Jump to content

Faruri Bixenon Adaptive (OEM)


justi
 Share

Postare recomandată

Problema:

 

Mesajul 'AFS Inoperative! See owner's manual!' cam o data la doua zile de vreo 3 saptamani incoace.

Farurile merg normal, isi fac auto-check-ul la pornire, pivoteaza dreapta stanga in curbe si sus-jos la speed-bumps. Becurile de cornering si toate celelalte becuri sunt functionale.

 

La scanare apare eroarea:

 

"Address 55: Xenon Range

...

Component: AFS-Steuergeraet 0003

...

 

1 Fault Found:
02628 - Sensor for Swivel Module Position; Right
014 - Defective - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101110
Fault Priority: 3
..."
 
Am citit Ross-Tech Wiki si am inteles ca este vorba de senzorul de pozitie al partii pivotante a farului din dreapta.
Ori e senzorul defect ori cablul sau mufa.
 
M-ar interesa sa aflu daca a mai avut cineva problema asta si cum a rezolvat-o pana la urma.
 
Mentionez ca am citit paginile acestui topic si am cautat si in alte topic-uri dar nu am gasit raspuns, chiar si cei care au postat probleme cu mesaj 'AFS Inoperative' (dar cu functionare normala a farurilor) nu au mai revenit cu rezolvarea finala.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA unii s-a rezolvat prin schimbare calculator, la altii prin schimbarea intregului far.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog frumos sa imi spuneti si mie ce piese imi trebuie pentru a instala bixenon pe masina mea care nu a avut din fabrica,daca se poate numele si codul pieselor si ce trebuie facut mai exact.daca s-ar pune aici banuiesc cred ca ar ajuta mai multi utilizatori,nu mai vorbesc de un HOW-TO ca ar fi prea tare,scuzati indrazneala dar incercarea moarte n-are,am gasit un set de faruri si spune ca imi da si module etc,din cauza asta vreau sa stiu exact ce imi trebuie sa vad daca imi convine sa fac modificarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune te rog si linkul unde s-a discutat exact despre piesele necesare pentru a instala farurile,eu am citit aici si sincer nu am inteles,mersi frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema,nu se mai regleaza pe verticala farurile,cand am greutate in portbagaj lumina prea sus,nici o eroare pe bord sau pe tester...sa fie oare din senzori de nivel dupa punti?.Am oprit intr-o groapa si luminile bateau foarte sus,am asteptat cateva secunde dar nu s-au miscat,ce sa fie oare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrand cu masina intr-o groapa n-ai cum sa-i verifici, ca nu sunt senzori de inclinare. ci de greutate. Incearca in fata unui zid si apasa (lasa-te) pe portbagajul deschis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt senzori de distanta intre punte si caroserie. De exemplu cand franez mai lung si masina se lasa de bot farurile se ridca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh ... hai ca nu sunt nici chiar asa :))

Acei senzori montati pe bascula masoara planeitatea si regleaza farurile in consecinta, nu masoara distanta intre doua puncte :D

Incearca cum a zis Valentin si o sa observi daca functioneaza cum trebuie, sau nu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum masoara planeitate? Nu din distanta dintre doua puncte pe fata si dintre doua puncte pe spate?

Ce nu ii chiar asa? La mine la franare de la 100km/h la 20-30km/h, de exemplu cand ajung la un sens giratoriu pe un drum national, farurile se ridica pana in momentul cand accelerez din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorii au un sistem rotativ de citire, care raporteaza o valoare - corespondenta unghiului pe care il vedem in campurile de masura, cu VCDS-ul, pentru fiecare dintre cei doi senzori.

 

teoretic, practic... cum vreti - se incarca/apleaca masina de spate, se coboara fasciculul - si vice-versa

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda..ce "plastica" exprimare Daniele :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sa inteleg ca mi-am luat teapa :) Aveam lumanari pe un b6 din 2006 si am zis sa imi iau si eu asa zisele philips blue vision h7 ca se vede un pic albastru ca un xenon,am fost aici in Milano la magazin de piese auto ,am comandat philips blue vision h7  mi-au venit in 3 zile cost 40 euro ,le montez pe masina dar nici o diferenza ,au venit intr-o cutie de plastic ceva de gen port cd-uri sigilata una alta ,tot galben se vede ..Sa inteleg ca este teapa nu ?:(



http://www.ebay.it/itm/Philips-H7-BlueVision-ULTRA-4000K-2st-Blue-Vision-W5W-/370462233459?pt=DE_Autoteile&hash=item5641451373&_uhb=1#ht_3379wt_1139  Deci asa sunt becurile care le-am cumparat ..ce parere aveti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este teapa.

Nu ai cum sa obtii culoarea alb/albastru de la un bec halogen.

Daca incercai ceva trebuia sa incerci de la philips, extreme vision.

Scrie pe blister +100%.

Dupa un an de folosit non stop mi s-a ars unul si sa l-am schimbat tot cu unu extreme vision. Chiar daca nu este deloc ieftin, merita. Din punctul meu de vedere.

Asa ca nu este teapa.

Comparatia pe care o zice philips este fata de becurile clasice.

Nu se compara cu xenon sau led.

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am cumparat un pasat din iulie 2010 si am si eu o nelamurire . are faruri cu xenon ( spalator plus bec suplimentar la viraj stanga/dreapta ). ? am mers putin si nu am vazut cum se misca globul din fata xenonului  . exista far cu xenon si suplimentar care nu miscca acest glob din fata becului ? si o alta intrebare ce bec are pe original farul cu xenon ?a fost schimbat un bec si e mai rosiatic . am inteles ca nu este de aceasi putere ( 4000 k sau 5000 k )

Modificat de badescucs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

in fata becului se afla lupa... la B6 farurile bixenon sunt adaptative. Cand pornesti si aprinzi farurile, ele isi fac secventa de test - semn ca lucreaza. Nu isi fac ?,,,, nu lucreaza.

 

Becul este D1S.

 

 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu fac .merci pt modelul becului . ce pot verifica ?

Modificat de badescucs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

nimic - intai fa o diagnoza la masina sa vedem ce erori ai stocate - in functie de asta, putem sa vedem care este rezolvarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut chiar ieri . ..nimic . am inteles bine pornesc motorul , aprind farurile si astept sa se miste ceva .....korect ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ai faruri cu xenon OEM? sau sunt cu csenon ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modelul becului e D1S. Si daca are o lumina mov sau rosiatica inseamna ca durata lui de viata e gata si trebuie inlocuit. Dupa ce e cu lumina rosiatica o vreme n-o sa mai mearga deloc.

Din fabrica masina vine de obicei cu lampi Osram de 4300K. Daca pui lampi de 5000 sau 6000 nu inseamna neaparat ca ai o vizibilitate mai buna, dar aici e o intreaga discutie. Ceea ce e de retinut e ca culoarea fasciculului de lumina difera in functie de temperatura, cele cu 6000k au o lumina mai albastruie parca.

Mie imi pare ca nu esti sigur daca masina ta are faruri bi-xenon OEM (adica originale, din fabrica). Intr-adevar la farurile xenon oem e obligatoriu sa fie si instalatie de spalat faruri, dar aia se poate comanda ca optiune si pt farurile normale.

Se poate ca tu sa ai faruri normale la care s-a montat de catre proprietarul anterior instalatie xenon after-market, adica becuri xenon, balasturi si cablaraie, iar alea nu-si fac auto-test, nu se misca.

Modificat de nyrol5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

am cumparat un pasat din iulie 2010 si am si eu o nelamurire . are faruri cu xenon ( spalator plus bec suplimentar la viraj stanga/dreapta ). ? am mers putin si nu am vazut cum se misca globul din fata xenonului  . exista far cu xenon si suplimentar care nu miscca acest glob din fata becului ? si o alta intrebare ce bec are pe original farul cu xenon ?a fost schimbat un bec si e mai rosiatic . am inteles ca nu este de aceasi putere ( 4000 k sau 5000 k )

 

 

Sigur ai faruri cu xenon OEM? sau sunt cu csenon ?

 

 

Mie imi pare ca nu esti sigur daca masina ta are faruri bi-xenon OEM (adica originale, din fabrica). Intr-adevar la farurile xenon oem e obligatoriu sa fie si instalatie de spalat faruri, dar aia se poate comanda ca optiune si pt farurile normale.

Se poate ca tu sa ai faruri normale la care s-a montat de catre proprietarul anterior instalatie xenon after-market, adica becuri xenon, balasturi si cablaraie.

 

din descrierea colegului, spalator de faruri si bec suplimentar - pt cornering - are faruri adaptative bixenon....

 

bade, farurile tale arata ca cele din video pus de mine ? daca da, e clara treaba.... are bixenoane...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer nu stiu exact ce am . poate ma ajutati sa aflu . stiu decat ca atunci cand rotesc se mai aprinde ceva pe partea virajului . ...sincer nu ma pricep dar daca ma poate lamuri cineva .. ar fi ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a) bixenoane

b) farurile nu fac auto-test la pornire

c) nici o eroare la scanare vag-com

 

Una dintre aceste 3 variante e incorecta, de acord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!