum mi-au retusat vopseaua sincer sa fiu.

Singurul loc unde au mult de lucru e managementul asta bata-l vina :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, frumoasa abordare. Sper ca totusi sa nu fie un caz singular...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!