Jump to content

VW Corrado - Detalii motor 2.0 16v


CT-12-VVV
 Share

Postare recomandată

am achizitionat un motor de corrado de 2000cmc 16v dar din pacate nu am si electricul de pe motor ! am un calculator pe care mi l-a dat cand am luat motorul este bosch si este motronic ! imi puteti da detalii despre electricul folosit pe acest tip de motor si tipu de injectie ?! as vrea sa styu ce mai am de cautat pt el ! eventual daca aveti o poza sau schema electrica a motorului ! o sa atasez si o poza cu motorul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu unele detalii despre motorul achizitionat ! ca electronica eu am doar un calculator adica cutia aceea patrata cu o mufa pieptene lata cu 35 de dinti si pe el scrie BOSCH 0261200858 / 8A0907404CC / 200 858 112 810 , pe blocul motor am gasit 2 serii 053103021B si una scrisa mai mic 9A004328 si inca o serie pe chiulasa care nu prea cred ca ajuta la ceva 051103373 ! altceva nu am din componentele electrice de pe motor ! de la ce alt ceva s-ar potrivi ? de la golf 2 gti 1.8 16v ar merge o instalatie electrica ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectia e ke-jetronic. E bine ca ai calculatorul ei. Iti mai trebuie doar un integrat pt aprindere, dar ala se gaseste si nu e asa scump. Alte componente nu cred sa mai trebuiasca, depinde ce iti mai lipseste. In mare se potrivesc si de pe alte motoare 16v de golf, passat sau audi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult de raspuns ali dar din pacate pe calculatorul meu scrie bosch motronic NU ke-Jet sau e acelasi lucru ? nu prea ma pricep la tipurile de injectii ! am vazut pe unele situri cu date despre acest motor ca are injectie asa cum spui tu BO-KE-JET la fel ca si golful 2 gti din 1990 ! cele mai vechi au BO-K-JET inj ! sper sa mearga o instalatie electrica de pe golfurile 2 gti si sa fie deosebirea numai la cilindree ! cred ca pot sa fac rost de un calculator sa-l pun pe motor si sa vad daca merge ! mai astept ceva date sigure ! bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calculatorul pe care il ai tu este sigur de pt ke-jetronic. Adica injectia pe care ai avut-o pe motorul tau. Codul motorului este 9A si a mai fost si pe passat. Daca nu ai injectia poti cauta una ke-jetronic ca sa folosesti calculatorul tau sau poti pune una k-jetronic. Daca pui k-jetronic nu ai nevoie de absolut nimic altceva, merge fara nici o electronica, trebuie doar sa o ai completa: cutia de aer cu injectia, injectoarele si regulatorul de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca o data multumesc pt raspuns codres ! am ocazia sa cumpar o injectie k-jetronic cu toata cablaraia si un calculator la 5 milioane ! mi-a zis proprietarul ca are posibil sa fie chiar ke-jetronic care a fost montata pe un golf 2 ! daca e ke-jetronic e de pe golful2 gti din 90 daca e k-jetronic e de pe golfurile 2 gti mai vechi de 90 ! pana la urma care este diferenta dintre k jetron si ke jetron ?!?! daca iau una de k-jetron merge cu injectoarele mele de pe admisia motorului de 2.0 ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ke-jetronic trebuie sa aiba o mufa electrica pe ea si cu 2 furtune de benzina mai putin. La k-jetronic iti trebuie si regulatorul de presiune care vine montat pe chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...La k-jetronic iti trebuie si regulatorul de presiune care vine montat pe chiulasa.

da, KE-Jetronic se recunoaste usor pt. ca are o mufa langa debitmetru pe care k-jetronic nu o are.

in plus, k-jetronic are regulatorul de presiune (warm-up regulator-ul) pus in fata pe bloc (nu pe chiulasa ...)

cu doua furtune de benzina. deci numeri furtunele tur, retur, 4 furtune pt. injectoare, +2 daca e k-jetronic.

oricum pretul e IMENS. eu am luat tot KR-ul la pretul ala :D

Modificat de scirocco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut!Am si eu ceva probleme cu corradoul meu.Poate nu aici ar trebui sa postez dar sunt disperat!Este vorba de un corrado din 93 2.0 16V injectie mecanica.Masina nu trage.Cand o accelerez se accelereaza greu si trebuie sa tin apasa mult pe pedala sau sa ii dau "sprituri" ca sa ajung in 5000 rpm.Ii da foarte multa benzina.Daca stai in spatele masinii te intoxici de miros.Cam 4-5 sprituri lunigi.Cand merg cu ea si schimb in 5500-6000 de ture imi da un "zvac" la schimbarea treptei chiar si "scart" cu a2a dar porma se "plafoneaza".Da rateuri.Scuzati exprimarea de bastina dar poate asa ma fac mai inteles.Temperatura sta in 120 de grade chiar daca merg cu 30km\h sau in "blana".Masina nu porneste niciodata din prima dar tot timpul din a 2 a.Parca e o ghicitoare:))!Are cineva idee de la ce ar putea fi?Apreciez orice parere.Poate gasesc si eu in sfarsit 2 persoane care sa imi spuna acelasi lucru.Macar un service bun la care as putea sa merg.As aprecia sa nu primesc sfaturi de genul:"Vinde-o,schimba motorul....etc"

Multumesc super mult pentru orice ajutor!

P.S. Masina nu scoate fum de nici un fel.Nu bate nimic la motor.La ralanti merge super bine.

Modificat de Asigurator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa verifici in primul rand aprinderea. Tu ai ke-jetronic, adica nu e chiar mecanica injectia dar e asemanatoare. Are un surub de reglat amestecul, poti umbla la ala sa mai saracesti amestecul, dar nu cred ca e asa simpla treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt un expert dar cred ca mai intai ar trebui sa verifici de ce sta temperatura in 120 de grade. Electroventilatorul pleaca? Poate termocupla nu declanseaza. Vezi daca ai ulei in vasul de expansiune, pt ca daca e asa ai ceva probleme la garnitura de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GMV-ul porneste.Poate cineva sa imi spuna cum as putea sa reglez aprinderea pentru ca rateurile clar ca sunt de acolo!Poate chiar ma ajuta cineva.PLATESC.Vreau doar sa o vad facuta!

Alte pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Macar poate cineva sa imi recomande un service sau un mecanic bun ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut 0741783615 este nr unui prieten cu un Corrado 16v>ceva de genul asta a avut si el.Suna-l si o sa-ti dea nu lu un mecanic smecher de tot .Il chema Marius si zii ca esti din partea lui Renato.Dupa ce o faci poate vii sa ne cunoastem si noi sa intrii in gasca 'dubistilor':rolleyes:

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

frate ia-o metodic... cred ca e tarziu sa-ti mai scriu...

1. asigura-te ca in rampa de benzina ai 2,2-2,5 barr.. daca nu... pompa de benzina ..\ pierderi doamne feri/....SAU supapa de de reglaj al presiunii .. pe care o poti schimba cu una de la cielo daca cea de VW provoaca crampe cind o cumperi.

2. cumpara niste carburol de la policolor si baga si tu varful la injectoare in el .. ca de' traiesti in romania .. si aeru de aici infunda jiglerele d-apai benzina si ce-o mi fi in ea...

3. de aici incolo e treba de specialisti si trebuie sa pui laptopul la inculpat sa spuna tot....

cel mai rau e sa schimbi controlerul din ECU.. care e un ATMEL cred la tine

noroc bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!