Jump to content
BD

Rulmenti roti

Recommended Posts

GABIVVX

da,schimbi doar partea defecta.

Edited by GABIVVX

Share this post


Link to post
Share on other sites
dan1980_25

Doar cel defect

Share this post


Link to post
Share on other sites
iAntonio

L-am schimbat, am pus FAG.

Mecanicul zicea ca s-ar fi dus din cauza ca plachetii erau prea mari si presau permanent pe disc sau ceva de genul. E posibil? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
georgebz

Placutele de frana nu "plachetii" si da e posibil sa preseze permanent pe disc, se incalzeste tot ansamblul , vaselina din rulment se scurge si astfel rulmentul e compromis!

Share this post


Link to post
Share on other sites
florin_gti

Cum se procedeaza ptr scoaterea camasii interioare a rulmentului, de pe butuc .

La extragerea rulmentului de pe butuc camasa interioara a ramas acolo. Nu pot prinde cu nici o presa camasa rulmentului ptr a o extrage .

O solutie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
drazzy

La mine, mecanicul a luat o alta camasa de rulment(folosita) si a batut cu ciocanul, dar cred ca merge si cu presa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
florin_gti

Eu nu pot intelege cum a batut mecanicul cu o alta camasa sa scoata camasa deja existenta .

Cu presa nici nu se pune problema , nici lama nu intra intre camasa rulmentului si umarul butucului.

Cred ca singura sansa este sa fie taiata cu flexul , dar sigur se atinge si butucul .

post-16436-0-13024200-1438624683_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites
IuliSIrbu

Salut,

 

Am achizitionat rulmentul spate pentru masina din semnatura, tipul de la magazin mi-a recomandat

http://www.epiesa.ro/set-rulment-roata-vw-golf-iv-1j1-1-4-16v-ruville-5720/8799/10679/item-1255490/

toate bune si frumoase iau cutia si cand ajung acasa in cutie surpriza

http://www.epiesa.ro/set-rulment-roata-vw-golf-iv-1j1-1-4-16v-fag-713610220/8799/10679/item-2674575/

 

Intrebarea mea este : merita sa ma duc peste el sa-l schimb , este Ruville o marca mai buna de rulmenti decat FAG ?

 

Multumesc anticipat!

Edited by IuliSIrbu

Share this post


Link to post
Share on other sites
GABIVVX

Fag si Ruville fac parte din grupul Schaeffler(ruville a fost incorporanta recent).

In grupul Schaeffler doar Fag produce rulmenti de roata si Ruville doar ambaleaza rulmentii Fag si surpriza placuta este ca sunt mai ieftini decat Fag.

In cazul tau ai achizitionat un produs PREMIUM (Fag) ambalat in cutie de Ruville dar care este mai ieftin decat daca iti achizitionai un rulment Fag.

Pe site indicat de tine este o neconcordanta de pret...pentru ca in mod normal Ruville este mai ieftin decat Fag cu 25 lei...minim.

Stai linistit ca nu ai motive de ,,panica''.

Edited by GABIVVX

Share this post


Link to post
Share on other sites
drazzy

Am luat Ruville. Cutie Ruville Germany, rulment Fag Slovakia :))

In sfarsit e liniste, urmeaza alte 999 mici piese de schimbat.

 

 

Salut,

 

Am achizitionat rulmentul spate pentru masina din semnatura, tipul de la magazin mi-a recomandat

http://www.epiesa.ro/set-rulment-roata-vw-golf-iv-1j1-1-4-16v-ruville-5720/8799/10679/item-1255490/

toate bune si frumoase iau cutia si cand ajung acasa in cutie surpriza

http://www.epiesa.ro/set-rulment-roata-vw-golf-iv-1j1-1-4-16v-fag-713610220/8799/10679/item-2674575/

 

Intrebarea mea este : merita sa ma duc peste el sa-l schimb , este Ruville o marca mai buna de rulmenti decat FAG ?

 

Multumesc anticipat!

 

am scris pe pagina anterioara

Edited by drazzy

Share this post


Link to post
Share on other sites
IuliSIrbu

Multumesc pentru raspunsul rapid si prompt.

 

Toate cele bune.

Share this post


Link to post
Share on other sites
drazzy

cutie FAG, rulment NSK made in england

mi se pare ciudat

Share this post


Link to post
Share on other sites
darin

trebuie sa schimb rulmentul pe spate,inainte de asta daca ma puteti lamuri,am luat cu tot cu fuzeta ,sunt gauri pt a-l fixa , ce sunt acolo,suruburi sau nituri?

daca sunt  suruburi de care sunt si am acces la ele ?

multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
darin

sa imi raaspund tot eu, exista suruburi ,dar nu ai acces la ele decat dupa ce scoti butucul, cheia tubulara pentru piulita de la fuzeta este de 32 ,nu 30 cum scria pe la inceput cineva,da nu s-a umblat deloc la el,va iesi destul de greu de pe fuzeta, apoi de montat este simplu pt ca il trage piulita.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jammin

Ce butuci pentru fata recomandati? ITN, OPTIMAL, TOPRAN, NGH, VAICO, METZGER, MAPCO...dintre cei low cost. S-au strambat si se manifesta urat la franare. Cu ocazia asta o sa schimb si rulmentii, la care m-am hotarat sa pun FAG.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mariusmrs

Salut. Nu e mai ușor sa schimb butucul cu tot cu rulment? Cât de grea e operațiunea, ideea e ca nu am presa pentru rulment și cât dau la service mai bine iau butuc. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
sdR+

Butucul il dai afara usor dar rulmentul ramane in fuzeta...pe spate este floare la ureche dar noi vorbim de fata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mariusmrs

Pff. 

Am schimbat la un Opel și e băgat rulmentul în butuc, 4 șuruburi și gata. Ma gândeam ca e la fel. 

Ideea e ca am schimbat pe dreapta și acum după ce merg vreo 30km habar nu am ce se întâmpla, s-o încălzi, nu știu, da fluiera ceva pe partea stânga, când merg peste 10km/h, altceva decât rulmentul nu știu ce sa fie, discurile și plăcuțele sunt schimbate de o săptămână, cauciucurile au juma de an, și cutia nu e ca pe liber tot se aude. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
cocolino80
On 1/8/2018 at 10:21 PM, jammin said:

Ce butuci pentru fata recomandati? ITN, OPTIMAL, TOPRAN, NGH, VAICO, METZGER, MAPCO...dintre cei low cost. S-au strambat si se manifesta urat la franare. Cu ocazia asta o sa schimb si rulmentii, la care m-am hotarat sa pun FAG.

Ma interesa si pe mine ce butuci au folosit colegii si au fost multumiti dintre cei enumerati?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
vali zak

Eu cred ca sunt la acelasi nivel toti cei enumerati mai sus.

Share this post


Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

Alege SKF sau FAG ,nu dai gres

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
vali zak

Ca rulmenti da insa butuci pentru fata nu sunt SKF sau FAG. Cei mai scumpi butuci sunt swag, nu stiu daca sunt cu mult mai buni decat febi,meyle, triscan sau topran. Stie cineva butucii originali de cine au fost produsi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
cocolino80

Era bine de stiut cine a produs butucii originali pe G4

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
andreidumitru

Salutare, am o mica curiozitate. Este posibil sa extragi rulmentii de pe spate fara sa ramana camasa pe butuc? Nu am nici o problema la rulmenti dar as vrea sa schimb protectiile de la discuri si din cate am vazut eu pe youtube trebuie scos tot butucul, implicit si rulmentul de pe butuc. Sau exista alta modalitate de a schimba protectiile pe spate? Mersi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri