Jump to content

Porsche Bucuresti Vest 1


bluehunt
 Share

Postare recomandată

aici se discuta despre service-ul PBV1

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se va deschide PBV (ianuarie 2006); cel putin la inceput nu cred ca vor fi supra-aglomerati; cu cit mai multe ateliere cu atit mai bine pt. consumatori; Desi pe linga cantitate ar trebui si calitate....

...Feriti-va !!! E cel putin la fel de rau ca la PBN...iar personajele sunt in mare parte aceleasi (or fi fost "avansati pentru merite deosebite" ?)

Pe scurt , m-a sunat unu' sa ma invite la noul, frumosu' si aratosu' service PBV...iar fraieru', ca sa scap de stresantul ala de care am amintit, dar mai ales din comoditate, chiar s-a dus...Ma gandeam: sa vezi acu' cum or sa ma astepte astia...or fi aflat de scandalul pe care l-am facut acu doi ani la PBN si acuma incearca sa ma recastige de client...aiurea!...bineinteles...

Am facut revizia de 60k la Golf, am plecat si dupa cateva zile am aflat ca nu mi-au stampilat service-planul (asta am aflat pt ca am avut o problema destul de serioasa de garantie -turbina- iar baietii de la Tg Mures unde am ramas cu masina in drum, au vrut sa o scoata din garantie, pt ca n-am facut revizia...) Ma rog dupa o juma' de zi pierduta, o gramada de telefoane si nervi, am rezolvat problema...de altfel minora...

Asta ar fi prima...a doua a fost acu' doua saptamani, cand mi-a cazut din nou turbina (cea schimbata cu mai putin de o luna in urma la Tg Mures). Am sunat la PBV, mi-au trimis platforma si am dus masina in service. De aici incepe show-ul: trec peste ironia unuia de la receptie, pe care l-am deranjat in timp ce vorbea la telefon cu una'...si ajung in fata consilierului meu de service (la care a binevoit sa ma trimita ironicu' de mai inainte)...Era foarte ocupat saracu'...vorbea si el la telefon. Eu in picioare, el pe scaun; binevoieste sa-mi arunce o privire si sa se intereseze cam ce vreau...incep sa-i povestesc...c-o fi, c-o pati...l-am plictisit cam intr-un minut jumatate...eu "asezat" in continuare pe propriile picioare.

O scurtez...aprox 30 de minute am asistat in pozitie de drepti si totodata am fost bataia de joc a doi mitocani (consilieri de service) care s-au certat intre ei pe tema care e mai ocupat decat celalalt si care va deschide pana la urma un contract de reparatie...intr-un final apoteotic contractul a fost deschis de cel de-al treilea consilier, care in timpul disputei se scobea in nas si urmarea cu foarte mare atentie schimbul de replici dintre primii doi !

Bineinteles ca masina nu a putut intra pe rampa pentru constatarea defectiunii in aceeasi zi...ok, asta e! ...dar n-a intrat nici a doua zi, si nici a treia...monent in care am explodat! Dupa putin scandal in service, si dupa o discutie cu sefu' lor (acelasi Fodor de la PBN)...in sfarsit, vineri seara (a treia zi) la ora 16.00 masina a intrat pe rampa...si au constatat ca e turbina defecta (adica ce le-am spus eu cu trei zile in urma); insa este foarte probabil sa mai fie si alte repere defecte dar pentru asta trebuie sa desfaca motorul...luni dimineata la prima ora!

-OK, baieti...atunci ne auzim luni dupa amiaza, sa-mi spuneti si mie ce se intampla...

-Siiguuuur ca da....Bineinteles...Luni dupa amiaza comandam piesele...la sfarsitul saptamanii celeilalte luati masina...

Marti dupa amiaza am sunat eu...de', baietii sunt ocupati, nu pot sa-si respecte chiar toate promisiunile...si ghici ce am aflat...ca turbina este defecta si ca trebuie demontat motoru' (adica ce-mi spusesera vineri seara!)...cand? probabil maine sau poimaine...moment in care am explodat din nou!

O scurtez din nou: mi-am ridicat masina a doua zi, miercuri, cand, dupa ce m-am interesat si am aflat ca este tot in parcare, i-am anuntat ca vin sa o iau...ia sa vedem daca ghiciti de unde am ridicat-o...de fapt am coborat-o de pe rampa, unde un nene unsuros tocmai se apucase in bataie de joc sa demonteze turbina (ii anuntasem ca vin sa-mi iau masina de la ei si o repar in alta parte !!!)

In acest moment masina este la Valcea la service-ul VW, unde am dus-o pe platforma, pe cheltuiala mea (de altfel am platit si la porsche "constatarea"), si unde am garantia ca va fi reparata in cel mai scurt timp posibil si cu maxim de atentie (vorbesc din experienta personala)...iar eu promit solemn ca asta a fost ultimul meu contact cu Porsche in general!

Precizez ca in urma cu doi ani am avut un show asemanator cu PBN, unde, cu Golful V 1,4 TL dinaintea astuia pe care-l am acum, am stat mai mult de doua luni (9 saptamani si jumatate...) pentru a-mi schimba pompa de ambreiaj...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa va zic si io una buna referitor la PBV1: ma duc sa fac revizia de 15k km la ei si pe langa schimburile de rigoare, le dau si lista cu mici probleme, printre care si alarma de fabrica, cu supraveghere interioara a habitaclului care nu supravegheaza nimic, decat daca deschizi usa. La care raspunsul lor a fost: alarmele astea de fabrica sunt mai ciudate si nu avem ce le face..... Plecam in concediu in 2 zile si nu am avut vreme de cearta, dar acu vreau sa ma duc sa-mi puna o alarma normala, eu nu-mi amintesc sa fi cerut alarma ciudata cand am cumparat masina....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:scratch: :D :P asta cu alarma ciudata ti-au bagat-o sa scape de tine....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu un drum la PBV din cauze ce nu tineau de mine ( am gasit capota fata si hayonul zgariate cu cheia de un cetatean binevoitor pe care nu l-am intalnit , spre binele lui) si a fost destul de ok cu exceptia faptului ca in timpul polisharii cred ca baiatul a scapat masina de executat operatiunea in bara spate si de aici rezultand o ciupitura mica ( rezolvata de mine cu o scobitoare inmuiata in vopsea ) dar a fost funny cand mi-au zis ca asa am adus masina.

Oricum asta a fost nesemnificativ avand in vedere ca la vechea Octavia 1,9 TDi dusa la revizie la PBA cand am luat-o era plina de noroi ,cu aerul conditionat la maxim, scaunul dat pe spate , alte posturi la radio si un plus de vreo 50 km la bord.

Totusi traim in Romania si respectul pentru altul & bunul lui e ceva optional.

P.S. Asteptand pe acolo sa imi vina randul am vazut baietii de la service cum dadeau o "blana" crunta cu un passat ....mi-e frica sa ma gandesc ce au facut cu masina mea in cele 2 zile cat a stat acolo :scratch:)

Modificat de DMY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In numele colegilor mei de la service, imi cer mii de scuze pentru neplacerile si inconvenientele de care ati avut parte, si fiti siguri voi transmite plangerile dvs. conducerii de aici.

Foarte bine faceti ca va asterneti pasurile legate de dealeru/service-ul PBV aici, in felul asta eu pot lua mai usor contactul cu realitatea si le pot transmite mai departe.

Cu o singura mentiune: in momentul in care vi se pare ca angajatul Porsche cu care aveti contact pare plictisit sau sictirit, va rog sa intelegeti pe de o parte ca si ei sunt oameni si au greutatile si problemele lor ce necesita o rezolvare urgenta. Asa ca rugamintea mea ar fi sa le acordati prezumtia de nevinovatie pana la dovada clara ca omul espectiv este rau voit.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca vin si eu setat ca si eu am probleme, si eu sunt om. El asta e pus sa faca, PR, indiferent cu ce oameni el trebuie sa rada mereu.... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Roadrunner...
Cu o singura mentiune: in momentul in care vi se pare ca angajatul Porsche cu care aveti contact pare plictisit sau sictirit, va rog sa intelegeti pe de o parte ca si ei sunt oameni si au greutatile si problemele lor ce necesita o rezolvare urgenta.

Va multumesc.

Greutatile si problemele ti le afisezi sau exprimi in cadru intim... nu de fata cu stimatul client. Eu nu am nici o vina ca mecanicului nu-i place munca, fata sefului sau culoarea masinii mele. Nu-i convine, vorba Parazitului : "Sunt atitea meserii frumoase ce merita incercate !"

Cu deosebit respect,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Textul asta ca vai saracul e si el om si sictirit si vai de mama lui nu functioneaza. La firmele serioase (si nu numai in strainataturi) te da afara daca pari apatic si indepartezi clientii. Nu merge, este o explicatie puerila si facila. Sa se duca sa spele masini la spalatorii de cartier domnul angajat, ca acolo te astepti sa te si bata, nu mai ai pretentii de vorbit frumos.

Apropo, domnul Voinea a vazut bannerul ala cu PORSCHE BUCURESTI VEST? E cam ciudata existenta lui acolo. E voie cu asa ceva?

Modificat de danny voicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi s-ar parea Ok ca reprezentantii service-urilor si a dealerilor sa aiba voie sa-si puna bannere de astea. Macar stii de unde e si cu cine vorbesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu o singura mentiune: in momentul in care vi se pare ca angajatul Porsche cu care aveti contact pare plictisit sau sictirit, va rog sa intelegeti pe de o parte ca si ei sunt oameni si au greutatile si problemele lor ce necesita o rezolvare urgenta. Asa ca rugamintea mea ar fi sa le acordati prezumtia de nevinovatie pana la dovada clara ca omul espectiv este rau voit.

Va multumesc.

cand oferi servicii, trebuie sa te asiguri ca sunt ce de cea mai buna calitate! in ziua de astazi (incet da sigur) se merge pe calitate! cum as putea sa vin a doua oara la service (cu o alta problema) cand prima a fost facuta de mantuiala?? de ce nu sunt si preturile pe masura serviciilor si a "bunavointei" oamenilor?? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca deranjeaza, banner-ul va fi scos de catre D-l Voinea, nu am nimic impotriva. Eu l-am pus la semnatura pentru ajutorul dvs., sa stiti cu cine discutati si de unde este respectivul, nu pentru reclama sau alt motiv.

Inca o data ma simt nevoit sa repet, nu iau apararea colegilor mei care s-au purtat necorespunzator pe toata durata interactiunii cu clientul, doar mentinam ca aparentele s-ar putea sa va insele in ceea ce-i priveste pe unii dintre ei. Cu toate ca prima impresie este importanta, nu inseamna ca ea defineste omul respectiv, si mai fac inca odata apel la bunavointa dvs. in ceea ce priveste caracterizarea negativa a angajatului global al Porsche.

Corect, fata de client trebuie avuta in vedere o atitudine corespunzatoare, n-am nici un argument contra aici si nici n-as putea avea. De aceea mi-am si cerut scuze in numele lor si v-am promis ca aceste plangeri vor ajunge unde trebuie.

Astept in continuare critici/sesizari/remarci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu o singura mentiune: in momentul in care vi se pare ca angajatul Porsche cu care aveti contact pare plictisit sau sictirit, va rog sa intelegeti pe de o parte ca si ei sunt oameni si au greutatile si problemele lor ce necesita o rezolvare urgenta. Asa ca rugamintea mea ar fi sa le acordati prezumtia de nevinovatie pana la dovada clara ca omul espectiv este rau voit.

Va multumesc.

asta e cea mai tare faza.inainte sa spuneti asta ar trebui sa cititi tot ce s-a postat in legatura cu porsche romania.acolo este o caracatita a nesimtirii ce nu are limite.mie unu mi-ar fi frica sa ii las pe marii meseriasi de la porsche sa imi schimbe si uleiul.de cat reclame peste tot mai bine angajati niste oameni ca lumea,instruiti si platiti bine ca sunt destule exemple de service-uri de reprezentanta in care esti tratat adevarat si ai si siguranta lucrului bine facut ca te mai lasa sa stai si langa masina ta in timpul reparatiei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu o singura mentiune: in momentul in care vi se pare ca angajatul Porsche cu care aveti contact pare plictisit sau sictirit, va rog sa intelegeti pe de o parte ca si ei sunt oameni si au greutatile si problemele lor ce necesita o rezolvare urgenta. Asa ca rugamintea mea ar fi sa le acordati prezumtia de nevinovatie pana la dovada clara ca omul espectiv este rau voit.

Va multumesc.

Sint tare curios ce-ar zice/ce-ar face "neamtul" daca ar vedea paragraful acesta scris de un angajat al sau ? :(

Prin "strainatatiuri" iti zimbesc de cind le-ai deschis usa,iar la PoRo...zici ca dimineata beau cafeaua cu lamiie... :lol:

Clientii nu se cistiga cu scuze si cu explicatii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@angajatul PBV1

Stimabile, nu are rost sa repet... reactiile celorlalti colegi de forum sunt elocvente, iar eu cu siguranta sunt subiectiv...intrucat eu am fost cel "pagubit" (la propriu si la figurat) de catre compania PBV1 (reprezentata de persoanele x,y z...)

Nu doresc sa transform acest post intr-un razboi personal cu PBV1, si de aceea nu o sa mai continui sa aduc vorba despre problema mea personala cu aceasta companie... decat o data si gata...promit : Plangerea mea a ajuns unde trebuie la PBV1, si anume am discutat personal cu dl director service Fodor, tot personal i-am comunicat ca-mi voi retrage masina din service din cauza atitudinii angajatilor domniei sale si tot personal i-am comunicat (in timp ce afara autoturismul era incarcat pe platforma) ca voi depune plangere la Porsche Austria. La toate aceste "comunicari" ale mele raspunsul a fost de genul: ei si?...faci ce vrei...mie(noua) oricum nu mi se poate intampla nimic, si in plus nici nu vom regreta pierderea unui client cu doar doua-trei masini in parcul auto...toate acestea insotite de priviri ironico-plictisito-scarbite...

Asadar, daca la dansul te gandeai...nu te mai obosi...l-ai plictisi prea tare...mai ales ca se pare a avut dreptate, intrucat eu chiar am fost vinerea trecuta la Porsche Wien... unde m-am simtit exact ca acasa... si anume aceeasi atitudine specifica Porsche:" da' de unde sunteti dvs? aaa, din Romania...spuneati ca aveti o problema?...ei si?...Sigur, o sa vedem ce putem face..."

Si tot pentru informarea dansului, te rog comunica-i ca masina mea a fost reparata in 5 (cinci) zile...in ziua in care s-a facut constatarea defectiunii s-au comandat si piesele; iar in ziua in care au venit au si fost montate, chiar daca asta a insemnat, probabil, ore suplimentare pentru un mecanic - doi...

Faptul ca am discutat la telefon cu consilierul service de la Valcea si l-am rugat urgentarea lucrarii a fost de ajuns...si te rog sa ma crezi nu am dat spaga

Am sa inchei cu remarca, bazata pe cele spuse de tine mai sus, si anume ca nu toti sunteti la fel...ei bine, pentru acestia care nu sunteti la fel, aflati ca de intreaga voastra munca si imagine (inclusiv cea afisata de tine cu mandrie in banerul-semnatura) isi bat joc unii colegi si/sau sefi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu parere de rau, daca continuati sa discutati pe tonul acesta agresiv si chiar deosebit de injurios la adresa mea, complet nefondat, eu ma retrag din discutie si de pe forum.

Daca dvs. credeti ca Porsche Romania angajeaza DOAR oameni cu o doza de nesimtire crasa din nastere, atunci asta e parerea dumneavoastra total subiectiva si n-am ce sa mai comentez.

Credeam, personal, ca voi avea interlocutori de discutie civilizati si departe de mine gandul ca voi fi tratat in asemenea hal doar pentru faptul ca sunt un nou angajat la o companie cu un renume prost.

Pai, scuzati-ma, domnilor, dar trebuie sa-mi castig si eu painea si, pasionat de masini fiind, n-am gasit conditii mai bune de lucru in alta parte. Daca asta e o vina, atunci da, sunt vinovat.

Dati-mi voie sa repet afirmatia de mai sus: NU iau apararea colegilor mei care au dat dovada de nesimtire pe intreaga durata a discutiilor, ci doar a celor care poate au facut o impresie gresita la inceput din motive care nu tin de mentalitatea sau caracterul lor. Acestor colegi v-am rugat sa le acordati prezumtia de nevinovatie pana la dovedirea caracterului "ltfel" de care spuneati.

Nu stiu ce doriti de la mine. Eu nu am intrat in aceata comunitate sa schimb mentalitatea Porsche in fata dvs., nu am aceasta putere. Singurul motiv pentru care am intrat a fost sa creez o legatura intre mine si clientii sau viitori/potentialii clienti si sa aduc in vedere faptul ca echipa de vanzari PBV1 este una diferita fata de ce ati intalnit probabil la alte locatii Porsche.

Faptul ca dvs., d-le dravin, ati intampinat dificultati majore cu service-ul, nu va da nici un drept sa ma criticati pe mine personal si sa ma bagati in aceeasi oala cu colegii mei de pe la alte departamente cu care ati venit dvs. in contact. Veniti sa ne cunoasteti, dupa care ne puteti critica. Vad ca aveti o obsesie cu acel banner de la semnatura si iar ma simt nevoit sa repet: nu l-am pus sa epatez sau sa ma laud ca lucrez la PBV1, ci doar ca sa stie lumea cu cine discuta.

Concluzia mea este urmatoarea: cine doreste sa discute cu mine si sa obtina informatii/ajutor/sustinere/sprijin, sa o faca intr-un mod civilizat si va asigur ca eu si colegii mei de al vanzari va vom sta la dispozitie cu cea mai mare placere. Eu nu sunt aici ca sa fiu tinta huiduielilor si pietrelor ci ca sa port discutii civilizate. In orice caz, la primul semn de injurii gratuite si fara suport la adresa mea, eu parasesc acest forum. Reclamatii la adresa service accept si am zis ca le transmit mai departe, dar injurii la adesa mea nu voi accepta niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

haideti sa nu dam in bogdanc aiurea doar pt ca lucreaza acolo si este angajat pbv1. daca poate sa ne ajute e ok..daca nu, e un simplu coleg de forum si e suficient. si nu, nu il stiu pe acest om sau am vreo legatura cu grupul porsche(in afara ca am leasing-ul la ei) doar ca mi se par cam gratuite parerile despre el(bogdanc). (a se vedea cazul barbato la avia).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai fratilor, expuneti parerile civilizat. In loc sa va dati seama ca e un plus aparitia lor pe forum voi le sariti la beregata. Ce treaba are un consilier vanzare cu service-ul. Cu alte cuvinte daca lucrai la Bancorex iti convenea sa-ti iei suturi in cur pt. ca Bivolaru a furat? Eu cred ca nu........ Treziti-va ............... :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In service-urile occidentale esti tratat mai bine, dar si clientii sunt "occidentali". Adica daca vezi ca un om vorbeste la telefon , nu intri peste el doar ca EU, CLIENTUL, am o problema. Nu bat cu pumnul in masa ca vreau amaisna azi si acum. Faptul ca cei de la Valcea au rezolvat problema mai repede inseamna ca ori un a clienti foarte multi, ori au intarzaiat pe altii din cauza ta. Si nici asta nu e corect.

Sunt o gramada de oameni care nu ar avea ce cauta in service la relatii cu clilentii, dar sunt si o multime de clienti care se poarta ca si cum daca a cumparat o masina de 25k euro este buricul pamantului.

Vina este impartita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu aprecieaza nimeni faptul ca un angajat al dealerilor de masini VAG are curajul sa dialogheze cu membrii VWF ? In acest mod nu facem decat sa-i indepartam de comunitatea noastra, a forumistilor...

Stim ca VWF este citit de TOTI dealerii VAG din Romania, dar trebuie apreciati cei care intra in "groapa cu lei" si incearca sa duca un dialog civilizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum, domnul r&d a inteles cel mai bine afirmatia care i-a iritat, fara un motiv intemeiat, pe unii dintre dvs.

Multumesc celor care ma sustin si astept si o schimbare de ton si a celor care mi-au adus nejustificat injurii.

Criticile si remarcile la adresa service PBV1 sunt in continuare binevenite, atata timp cat discutam civilizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BogdanC-PBV1: incearca sa redimensionezi poza respectiva si foloseste-o drept avatar sau creeaza un avatar nou cu PBV. Cred ca ar fi mai bine astfel.

In rest, asa cum r&d a spus, vina este impartita. Fiecare dintre noi gresim uneori, important este sa avem taria de a recunoaste greseala si sa facem tot posibilul sa o indreptam. Asta ar trebui sa faca personalul din service (unii chiar o fac), cei care sunt (de fapt) vizati de majoritatea criticilor si nemultumirilor care se mai rasfrang si asupra colegilor din alte departamente.

Altfel, sa auzim de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze pentru lipsa de reactie, reusesc sa intru pe forum doar seara, in ultima vreme.

NU SE VOR MAI TOLERA INJURIILE IN ARIA DEALERI SI SERVICE-URI.

Bogdan, te rog sa nu iei in serios orice se scrie...sunt oameni si oameni, suparari si frustrari. Sunt sigur ca gasesti si parteneri de discutie care nu se afla sub influenta supararilor personale. Am editat posturile cu pricina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan, ce am citit pe topic ma cam sperie. Io tocmai m-am programat luni, 14 aug la PV1 pt k plec afara. Zau k imi vine sa nu ma duc. Linisteste-ma!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ar trebui sa aveti motive de neliniste, PBV1 e inca destul de liber ca si programari la service. Dupa cum vedeti, eu am insistat sa se mai posteze eventuale probleme avute cu PBV1 si nu a mai scris nimeni. Cele mentionate mai sus sunt rodul unor conflicte mai vechi dintre unii clienti si Porsche. Deci fiti fara grija. Cand veniti pe 14 august, treceti pe la mine pe la birou (sunt la Skoda) sa facem un schimb de opinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!